Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 40 από 40

Θέμα: Υπάρχει συνείδηση...?

  1. #31
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    Χαχαχα....

    Xουντικο???? Το νομοσχέδιο..... και το να κάνεις ότι γουστάρεις, να κλείνεις λιμάνια, αεροδρόμια και ότι άλλο θες δεν είναι χουντικό????

    Ρε θα φάμε τέτοιο γ@μήσι από τους Ευρωπαίους που θα μας αξίζεις γιατί είμαστε πίθηκοι στη χώρα αυτή.......

  2. #32
    Δικύλινδρο μέλος Το avatar του/της aris_n
    Εγγραφή
    08/12/2009
    Μηνύματα
    134
    Ωραιότατο το θεματάκι και σηκώνει πολύ συζήτηση, τόσο οικονομικοπολιτική όσο και ψυχοκοινωνική.
    Νομίζω οτι αυτό το όλοι μαζί ενωμένοι, εργάτες ποτέ νικημένοι, δούλεψε πολύ καλά για τους μπολσεβίκους αλλά σε οικονομίες σύγχρονες με αγκυλώσεις όπως η δική μας εν έτη 2011 όχι μόνο παρωχημένες είναι αλλά καταντούν και επικίνδυνες. Κατανοώ πλήρως τον προβληματισμό και την αγωνία του Mike για τον φασιστικό τρόπο με τον οποίο η κάθε προνομιούχος επαγγελματική συντεχνία, κρατάει σε ομηρία άλλους πολίτες με το έτσι θέλω. Εδώ έρχεται η έξω και έσω κοινοβουλευτική αριστερά να μας πει "Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη". Μάλιστα...Είναι η ίδια λογική η οποία έθρεψε στρατιές εργατοπατέρων και έστειλε μαζικά τις λιγοστές βιομηχανικές μονάδες που διέθετε η Ελλάδα στην Βουλγαρία την Ρουμανία, τα Σκόπια και την Αλβανία.
    Επίσης η έσω και η έξω (κοινοβουλευτική αριστερά εννοείται απο δω και πέρα) μας είπε και το άλλο τσιτάτο. Αυτό με το "όταν ήρθαν για τους συνταξιούχους δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν συνταξιούχος και μπλά μπλά και όταν ήρθαν για μένα δεν υπήρχε κανείς να με υποστηρίξει μπλά μπλα μπλα". Ωραίο ε; Makes you think twice που λένε και στο χωριό μου. Έρχομαι λοιπόν εγώ με το φτωχό μου το μυαλό και λέω. Ήμασταν ποτέ ενωμένοι και δεν το ξέρω; Ή μπορούμε να είμαστε ποτέ ενωμένοι και δεν το ξέρω; Είχαμε ποτέ κοινές επιδιώξεις και επίσης δεν το ξέρω; Όταν είσαι μέρος ενός συνόλου σου περνάει (ή στην περνάνε) η λογική του συνόλου. Ωστόσο οι επιδιώξεις και τα προβλήματα είναι διαφορετικά. Υποτίθεται όλα γίνονται για το καλό του επιβατικού κοινού. Η ΔΕΗ μας κόβει το ρεύμα για το καλό μας, οι ταρίφες κλείνουν δρόμους και ταλαιπωρούν κόσμο και επαγγελματίες για το καλό μας όλοι για το καλό μας μας πηδάνε. Σαν τις ταμπέλες για τα έργα του Μετρό "Η ταλαιπωρία είναι προσωρινή αλλά το έργο για πάντα". Έτσι και η ΔΕΗ και οι υπόλοιπες συντεχνίες. " Η ταλαιπωρία είναι προσωρινή, αλλά θα συνεχίσουμε να ζούμε εις βάρος σας με παχυλούς μισθούς και παραγωγικότητα Σαλιγκαριού κάτω απο το μεσημεριανό λιοπύρι για το καλό σας".
    Δεν ξέρω ίσως τα λέω έτσι επειδή απο την άλλη πλευρά του Ατλαντικού που βρίσκομαι όλα είναι τόσο διαφορετικά...Μπορεί και να λαθεύω....
    San Francisco Bay Area member......

  3. #33
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
    Ναι Υπάρχει (απαντώντας στο αρχικό ερώτημα)

    Συλλογική συνείδηση δεν υπάρχει όπως και δεν υπήρξε ποτέ σε αυτή τη χώρα. Ακόμα και για αυτές τις περιπτώσεις που νομίζουμε οτι είχαμε, τεχνικά έχει φτιαχτεί και παρουσιαστεί έτσι.



    + 1000.......................................


    Αλλα και αυτη η κυβερνηση ρε παιδακι μου να μην κανει και μια επιταξη να λυσουμε το προβλημα!

    http://pitsirikos.net




    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Μπάτσε-στο-αεροδρόμιο-440x248.jpg 
Προβολές:	394 
Μέγεθος:	43,3 KB 
ID:	231844
    Μην οδηγησεις ποτε πιο γρηγορα απο τον φυλακα αγγελο σου!
    http://www.youtube.com/watch?v=nliOB4U0UyU&feature=kp

  4. #34
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    λοιπον ας πω και γω την παπαρια μου σαν κωλοταριφας που κονομαω εις βαρος των πολιτων μου ,οπως λετε μερικοι...

    αρκετοι απο εδω μεσα με ξερετε προσωπικα.

    καταρχην διαβαστε προσεκτικα το ποστακι το συναδελφου the who...

    το λεω αυτο για να καταλαβετε οτι το επαγγελμα του ταξι οσο και αν σας φαινετε περιεργο ΕΙΝΑΙ λειτουργημα...ή τουλαχιστον θα μπορουσε να ειναι ,αν δεν ειχαμε αρκετους συναδελφους ,αθλιουε επαγγελματιες ,κακους συναδελφους που με την συμπεριφορα τους χαρακτηριζουν ενα κλαδο...

    κατανοω την οργη σας ,εσας τους κατοικους των αθηνων ,για τους εκει συναδελφους αλλα στα δικα μου ματια το μενος σας για τους ταξιτζηδες ειδικα στο θεμα του κοκ,υπαρχει γιατι μπορειτε να τους στοχοποιησετε ευκολα ενω ο ΙΧης που θα σας κανει την στραβη ειναι ενας απο τα 5 εκαττομυρια που ειστε εκει πανω...καποιος μου ειπε αυτο "
    Όμως φίλε οδηγέ, απο την Κα Κατίνα που ξύνει το πιπάκι της όλη μέρα περιμένω μία τέτοια συμπεριφορά. Απο έναν οδηγό ταξί, οδηγό λεοφωρείου, σχολικού, φορτηγού, τσάπας, εκχιονιστικού κλπ θέλω να βλέπω επαγγελματισμό σε όλο του το μεγαλείο."

    αυτη ειναι η νοοτροπια των οδηγων στην ελλαδα..οτι ο αλλος ξυνει το πιπι του στο δρομο...αυτηνειναι και η νοοτροπια του ταξιτζη στην αθηνα...βλεπετε διαφορα?


    κατανοω την οργη σας για τις διπλοκουρσες και την συμπεριφορα τους.ομως θα σας πω αυτο...
    σε μια εμπορικη συναλλαγη οταη ο εμπορος που σας πουλαει κατι ,με τον ενα ή τον αλλο τροπο προσπαθει να σας κοροιδεψει εσεις θα το δεχτητε?
    εξηγουμε...

    πως δεχεσαι εσυ πελατη να σαρδελοποιηθεις σε ενα ταξι για να κονομησει ο ταριφας?
    πως δεχεσαι να πληρωσεις κομιστρο που δεν το γραφει το ταξιμετρο?

    ας τα φερω ολα αυτα στην δικια μου καθημερινοτητα...

    συχνα πυκνα ,μπαινουν πελατες μεσα στο ταξι και πανω στην κουβεντα που ανοιγουμε μου εξομολογουνται καποιο προβλημα με συναδελφο...
    τις περισσοτερες φορες για το κομιστρο ,οτι δλδ τους κλεβουν...

    σε ερωτηση μου αν του ζητησαν αποδειξη ,ανασηκωνουν τους ομους με απορια...

    2η περιπτωση...

    καποτε μια κυρια ειχε παραπονεθει στον προεδρο μου για αναρμοστη συμπεριφορα απο εμενα προς αυτην...επειδη η κυρια ενδιαφερθηκε και το κυνηγησε εγω τιμωρηθηκα πειθαρχικα...αλλη ιστορια τι ειχε προηγηθει μεταξυ εμενα και αυτης και αν τιμωρηθηκα δικαια...
    το ζητημα ειναι οτι ο πελατης ενδιαφερθηκε για την κακη συμπεριφορα μου ,και εγω τιμωρηθηκα...

    αυτο ρωταω και σε οσους εχουν καποιο προβλημα με συναδελφο...

    "νουμερο ταξι πηρατε για να κανετε παραπονα"
    "ασε μωρε που να τρεχω τωρα"...

    οποτε οπως καταλαβαινετε ,το προβλημα δεν ειναι μονο του ταξιτζη...

    καταλαβαινω την απορια σας και τον θυμο σας στο γιατι το επαγγελμα του ταξιτζη να ειναι κλειστο...
    και γω το σκεφτηκα τοσες μερες και λεω δεν μπορει εχει δικιο ο κοσμος ...τι ειμαι εγω προνομιουχος για να εχω δουλεια...

    ομως σκεφτητε οτι ισως το συγκεκριμενο επαγγελμα εχει καποιες ιδιαιτεροτητες...εχει κορεστει...
    και αυτο φαινεται οχι μονο στο οτι πλεον δεν υπαρχει εργο για μας λογω κρισης χρεους και ακριβου τιμολογιου αλλα φαινεται και στους δρομους της αθηνας...τα ταξι ειναι πολλα ...

    ο υπουργος λεει "η αγορα θα δειξει ποσα ταξι αντεχει"...

    ποιος πιστευετε οτι θα ψαχνει για δουλεια αν συμβει αυτο που λεει ο υπουργος..

    εγω πιστευω οτι θα ειναι ο συναδελφος που εχει χρεωθει στην τραπεζα...γιατι το εργο ειναι λιγοστο και δεν θα αντεξει...θα αντεξει αυτος που για τον Α ή Β λογο δεν χρωσταει ή χρωσταει πολυ λιγα...

    η απελευθερωση επρεπε να ειχε γινει εδω και πολλα χρονια,ωστε να μην εχουμε φτασει σε αυτο το σημειο τωρα και εγω να εχω αγορασει μια αδεια για να εξασφαλισω μια θεση εργασιας ,ΧΡΕΩΜΕΝΟΣ στη τραπεζα για πολλα χρονια,με τον ογκο των ταξι να ειναι αρκετος και το εργο λιγοστο,ωστε να μνη μπορω να βγαλω ουτε τα εξοδα μου πλεον...

    θα μους πειτε "ρε φιλε ηξερες οτι θα απελευθερωθει ,γιατι πηγες και χρεωθηκες"

    οντος ηταν ενα ρισκο οπως του καθε επαγγελματια,αλλα καθε κυβερνηση που εβγαινε το τρεναρε ολο και παραπερα...που αυτο εμενα προσωπικα με βαζει σε σκεψεις,οτι ειχε τους λογους της που το εκανε,λογοι που οι πολιτικοι και οι συνδικαλιστες τους επαιξαν στην πλατη μου..οπως και καθε ελληνα εδω και χρονια...

    οκ και γω σας λεω εχει γινει ηδη η απελευθερωση...θα μπουν καινουριοι στο επαγγελμα...

    με ποιο τροπο θα γινει ανταγωνιστικος ο κλαδος αν στην αθηνα βγουν αλλα 5-10 χιλιαδες ταξι ετσι ανεξελεγκτα?
    μηπως οι νεοι επαγγελματιες θα εχουν καλυτερη κυκλοφοριακη συνειδηση απο τους παλιους?
    μηπως θα ειναι ποιο ευσηνειδητοι πολιτες και πλεον δεν θα κλεβουν στο κομιστρο και δεν θα περνουν διπλοκουρσες αν τους τυχει?


    μηπως πρεπει να λαλλξουν και αλλα πραγματα πριν απελευθρωθει πληρως αυτος ο κλαδος που τοσο πολυ κανει τους αλλους πολιτες να αγανακτουν?

    μηπως πρεπει να θεσπιστουν κανονες ,για το ποιος πρεπει να ειναι επαγγελματιας οδηγος ωστε να μην παραβιαζει το κοκ ,να μην παραβιαζει της λεωφορειολωριδες?

    μηπως ετσι και αλλιως αυτη η πληρης απελευθερωση ειναι μια μπουρδα και πρεπει ετσι και αλλιως να υπαρχουν κανονες στο ποιος πρεπει να γινεται ταξιτζης?

    με ποιο τροπο θα γινει ανταγωνιστικος ο νεος επαγγελματιας αυτοκινιτιστης ,θα προσφερει καλυτερες υπηρεσιες?
    με τι τιμες ανταγωνισμου?
    μηπως πρεπει τελικα να απελευθερωθει και το τιμολογιο για να μιλεμε για ανταγωνισμο?
    μηπως πρεπει να μιλαμε για οργανωση εταιρειων απο τους νεους επαγγελματιες ,ωστε ολοι μαζι να προσφερουν καλυτερες ανταγωνιστικες υπηρεσιες ταξι σαν συνολο?
    πως μπορει ενας μεμονομενος νεος επαγγελματιας να γιναι ανταγωνιστικος χωρις να εχει κινητρα?οταν τα καυσιμα ,τα σερβις και τα αναλωσιμα ειναι πανακριβα θα μπορεσει να κανει μειωση στο ελευθερο κομιστρο του ωστε να ειναι ανταγωνιστικος?

    δεν συμφωνω με το κλεισιμο αεροδρομιων και λιμανιων...

    υπαρχουν και αλλοι τροποι διαμαρτυριας...

    το προηγουμενο προεδρικο διαταγμα του ρεππα ηρθε μετα απο μαγαλη περιοδο διαπραγματευσης και ελυνε πολλα προβληματα του κλαδου,με υποχωρησεις απο την δικη μας πλευρα αλλα και απο την πλευρα της κυβερνησης...

    ειχε προηγηθει ερευνα απο συγκοινωνιολους σε πρωτευουσες της ευρωπης για το πως λειτουργουν τα ταξι...σε αρκετες απο αυτες (π.χ. βερολινο) υπαρχουν πλυθυσμιακα κριτηρια για τις αδιεις π.χ 2.5/1000 κατοικους...οργανωση σε εταιρειες ταξι και απλελευθερωση ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ και οχι επαγγελματος...που σημαινει οτι πρεπει να υπαρχει σοβαρος σκοπος για εναν επενδυτη να ακ=νοιξει μια εταιρεια ταξι...που θα προσφερει καλυτερες υπηρεσιες γιατι θα θελει να ανταγωνιστει την απεναντι εταιρεια με τις καλυτερες τιμες...

    ολα αυτα ο τωρινος υπουργοε τα αγνοησε και μια κινηση πεταξε στα σκουπιδια το προηγουμενο σχεδιο για τα ταξι...

    ειπε οτι ειναι αντισυνταγματικος...

    και την βουλευτικη του ασυλια δεν την σκεφτηκε...


    ειπε οτι δεν θα περνουσε απο το ΣτΕ...

    αλλα ουτε καν προσπαθησε να το στειλει...

    δεν προσπαθω να βγαλω τον κλαδο μου λαδι και δεν ειναι τα καλυτερα παιδια...

    δεν προσπαθω να σας κοροιδεψω στο τι πραγματικα ειναι οι ταξιτζηδες...

    προσπαθυσα να ανοιξω διαλογο σε αλλο φορουμ(γιατι εδω ειχα "σκοτωθει" παλιοτερα για το θεμα) αλλα αντιμετωπισα ειρωνια ,χλευασμο και τελικα δεν ,μπορεσα να εξηγηθω...

    ομως σε μια ελλαδα που το ποσοστο ανεργια ολο και μεγαλωνει ,κοντευω να μεινω και γω ανεργος...και δυστυχως δεν θυσαυριζα τοσο καιρο...δουλευα 12ωρα για να εχω οτι εχω...που πλεον ειναι ελαχιστα...

    με συγχωρειτε για την πλυλογια μου...

    απλα καποια ερωτηματα για να αναρωτηθειτε...


  5. #35
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Τραγικό λάθος να ταυτίζεις τα εργατικά δικαιώματα ενός υπαλλήλου με τα συμφέροντα της κάθε λογής συντεχνίας. Δεν έχει καμμία σχέση ο άνεργος ή ο υπάλληλος των 700€ ή ο δημόσιος υπάλληλος ή ο συνταξιούχος που χάνει τον μισθό του, με τις μαφίες των φορτηγατζήδων-ταξιτζηδων και λοιπών συντεχνιών που αγωνίζονται για την διατήρηση των εξωφρενικών προνομίων τους.
    Nαι ,σωστά ,καμια σχεση δεν μπορει να εχει...
    ...ο άνεργος με τον οδηγο του ΤΑΞΙ ,γιατι ο "άνεργος" ,ΔΕΝ εχει τ'@ρχι2@ να παει να νοικιασει ενα ΤΑΞΙ ,και να δουλευει 12 ωρες την ημέρα-31 μερες το μηνα ,ωστε ,αφου βγαλει τα εξοδα του ,να του περισεψει μετα και μεροκάματο ,για να παει στο σπιτι του.

    Καμια σχεση δεν μπορει να εχει...
    ...ο υπάλληλος των 700 ευρώ ,με αυτον που ειχε τ'@ρχι2@ ,αφου δουλεψε πρωτα ,χρονια ,σαν οδηγος ,να βαλει μετα την υπογραφη του & να παρει δανειο ΧΧΧ,000 ΕΥΡΑ απο την τραπεζα ,και να δουλευει 12 ωρες την ημέρα-31 μερες το μηνα ,ωστε ,αφου βγαλει τα εξοδα του ,να του περισεψει μετα και μεροκάματο ,για να παει στο σπιτι του.

    Καμια σχεση δεν μπορει να εχει...
    ...ο "Μονιμος Δημοσιος Υπάλληλος" ,με τον οποιονδήποτε "ελευθερο επαγγελματια" ή οποιονδηποτε εργαζομενο στον ιδιωτικο τομεα.
    Ο 1ος ξυνει ΜΟΝΙΜΑ τ'@ρχι2@ του ,ενω οι υπολοιποι ,ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ για να τα ξυνει.

    Καμια σχεση δεν μπορει να εχει...
    ...ο συνταξιουχος με τον ΤΑΞΙτζη γιατι:
    α) Ο ΤΑΞΙτζης ειναι εργαζομενος ,ενω ο συνταξιουχος ειναι.... συνταξιουχος.
    β) Ο ΤΑΞΙτζης σπανια ειναι συνταξιουχος. ΔΥΣΤΥΧΩΣ (στατιστικα) αποβιώνει πολυ πριν συνταξιοδωτηθει.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    @ Allst@rf Tα είπες όλα.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  6. #36
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από El-Presidente
    Nαι ,σωστά ,καμια σχεση δεν μπορει να εχει...
    ...ο άνεργος με τον οδηγο του ΤΑΞΙ ,γιατι ο "άνεργος" ,ΔΕΝ εχει τ'@ρχι2@ να παει να νοικιασει ενα ΤΑΞΙ ,και να δουλευει 12 ωρες την ημέρα-31 μερες το μηνα ,ωστε ,αφου βγαλει τα εξοδα του ,να του περισεψει μετα και μεροκάματο ,για να παει στο σπιτι του.

    Καμια σχεση δεν μπορει να εχει...
    ...ο υπάλληλος των 700 ευρώ ,με αυτον που ειχε τ'@ρχι2@ ,αφου δουλεψε πρωτα ,χρονια ,σαν οδηγος ,να βαλει μετα την υπογραφη του & να παρει δανειο ΧΧΧ,000 ΕΥΡΑ απο την τραπεζα ,και να δουλευει 12 ωρες την ημέρα-31 μερες το μηνα ,ωστε ,αφου βγαλει τα εξοδα του ,να του περισεψει μετα και μεροκάματο ,για να παει στο σπιτι του.

    Καμια σχεση δεν μπορει να εχει...
    ...ο "Μονιμος Δημοσιος Υπάλληλος" ,με τον οποιονδήποτε "ελευθερο επαγγελματια" ή οποιονδηποτε εργαζομενο στον ιδιωτικο τομεα.
    Ο 1ος ξυνει ΜΟΝΙΜΑ τ'@ρχι2@ του ,ενω οι υπολοιποι ,ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ για να τα ξυνει.

    Καμια σχεση δεν μπορει να εχει...
    ...ο συνταξιουχος με τον ΤΑΞΙτζη γιατι:
    α) Ο ΤΑΞΙτζης ειναι εργαζομενος ,ενω ο συνταξιουχος ειναι.... συνταξιουχος.
    β) Ο ΤΑΞΙτζης σπανια ειναι συνταξιουχος. ΔΥΣΤΥΧΩΣ (στατιστικα) αποβιώνει πολυ πριν συνταξιοδωτηθει.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    @ Allst@rf Tα είπες όλα.
    Αν πρόσεξες και τα δύο ποστ που έγραψα, μιλάω για ιδιοκτήτες ταξί και όχι για οδηγούς. Οι οδηγοί που είναι υπάλληλοι (και στο σύνολο τους ανασφάλιστοι), έχουν ταχθεί ΥΠΕΡ του ανοίγματος του επαγγέλματος. Και αν δεν κάνω λάθος ο πρόεδρος του συλλόγου τους ξυλοκοπήθηκε από "αγνώστους" λόγω των θέσεων του.

    Και εξακολουθώ να πιστεύω οτι όποιος συντάσσεται στην ίδια πλευρά με γενοπ-δεήτες, φορτηγατζήδες, ταξιτζήδες και λοιπές συμπαθείς συντεχνίες λόγω του κοινού "εχθρού" (κυβέρνηση, τρόικα, ΕΕ, τράπεζες κλπ) είναι πολύ και μακράν νυχτωμένος.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #37
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Αν πρόσεξες και τα δύο ποστ που έγραψα, μιλάω για ιδιοκτήτες ταξί και όχι για οδηγούς.

    Bύρωνα ,κι εγω ,στη 1η παραγραφο του ποστ μου ,σε αυτους αναφερομαι -εναντι των ανεργων.(μια συγκριση που εσυ εβαλες)
    Στην 2η παραγραφο-αν προσεξεις- και παλι σε οδηγους αναφερομαι ,οι οποιοι ,επειδη ηταν εργατικοι-τιμιοι-νοικοκυραιοι-με καθαρο χρηματοπιστωτικο προσωπο-και επαιζαν με τους κανονες της "ευνομουμενης" κοινωνιας ,εκαναν το " επιχειρηματικο άλμα" ,με σκοπο ενα καλυτερο αυριο.
    ΑΥΤΟΙ οι εργατικοι και μοχθουντες νοικοκυραιοι και οικογενειάρχες ,αυτοι ΚΥΡΙΩΣ ΧΤΥΠΙΟΥΝΤΑΙ & ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΣΉΜΕΡΑ.


    Οι οδηγοί που είναι υπάλληλοι (και στο σύνολο τους ανασφάλιστοι), έχουν ταχθεί ΥΠΕΡ του ανοίγματος του επαγγέλματος.

    Ναι ,ολοι αυτοι που δουλευαν 5-6 ωρες ,και μετα πηγαιναν να τα παιξουν ζαρια ,μπας και...
    ...ολοι αυτοι που χρωσταγαν νοικια ,και φεσωναν ιδιοκτητες ,τους παραταγαν και εψαχναν για επομενα κοροιδα να φεσωσουν...
    ...αυτοι που εφτασαν να χρωστανε σ'οσους μιλανε Ελληνικα ,και που ήταν μαυρισμενοι σ'ολες τις λιστες ,απο απληρωτες οφειλες στις τραπεζες....
    ΔΕΝ μπορεσαν να παρουν δανειο ,άρα και δικο τους ΤΑΞΙ,ωστε να προχωρησουν στη ζωη τους.
    Ολοι οι "Μπαρμπουτιέρηδες" λοιπον ,βγαζοντας εμπαθεια προς τους μεχρι χθες συνεργατες τους ,τωρα θελουν μεσα σε μια νυχτα ,να γινουν αγγογυστα ,ενα με τους νοικοκυραιους και τους δουλευτες.
    Και ρωταω: Ειναι αυτο ΔΙΚΑΙΟ & ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ???

    Βυρωνα ,το ξερεις οτι σε εκτιμω ,αλλά ,ΔΕΝ υπαρχει χειροτερη νοοτροπια ,απο αυτη που εχει ο Ελληνας ,κατα την οποια ,εχει γνωμη επι ΠΑΝΤΟΣ επιστητου και μη ,χωρις ΟΜΩΣ ,να εχει γνωση επι του αντικειμενου.
    Να κανω τον κοπο λοιπον να "σεντονιάσω" ,προς ενημερωση σου(σας):
    Επειδη εχω υπαρξει 10χρονια οδηγος ΤΑΞΙ (1997-2007) ,μαθε επιτελους κι εσυ και ολοι οι ΜΗ γνωριζοντες οτι:
    Ο οδηγος ταξι ,αυτο που κανει ειναι να ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΙ την ΑΔΕΙΑ μαζι με το αυτοκινητο του ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ.
    Ενοικιαζει δηλ. ουσιαστικα ,μια ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ,εναντι ημερησιου-μηνιαιου αντιτιμου.
    Αυτο γινοταν και γινεται ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ με συμβολαιο ,το οποιο κατατιθεται στην εφορια (για να ειναι νομικα-οικονομικα καλυμενοι και οι δυο)
    Στην ουσια λοιπον ο οδηγος ηταν και ειναι ελευθερος επαγγελματιας.
    Εκτος απο το ενοικιο που οφειλει να δινει στον ιδιοκτητη ,ολα τα υπολοιπα εσοδα ,καθως και ο τροπος που δουλευει ,και ποσες ωρες δουλευει ,ειναι καθαρα δικο του θεμα.
    Για πολλα χρονια ,και μεχρι περυσι ,το "κρατος" ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ,παρ'ολο που δεχοταν το συμβολαιο ενοικιασης στην εφορια(ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ) ,τον κατετασε στο υπαλληλικο καθεστως για 2 λογους:
    1)Δεν του αφαιρουσε τα εξοδα ενοικιασης απο την φορολογικη του δηλωση(αφου μ@λ@κωδως τον κατετασε στους μισθωτους)
    2)ΔΕΝ ηθελε να χαθουν τοσες 1000άδες μηνιάτικα απο το ταμειο εισφορων του ΙΚΑ(μιας και μονιμα ειναι ΜΕΙΟΝ ,λογω των υπερογκων οφειλων των ΔΕΚΟ προς αυτο)
    Με αυτον τον τροπο ,κρατουσε τους οδηγους εγκλωβισμενους στο ΙΚΑ ,αναγκαζοντας τους να πληρωνουν εισφορες σε αυτο ,αντι για το ΤΕΒΕ(ΟΑΕΕ) οπως κανονικα θα επρεπε ,αφου οι οδηγοι επαναλαμβανω ,ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΕΣ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ άρα και ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.
    Οταν λοιπον οι οδηγοι ,για δικους τους λογους ,επελεγαν να ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ τις εισφορες τους ,τοτε ηταν και ανασφαλιστοι.
    Νομικα διωκώταν ο ιδιοκτητης -σαν εργοδοτης- ,αλλα ουσιαστικα το παραπτωμα υφιστατο κατ'επιλογη του οδηγου.
    Αυτο άλλαξε περυσι τον Ιουλιο ,οποτε περασε και τα βιβλια εσοδων-εξοδων στα ΤΑΞΙ ,οποτε και ΔΕΝ θα μπορουσε πλεον να γινει αλλιως ο φορολογικος προσδιορισμος.
    Απο περυσι λοιπον ,που ο κρατικος μηχανισμος άλλαξε συμφεροντα ,εκανε πλεον τους οδηγους ,ΝΟΜΙΜΑ
    ,και οπως θα επρεπε να ειναι απο ΠΑΝΤΑ έλευθερους πολιορκημενους επαγγελματιες ,με βιβλια εσ-εξ ,και εισφορες στον ΟΑΕΕ πλεον.
    Αρα ,ολα αυτα περι κακομοιρων ανασφαλιστων υπαλληλων οδηγων ,και άλλες τετοιες π@π@ριες ,εναι επιοικως γελοιες ιστοριες ,που καμια σχεση δεν εχουν με την πραγματικοτητα.
    Ελπιζω να μπορεσα να ξεκαθαρισω κάπως για καποιους το τοπιο.


    Και αν δεν κάνω λάθος ο πρόεδρος του συλλόγου τους ξυλοκοπήθηκε από "αγνώστους" λόγω των θέσεων του.

    Ναι. Και ο προεδρος του ΠΑΣΟΚ ,εγινε προθυπουργος λεγοντας οτι:"ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ"
    Να φανταστω λοιπον οτι ,ετσι "ευκολοπιστος" που δειχνεις να εισαι ,τον ψηφισες και βγηκε??? (ρητορικη η ερωτησις)
    Και τωρα ,συνεχιζει να λεει οτι ,ολο αυτο το ξεπουλημα της χωρας , και ολο αυτο το ξεκwλιασμα της κοινωνιας ,ειναι για το "ΚΑΛΟ ΜΑΣ".
    Να φανταστω οτι εσυ ,ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ??? - (ρητορικη η ερωτησις)

    Τη συμπαθεια σας για το κουραστικο πανω-κατω σεντονο.
    Απλα διαπιστωνω για αλλη μια φορα στη ζωη μου οτι ,
    Μας Διαιρουν και μας Βασιλευουν με μεγαλη ευκολια ,κι οσο κι αν προσπαθω ,δεν μπορω να μη λυπαμαι.
    ιδιως οταν οι συνομιλητες μου ειναι νεα σε ηλικια ατομα ,άρα θα'πρεπε και με πιο ανοιχτα μυαλα ,και πιο σφιχτα φιλτρα έναντι των αναθυμιασεων που τους "ναρκωνουν" τον εγκεφαλο.

    ΥΓ: θα προσπαθησω να μην ξαναγραψω για καιρο.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  8. #38
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Στο κράτος θα ανήκουν οι άδειες ταξί


    Κρατική ιδιοκτησία που δεν θα μεταβιβάζεται θα αποτελούν οι άδειες ταξί, μετά την έναρξη ισχύος του νομοσχεδίου για την απελευθέρωση του κλάδου.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, το σχέδιο νόμου που ενδεχομένως τεθεί σε διαβούλευση αυτή την εβδομάδα, θα προβλέπει την πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος, ενώ θα υπάρχει ειδική πρόβλεψη για τους καλλικρατικούς Δήμους με πληθυσμό μικρότερο από 70.000 κατοίκους.

    Πρόσβαση στο επάγγελμα, κατά τις ίδιες πληροφορίες, θα έχουν όσοι πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια, όπως (κατάρτιση, γνώση ξένης γλώσσας που θα εξασφαλίζονται μέσω σεμιναρίων).

    Με στόχο την καταπολέμηση του «μαύρου χρήματος» προβλέπεται να δημιουργηθεί ένα είδος «φορολογικής αποζημίωσης» που θα χρηματοδοτείται από τα πρόστιμα σε όσους πώλησαν άδεια ταξί και δεν δήλωσαν το τίμημα της συναλλαγής.

    Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τελευταία 10 χρόνια έχουν μεταβιβαστεί 35 χιλιάδες άδειες, με την συνολική αξία των αγοραπωλησιών να διαμορφώνεται στα 5 δισ. ευρώ, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

    Οι άδειες ταξί θα ανανεώνονται κάθε 3 με 5 χρόνια (απαραίτητη η προσκόμιση φορολογικής-ασφαλιστικής ενημερότητας) και θα επιστρέφονται στο κράτος όταν λήξει η ισχύς τους ή όταν ο ιδιοκτήτης τους συνταξιοδοτηθεί.

    Αναμένεται να υπάρξει ειδικό καθεστώς για όσους απέκτησαν άδεια τα τελευταία χρόνια, ενώ ενδέχεται να προβλέπεται από το νομοσχέδιο η δωρεάν παραχώρηση μισής άδειας στους ιδιοκτήτες μισής άδειας (την οποία απέκτησαν τα τελευταία χρόνια) και στους οδηγούς.

    Το νομοσχέδιο θα προβλέπει την δυνατότητα μίσθωσης ταξί τηλεφωνικά ή μέσω διαδικτύου, όπως και την είσοδο στην αγορά δικύκλων, εννιαθέσιων ταξί και λιμουζίνων.


    Πηγή:www.capital.gr

    http://www.capital.gr/News.asp?id=1274552



    Διαβάστε λίγο στο τέλος, είσοδο στην αγορά και δικύκλων...

  9. #39
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  10. #40
    απλο μελος Το avatar του/της granazi
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    31/12/2009
    Μηνύματα
    1.445
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    http://pigadi-tis-skepsis.blogspot.c...blog-post.html


    παραθετω την τελευταια παραγραφο, ολη η ουσια του κειμενου βρισκεται εκει....

    ...Δυστυχώς για εμάς ο μόνος τρόπος να αλλάξει κάτι σε αυτή την χώρα είναι διά της απόλυτης πυγμής. Μας αρέσει δεν μας αρέσει.. οι Αμερικάνοι έχουν μια φράση για όλα αυτά.. "μτφ. Όταν έρχεται η ώρα για μια δύσκολη απόφαση , μόνο ενας μπορεί να την πάρει και να την επιβάλλει.".. Δυστυχώς σε τέτοιες προβληματικές καταστάσεις η δημοκρατία με τον τρόπο που την γνωρίζουμε στην Ελλάδα , ώς πλήρη ασυδοσία του ατόμου, δεν έχει καμία θέση. Αντίθετα αυτό οδηγεί σε κάτι πολύ πιο απολυταρχικό για να συμμαζευτούν όλοι.. Δυστυχώς!...




    επιτρεπεται να πεφτεις επιβαλεται να σηκωνεσαι


Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Nέο & Παλιό... υπάρχει περίπτωση να πάνε αντάμα....
    από code στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2005, 22:24
  2. Μήπως υπάρχει....
    από dimitrism στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2004, 14:42
  3. δεν πιστεύω να υπάρχει λογοκρισία εδώ μέσα έτσι
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2004, 21:05
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2003, 16:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF