Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: Transalp 650 ή GS 650?

  1. #1

    Question Transalp 650 ή GS 650?

    Λοιπον,ειμαι αναμεσα σε αυτες τις δυο μοτοσυκλετες:smilea:

    Τις εχω διαλεξει λογο αξιοπιστιας και τιμης (2500 max!)
    Αλλα δεν εχω καταληξει ακομα καπου...
    Για το transalp εχω ακουσει οτι πινει...
    Το gs ειναι μονοκυλινδρο και δεν ξερω κατα ποσο θα ειναι ανετο σε ταξιδια.

    Τι λετε
    Rock hard ride free

  2. #2
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    τρανσαλπικο.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  3. #3
    Το GS650 το μονοκύλινδρο είναι αξιοπρεπέστατο και αρκετά δυνατό για μονοκύλινδρο. Δεν καταναλώνει τπτ. Κάποιοι έχουν μιλήσει και για κάτω από 4 λίτρα/100 χλμ! Ενώ αντίθετα το Transalp λόγω και του καρμπιρατέρ πίνει από 6 στο ταξίδι έως και 7.5 στην πόλη.

    Επίσης αν μπορείς να βρεις και GS με ABS ακόμα καλύτερα!

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από funk
    Το GS650 το μονοκύλινδρο είναι αξιοπρεπέστατο και αρκετά δυνατό για μονοκύλινδρο. Δεν καταναλώνει τπτ. Κάποιοι έχουν μιλήσει και για κάτω από 4 λίτρα/100 χλμ! Ενώ αντίθετα το Transalp λόγω και του καρμπιρατέρ πίνει από 6 στο ταξίδι έως και 7.5 στην πόλη.

    Επίσης αν μπορείς να βρεις και GS με ABS ακόμα καλύτερα!

    Απο οτι εχω δει τα περισοτερα GS εχουν abs.
    Αυτο που δεν ξερω,ειναι κατα ποσο θα κανει ξεκουραστα ταξιδια(και για εμενα και για αυτο)
    Rock hard ride free

  5. #5
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Ιδίως το ΤΑ το 650, είναι μονόδρομος.

    Αν μίλαγες για το 700 ίσως να ήσουν η μία η άλλη...

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Ιδίως το ΤΑ το 650, είναι μονόδρομος.

    Αν μίλαγες για το 700 ίσως να ήσουν η μία η άλλη...
    διαφωνώ

    το gs 650 (μιλάμε για το μονοκύλινδρο ε?) βγάζει σχεδόν τα ίδια άλογα (40+), είναι το ίδιο άνετο, είναι άθραυστο, είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση. Επίσης έχει οικονομικό σερβις αν το πας σε μη εξουσιοδοτημένο (που δεν χρειάζεται εφόσον μιλάμε για μεταχείρο 4ετίας και βάλε σε τέτοια τιμή) και τα σέρβις του είναι πιο αραιά σε διαστήματα (τρανσαλπ τσεκ βαλβίδες κάθε 12.000 χλμ, gs650 κάθε 20.000)

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ilias s.m.
    Απο οτι εχω δει τα περισοτερα GS εχουν abs.
    Αυτο που δεν ξερω,ειναι κατα ποσο θα κανει ξεκουραστα ταξιδια(και για εμενα και για αυτο)
    Σίγουρα θα έχει περισσότερους κραδασμούς σε σχέση με το ΤΑ. Και με τα δύο όμως κάνεις ταξίδι με 120-140 χλμ/ωρα. Δεν είναι όμως ουσιώδεης η διαφορά ως προς τη δύναμη. Επίσης να σημειώσομυε πως το GS έχει υπεράνετη σέλα. Ίσως την πιο άνετη σέλα σε μονοκύλινδρο. Μπορείς έυκολα να βρεις και aftermarket ζελατίνα που να σε καλύπτει πλήρως και το κάνεις V-Strom.

    Στο χώμα τόσο το ΤΑ όσο και το GS τα πάνε μια χαρά αφού έχουν ζάντες 21'' και σιδερένιες.

  8. #8
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από funk

    Στο χώμα τόσο το ΤΑ όσο και το GS τα πάνε μια χαρά αφού έχουν ζάντες 21'' και σιδερένιες.

    Το GS έχει 19", το Dakar, έχει 21".

    To GS έχει πολύ μικρότερη κατανάλωση. Σε ταξίδι δε θα σε κουράσει σε ταχύτητες μέχρι 130 χλμ/ω. Επίσης έχει ABS και πιο άνετη σέλα.

  9. #9
    Ωραια!Αρχιζω και βγαζω χρησιμα συμπερασματα!

    Κατι αλλο τωρα,επειδη η μηχανη θα μενει τις περισοτερες μερες σε πεζοδρομιο
    Με κουκουλα-συναγερμο-κουλουρα βεβαια,αλλα ποτε δεν ξερεις!

    Ποιο απο τα δυο εχει μεγαλυτερη ζητηση απο τους (φιλους μας)?

    Εγω πιστευω οτι το GS κινδυνευει λιγοτερο....
    Rock hard ride free

  10. #10
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ilias s.m.
    Εγω πιστευω οτι το GS κινδυνευει λιγοτερο....

    Συμφωνώ.

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Και εγω προτεινω το GS, πολυ πετυχημενο μηχανακι. Θα προτεινα βεβαια το dakar λογω των παραπανω δυνατοτητων χωματος, που αργα η γρηγορα θα βρεθει μπροστα σου, θα γουσταρεις και με το δευτερο δεν θα χρειαστει να ψαχνεσαι για κατι αλλο.
    Το μονο κακο με το απλο GS ειναι το πολυ χαμηλο του υψος απο το εδαφος.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #12
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.007
    Αρχικά δημιουργήθηκε από funk
    Το GS650 το μονοκύλινδρο είναι αξιοπρεπέστατο και αρκετά δυνατό για μονοκύλινδρο. Δεν καταναλώνει τπτ. Κάποιοι έχουν μιλήσει και για κάτω από 4 λίτρα/100 χλμ! Ενώ αντίθετα το Transalp λόγω και του καρμπιρατέρ πίνει από 6 στο ταξίδι έως και 7.5 στην πόλη.

    Επίσης αν μπορείς να βρεις και GS με ABS ακόμα καλύτερα!
    3,3 λίτρα/100χλμ...αέρα καίει

  13. #13
    Εκδικητικό μέλος Το avatar του/της John Steed
    Εγγραφή
    05/03/2010
    Μηνύματα
    1.913
    Από τη μικρή μου εμπειρία, μιας και τα έχω καβαλήσει και τα δύο, ψηφίζω GS!

    Είναι πιο άνετο και καίει λιγότερο!


    Και είναι μονοκύλινδρο!


    "Qu ils mangent de la brioche"

  14. #14
    Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια!

    Αρχιζω να κλεινω προς το GS δηλαδη............
    Rock hard ride free

Παρόμοια θέματα

  1. ερωτηση για gs 650 kai gs 650 dakar
    από unclytwin στο forum BMW
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 09/06/2007, 20:04
  2. ΑΓΟΡΑ Bmw Gs 650
    από SKIP στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2005, 20:30
  3. ΑΓΟΡΑ Bmw Gs 650
    από SKIP στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2005, 10:07
  4. αγορα bmw gs 650
    από SKIP στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2005, 13:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF