Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 21 από 21

Θέμα: φρένα που χανουν την πιεση τους.

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tigas
    τα 5.1 τα βάζουν σε περιβάλλον πίστας για να μην ''μείνεις'' από φρένα, τα dot 4 τα βάζουν για χρήση δρόμου.

    Το άν έχεις βάλει σωληνάκια υψηλής ή όχι δεν έχει σχέση με τη συνέκτικότητα των υγρών φρένων.
    Λάθος.

    Το 5.1 είναι πιο καλής ποιότητας (πιο καλά επεξεργασμένο, πιο καθαρό) 4. Για τον λόγο αυτό βράζει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία από το 4, και γενικά έχει λίγο καλύτερες προδιαγραφές.

    Αυτός που βάζει μεταλικά σωληνάκια, προφανώς και θέλει την βελτίωση που προσφέρει το 5.1, ασχέτως αν το βάζει για τον δρόμο ή για την πίστα.

    Ο λόγος που βάζουμε 5.1 στα μεταλλικά είναι γιατί κάνουμε που κάνουμε την βελτίωση στο φρένο μετα μεταλικά, κρίμα δεν είναι να μην κάνουμε και την βελτίωση που ακολουθεί πακέτο με τα υγρά;

    Και στα απλά σωληνάκια όμως, το 5.1 προσφέρει 30 βαθμούς περίπου υψηλότερης αντοχής στην θερμοκρασία. Δεν επηρεάζει το υπόλοιπο σύστημα.

    Ο λόγος που οι εταιρίες δεν βάζουν απευθείας το 5.1 είναι γιατί απλά είναι πιο ακριβό. Και θέλει και πιο συχνά αλλαγή, επειδή αν πιο καθαρό, μολύνεται και πιο γρήγορα.

    Αυτά.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
    ερωτηση ειναι ρε πατερα

    Και εγώ νομίζω απάντησα

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
    Λάθος.

    Το 5.1 είναι πιο καλής ποιότητας (πιο καλά επεξεργασμένο, πιο καθαρό) 4. Για τον λόγο αυτό βράζει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία από το 4, και γενικά έχει λίγο καλύτερες προδιαγραφές.

    Αυτός που βάζει μεταλικά σωληνάκια, προφανώς και θέλει την βελτίωση που προσφέρει το 5.1, ασχέτως αν το βάζει για τον δρόμο ή για την πίστα.

    Ο λόγος που βάζουμε 5.1 στα μεταλλικά είναι γιατί κάνουμε που κάνουμε την βελτίωση στο φρένο μετα μεταλικά, κρίμα δεν είναι να μην κάνουμε και την βελτίωση που ακολουθεί πακέτο με τα υγρά;

    Και στα απλά σωληνάκια όμως, το 5.1 προσφέρει 30 βαθμούς περίπου υψηλότερης αντοχής στην θερμοκρασία. Δεν επηρεάζει το υπόλοιπο σύστημα.

    Ο λόγος που οι εταιρίες δεν βάζουν απευθείας το 5.1 είναι γιατί απλά είναι πιο ακριβό. Και θέλει και πιο συχνά αλλαγή, επειδή αν πιο καθαρό, μολύνεται και πιο γρήγορα.

    Αυτά.
    Δεν έχεις άδικο αλλά.
    Τα υψηλής πρωτίστως τοποθετούνται για να αντιμετωπίσουμε την σπογγώδη αίσθηση από τα συμβατικά, που υπάρχει σε όλες τις θερμοκρασίες και σε όλες τις χρήσης της μοτοσυκλέτας .
    Τα υγρά όπως πολύ σωστά αναφέρεις έχουν να κάνουν με την θερμοκρασία.
    Εφόσον δεν υπάρχει θέμα βρασίματος στην χρήση που κάνουμε δεν είναι απαραίτητα.
    Θα μου πείς, πολύ λογικά, σιγά το κόστος.
    Η ένστασή είναι στο γεγονός ότι τα 5.1 θέλουν πολύ συχνότερη αλλαγή από τα 4 που αμφιβάλλω αν γίνεται από τους απλούς χρήστες, οπότε εφόσον δεν υπάρχει θέμα δεν είναι ανάγκη να μπλέκουμε.

  4. #19
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133
    5.1 ειχα. Επειδή κανω τις συντηρήσεις μόνος μου, τα αλλάζω συχνα πυκνα.

    Τελικά είχε πιάσει φυσσαλίδα η τρόμπα και μια την πέρναγε μέσα, μια την κρατούσε σε εναν χώρο που έχει με κατι σαμ μεμβράνη απο πανω, και καλά για να μην παίρνει αέρα στις πτώσεις.

    Με πέθανε η ρουφιάνα αλλα βγήκε...
    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
    Πρώτο σενάριο: Άλλαξες υγρό και έβαλες ασύμβατο με το παλιό. Έβαλες διαφορετικό από αυτό που είχε ήδη μέσα, και το παλιό που είχε μείνει κάποιο υπόλοιπο, αντιδράει αργά αλλά σταθερά χημικά με το νέο και σχηματίζει μικροποσότητες αερίου.

    όταν λές ασύμβατο εννοείς διαφορετική μάρκα ή απο εκεί που είχες 5.1 του έβαλες 4 & vice versa?

  6. #21
    Παλιομέλος
    Εγγραφή
    03/08/2009
    Μηνύματα
    66
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gi_4ce
    5.1 ειχα. Επειδή κανω τις συντηρήσεις μόνος μου, τα αλλάζω συχνα πυκνα.

    Τελικά είχε πιάσει φυσσαλίδα η τρόμπα και μια την πέρναγε μέσα, μια την κρατούσε σε εναν χώρο που έχει με κατι σαμ μεμβράνη απο πανω, και καλά για να μην παίρνει αέρα στις πτώσεις.

    Με πέθανε η ρουφιάνα αλλα βγήκε...
    Πιστευω Τασουλη να την εχεις κλεισει σε κανενα βαζο χωρις αερα να ψωφησει η ρουφιανα!!!!!!!
    Ξανά-μανά μοτοσυκλετα........

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Χάνουν την αδιαβροχοποίησή τους τα παντελόνια;
    από Λεωνίδας στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2006, 09:49
  2. Τι είδους άνθρωποι είναι αυτοί, που δεν χαρίζουν την χαρά τους???
    από nimbus στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 02/04/2005, 07:50
  3. Πού μαστορεύετε την μηχανή σας???
    από free rider στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2005, 17:30
  4. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 10/01/2005, 20:29
  5. Που να την πηγαινω?
    από derd στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 01/12/2004, 13:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF