Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: Ένδειξη σχέσης στο κιβώτιο

  1. #1

    Ένδειξη σχέσης στο κιβώτιο

    Γεία χαρά.
    Έχει ασχοληθεί κανείς με gear indicators?Ψάχνομαι να βάλω γιατί μου κακοφαίνεται που δεν εχει το CBF. Έιχα στις προηγούμενες μοτό και τώρα οδηγώντας ψάχνω να δω ποιά σχέση έχω στο κιβώτιο. Το ποιό διαδεδομένο που βρήκα είναι το gipro της healtech.Αν ξέρει κανείς τι παίζει θα εκτιμούσα οποιαδήποτε πληροφορία.
    Ευχαριστώ

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gkr
    Εγγραφή
    20/05/2003
    Μηνύματα
    100
    Αυτό το GI pro DS της healtech έχω και εγώ.
    Το τοποθέτησα στο CBR1000 '08 πριν περίπου 1 μήνα, πολύ εύκολη εγκατάσταση και ρύθμιση. Λειτουργεί απροβλημάτιστα, προτίμησε το κόκκινο χρώμα που είναι και το πιο ευδιάκριτο την ημέρα με πολύ φως.

    Να ξεκαθαρίσουμε όμως ότι δε "διαβάζει" την σχέση από το σασμάν αλλά την υπολογίζει από τις στροφές του κινητήρα και την ταχύτητα που κινείσαι. Για το λόγο αυτό έχει μία ασήμαντη υστέρηση, για παράδειγμα αν βάλεις 1η δε θα τη δείξει παρά μόνο αφού ξεκινήσεις και ρολάρει μερικά μέτρα.

  3. #3
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    σε τι σας χρησιμεύει ακριβώς;
    Give me fuel, Give me fire

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
    σε τι σας χρησιμεύει ακριβώς;
    Το πιο απλό έχεις 6η και συνεχίζεις να ανεβάζεις ταχύτητες λές και οδηγείς καμιά νταλίκα.
    Ή μπαίνεις σε στροφή και αναρωτιέσαι έχω 3η η 4η μεσα.Έχει τύχει μερικές φορές να μπώ σε στροφή λίγο πιο γρήγορα απο συνήθως και εκει που πάω να ανοίξω το γκάζι να συνειδητοποιώ
    ότι είμαι μια σχέση επάνω.Όχι ότι δεν μπορείς χωρίς αυτό.

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gkr
    Αυτό το GI pro DS της healtech έχω και εγώ.
    Το τοποθέτησα στο CBR1000 '08 πριν περίπου 1 μήνα, πολύ εύκολη εγκατάσταση και ρύθμιση. Λειτουργεί απροβλημάτιστα, προτίμησε το κόκκινο χρώμα που είναι και το πιο ευδιάκριτο την ημέρα με πολύ φως.

    Να ξεκαθαρίσουμε όμως ότι δε "διαβάζει" την σχέση από το σασμάν αλλά την υπολογίζει από τις στροφές του κινητήρα και την ταχύτητα που κινείσαι. Για το λόγο αυτό έχει μία ασήμαντη υστέρηση, για παράδειγμα αν βάλεις 1η δε θα τη δείξει παρά μόνο αφού ξεκινήσεις και ρολάρει μερικά μέτρα.
    η εγκατάσταση είναι τόσο εύκολη όσο λέει η healtech?

  6. #6
    μηπως ηρθε ο καιρος να οδηγεις με το αυτι, παρα με το ματι???

    κρατα τη μηχανη σου ενα 3μηνο χωρις indicator κ μετα δε θα σου χρειαζεται καν.....
    θα μαθεις να καταλαβαινεις τι ταχυτητα απλα ακουγοντας το μοτερ σου....

    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gkr
    Αυτό το GI pro DS της healtech έχω και εγώ.
    Το τοποθέτησα στο CBR1000 '08 πριν περίπου 1 μήνα, πολύ εύκολη εγκατάσταση και ρύθμιση. Λειτουργεί απροβλημάτιστα, προτίμησε το κόκκινο χρώμα που είναι και το πιο ευδιάκριτο την ημέρα με πολύ φως.

    Να ξεκαθαρίσουμε όμως ότι δε "διαβάζει" την σχέση από το σασμάν αλλά την υπολογίζει από τις στροφές του κινητήρα και την ταχύτητα που κινείσαι. Για το λόγο αυτό έχει μία ασήμαντη υστέρηση, για παράδειγμα αν βάλεις 1η δε θα τη δείξει παρά μόνο αφού ξεκινήσεις και ρολάρει μερικά μέτρα.
    Όλα τα παραπάνω σε cbf1000 '10 ένα χρόνο λειτουργίας άψογο.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gkr
    Εγγραφή
    20/05/2003
    Μηνύματα
    100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
    σε τι σας χρησιμεύει ακριβώς;
    προσωπικά θα τοποθετηθώ μόνο για trackday που με αφορά:

    στα κατεβάσματα πριν την είσοδο σε στροφή πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι έβαλες, πχ. αν είναι δευτέρα ή πρώτη, διαφορετικά, αν γίνει λάθος μέχρι να το διαπιστώσεις μπορεί και να το έχεις αγοράσει το οικοπεδάκι.
    Γενικά αν βρεθείς σε άγνωστη και μεγάλη/γρήγορη πίστα είναι χρήσιμο, επίσης αν αποφασίσεις να κοντύνεις πολύ και δουλεύεις πολύ σασμάν.
    Τώρα πάλι αν ξέρεις καλά τη πίστα ή αν μιλάμε για τα Μέγαρα (που ουσιαστικά δουλεύεις 2 - 3 σχέσεις) είναι πρακτικά άχρηστο.

  9. #9
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Θεωρώ ότι πρέπει να ξέρεις ακριβώς ποια ταχύτητα έχεις μέσα στην πίστα σε κάθε σημείο, σε κάθε στροφή. Έτσι κι αλλιώς στην είσοδο της στροφής δεν είναι η δουλειά μας να κοιτάμε τον πίνακα οργάνων
    Give me fuel, Give me fire

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
    Θεωρώ ότι πρέπει να ξέρεις ακριβώς ποια ταχύτητα έχεις μέσα στην πίστα σε κάθε σημείο, σε κάθε στροφή. Έτσι κι αλλιώς στην είσοδο της στροφής δεν είναι η δουλειά μας να κοιτάμε τον πίνακα οργάνων
    +1
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  11. #11
    Νέο μέλος Το avatar του/της L'ocean Des tempetes
    Εγγραφή
    01/04/2012
    Μηνύματα
    18
    ένα χρόνο μετά αλλά ποτέ δεν είναι αργά για μετάδωση γνώσεων.μήπως ξέρουμε τιμές γι`αυτό το μαραφέτι;
    Τα πάντα ρει

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thalasinos
    Εγγραφή
    20/08/2008
    Μηνύματα
    417
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gamhdia Προβολή μηνύματος
    ένα χρόνο μετά αλλά ποτέ δεν είναι αργά για μετάδωση γνώσεων.μήπως ξέρουμε τιμές γι`αυτό το μαραφέτι;
    Για δες εδω, σε διαφορετικα χρωματα και διαφορετικη συνδεσμολογια, εχει ενα που δεν πειραζεις καθολου καλωδια
    απλα τοποθετεις ενα λαμακι και δυο σενσορες πανω -κατω !

    Αυτο ειναι που λεω εγω !
    http://www.ebay.com/itm/Blue-Univers...ec3971&vxp=mtr

    και εδω η σελιδα!
    http://www.ebay.com/sch/i.html?_saca...ear+Motorcycle

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gamhdia Προβολή μηνύματος
    ένα χρόνο μετά αλλά ποτέ δεν είναι αργά για μετάδωση γνώσεων.μήπως ξέρουμε τιμές γι`αυτό το μαραφέτι;
    Το gipro της healtec το αγόρασα ιντερνετικά λίγο πάνω απο 90€ (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο) μαζί με την μεταφορά απο Ολλανδία.
    Είναι πολυ κάλο και πόλυ ευκολο στην εγκατάσταση. Μπαίνει κατ' ευθείαν στην φύσα του διαγνωστικού(cbf 1000 '09) και δε χρειάζεαι τίποτα άλλο.

  14. #14
    Νέο μέλος Το avatar του/της L'ocean Des tempetes
    Εγγραφή
    01/04/2012
    Μηνύματα
    18
    θαλασσινέ αυτό που λες φαίνεται απλό αλλά οι μαγνήτες με ποιόν τρόπο στερεώνονται στον κινητήρα;και μια αλλη απορία που μόλις μου δημιουργήθηκε! εαν δεν ''πάρει'' κάποια ταχύτητα τα μαγνητάκια απο την στιγμη που θα γινει η κίνηση του λεβιέ δεν θα το εκλάβουνε ως αλλαγη; το gi pro πως συμπεριφέρεται σε ανάλογη περίπτωση;
    Τα πάντα ρει

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gamhdia Προβολή μηνύματος
    θαλασσινέ αυτό που λες φαίνεται απλό αλλά οι μαγνήτες με ποιόν τρόπο στερεώνονται στον κινητήρα;και μια αλλη απορία που μόλις μου δημιουργήθηκε! εαν δεν ''πάρει'' κάποια ταχύτητα τα μαγνητάκια απο την στιγμη που θα γινει η κίνηση του λεβιέ δεν θα το εκλάβουνε ως αλλαγη; το gi pro πως συμπεριφέρεται σε ανάλογη περίπτωση;
    Βγάζει παύλα στην μέση αν δεν απατώμαι.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. προβλημα σε bros 400 στο κιβωτιο ταχυτητων.
    από GiannisBlessed στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 09/12/2008, 15:53
  2. Ένδειξη Ο/d στο 650 του 06'
    από Elle στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 10/08/2008, 19:41
  3. Παιδες ερωτηση για κάγκελα στο transalp
    από petridist στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2005, 09:20
  4. 7 Χρονια Στο Θιβετ!!!
    από Adventure-R στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 10:26
  5. Χαμος στο wild thing!!!!!!!!!!!!!!!!!
    από BIKENEST στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2003, 13:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF