Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: λαδια σε μπροστινο κ παλι

  1. #1

    λαδια σε μπροστινο κ παλι

    Σημερα παρελαβα την χορνετα απο αλλαγμα λαδιων στα καλαμια, οταν μου την εφεραν κ την καβαλησα...

    Ηταν σαν κουτσουρο το μπροστινο, οσο δυναμη κ να εβαζα το πολυ πολυ να "Συμπιεζοταν" 2 cm, φωναζω τον μαστορα κ αφου την κοιταξε μου ειπε οτι θελει εξαερωση κ οτι θα γινει μονη της ( ) αλλιως να του την παω σε καμια εβδομαδα να την κανει ο ιδιος.

    Προβλημα τελικα ιδιαιτερο δεν εχω με την οδηγηση αλλα υπαρχει ενα θεμα, θελω να ταξιδεψω 600 km κ μετα πισω, θα με παει η καλυτερα να το αφησω..

    Το τσεκαρα καπως με φρενα πανικου κ μπλοκαρει ο τροχος αμεσως, βεβαια με το abs δεν τιθεται θεμα πτωσης...

    Για πειτε

  2. #2
    AΛΛΑΞΕ ΜΑΣΤΟΡΑ..........





    Δέν έχω ξαναδεί μάστορα νά ύπολογίζει τήν έξαέρωση .
    Ότι δηλαδή θάχει γίνει μόνη της σέ μιά έβδομάδα... :rotflmao:
    Προφανώς έκανε μαλακία καί σού λέει πού θά πάει θά τό
    πάρει άπόφαση σέ καμμιά βδομάδα καί δέ θά τού φαίνεται.
    Άν ήταν νά μαλακώνουν σέ μιά έβδομάδα οί άναρτήσεις..??
    ΦΥΓΕ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ...!!






  3. #3
    Εχει βάλει αρκετά παραπάνω λάδι από ότι πρέπει.

    ΑΛΛΑΞΕ ΜΑΣΤΟΡΑ ΧΘΕΣ!!!!!!

  4. #4
    ηρεμιστε λιγο, με το παραμικρο "αλλαξε μαστορα" καθε φορα σε αλλον θα επρεπε να πηγαινω τοτε.

    Εβαλε παραπανω λαδια η θελει εξαερωση ?
    Ζημια στα καλαμια μπορει να δημιουργηθει απο κατι τετοιο ?

  5. #5
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
    ηρεμιστε λιγο, με το παραμικρο "αλλαξε μαστορα" καθε φορα σε αλλον θα επρεπε να πηγαινω τοτε.

    Εβαλε παραπανω λαδια η θελει εξαερωση ?
    Ζημια στα καλαμια μπορει να δημιουργηθει απο κατι τετοιο ?
    Φυσικά κια θα γίνει ζημιά στα καλάμια... αν κοκκαλώσει ο μπροστά (και το ABS δεν σε σώζει πάντα) και πέσεις και βρουν σε κολώνα..

    Άλλαξε μάστορα. Σου λεει τέτοιες πίπες και κάθεσαι και το συζητάς κιόλας;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #6
    Ωραια, αυτο το παιρνω σαν "οχι δεν θα παθουν ζημια τα εμβολα".

    Για 2 λογους δεν αλλαζω μαστορα στην παρουσα φαση

    1ον. Αισθανομαι πολυ υποχρεωμενος επειδη ειχα "παρκαρει" την μηχανη για 1,5 μηνες στο συνεργειο κ δεν χρειαστηκε να ψαξω για παρκινκ.

    2ον. Να πληρωσω παλι για λυσιμο μπροστινου συστηματος κ εξαερωση δεν παιζει, εννοειται οτι οφειλει να το κανει χωρις να πληρωσω επιπλεον.


  7. #7
    που στε ρεεεεεεεεεεε! !!!! Το avatar του/της jpag
    Εγγραφή
    01/12/2007
    Μηνύματα
    258
    μην παιζεις με την τυχη σου ρε παλικαρι
    αλλαξε μαστορα
    ο ανθρωπος ειναι λαχαναγοριτης με αυτο που σου πε

  8. #8
    Αν υπάρχει αέρας κάπου που δεν πρέπει, ΣΙΓΟΥΡΑ θα άφηνε τα καλάμια να συμπιεστούν!!
    Ο αέρας είναι συμπιέσιμος.

    Αυτό που είναι ασυμπίεστο, είναι το ΠΑΡΑΠΑΝΩ λάδι που έχουν οι μπουκάλες σου.
    Φτιάξε το πριν πας ταξίδι.
    Η, με απλά λόγια, ότι και αν έχει κάνει ο "μάστορας", θα πρέπει το μπροστινό να έχει σωστή διαδρομή.

    Που βρίσκεις το παράλογο στα παραπάνω?

  9. #9
    Η ζημιά που μπορεί να δημιουργηθεί είναι να "σκάσουν" οι τσιμούχες και να αρχίσουν να τρέχουν λάδια....

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnny1

    Ο αέρας είναι συμπιέσιμος.


    Που βρίσκεις το παράλογο στα παραπάνω?
    Αυτο σκεφτομουν κ εγω... θα επρεπε να συμπιεζεται ο αερας.

    Τιποτα παραλογο, ολα οκ.

    (το ταξιδι το εκανα τελικα)

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
    Ωραια, αυτο το παιρνω σαν "οχι δεν θα παθουν ζημια τα εμβολα".

    Για 2 λογους δεν αλλαζω μαστορα στην παρουσα φαση

    1ον. Αισθανομαι πολυ υποχρεωμενος επειδη ειχα "παρκαρει" την μηχανη για 1,5 μηνες στο συνεργειο κ δεν χρειαστηκε να ψαξω για παρκινκ.

    2ον. Να πληρωσω παλι για λυσιμο μπροστινου συστηματος κ εξαερωση δεν παιζει, εννοειται οτι οφειλει να το κανει χωρις να πληρωσω επιπλεον.

    Αν είναι πολύ παραπάνω η ποσότητα του λαδιού μπορεί να σου χαλάσει τις τσιμούχες

    Μην αλλάξεις μάστορα σαφώς και πρέπει να στο διορθώσει ο ίδιος ,αλλά θέμα εξαέρωσης δεν υπάρχει στις μπουκάλες ....
    λύνεις
    - πρεσάρεις μερικές φορές να φύγει το παλιό λάδι
    - ξεπλένεις με νέο (το ίδιο ιξώδες - μάρκα που θα βάλεις μετά ) και όχι με βενζίνες
    - αφήνεις αρκετή ώρα να στραγγίξει
    - συμπληρώνεις με νέα λάδια και πρεσάρεις αρκετές φορές να φύγουν όλες οι φυσαλίδες του αέρα που υπάρχουν εγκλωβισμένες (αυτό μάλλον εννοεί όταν σου λέει για εξαέρωση ;; ) ..
    μετά κλείνεις τις μπουκάλες (αφού έχεις μετρήσει τη σωστή στάθμη) και μοντάρεις το μπροστινό

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    panopticon κι εγω εκει εκανα το service του μπροστινου μου (αν καταλαβα καλα, μιας και ειπες οτι ειχες αφησει την μηχανη σου για 1,5 μηνα εκει). Αυτο που παρατηρησα αμεσως μετα ηταν σαν να ειχε ψηλωσει καπως το μπροστινο, και στο φρεναρισμα δεν βουταγε τοσο ευκολα. (το οποιο ειναι καλο) Ηταν καπως περιεργη αισθηση, αλλα μεχρι να φτασω σπιτι το συνηθισα.

    Παντως το κακο με αυτο το συνεργειο (μπορει να ειναι και καλο βεβαια) ειναι οτι σχεδον καθε φορα που παω, βλεπω αλλους μαστορες.. Εμενα δεν μου αρεσει αυτο. Προτιμω να εχω καθε φορα τον ιδιο.
    Συγκεκριμενα αυτος που μου εκανε το σερβις του μπροστινου και μου αλλαξε ρουλεμαν, τον εβλεπα απ'το μονιτορ οτι τα εκανε ολα με σχολαστικοτητα. Δεν βιαζοταν καθολου.
    Καθε εξαρτημα που εβγαζε το καθαριζε καλα καλα με ενα πανι και μετα το αφηνε στο παγκο. 3,5 ωρες συνολικα ηταν πανω απο τη μηχανη μου. Αλλα δεν τον εχω ξαναπετυχει απο τοτε.

  13. #13
    Αν δεν το δεις δεν μπορεις να καταλαβεις, ολη η διαδρομη ειναι 2 εκατοστα, κ σε ταφρο να πεσεις... μεχρι εκει παει, δεν ειναι φυσιολογικο αυτο.


    Του ειπα του Βασιλη οτι μαλλον ο πιτσιρικας μπερδευτικε κ εκανε κατι λαθος κ μου ειπε οτι αυτα τα κανουν ΠΑΝΤΑ οι μαστορες κ οχι οι πιτσιρικαδες.
    Κ φυσικα αμεσως καταλαβε οτι παιχτηκε μαλακια οταν το ειδε.

  14. #14
    δεν καταλαβαινω ομως πως μπορει να συμπιεστει ο αερας.
    φουσκωσε μια σακουλα και δοκιμασε να συμπιεσεις τον αερα.
    απο την αλλη δεν ξερω κιολας εγω..
    Αν δείτε τον Τσάκ, πείτε του οτι τον ψάχνω.

  15. #15
    Λάθος στάθμη λαδιού μέσα στις αναρτήσεις.

    Σου έχει βάλει παραπάνω από ότι πρέπει, το παραπάνω λάδι έχει καταλάβει χώρο στον οποίο έπρεπε να έχει αέρα, και το πηρούνι απλά έχει ξεμείνει από συμπιέσιμο χώρο.

    Μπορείς να το μετρήσεις και μόνος σου αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου.

    Η στάθμη του λαδιού μετριέται με το κάθε πηρούνι τέρμα συμπιεσμένο και το ελατήριο να έχει αφαιρεθεί, από την επιφάνεια του λαδιού, μέχρι το πάνω μέρος του πηρουνιού δλδ εκεί που βιδώνει η τάπα.

    Συνήθως η στάθμη είναι γύρω στα 100mm στα περισσότερα πηρούνια, αλλά για το δικό σου, ρώτα τον μάστορα να σου πει τι λέει το service manual.

    Λάδι μπορείς να αφαιρέσεις με μια σύριγγα για βοοειδή (τις μεγάλες δλδ, έχουν τα φαρμακεία) και ανάλογο σωληνάκι.

    Ακόμα και χωρίς να μετρήσεις ακριβώς την στάθμη, υπάρχει και ο δοκιμαστικός τρόπος, μπορείς έστω βγάζοντας τις τάπες (αφού στηρίξεις την μοτοσυκλέτα), να βγάλεις μια ποσότητα λαδιού π.χ. 25ml από κάθε πηρούνι, και να δοκιμάσεις αποτελέσματα, και αν χρειάζεται κι άλλο να βγάλεις άλλα 25ml κ.ο.κ. μέχρι το πηρούνι σου να έχει την σωστή διαδρομή και να λειτουργεί σωστά.

    Φυσικά αυτά μπορεί να στα κάνει και ο μάστορας. Ζήτα του να σου πει, τι στάθμη έχει βάλει στο πηρούνι σου ή υποτίθεται ότι έβαλε και κόψε αντιδράσεις. Αν σε κοιτάξει σαν εξωγήινο, προφανώς είναι άσχετος και δεν έχει μετρήσει τπτ απολύτως.

    Παίζει επίσης να σου έχει βάλει ποσότητα λαδιού που λέει το μάνιουαλ ΧΩΡΙΣ να ελέγξει μετά την στάθμη, οπότε αν άνοιξε μάνιουαλ για π.χ. μοντέλο τάδε χρονιάς που έπαιρνε 550ml και το δικό σου θέλει 450, ε δεν χρειάζεται και πολύ εξήγηση.

    Καλό ψάξιμο, καλή διευρεύνηση και ρώτα, εδώ είμαστε.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μετατροπή σε μπροστινό
    από motaba στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2012, 23:29
  2. Λαδια σε εξουσιοδοτημενο
    από Lazio στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2005, 23:19
  3. λαδια σε ΖΧ-6r του 2001....
    από lalala στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 18/08/2005, 03:45
  4. Aλλαγη λαδια σε ΧΤ 400
    από danaos75 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2004, 16:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF