Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 52

Θέμα: 2 ερωτήσεις για παπιά

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.631
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
    Οποτε μεινε οπως εισαι..
    Τελικα καταληγουμε στο οτι, πολλα χιλιομετρα και οικονομικα δεν γινεται με κανεναν τροπο.

  2. #17
    Δεν ειναι τοσο απλο να κανεις υπολογισμους μακροπροθεσμα, στα 2 χρονια που λες στανταρ θα εχεις καποιο "ατυχημα" πχ, αλλο να κυκλοφορεις με περιουσια που κοστιζει 10.000 κ αλλο με 1.000.

    Σε 2 χρονια το μονο σιγουρο ειναι οτι θα περιορισουμε τις διαδρομες μας στο απαραιτητο, ακομα κ τωρα (για εμενα τουλαχιστον) το μεγαλυτερο εξοδο ανα μηνα ειναι το καυσιμο, πανω κ απο τα ψωνια του σουπερ μαρκετ.


    "Τελικα καταληγουμε στο οτι, πολλα χιλιομετρα και οικονομικα δεν γινεται με κανεναν τροπο."

    Οχι, καταληγουμε στο οτι τα λιγοτερα κυβικα, δεν σημαινει απαραιτητα οικονομια.

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
    Με ολα τα παραπανω σκεφτομαι και το εξης.
    Ενα παπι σε καλη κατασταση μεταχειρισμενο , εχει περιπου στο 1000ρικο αποτι βλεπω.

    Με 40 ευρω διαφορα στα καυσιμα το μηνα....θελω 25 μηνες για να πω οτι κανω αποσβεση και ξεκιναω να εχω καποιο κερδος.

    Εδω δεν ξερουμε καλα καλα αν το 2012 θα εχουμε βενζινη για να καθαριζουμε καναν λεκέ....25 μηνες ειναι πολυ.

    Δυσοιωνο σεναριο.
    Δεν ξερω σε σχεση με τι το υπολογιζεις,αλλα αν μεσα σε αυτους τους 25 μηνες αφαιρεσεις (η συγκρινεις) το κοστος ελαστικων,αλυσιδογραναζων,τακακιων,λαδιων κοκ μαλλον θα εχεις κανει την αποσβεση σου ΠΟΛΥ νωριτερα.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  4. #19
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Δεν ξερω σε σχεση με τι το υπολογιζεις,αλλα αν μεσα σε αυτους τους 25 μηνες αφαιρεσεις (η συγκρινεις) το κοστος ελαστικων,αλυσιδογραναζων,τακακιων,λαδιων κοκ μαλλον θα εχεις κανει την αποσβεση σου ΠΟΛΥ νωριτερα.
    +1
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  5. #20
    Και το παπί αν κάνει κάθε μέρα 60χλμ στα κόκκινα, θα κολήσει μοτέρ, δε τη γλυτώνει ότι και ναναι.
    Yamaha FZS 600

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user

    .....


    Οχι, καταληγουμε στο οτι τα λιγοτερα κυβικα, δεν σημαινει απαραιτητα οικονομια.


    Το καλυτερο που διαβασα εδω μεσα.

    Τα παπια συμφερουν μονο για πολλες μικρες εντος πολης διαδρομες και μονο αν συγκριθουν με μηχανες που καινε απο 7-8λτ/100 και πανω.

    Πλεον ομως ολες οι συγχρονες 600αρες ειναι injection και καινε γυρω στα 6 εντος πολης.

    Το fazer 1000 καιει τον κωλο του οποτε λογικο να συμφερει το παπακι. Ομως τοτε πληρωνεις και ασφαλεια για το παπακι, και σερβις για το παπακι κλπ κλπ.


    Γενικα θεωρω μεγαλη βλακεια να εχει καποιος μεσσαια μηχανη για να προσπαθησει να κανει αποσβεση αγοραζονταις ΚΑΙ παπακι. Γιατι ουσιαστικα στα τρεχουμενα εξοδα της μηχανης ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ και του παπιου (τελη-ασφαλειες-σερβις εστω κι αν ειανι λιγο) και μονο απο τη διαφορα στην καταναλωση δε βγαινει αυτη η διαφορα. Ασε που και το παπακι εχει κοστος αγορας που πρεπει να αποσβεσεις
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user


    "Τελικα καταληγουμε στο οτι, πολλα χιλιομετρα και οικονομικα δεν γινεται με κανεναν τροπο."

    Ο μόνος τρόπος να βγουν πολλά χιλιόμετρα οικονομικα (??? και πάλι δε νομίζω ) είναι η κάρτα απεριορίστων διαδρομών ΟΑΣΑ. 45 ευρώ και μπορείς να μπεις σε ένα λεωφορείο και να μείνεις μέσα από το πρωί μέχρι το βράδυ και να γραφεις χιλιόμετρα. Ούτε αλυσιδογράναζα, ούτε λάδια, ούτε βενζίνες, ούτε λάστιχα. Το μόνο κακό είναι ότι δεν ξέρεις ΑΝ και ΠΟΤΕ θα φτάσεις στον προορισμό σου. :rotflmao:

    Η χρυσή τομή θα ήταν ένα μοτοσυκλετάκι πάνω κάτω στα 300cc injection. Το οποίο φυσικά να μην κάνει 5000ευρώ (βλέπε YBR 250 ktl πανάκριβα). Δε μιλάω για crossαδικο. Αλλά για κάτι σε Naked, πιο δρόμου ρε παιδί μου. Γιατί τώρα από τα 125 πας στασ 600. Και μη μου πείτε για CBF 250 η YBR 250 ή Ninja 250... Με τα ίδια λεφτά βρίσκεις Hornet 600...
    Yamaha FZS 600

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    το ιδανικο μηχανακι για πολη αλλα με καλες δυνατοτητες σε ανοιχτους δρομους ηταν και ειανι το cb400

    στην ιαπωνια βγαινει με injection και abs.

    αστεια καταναλωση που θυμιζει 250αρι, δυνατες επιδοσεις με 60 αλογα και καλη ροπη λογω vtec , 50€ τελη ασφαλεια φθηνη και τρομερο σχεδιο...

    ας ειναι καλα ο σακαρακης ομως....
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
    Το καλυτερο που διαβασα εδω μεσα.

    Τα παπια συμφερουν μονο για πολλες μικρες εντος πολης διαδρομες και μονο αν συγκριθουν με μηχανες που καινε απο 7-8λτ/100 και πανω.

    Πλεον ομως ολες οι συγχρονες 600αρες ειναι injection και καινε γυρω στα 6 εντος πολης.

    Το fazer 1000 καιει τον κωλο του οποτε λογικο να συμφερει το παπακι. Ομως τοτε πληρωνεις και ασφαλεια για το παπακι, και σερβις για το παπακι κλπ κλπ.


    Γενικα θεωρω μεγαλη βλακεια να εχει καποιος μεσσαια μηχανη για να προσπαθησει να κανει αποσβεση αγοραζονταις ΚΑΙ παπακι. Γιατι ουσιαστικα στα τρεχουμενα εξοδα της μηχανης ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ και του παπιου (τελη-ασφαλειες-σερβις εστω κι αν ειανι λιγο) και μονο απο τη διαφορα στην καταναλωση δε βγαινει αυτη η διαφορα. Ασε που και το παπακι εχει κοστος αγορας που πρεπει να αποσβεσεις
    Εισαι τελειως λαθος.
    Εκτος απο εντελως ακραιες περιπτωσεις του στυλ -καθε μερα κανω 80+ χιλιομετρα απο Εθνικη,Αττικη οδο ,κτλ-το παπι ειναι απειρως πιο οικονομικο απο οποιοδηποτε μεσαιο μηχανακι στρητ η ον οφ.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
    το ιδανικο μηχανακι για πολη αλλα με καλες δυνατοτητες σε ανοιχτους δρομους ηταν και ειανι το cb400

    στην ιαπωνια βγαινει με injection και abs.

    αστεια καταναλωση που θυμιζει 250αρι, δυνατες επιδοσεις με 60 αλογα και καλη ροπη λογω vtec , 50€ τελη ασφαλεια φθηνη και τρομερο σχεδιο...

    ας ειναι καλα ο σακαρακης ομως....
    Δε μπορώ να καταλάβω τι επιχειρησιακό σχεδιασμό έχει αυτός ο Σαρακάκης. Δεν έκανε εισαγωγή το παλιό cb400sf και αυτή η μηχανή έχει κάνει (παρα-)εισαγωγές περισσότερες από ότι άλλο έχει κάνει ο σαρακάκης σε μηχανή. Πλησιάζει κατά πολύ κάτι ενδιάμεσο για την πόλη. Να μην καίει τα άντερά του και να μπορείς να το χαρείς και λίγο.

    Αν το έφερνε το νεο μοντέλο με το injection και abs πιστεύω θα κέρδιζε σε μεγάλο βαθμό το μέσο χρήστη...
    Yamaha FZS 600

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Δεν ειπα οτι δεν ειανι οικονομικο.

    Δεν κανεις ομως αποσβεση απο το κοστος χρησης της μηχανης παιρνοντας ΚΑΙ παπακι αυτο ειπα.

    Καθε μερα περσυ εκανα 50χλμ εντος πολης με τη μηχανη με καταναλωση 6λτ κι αυτο γτι το παταγα. Με παπακι στου ιδιους ρυθμους θα εκαιγα 3-3.5λτ αρα κερδος πες 3λιτρα, ητοι 5ευρω ανα 100χλμ η αλλιως 500 ευρω ανα 10.000χλμ. Ενα παπι εχει κοστος αγορας 1000€ και κοστος χρησης 300-500 το χρονο + τις βενζινες

    The rest is math που λεμε και στη σχολη.

    Στη μηχανη τα λαστιχα ειναι που τσουζουν αλλα και παλι το φθαρμενο μου diablo με abs φρεναρει καλυτερα απο οποιοδηποτε παπακι.




    Το cb400 το ειχα και ξερω πολυ καλα, γι αυτο το προτεινα... Απλα το αφησα για κατι πιο γρηγορο...

    Ο Σακαρακης φοβαται μηχασει το κοινο του hornet που θελει μεσσαιο honda εντος πολης. Επισης με την τιμολογιακη πολιτικη που ακολουθει ειναι ικανος να φερει το cb400 στα 8000€ , δες ποσο εφερε το vtr250 που ειναι υπερτατη πιπα
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από panagath
    Δε μπορώ να καταλάβω τι επιχειρησιακό σχεδιασμό έχει αυτός ο Σαρακάκης. Δεν έκανε εισαγωγή το παλιό cb400sf και αυτή η μηχανή έχει κάνει (παρα-)εισαγωγές περισσότερες από ότι άλλο έχει κάνει ο σαρακάκης σε μηχανή. Πλησιάζει κατά πολύ κάτι ενδιάμεσο για την πόλη. Να μην καίει τα άντερά του και να μπορείς να το χαρείς και λίγο.

    Αν το έφερνε το νεο μοντέλο με το injection και abs πιστεύω θα κέρδιζε σε μεγάλο βαθμό το μέσο χρήστη...
    Δεν θα αγοραζε σχεδον ΚΑΝΕΝΑΣ -στην Ελλαδα- 400αρι που κοστιζει οσο και ενα αντιστοιχο 600αρι.
    Αλογα ρουλζ.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan


    Στη μηχανη τα λαστιχα ειναι που τσουζουν αλλα και παλι το φθαρμενο μου diablo με abs φρεναρει καλυτερα απο οποιοδηποτε παπακι.
    Μονο που αμα βροντηξεις με το γαμιστερο ΑΒΣ και το ντιαμπλο σου,καλυτερα να πας να παρεις 2-3 παπια να'χεις καβατζα.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  14. #29
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
    Τελικα καταληγουμε στο οτι, πολλα χιλιομετρα και οικονομικα δεν γινεται με κανεναν τροπο.
    3λ/100χλμ τερμα γκαζι

    3λ=5ευρω.

    110κ.εκ.

    χαιρομαι να πηγαινω συνεργιο για λαδια,φιλτρα,τακακια,λαστιχα,αλυσιδογραναζα!!!

    δε με νοιαζει αν θα μου το γδαρουν,πεταξουν,τρακαρουν!!!

    τελη κυκλοφοριας 21ευρω.ασφαλεια 6μηνο 90 ευρω.

    κοστος αγορας 750ευρω το 2008 με 21000χλμ

    υ.γ.καποιος μου ειπε οτι το αντρες το 125 η σουζουκι το εβγαλε στα 1200ευρω αλλα δεν ξερω αν αληθευει!!!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Δεν θα αγοραζε σχεδον ΚΑΝΕΝΑΣ -στην Ελλαδα- 400αρι που κοστιζει οσο και ενα αντιστοιχο 600αρι.
    Αλογα ρουλζ.

    θα αγοραζε αν ειχε σωστη τιμη.

    οταν το bandit και hornet παιζουν στα 6000-7000 με abs το λογικο ειναι το cb400 να ερθει 4500-5000, παρπανω ειανι λογικο να μην πουλησει.


    gcrook καθε μπαμ στη μηχανη ειναι 200-500-1000€ το ξερουμε αυτο και ειανι στα μειον
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ερωτήσεις για αερόψυκτο και τσοκ
    από johnpan στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2005, 22:52
  2. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2005, 10:13
  3. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2004, 15:08
  4. Ερωτήσεις για ιδιοκτήτες MONO Transalp 600!
    από transalper600 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2004, 20:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF