Σελίδα 12 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 27891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 166 έως 180 από 210

Θέμα: Triumph Tiger 800 vs BMW F800GS

  1. #166
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
    Μας ζαλισατε με τις μπουρουχες σας,τα Μεγκλα καραβακια παρεα με τα γερμανικα ιστιοφορα
    Θα μιλησετε και για κανα σοβαρο μηχανακι επιτελους?
    Περιμενετε λοιπον μεχρι να βγαλει το 800αρι η ΚΤΜ και μετα βαφετε μπλε τα αλλα και τα πετατε στην θαλασσα:rotflmao:
    Στρόμερ, άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι δεν καβαλούσι
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #167
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz


    Ποιο είναι το ποσοστό χώματος ασφάλτου που θα κληθούν να καλύψουν οι δύο μοτοσυκλέτες?

    Ρε ο Καπετάνιος έχει δίκιο. Η ασφάλτινη έκδοση του tiger είναι προτιμότερη. Γιατί να χάσεις τόσα πολλά στην άσφαλτο για να κερδίσεις τόσα λίγα στο χώμα? Κατά την γνώμη μου το ίδιο ισχύει και για το bmw για το οποίο δεν έχεις επιλογή.
    Πιστεύετε πως το αγοραστικό κοινό της bmw, αλλά και οι δυνατότητες ενός μέσου αναβάτη είναι τόσες ώστε να κάνει απόσβεση του 21" τροχού μπροστά και της ζάντας με την σαμπρέλα?
    Πόσοι θα οδηγήσουν "επιθετικά" οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα του είδους στο χώμα? Πόσοι απ' αυτούς που έχουν κτμ990 ή ακόμα και χτζ660 νομίζεται ότι μπορούν? Και στο κάτω κάτω πόσοι νομίζεται πως θα επιλέξουν, οποιαδήποτε απ' τις δύο, με βάση το ποιο είναι πιο τσαμπουκαλεμένο στο χώμα?



    Αν είναι να αγορασεις on-off θα οδηγησεις και off.. αλλιως τι το θες το on-off? ..Παρε καμια ασφαλτινη μουν@ρ@ να ξυνεις γονατο και να γουσταρεις πιστα!
    Μου θυμιζει αυτους που περνουν τζιπ και το εχουν μονο για μοστρα στο Κολωνακι!
    ...γνωμη μου, αλλα από κει και περα εννοειτε ότι ο καθενας κανει ότι γουσταρει με το μηχανακι του

  3. #168
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz


    Οκ.. Το tiger τον πίνει στο χώμα. Κατά την γνώμη μου όμως καμία απ' τις δύο δεν είναι on-off. Και οι δύο ασφάλτινες είναι που άλλη λίγο, άλλη λίγο περισσότερο θυσιάζουν κάποια πράγματα απ' την άσφαλτο για να πατάνε και χώμα. Η σχεδίασή τους όμως δεν είναι για on-off. Η αν θέλετε, τουλάχιστον όχι τόσο που να μας ενδιαφέρει ποια είναι καλύτερη στο χώμα.


    Αφου δεν είναι on-off το 800, τοτε ποιο είναι? Μηπως μπορεις να μου προτεινεις ένα μεγαλο on-off πανω από 600cc, όχι μονοκυλινδρο, που να πηγαινει καπου οπου δεν μπορει να παει το 800?
    To 800GS είναι το πιο χωματερο μεγαλο on-off που υπαρχει αυτή την στιγμη μαζι με το 990adv
    Ενδεικτικα να σου πω ότι φετος εχω τρεξει με το 800GS ‘μαμα’ σε ολους τους αγωνες trail ride του πρωταθληματος, τους εχω τερματισει ολους με το 800, και εχω περασει και αρκετα μονοκυλινδρα πολλες φορες που είναι 100 κιλα πιο ελαφρα από το BMW.. σε τερρεν που μονο ονοφαδικο δεν το λες, με ανοιχτα μονοπατια, αμμο, ποταμια, πετρα για 250-350km σερι την μερα χωμα.. και δεν εχει ανοιξει ουτε βεντιλατερ.
    Αρα νομιζω ότι το λες on-off το 800GS

  4. #169
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/11/2009
    Μηνύματα
    128
    Άσε τους Νικόλα,

    είναι μέχρι να σε πετύχουν σε κανα βουνό και να τρίβουν τα μάτια τους...


    Μαστίγωσέ το το εργαλείο, να του φέρεσαι όπως του αξίζει!

  5. #170
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bogart
    τελικά ρε Νίκο τα πίνει ή τα φτύνει ???? :rotflmao:
    :rotflmao:

  6. #171
    Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
    Άσε τους Νικόλα,

    είναι μέχρι να σε πετύχουν σε κανα βουνό και να τρίβουν τα μάτια τους...


    Μαστίγωσέ το το εργαλείο, να του φέρεσαι όπως του αξίζει!


  7. #172
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nib
    Αφου δεν είναι on-off το 800, τοτε ποιο είναι? Μηπως μπορεις να μου προτεινεις ένα μεγαλο on-off πανω από 600cc, όχι μονοκυλινδρο, που να πηγαινει καπου οπου δεν μπορει να παει το 800?
    To 800GS είναι το πιο χωματερο μεγαλο on-off που υπαρχει αυτή την στιγμη μαζι με το 990adv
    Ενδεικτικα να σου πω ότι φετος εχω τρεξει με το 800GS ‘μαμα’ σε ολους τους αγωνες trail ride του πρωταθληματος, τους εχω τερματισει ολους με το 800, και εχω περασει και αρκετα μονοκυλινδρα πολλες φορες που είναι 100 κιλα πιο ελαφρα από το BMW.. σε τερρεν που μονο ονοφαδικο δεν το λες, με ανοιχτα μονοπατια, αμμο, ποταμια, πετρα για 250-350km σερι την μερα χωμα.. και δεν εχει ανοιξει ουτε βεντιλατερ.
    Αρα νομιζω ότι το λες on-off το 800GS
    κουλάδι παλιομπεμβεδάκια


  8. #173
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bogart
    Εγγραφή
    27/06/2009
    Μηνύματα
    184
    Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
    Άσε τους Νικόλα,

    είναι μέχρι να σε πετύχουν σε κανα βουνό και να τρίβουν τα μάτια τους...


    Μαστίγωσέ το το εργαλείο, να του φέρεσαι όπως του αξίζει!
    μόνο μαστίγωμα ???
    Νίκ ρίξε και κάνα σκαμπύλι στα κ@λομέρια ρε μαν :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Αντρέας

    BMW F800 GS (08)

  9. #174
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nib
    Αφου δεν είναι on-off το 800, τοτε ποιο είναι? Μηπως μπορεις να μου προτεινεις ένα μεγαλο on-off πανω από 600cc, όχι μονοκυλινδρο, που να πηγαινει καπου οπου δεν μπορει να παει το 800?
    To 800GS είναι το πιο χωματερο μεγαλο on-off που υπαρχει αυτή την στιγμη μαζι με το 990adv
    Ενδεικτικα να σου πω ότι φετος εχω τρεξει με το 800GS ‘μαμα’ σε ολους τους αγωνες trail ride του πρωταθληματος, τους εχω τερματισει ολους με το 800, και εχω περασει και αρκετα μονοκυλινδρα πολλες φορες που είναι 100 κιλα πιο ελαφρα από το BMW.. σε τερρεν που μονο ονοφαδικο δεν το λες, με ανοιχτα μονοπατια, αμμο, ποταμια, πετρα για 250-350km σερι την μερα χωμα.. και δεν εχει ανοιξει ουτε βεντιλατερ.
    Αρα νομιζω ότι το λες on-off το 800GS


    Αχ...παλι μου μπερδευτηκατε.
    Δεν κρινεις την ικανοτητα 'οφφ' μιας μηχανης απο το που παει, αλλα απο το πως.
    Το 'που' ειναι θεμα κιλων κυριως, αποστασης απο το εδαφος, υψους σελας, και ελαστικων.
    Για παραδειγμα, ενα παπακι παει παντου. Ενα μεγαλο ον-οφφ, ομως οχι.
    Τα αναλογα ισχυουν και για το 'ον'.

    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #175
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    κουλάδι παλιομπεμβεδάκια

    :rotflmao:

  11. #176
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Αχ...παλι μου μπερδευτηκατε.
    Δεν κρινεις την ικανοτητα 'οφφ' μιας μηχανης απο το που παει, αλλα απο το πως.
    Το 'που' ειναι θεμα κιλων κυριως, αποστασης απο το εδαφος, υψους σελας, και ελαστικων.
    Για παραδειγμα, ενα παπακι παει παντου. Ενα μεγαλο ον-οφφ, ομως οχι.
    Τα αναλογα ισχυουν και για το 'ον'.


    Αχ… μου μπερδευτηκες
    αλλα μην σε νοιαζει, θα σου πω ‘πως’ παει στο off για να σε ξεμπερδεψω .
    Το 800 λοιπον παει πολύ ανετα στο off , και ισως πιο ανετα από όλα τα on-off τις κατηγοριας του
    ..και μην ξαναμπερδευτεις και μου το συγκρινεις με κανα παπακι, με κανα διαστημοπλοιο ή με κανα 690Rally.. για πολιτικα on-off μιλαμε.

  12. #177
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bogart
    μόνο μαστίγωμα ???
    Νίκ ρίξε και κάνα σκαμπύλι στα κ@λομέρια ρε μαν :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    φιλαρακι πονεσε η παλαμη απο τα σκαμπιλια:rotflmao:

  13. #178
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nib
    Αχ… μου μπερδευτηκες
    αλλα μην σε νοιαζει, θα σου πω ‘πως’ παει στο off για να σε ξεμπερδεψω .
    Το 800 λοιπον παει πολύ ανετα στο off , και ισως πιο ανετα από όλα τα on-off τις κατηγοριας του
    ..και μην ξαναμπερδευτεις και μου το συγκρινεις με κανα παπακι, με κανα διαστημοπλοιο ή με κανα 690Rally.. για πολιτικα on-off μιλαμε.
    Αχ δεν ειπα τιποτε κακο για το μηχανακι σου!
    Σχολιασα μονο το επιχειρημα σου!

    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #179
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Αχ δεν ειπα τιποτε κακο για το μηχανακι σου....
    Είχα πει εγώ νωρίτερα.


    Νικόλα να ξεκαθαρίσουμε πως το μηχανάκι σου μου αρέσει πάρα πολύ και ήταν μέσα στις επιλογές μου. Επίσης να ξεκαθαρίσω πως συμφωνούμε ότι στα χέρια ενός έμπειρου κερνάει τσάι και πιο χωμάτινα μηχανάκια.

    Στο θέμα Τίγρης versus bmw έχουμε καταλήξει πως το δεύτερο είναι ένα σκαλοπάτι καλύτερο εκτός δρόμου.

    Επειδή, όπως ειπώθηκε, στο χώμα πάνε όλα, το πόσο καλό είναι σε αυτόν τον τομέα είμαι υποχρεωμένος, να αφήσω εσένα σαν κάτοχο του, να το γνωρίζεις καλύτερα. Το κατά πόσο μπορείς να είσαι αντικειμενικός ή όχι είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

    Δεν θέλω να βγούμε εκτός θέματος και κάποια πράγματα θα τα αφήσω ασχολίαστα. Το γεγονός όμως πως η σχεδίαση και των δύο μηχανών απέχει απ' το ιδανικό ενός οχήματος διπλής χρήσης δεν μου έχει βγει απ' το μυαλό όσο και αν τις κοίταξα, τις επεξεργάστηκα, τις καβάλησα.

    Για να φτιάξεις ένα ον-οφφ, παίρνεις ένα οφφ και το κάνεις όσο πιο ον γίνεται. Το κάνεις να μπορεί να διανύσει αξιόλογα μια μεγάλη απόσταση προσπαθώντας να θυσιάσεις όσο το δυνατόν λιγότερα γίνεται απ' τον χαρακτήρα της μηχανής.

    Ο άλλος τρόπος είναι να πάρεις ένα street μοντέλο (μπορείς και να το σχεδιάσεις απ' την αρχή αν θέλεις) και να το κάνεις να πάει όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται στο χώμα. Αναρτήσεις, προστατευτικά, ψιλό τιμόνι κτλ κτλ.

    Και με τους δύο τρόπους on-off έχεις το οποίο στα χέρια έμπειρων αναβατών πάνε από γρήγορα έως πολύ γρήγορα και στο χώμα και στην άσφαλτο.

    Αν το σταματήσω εδώ και δεν γράψω άλλα, θα καταλάβεις που το πάω? Νομίζω πως είναι λιγότερο εύκολο να παρεξηγήσεις όσα δεν θα γράψω.
    Κατάλαβες όμως τι εννοούσα με το προηγούμενο ποστάκι μου? Γιατί σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα πως το bmw δεν πάει χώμα.
    Sent from me using a computer.

  15. #180
    Ο κινητήρας του Τ δουλεύει καλύτερα στο δρόμο παρά στο χώμα .
    Στο δρόμο έχω την εντύπωση πως η έκδοση με τις χυτές ζάντες θα είναι απόλαυση .

    Στο χώμα το ΧC στα χέρια κάποιου έμπειρου που στίβει μηχανάκια πάλι πιστεύω (εδώ είμαι και λιγάκι πιο σίγουρος) θα φανεί λίγο.

    ...Όπως όμως και το ΜπεμΒε.

    Αν δεν έχετε τα φόντα και τα χέρια να πάτε τάπα στο χώμα , μην το κουράζετε το θέμα ...Μια χαρά είναι και τα δύο και πάνε παντού .

    ...Στα σημεία που δεν πάνε ...ούτε εσείς θα θάλατε να πάτε αλλιώς θα είχατε άλλα μηχανάκια .

    Γιατί δεν παίρνετε την έκδοση δρόμου , που θα περάσεις και ένα χωμάτινο κομάτι σχετικά εύκολα σε νορμάλ συνθύκες ;

    Όποιος θέλει χώμα χώμα , να πάει να πάρει 950-990αντβ ή 950ΣΕ

Σελίδα 12 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 27891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ανάκληση Triumph Tiger 800 και Tiger 800 XC
    από Anty12 στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 15/11/2011, 13:48
  2. triumph tiger 800
    από jp7rgv στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2010, 22:21
  3. ktm 990 adventure vs triumph tiger 1050
    από taksidiotis25 στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 10/08/2008, 06:59
  4. Multistrada 1100 S Vs Triumph Tiger...
    από kalant στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 28/12/2007, 23:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF