Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 23 από 23

Θέμα: yamaha r6

  1. #16
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sabayam


    εμενα το r6 με 20.000 χλμ με 2 αγωνες και 2 εξαωρους και ποσα track-day δεν εχει βγαλει προβλημα κανενα!!! [/B]
    Άραξε Γρηγόρη, άσε και κανά άλλο να οδηγήσει στην Ελλάδα εκτός απο τον ευαυτό σου, εσένα και την αφεντιά σου.:rotflmao:
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  2. #17
    Φιλαράκι άκου τους άλλους, για το καλό σου στα λένε. Super sport και πόλη δεν γίνετε. Θα ταλαιπωρηθείς κι εσύ και η μηχανή. Εγώ έχω R1 από τον Φλεβάρη παλιότερα είχα ένα GSXR 600 και δεν παλευόταν μέσα στην πόλη. Γι' αυτό τότε είχα και παπί και τώρα έχω ένα XT 660. Για μένα πάρε κανένα CB SUPER FOUR, CB-1 ή αν θες κάτι πιο καινούργιο πάρε XJ6 DIVERSION (6000 καινούργιο). Καλό είναι να μπεις σιγά σιγά στην κατηγορία των SS γιατί όπως και να το κάνουμε πολλά τα γκάζια.

  3. #18
    sex beast Μελος Το avatar του/της sabayam
    Εγγραφή
    10/05/2009
    Μηνύματα
    130
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
    Άραξε Γρηγόρη, άσε και κανά άλλο να οδηγήσει στην Ελλάδα εκτός απο τον ευαυτό σου, εσένα και την αφεντιά σου.:rotflmao:
    καλα μετα απο fz πηρες r1 08 και επιασες το παπα απο τα @@@@!!!!


    εσυ πρεπει να αραξεις και παρεπιμποντως αλλαξε κανα λαστιχο μπας και ηρεμησεις απο τα ψυχολογικα σου και το κλεισεις να λες οτι δε στριβει η μηχανη και φταιει το λαστιχο γιατι ειναι 07 παραγωγη και δε ζαλιζεις το κοσμο......

    ρυθμισε καμια αναρτηση που ειναι μαμα και παραπονιεσαι και βαλε κανα πολυεστερικο γιατι ειναι κριμα να το σκορπισεις και αυτο.......

    και οταν πας σερρες μιλας γιατι εκτος απο μερικα track0day στα μεγαρα και μερικες βολτες στο δρομο δεν εχει κατι αλλο στο ενεργητικο σου.......

    α...!!!!!!!!!!!!! ξεχασα τις παμπολλες σαβουρες Κε Τουμπα................:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Ο ανθρωπος ειναι θνητος στους φοβους του & αθανατος στις επιθυμιες του..

  4. #19
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    27
    Για μένα όλοι οι παραπάνω δεν δίνουνε σωστές συμβουλές.. το R6 δεν είναι ο διαστημόπλοιο!!!

    Μέσα στην πόλη δουλεύει πάρα πολύ... Σφήνες κάνεις παντού... Χωράς να περάσεις εκεί που καμία άλλη μηχανή δεν χωράει.. Ένα supersport είναι πιο στενό και από παπάκι!!!

    Η θέση οδήγησης είναι απλά διαφορετική από οτιδήποτε άλλο.. κουράζει μέχρι να συνηθίσεις...

    Μην ξεχνάς όμως ότι με τέτοια μηχανή έχεις την απόλυτη ασφάλεια...
    Απόλυτο φρένο...
    Λάστιχα που αντέχουν το απόλυτο φρένο.. η μηχανή δεν γλιστράει με τίποτα..
    Στρίβεις χωρίς φόβο..
    Εντέλεις κυκλοφορεις ασφαλέστερα από οποιαδήποτε άλλη μηχανή.

    Μετά έχεις το θέμα απόλαυσης..
    Και εγώ όταν πήγα στο r6 είχα πάει από πολύ μικρή μηχανή..
    Εντάξη δεν το πήγαινα τάπα τις πρώτες μέρες αλλά πριν κλείσω μήνα πήγαινα αέρα..
    Αργά ή γρήγορα θα το μάθεις και θα απολαμβάνεις την ευχαρήστηση να οδηγάς το απόλυτο γκάζι!!
    Τα r6 είναι ότι πιο γρήγορο σε 600 με μεγάλη διαφορά!!!
    Κάθε βόλτα με το R6 είναι μια απολαυστική εμπειρία.. είχα για 2ο μηχανάκι και ένα παπί.. ε τρελός ήμουν να πάω με το παπί? Ούτε για απόσταση 500μ δεν πήγαινα με το παπάκι...

    Επόμενο θέμα είναι το look σαφέστατα...
    Ποιά άλλη μηχανή να συγκριθεί με ένα supersport μηχανάκι???
    Για μένα καμία...!!
    Η εμφάνιση ενός supersport είναι κάτι μοναδικό..


    Τέλος κόστος συντήρησης..
    Πολλοί μου λέγανε ότι με το r6 θα έχω τρελά έξοδα..
    Συχνά τακάκια λέγανε... χμμ αλήθεια είναι.. αλλά χαίρομαι που τα πληρώνω γιατί έχω ένα φρένο άγκυρα!!
    Συχνά λάστιχα λέγανε.. αλήθεια είναι.. slick λάστιχα φοράνε αυτές οι μηχανές τα τρώνε γρήγορα.. αλλά δεν ξεκολάει ούτε για πλάκα.. οπότε και για την καθημερινή μου χρήση μου χαρίζει την απόλυτη ασφάλεια.. αν βάλω λάστιχα touring θα αλλάζω μια φορά στα πόσα χρόνια αλλά θα είναι γλίστρα όπως οι touring μηχανές.
    Ακριβά service λέγανε... βλακείες... λαδάκια μπουζί και φίλτρα.. τίποτα άλλο δεν θέλει μια τέτοια μηχανή (2ης γενιάς injection.. γιατι για τα καρμπυλάτερατα τα 1α θες ένα συνεργείο χορηγό). Όσο το έχω δεν χρειάστηκα ποτέ κάτι παραπάνω..


    SUPERSPORT KAI ΞΕΡΩ ΨΩΜΙ...

  5. #20
    Ρε φίλε μου, συγνώμη κιόλας για το ύφος, αλλά επειδή κατ'εμέ δίνεις ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ συμβουλές, ως κάτοχος r6 και εγώ, να πω πως:

    1) @@ σφήνες κάνεις με το ρ6. Όχι μόνο εσυ, οποιοσδήποτε. Αν με το r6 κάνεις σφήνες, τότε ή δεν έχεις οδηγήσει παπί ή δεν ξέρεις τι θα πει σφήνα. Δεν είμαι γρήγορος και ούτε το παίζω τέτοιος, αλλά ξέρω οτι μέσα στην κίνηση θα κινηθώ πιο γρήγορα και άνετα από οποιοδήποτε ss και είμαι σίγουρος για αυτό.

    2) Φρένα άγκυρα στους σκ@τόδρομούς μας και με μια θέση οδήγησης τόσο σκυφτή=καταστροφτικό. Το μπροστά γλυστράει παντού και κινδυνεύεις πάρα πολύ να χάσεις το μπροστινό σου όταν οδηγείς. Προφανώς και δε συγκρίνω τα φρένα του με ένα παπί, αλλά αν πάρεις ένα oποιοδήποτε motard με ικανοποιητικά φρένα, θα μπορείς να πατάς άνετα και το πίσω και γενικά να γλυστράς χωρίς να έχεις πρόβλημα.

    3) Δεν ξέρω τί σόι θερμοκρασίες έχετε εκεί που μένεις, αλλά εμένα δεν υπάρχει περίπτωση να κατεβώ κέντρο και να έχει κίνηση και να μη μου ανάξει το βεντιλατέρ. Το μηχανάκι ταλαιπωρείται όσο δεν πάει και δεν πρέπει να το λειτουργείς σε τέτοιες συνθήκες, γιατί δε ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ για τέτοιο. Υπάρχουν άλλα μηχανάκια για μόστρα και για καφετέρια.

    4) Δεν ξέρω πόσο καιρό έχεις τη μηχανή και από τη μηχανάκι πήγες μετά στο r6, αλλά λυπάμαι, το r6 σε ένα μήνα ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ! Εκτός και αν εννοείς το μαθαίνω να μη σε τρομάζει η επιτάχυνσή του στις ευθείες. Από εκεί και πέρα όμως για να το ΜΑΘΕΙΣ το μηχανάκι, πρέπει να γράψει χμ. πάνω του και σίγουρα ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΥΘΕΙΕΣ! Πιθανόν να το έχεις καιρό να είσαι και καλύτερος οδηγός από μένα, αν είναι έτσι, τότε σίγουρα θα συμφωνείς μαζί μου οτι όταν το πρωτοπήρες και το είχες κανένα μήνα το μηχανάκι, ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ να το οδηγείς όπως το ξέρεις τώρα.

    5) Διπλάσια κατανάλωση από ένα παπί. Αν γράφεις πολλά χμ. μέσα στην πόλη, η αγορά ενός μεταχειρισμένου παπιού καλύπτεται σχεδόν εξολοκλήρου από τη διαφορά της τιμής στη βενζίνη, στα service και στα λάστιχα μεταξύ r6 και παπιού.

    6) Δηλαδή για να καταλάβω ρε φίλε? ΕΣΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ SLICK ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ??? Έλεος ΑΠΛΑ! Θα το κάψεις το παιδί...

    7) Απολαυστική εμπειρία είναι κάθε βόλτα του r6 εκτός πόλης σε άδειο δρόμο και σε πίστα. Είτε ξέρεις να το πας, είτε όχι. Ο καθένας έχει τα όριά του. Εγώ νιώθω οτι πάω τάπα και με περνάνε σχεδόν όλοι. Σίγουρα όμως μόλις ξεπεράσεις την αρχική κ@βλα, τα 500μ. για να πας στο περίπτερο, όχι μόνο απόλαυση δεν είναι, αλλά μάλλον περισσότερο οφθαλμόλουτρο μπας και αφήσεις όνομα στη γειτονιά.

    Φιλικά τα λέω αυτά, απλά το ύφος μου είναι τέτοιο γιατί προσπαθείς να πείσεις ένα παληκάρι να δώσει 6.000Ε-7.000Ε για λάθος λόγο και θα την πατήσει άσχημα.

  6. #21
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    ελπιζω να μην αρπαχτητε σε προσωπικο επιπεδο.απλα εφιστω την προσοχη σας.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από hereticous
    Ρε φίλε μου, συγνώμη κιόλας για το ύφος, αλλά επειδή κατ'εμέ δίνεις ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ συμβουλές, ως κάτοχος r6 και εγώ, να πω πως:

    1) @@ σφήνες κάνεις με το ρ6. Όχι μόνο εσυ, οποιοσδήποτε. Αν με το r6 κάνεις σφήνες, τότε ή δεν έχεις οδηγήσει παπί ή δεν ξέρεις τι θα πει σφήνα. Δεν είμαι γρήγορος και ούτε το παίζω τέτοιος, αλλά ξέρω οτι μέσα στην κίνηση θα κινηθώ πιο γρήγορα και άνετα από οποιοδήποτε ss και είμαι σίγουρος για αυτό.

    2) Φρένα άγκυρα στους σκ@τόδρομούς μας και με μια θέση οδήγησης τόσο σκυφτή=καταστροφτικό. Το μπροστά γλυστράει παντού και κινδυνεύεις πάρα πολύ να χάσεις το μπροστινό σου όταν οδηγείς. Προφανώς και δε συγκρίνω τα φρένα του με ένα παπί, αλλά αν πάρεις ένα oποιοδήποτε motard με ικανοποιητικά φρένα, θα μπορείς να πατάς άνετα και το πίσω και γενικά να γλυστράς χωρίς να έχεις πρόβλημα.

    3) Δεν ξέρω τί σόι θερμοκρασίες έχετε εκεί που μένεις, αλλά εμένα δεν υπάρχει περίπτωση να κατεβώ κέντρο και να έχει κίνηση και να μη μου ανάξει το βεντιλατέρ. Το μηχανάκι ταλαιπωρείται όσο δεν πάει και δεν πρέπει να το λειτουργείς σε τέτοιες συνθήκες, γιατί δε ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ για τέτοιο. Υπάρχουν άλλα μηχανάκια για μόστρα και για καφετέρια.

    4) Δεν ξέρω πόσο καιρό έχεις τη μηχανή και από τη μηχανάκι πήγες μετά στο r6, αλλά λυπάμαι, το r6 σε ένα μήνα ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ! Εκτός και αν εννοείς το μαθαίνω να μη σε τρομάζει η επιτάχυνσή του στις ευθείες. Από εκεί και πέρα όμως για να το ΜΑΘΕΙΣ το μηχανάκι, πρέπει να γράψει χμ. πάνω του και σίγουρα ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΥΘΕΙΕΣ! Πιθανόν να το έχεις καιρό να είσαι και καλύτερος οδηγός από μένα, αν είναι έτσι, τότε σίγουρα θα συμφωνείς μαζί μου οτι όταν το πρωτοπήρες και το είχες κανένα μήνα το μηχανάκι, ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ να το οδηγείς όπως το ξέρεις τώρα.

    5) Διπλάσια κατανάλωση από ένα παπί. Αν γράφεις πολλά χμ. μέσα στην πόλη, η αγορά ενός μεταχειρισμένου παπιού καλύπτεται σχεδόν εξολοκλήρου από τη διαφορά της τιμής στη βενζίνη, στα service και στα λάστιχα μεταξύ r6 και παπιού.

    6) Δηλαδή για να καταλάβω ρε φίλε? ΕΣΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ SLICK ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ??? Έλεος ΑΠΛΑ! Θα το κάψεις το παιδί...

    7) Απολαυστική εμπειρία είναι κάθε βόλτα του r6 εκτός πόλης σε άδειο δρόμο και σε πίστα. Είτε ξέρεις να το πας, είτε όχι. Ο καθένας έχει τα όριά του. Εγώ νιώθω οτι πάω τάπα και με περνάνε σχεδόν όλοι. Σίγουρα όμως μόλις ξεπεράσεις την αρχική κ@βλα, τα 500μ. για να πας στο περίπτερο, όχι μόνο απόλαυση δεν είναι, αλλά μάλλον περισσότερο οφθαλμόλουτρο μπας και αφήσεις όνομα στη γειτονιά.

    Φιλικά τα λέω αυτά, απλά το ύφος μου είναι τέτοιο γιατί προσπαθείς να πείσεις ένα παληκάρι να δώσει 6.000Ε-7.000Ε για λάθος λόγο και θα την πατήσει άσχημα.
    συμφωνω σε ολα αλλα κυριως σε αυτο: Φρένα άγκυρα στους σκ@τόδρομούς μας και με μια θέση οδήγησης τόσο σκυφτή=
    κατασπρωκτικο

  8. #23
    Το πήρες το εργαλείο τελικά?

    Εγω παντως με τριαντα χιλιαδες χλμ που εχω μεχρι τωρα τεινω να συμφωνησω με τους Toumpas και r6mania, Χωρις να λεω πως ο hereticous δεν εχει τα δικια του. Βλαβες δεν βγαζει, καιει πολυ, στις μικρες ταχυτητες σου κουραζει τα χερια, συνεπιβατης δεν ανεβαινει εκτος αν ειναι καμια μικρουλα, με τη θερμοκρασια δεν εχει προβλημα σαν μηχανη απλα το καλοκαιρι σου καιει τα ποδια, λαθη οντως συγχωρει... συνηθως. Και αν μαθεις να το οδηγεις μεσα στην πολη τα παπια δεν θα σου βγαινουν πουθενα... εκτος αν ειναι καποιος πραγματικα γρηγορος. Και στην εθνικη πεταει. Και εχει και τον καλυτερο ηχο. Και ειναι και το πιο ομορφο.
    Αυτο που με προβληματιζει hereticous ειναι πως λες οτι γλυστραει το μπροστινο. Δεν εχω δει εγω ποτε κατι τετοιο ακομα και στο βρεγμενο, ???

    Το πηρες ομως?
    When you're feeling low and woozy
    Slap a fresh clip in your Uzi

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF