Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 54 από 54

Θέμα: Ποιο από τα ελαστικά σας φθείρεται πρώτο;

  1. #46
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης

    Ακομη να προσθεσω, επειδη αναφερες για βρεγμενο, οτι εχουν παρα πολυ καλη συμπεριφορα, τοσο, που μπορω να πω οτι στο βρεγμενο με εχουν ικανοποιησει περισσοτερο απο οτι στο στεγνο.
    Σ' αυτό θα συμφωνήσω κι εγώ. Όχι καλύτερα απ' το στεγνό, αλλά απολύτως αξιοπρεπή.

    Εμένα στο CBF, τα απλά τα Pilot Power, μου έβγαζαν βία 10000 το πίσω (τυπικά 8000 - 9000) και κάτι λιγότερο από διπλάσια το μπροστά.

  2. #47
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Ρε σεις για το συγκεκριμένο μηχανάκι έχετε να πείτε τίποτα;
    sovaros_user (aka Panopticon7 ): είσαι σίγουρος ότι βλέπουμε το ίδιο άθλημα; Η φθορά των ελαστικών στην f1 έχει να κάνει με ένα σωρό παράγοντες. Από το στυλ οδήγησης του πιλότου μέχρι το στήσιμο του μονοθεσίου που παραμετροποιείται μέχρι αηδίας. Μην μπερδεύουμε τα πράγματα με την οδηγηση των κοινών θνητών! Εσύ αν είχες στο ήδη υπάρχον αμάξι σου +900 άλογα στους πίσω τροχούς θα είχες περισσότερη φθορά στους μπροστινούς τροχούς ;

    Εδώ το ζητούμενο είναι να κατανοήσουμε αν το στήσιμο της μηχανής ευνοεί το φάγωμα του μπροστινού (πράγμα που μου φαίνεται δύσκολο) ή αν απλά είναι θέμα οδηγού. :smilea:
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ichigo
    ή αν απλά είναι θέμα οδηγού. :smilea:
    Η αν το φορουμ εχει γεμισει -αποτυχημενα- trolls.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  4. #49
    εννοειτε το πισω πρωτα σχεδον στα μισα χιλιομετρα απο το μπροστα
    τοσα παντιλικια κανουμε,τι να κανει το λαστιχακι?


    ρε Ichigo δεν μας τα λες καλα.
    πως το κανεις αυτο???

    φιλε κοψε τα πολλα endo

    sovaros user ρε φιλε κοψε λιγο την βοτκα,σε χαλαει ρε φιλε:rotflmao: :rotflmao:

  5. #50
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 7gibernau
    Εγγραφή
    24/06/2010
    Μηνύματα
    1.082
    Επισεις μπορούμε να βάλουμε και τα πίσω μπρος....
    Και τα μπρος πίσω....

    Σε άλλο σάιτ μετα απο τέτοια απάντηση έπεσε ban.....
    Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
    https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604

  6. #51
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sotos 8

    Μπορεις αν θελεις να μας πεις εσενα πιο ελαστικο σου φθειρεται πρωτο;

    Το πισω με ρυθμο 1/5, αφου σε καθε ισιαδι η μπαντιλικια θα κανω η σουζα

  7. #52
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Σ' αυτό θα συμφωνήσω κι εγώ. Όχι καλύτερα απ' το στεγνό, αλλά απολύτως αξιοπρεπή.

    Εμένα στο CBF, τα απλά τα Pilot Power, μου έβγαζαν βία 10000 το πίσω (τυπικά 8000 - 9000) και κάτι λιγότερο από διπλάσια το μπροστά.
    Δεν εννοουσα καλυτερα απο το στεγνο αλλα καλυτερα "Αναλογικα" απο το στεγνο.
    Τεσπα, αναρωτιεμαι πως οδηγεις με το cbf600 και τρως το λαστιχο στις 10000 και εγω με 120+ ιππους και 12 χιλιογραμμα ροπης στον τροχο ειναι σε παρα πολυ κατασταση μετα απο 11000 χλμ.
    Το μονο που εχω σιγουρο ειναι οτι εχω μονο 1500 χλμ απο αυτα σε ταξιδι. Τα αλλα περιφερειακα της Αθηνας. Και παιζω με το γκαζι... περιεργο..

  8. #53
    Είναι συνηθισμένο φαινόμενο σε εναλλακτικά μπροστινά, όπως της BMW να φθείρεται πρώτο ή ταυτόχρονα το εμπρός και το πίσω ελαστικό, λόγω της σχεδίασης της ανάρτησης που επτιρέπει στον οδηγό να πιέζει το λάστιχο και να εκμεταλλεύεται την πρόσφυσή του, σχεδόν χωρίς να ξέρει ότι αυτό συμβαίνει, επειδή διαχωρίζονται οι δυνάμεις που ασκούνται σε αυτό και δεν φτάνουν στο τιμόνι (εξ ου και το παράπονο πολλών ότι δεν έχουν αίσθηση). Σε κλασσικά καλάμια όπως το δικό μας, δεν είναι αδύνατον να γίνει το ίδιο, αλλά προϋποθέτει θαρραλέο οδηγό που θα βάζει τη μηχανή γρήγορα στις στροφές και θα πιέζει πολύ το μπροστινό του... Θυμάμαι τον Ρόσι σε συνέντευξη, έλεγε ότι στα 500άρια "φρέναραν" μέσα στη στροφή γλιστρώντας ελεγχόμενα το εμπρός ελαστικό, ήταν ο τρόπος που οδηγούνταν αυτές οι μηχανές, όχι μόνον από εκείνον. Ίσως ο συγγραφέας του thread ηθελημένα ή άθελα να κάνει το ίδιο. Άλλη λογική εξήγηση δεν βρίσκω, υποθέτοντας πάντα ότι τα ελαστικά είναι σε σωστές πιέσεις και δεν συντρέχει άλλος μηχανικός λόγος για τη φθορά.

  9. #54
    Στεναχωρημένο μέλος Το avatar του/της olaeinai_dromos
    Εγγραφή
    01/11/2009
    Μηνύματα
    35
    και στο δικο μου bandit 65o k8 το μπροστινο τελειωσε πρωτο............και με μεγαλη διαφορα στην φθορα απο το πισω.
    Να περιμενεις δηλητηριο απο το στασιμο νερο.

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. photo απο τα r1 σας
    από tdm900rules στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 238
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2010, 12:28
  2. ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ???
    από peskandritsos στο forum BMW
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2008, 18:18
  3. ποιό απο τα 2-3 help!!!
    από Da.Vintage στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2007, 16:35
  4. ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ???? ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!
    από Alexz@nder στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2007, 12:12
  5. Ποιο από τα 2 μαμούθ?
    από MikeG στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 45
    Τελευταίο μήνυμα: 05/06/2007, 15:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF