Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 36

Θέμα: CBR954RR vs GSXR750 K4-K5

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Το 954 ήταν είναι και θα είναι το φετίχ μου, εκτός του ότι είναι Honda της παλιάς καλής εποχής, είναι κατ'εμέ και το πιο όμορφο CBR που βγήκε ποτέ. Το βλέπεις και γεμίζεις τα εσώψυχά σου, το λες και γεμίζεις το στόμα, εννιά-πενήντα-τέσσερα..

    Δεν λέω κακό το GSXR ούτε άσχημο, τώρα όμως σου μιλάω για το δικό μου το φετίχ.
    Δεν μπορώ να καταλάβω πως αν το φετίχ σου είναι το Fireblade να καταλήξεις να οδηγάς αυτό το πράμα που θέλει να λέγεται και μοτοσυκλέτα ... :rotflmao: :rotflmao:

    και για να μείνω ον τόπικ ...

    Σαφώς και το 954 είναι καλύτερο του 750 παντού
    Σαφώς και το 750 σε καλά χέρια μπορεί να είναι επίσης γρήγορο
    Σαφώς και το 954 είχε κουσούρια και από μαμα κάποια πρώτα κομμάτια (έχουν γραφτεί πολλά και εδώ μέσα και στα ξένα φόρα βλέπε πηνία ηλεκτρονικές ) κυρίως αν άρχιζες να πειράζεις χάρτες και κοκοκόψαρα χωρίς να ξέρεις θέλει ψάξιμο για καθαρό μεταχειρισμένο
    Νομίζω το 750 δεν είχε τη φήμη για παθητικό πλαίσιο

    Αλλά σε ίδιας κλάσης αναβάτες το 750 μόνο σε γκρεμό είναι πιο γρήγορο (η με πολύ μεγάλη δόση τρέλας και αεροπορία δίχως αύριο)



  2. #17
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    Νομίζω το 750 δεν είχε τη φήμη για παθητικό πλαίσιο

    Εχω την εντύπωση οτι το Κ5 ήταν ίδιο με το Κ4 σε αντίθεση με τα 1000. Τα 750 Κ6+ είχαν και αυτά θεμα με το πλαίσιο (το gixxer στον Ταύρο πχ. -που έχει μπει και εδώ- ήταν 750)
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    Δεν μπορώ να καταλάβω πως αν το φετίχ σου είναι το Fireblade να καταλήξεις να οδηγάς αυτό το πράμα που θέλει να λέγεται και μοτοσυκλέτα ... :rotflmao: :rotflmao:
    Αν είχαμε πάντα αυτό που θέλαμε Άκη, η κλωνοποιήση της Μπελούτσι θα είχε έρθει πολύ πριν της κατσίκας...

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    , η κλωνοποιήση της Μπελούτσι θα είχε έρθει πολύ πριν της κατσίκας...
    :hypnotize

































    μαλακα....

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Αν είχαμε πάντα αυτό που θέλαμε Άκη, η κλωνοποιήση της Μπελούτσι θα είχε έρθει πολύ πριν της κατσίκας...



    προβατο ηταν το πρωτο κλωνοποιημενο θηλαστικο ρε συντεκνε...
    και την ελεγαν και Ντολυ...

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Αν είχαμε πάντα αυτό που θέλαμε Άκη, η κλωνοποιήση της Μπελούτσι θα είχε έρθει πολύ πριν της κατσίκας...
    +1000

    και δεν θα τρέχαμε σε εντουράδες μπας και βρούμε καμιά καλή στάνη ...

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal


    προβατο ηταν το πρωτο κλωνοποιημενο θηλαστικο ρε συντεκνε...
    και την ελεγαν και Ντολυ...
    αμεσως να την ''γνωρισεις'' εσυ εεεεεεεεε????μην χασεις...

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
    αμεσως να την ''γνωρισεις'' εσυ εεεεεεεεε????μην χασεις...
    καλα δεν θα σου φαμε το κοριτσι...μην κανεις ετσι...
    :rotflmao: :rotflmao:

  9. #24
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gaz6
    Δε με νοιάζει να περνάω κανεναν. Μόνος μου θα πηγαίνω ουτως ή άλλως. Οι φίλοι μου πήραν GS και ζουν την απόλυτη περιπέτεια..
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :a19:


    εχμμμ .... παρε το gsxr1000 και δεν θα υπαρχει πια ερωτημα
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    καλα δεν θα σου φαμε το κοριτσι...μην κανεις ετσι...
    :rotflmao: :rotflmao:
    κάνα τηλέφωνο καβατζώσαμε η μόνο το twitter account της Ντόλυ έχουμε ρε ;;

  11. #26
    To 954 είναι κούκλα! Δεν το έχω οδηγήσει πάντως να σου πω ιστορίες.
    Το 750 που έχω, κ7, είναι πολύ καλό με 50.000 χλμ δεν έχει βγάλει ούτε μία ζημιά (φτου φτου φτου).
    Στα 40.000 κάτι άλλαξα δίσκους, και πρόσφατα λάδια σε αναρτήσεις,
    αλλά κάτι τέτοια νομίζω είναι προβλεπόμενα κάποια στιγμή.
    Ερώτηση στο μηχανικό, μου είπε ότι κ5-κ6 είχαν θέμα με το πλαίσιο (κοβόταν ) αλλά
    είχαν κάνει ανάκληση και τα επισκεύαζε η suzuki. Από κ7 και μετά δεν υπάρχει θέμα. Όσο
    ναναι πάντως νιώθεις κάπως όταν ακους τέτοια πράγματα. Μακάρι να ήξερα περισσότερες
    λεπτομέρειες για το θέμα αυτό.
    Τώρα για άνεση σε SS τι να σου πω.... Όταν καβάλησα το κ7 πρώτη φορά ένιωθα το
    πόδια μου αρκετά ψηλά (είμαι 1.80) αλλά και αυτό το φέρνεις στα μέτρα σου.
    Πάντως για δικάβαλο είναι φρίκη. Το 954 φαίνεται πιο άνετο.
    Το στήσιμο του (πάντα στοκ) μου φάνηκε αρκετά σκληρό για τους δρόμους μας
    αλλά μπορείς να το φέρεις στα μέτρα σου δεν είναι θέμα.
    Στην πίστα ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΡΝΕΙ ναουμ

  12. #27
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Volo
    Ερώτηση στο μηχανικό μου είπε ότι κ5-κ6 είχαν θέμα με το πλαίσιο (κοβόταν ) αλλά
    είχαν κάνει ανάκληση και τα επισκεύαζε η suzuki. Από κ7 και μετά δεν υπάρχει θέμα.
    Η ανάκληση δεν αφορούσε τα 750 ή τα 600, αλλά μόνο τα 1000.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  13. #28
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Η ανάκληση δεν αφορούσε τα 750 ή τα 600, αλλά μόνο τα 1000.
    σωστα αλλα ειναι παρτιδες μοντελων και οχι ΟΛΑ που ειχαν το προβλημα , γινετε ενισχυση πλαισιου στην αντιπροσωπεια.
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  14. #29
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    σωστα αλλα ειναι παρτιδες μοντελων και οχι ΟΛΑ που ειχαν το προβλημα , γινετε ενισχυση πλαισιου στην αντιπροσωπεια.
    ΕVAki (χρόνια πολλά ) δεν γίνεται καμμία γαμάουα ενίσχυση στην αντιπροσωπεία. Βάζουν ένα κομμάτι αλουμίνιο τσόντα κάτω απ΄τον λαιμό που πιάνει και στα δοκάρια και το πλακώνουν με κόλλες.
    Η επισκευή αφορούσε ΟΛΑ τα 1000 Κ5-Κ6. Αν το 750 είχε τον ίδιο σκελετό με το 1000 και θα μπορούσε να μπει η ίδια ενίσχυση δεν το γνωρίζω.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  15. #30
    GSXR παρε και μην ακους κανεναν.
    Σκεψου μια στις χιλιες την περιπτωση πτωσεις.
    Το 954 θα το πληρωσεις χρυσο.
    Για το gsxr εχει και στο παζαρι ανταλακτηκα.
    Και μην ακους οτι βγαζουν προβλημματα.
    Το 954 ειναι 200 κυβικα παραπανω και ενωειτε οτι θα εχει (λιγο)περισσοτερη δυναμη.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Cbr 1000 Vs Gsxr K4 0-1
    από electronics στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 70
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2011, 10:54
  2. Έχει κανείς manual GSXR_750 ή 600 K4-K5? Έχω φάει τον τόπο!
    από SGrouts στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 29/07/2005, 09:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF