Σελίδα 4 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 108

Θέμα: αυτονομια? (hornet)

  1. #46
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Hornet_08
    Δεν παιζουν ρολο οι στροφες, το ποσο ανοιχτο γκαζι εχεις μετραει.

    Το σωστο ειναι να βαζεις την σχεση ταχυτητας που να σου επιτρεπει να εχεις λιγοτερο ανοιχτο το γκαζι [...]
    Πες τα ρε φιλε, δεν καταλαβαινουν με τιποτα

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Μα όταν γράφει κάποιος "στροφές" δεν εννοεί τις στροφές λόγω της βαρύτητας (κατηφόρα), αλλά λόγω του ψεκασμού. ΈΛεος

    Και στην τελευταία παράθεση διάβασε πιο προσεκτικά. Γράφω ΜΟΤΕΡ. Και η καταναλωση του εξαρταται μόνο από τις στροφές που έχει ανεβάσει (λόγω γκαζιού )

  3. #48
    Η τελευταια παραθεση ειναι εντελως λαθος, κ με 6η και 50 km/h να πηγαινεις θα κραταει 3.000 στροφες με το ζορι (γκαζι στο 100%) , ειναι σαν να σερνει νταλικα ομως... καει τερμα..

    Τι βαρυτητα... οτι να ναι ρε μλκ... "λογω του γκαζιου" κ πρασσινα αλογα

    ΔΕΝ ειναι οι στροφες ενδεικτικες της καταναλωσης.



  4. #49
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Φιλαρακι δεν θα ασχοληθω αλλο. Διαβασε ολα οσα γραφω και απαντα, και μην κοβεις μια δυο γραμμες για να φαινεται διαφορετικο το νοημα, οπως κανουν μερικοι δημοσιογραφισκοι.
    Αυτο με τη βαρυτητα που γραφω, ηταν για να ξεκαθαρισω αυτη την εξυπναδα που γραφεις για οδηγηση και κατηφορα. Αλλα σε ποιον το λεω θα μου πεις....

  5. #50
    Το θέμα δεν είναι πως το κάνεις, το θέμα είναι τι κατανάλωση πετυχαίνεις..

    Έτσι για τα το κλείσουμε σε μια πρόταση: να έχετε τις χαμηλότερες δυνατές στροφές, τόσες όσες να μην σκορτσάρει. Η σχέση του κιβωτίου θα έρθει μόνη της.

    Ε? :wacko:
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  6. #51

    Re: αυτονομια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΩΚΥΠΟΥΣ
    η αυτονομια παραμενει το ιδιο για μενα απο 280-310 χλμ hornet 2009 και με μπαγκαζιερα
    πόσα χλμ έχει το μοτόρι, και στα ταξιδακια με τι ταχύτητες ταξιδεύεις..; πολύ καλά φίλε..!

  7. #52
    απο 120-140 ,τωρα αλλαξα μπουζι και εβαλα πλατινα ngk και φιλτρο αερος kn θα επανέλθω με τα αποτελεσματα καταναλωσης και χιλιομετρων.εκανα εχθες εθνικη οδο 150 χιλιομετρα και μενουν αλλε τρεις μπαρες στο καντραν .το καλυτερο που εχω καταφερει ειναι 326 χιλιομετρα αλλα εμεινα.ειναι λιγο αναξιοπιστη η τελευταια μπαρα που αναβοσβηνει
    το μοτερακι εχει 27130χλμ

  8. #53
    περιμένω λοιπόν την νέα μέτρηση...

  9. #54
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/12/2006
    Μηνύματα
    253
    εμενα μου αναβοσβηνει στα 240 και παντα κραταει η τελευταια μπαρα 50 χιλιομετρακια, συνολο 290.

  10. #55
    να κανω μια ερωτηση με τη θερμοκρασια λειτουργειας ,προσφατα αλλαα αντιψυκτικο και εβαλα valeo112 το κοκκινο μισο μισο με απιονισμενο.μεχρι τοτε η λειτουργεια ηταν 78c με σταθερη πορεια και τωρα παει 79 80 82,γνωριζει καποιος να με ενημερωσει;

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Σε τί κλίμα ζεις και έβαλες 50-50?? Σαν πολύ δεν είναι?
    Να ξέρεις γενικά ότι την ψυκτική ιδιότητα στα υγρά του ψυγείου σου την έχει το νερό. Το βαλέο είναι αντιπηκτικό. Οπότε όσο πιο πυκνό διάλλυμα έχεις τόση πιο μικρή ικανότητα ψύξης έχει το σύστημα.

  12. #57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
    ο κινητηρας εχει 4 πιστονια τα οποια πηγαινουν πανω κατω. Αυτα τα κακομοιρα μονο αυτο ξερουν να κανουν. Ανεβαζεις στροφες στο μοτερ, αυτα πηγαινουν γρηγοροτερα με αποτελεσμα να χρειαζονται περισσοτερο καυσιμο. Ουτε καν ξερουν τί ειναι κιβωτιο ταχυτητων.

    Επομενως η καταναλωση του μοτερ εξαρταται ΜΟΝΟ απο τις στροφες του.

    Εδω περα ερχεται ο ανθρωπος που ειναι διαολου καλτσα και βαζει το κιβωτιο ταχυτητων μεσα στο παιχνιδι, οχι για να μειωσει την καταναλωση του ''μοτερ'', αλλα για να αυξησει την αποσταση που θα διανυσει η μηχανη με μια ποσοτητα καυσιμου. Δηλ ''διαχειριζεται καλυτερα το καυσιμο''.

    Ετσι λοιπον για να ανεβεις μια ανηφορα αρκει η 1η σχεση και 5000 rpm (ας πουμε), ενω αν εβαζες 3η θα ηθελες 7000 rpm.
    Αρα το κιβωτιο σε βοηθησε να διανυσεις μια αποσταση (την ανηφορα) με οσο το δυνατον χαμηλοτερες στροφες.
    Και επειδη οι στροφες ειναι αυτες που ρυθμιζουν την ορεξη του κινητηρα, σου εκανε οικονομια καυσιμου.


    Αρα φρασεις του τυπου ''κατεβασε μια σχεση κατω κι ας εχεις παραπανω στροφες'' ειναι λαθος.
    Οταν οδηγουμε οικονομικα βαζουμε την μεγαλυτερη δυνατη σχεση στο κιβωτιο (αν μας επιτρεπει το εκαστοτε κομματι του δρομο), για να αναγκασουμε το μοτερ να δουλεψει σε χαμηλοτερες στροφες (δηλ να καψει λιγοτερο).

    Ελπιζω να γινομαι κατανοητος
    Οριστε ολοκληρο λοιπον :hypnotize

    Καποιος ασχετος (περιπου οσο εσυ) που θα το διαβασει αυτο, θα θεωρησει οτι και με την 3η - 4η μεσα στην πολη να πηγαινει και 3.000 στροφες... θα κανει οικονομια.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf


    Επομενως η καταναλωση του μοτερ εξαρταται ΜΟΝΟ απο τις στροφες του.
    Αυτες τις βλακειες γενικως να τις αποφευγετε, το εγραψες κ σαν μυθιστορημα για να το... κατανοησουμε καλυτερα.

  13. #58
    Αρχικά δημιουργήθηκε από X-SFIGA
    εμενα μου αναβοσβηνει στα 240 και παντα κραταει η τελευταια μπαρα 50 χιλιομετρακια, συνολο 290.
    Η πρωτη μπαρα πεφτει στα 60-70 συνηθως (εχω πετυχει μεχρι 80)
    Αλλα τοσα περιπου για να πεσει η δευτερη

    Μολις πεσουν οι πρωτες δυο... οι υπολοιπες πεφτουν πιο γρηγορα ρε γμτ
    Μολις μεινει η τελευταια... αναβοσβηνει σχεδον μερικα χιλιομετρα μετα

  14. #59
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Το θέμα δεν είναι πως το κάνεις, το θέμα είναι τι κατανάλωση πετυχαίνεις..

    Έτσι για τα το κλείσουμε σε μια πρόταση: να έχετε τις χαμηλότερες δυνατές στροφές, τόσες όσες να μην σκορτσάρει. Η σχέση του κιβωτίου θα έρθει μόνη της.

    Ε? :wacko:

    Το λιγοτερο δυνατο γκαζι, τοσο οσο να μην σκορτσαρει, οι στροφες κ η σχεση θα ερθουν μονες τους.
    Ε? :wacko:

  15. #60
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user

    Καποιος ασχετος (περιπου οσο εσυ) που θα το διαβασει αυτο, θα θεωρησει οτι και με την 3η - 4η μεσα στην πολη να πηγαινει και 3.000 στροφες... θα κανει οικονομια.
    Κάτι πας να πεις αλλά μπερδεύεσαι
    Κάποιος ηλίθιος wannabe επαναστατης που δεν ξέρει να διαβάζει θες να πεις.

Σελίδα 4 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2013, 20:30
  2. Νέο Honda Hornet
    από Nikos_XT250 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2004, 21:10
  3. ΠΡΟΣ..Julius - Hornet - Superfour..
    από niko13g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2004, 15:01
  4. Neo Honda Hornet
    από Nikos_XT250 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2004, 09:28
  5. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF