Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: Χειροποίητη εξάτμιση και μείωση κατανάλωσης?

  1. #1

    Χειροποίητη εξάτμιση και μείωση κατανάλωσης?

    Τις προάλες ανέβαινα τη γαλατσίου με το xj6n και προχώραγε μπροστά μια άλλη μηχανή που
    έβγαζε ένα ήχο, λες και ήταν gsxr, φτάνω στο φανάρι και τελικά ήταν ένα ίδιο xj6n που φόραγε
    μια ωραία χειροποίητη carbon εξάτμιση,
    Το παλικάρι που είπε ότι εκτός από απόδοση, έχει και μείωση κατανάλωσης,
    Γίνεται αυτό? να βάλεις καλύτερη εξάτμιση, να δυναμώσει η μηχανή, και να καίει λιγότερο?
    Το κακό είναι ότι μου είπε που την έβαλε αλλά το ξέχασα, στον Παπα...κάτι... γαμώτο...

    Γνωρίζει κανείς?
    Δε κάνει η μηχανή τον αναβάτη...

  2. #2
    Γκαντεμοσαυρ Το avatar του/της MavrosPan
    Εγγραφή
    09/09/2008
    Μηνύματα
    235
    Αν ησουν Πειραια - Αθηνα, μιλουσε για τον Παπαγιαννη ή αλλιως Racetech. Βγαζει χειροποιητες - κοπιες για ο,τι εχει εξατμιση.
    Το δικαιωμα σας να ομιλειτε, δεν περιλαμβανει και υποχρεωση μας να σας παρουμε στα σοβαρα.

  3. #3
    Α, μπράβο, Παπαγιάννης, που είναι αυτός, ξέρεις?
    Δε κάνει η μηχανή τον αναβάτη...

  4. #4
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830

  5. #5

    Re: Χειροποίητη εξάτμιση και μείωση κατανάλωσης?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από perrakis

    Γίνεται αυτό? να βάλεις καλύτερη εξάτμιση, να δυναμώσει η μηχανή, και να καίει λιγότερο?
    Με σκετο τελικο ?
    Οχι, ο παπαθανασης θα στα πει αλλιως βεβαια...

  6. #6
    Ναι, μόνο το τελικό.

    Και μένα χλωμό μου φαίνεται. Άσε που μου είπε ότι του κόστισε 185 ευρώ,
    από παπί είναι?:rotflmao:
    Δε κάνει η μηχανή τον αναβάτη...

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Λιγο φτωχοτερο να ειναι το μιγμα απο το ιδανικο, και μικροτερη καταναλωση θα εχει και θα τραβαει καλλιτερα (ψηλα), αλλα αυτο δε σημαινει οτι θα δουλευει και σωστα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Λιγο φτωχοτερο να ειναι το μιγμα απο το ιδανικο, και μικροτερη καταναλωση θα εχει και θα τραβαει καλλιτερα (ψηλα), αλλα αυτο δε σημαινει οτι θα δουλευει και σωστα.
    Πολύ σωστά αλλά η εξάτμιση που κολλάει ..??

    Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι καλύτερη κένωση του θαλάμου καύσης (η οποία δεν έχει καμία σχέση με την αναλογια του μίγματος..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Πολύ σωστά αλλά η εξάτμιση που κολλάει ..??

    Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι καλύτερη κένωση του θαλάμου καύσης (η οποία δεν έχει καμία σχέση με την αναλογια του μίγματος..)

    α, μην το λες, μπορει να επηρρεασει αισθητα την αισθηση της αντιληψης του, ειδικα αν εχει φαει μια ψιλοπλυση εγκεφαλου απο τον μαστορα που του την πουλησε.

    κοινως ειναι απλα η ιδεα του για την καταναλωση. (εκτος και αν πειραξε κατι αλλο σοβαρο, και επειδη εβαλε και το τελικο νομιζε οτι εκανε αυτο την δουλεια)..


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	hommer1.jpg 
Προβολές:	372 
Μέγεθος:	22,3 KB 
ID:	234859

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Πολύ σωστά αλλά η εξάτμιση που κολλάει ..??

    Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι καλύτερη κένωση του θαλάμου καύσης (η οποία δεν έχει καμία σχέση με την αναλογια του μίγματος..)
    Οταν η κενωση ειναι καλυτερη, δεν αλλαζει και η ποσοτητα αερα που εισρεει στον κυλινδρο? Εχω την εντυπωση οτι τα ψεκαστα οταν δουλευουν σε ανοιχτο βροχο δεν αυτορυθμιζονται για τετοια αλλαγη, παρολ που εχουν αισθητηρα υποπιεσης στην εισοδο.

    Το δικο μου καρμπυρατερατο ακομα και με ταπωμενες εξατμισεις αφτερμαρκετ δεν δουλευε καλα χωρις αλλαγες στα καρμπ. Χαμηλα δεν ειχε καμια ροη η ροπη και ψηλα κωλωνε. Το ιδιο και το 954 που ειχα (εκτος απο πολυ ψηλα) οπως και ενα 1150 παλιοτερα, που με αφαιρεση καταλυτη και με ανοιχτη εξατμιση ηταν απλα τζουφιο παντου.

    Ενα μπερδεμα που μπορει να γινεται στα ψεκαστα, ειναι στο TPS. Οταν η ποσοτητα του μιγματος στην εισοδο αλλαζει λογω διαφορετικης κενωσης, τοτε δεδομενος συνδυασμος υποπιεσης και θεσης TPS αντιστοιχει σε διαφορετικη ποσοτητα μιγματος (και οχι αναλογιας) στον κυλινδρο απο τα υπαρχοντα περασμενα στον εγκεφαλο δεδομενα.

    Τα τρια αυτα προσφατα παραδειγματα που εχω, πουθενα (σχεδον) στο φασμα στροφων δεν δουλευανε καλλιτερα απο μαμα χωρις αλλαγες στο μιγμα, ενω με τις σωστες αλλαγες απο χαμηλο-μεσαια και πανω, παντα βελτιωνονταν σε σχεση με την αρχικη τους κατασταση.

    Παντως AFR πριν ΚΑΙ μετα δεν εχω στα χερια μου για να αποδειξω αυτο που λεω. Αλλα και παλι τιθεται θεμα σχετικα με τι ειδους αποκριση μιλαμε, γρηγορα η αργα ανοιγομενο γκαζι. Ισως οι ουσιαστικες διαφορες να εχουν να κανουν με την πρωτη περιπτωση.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Παρόμοια θέματα

  1. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ CBR 1000RR - εξάτμιση και φίλτρο
    από biglebowski στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2006, 20:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF