Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 74

Θέμα: Kαινουργιος με aventure

  1. #1

    Kαινουργιος με aventure

    Καταρχην καλως σας βρηκα....
    Καινουργιος στο φορουμ και καινουργιος στα KTM..
    Μολις πηρα ενα 950 aventure του 03.....
    το μηχανακι δεν εχει service book ΑΛΛΑ ειναι σε αρκετα καλη κατασταση...
    πειτε μου τι πρεπει να τσεκαρω για αρχη..διαβασα για καποιες βελτιωσεις που ειχε βγαλει η ΚΤΜ αλλα δεν μπορω να τις βρω.....any help?????
    μενω αθηνα και μεχρι τωρα το ντουκατακι μου το πηγαινα στον Θωμα...να συνεχισω και με το ΚΤΜ εκει???
    επισης θα χρειαστω αλυσιδογραναζα αμεσα...απο την μανα του φοραει 16/42 αν δεν κανω λαθος,ε??εχετε δοκιμασει αλλον συνδιασμο????το εχει κοντυνει κανεις????
    πολλες αποριες μαζεμενες......
    ALWAYS A V2

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Εχουμε και λεμε

    1) Απο την μανα του φοραει 17/42 το οποιο ειναι βλακωδες γραναζωμα για τετοια μηχανη. Τουλαχιστον βαλε 17/45 (η 16/42) και ακομα καλλιτερα 16/45. Το 17/42 δεν κανει για τιποτα, το 17/45 ειναι μια καλη λυση για πολυ αυτοκινητοδρομο και το 16/45 (η 16/44) ειναι αυτο που ταιριαζει περισσοτερο στο χαρακτηρα της μηχανης.

    2) Ο καλλιτερος μαστορας (η τουλαχιστον ενας απο τους καλλιτερους) κατα την γνωμη πολλων ειναι ο Χελιωτης (το Θωμα δεν τον ξερω).

    3) Βαλε το κιτ στα καρμπ του H2W (το παιρνεις απο αμερικη 100$ και ερχεται με προφιλτρο). Θα γεμισει σημαντικα τα χαμηλομεσαια, θα μειωσει την καταναλωση και θα χασει ελαχιστα στα ψηλα. Μικτη καταναλωση βλεπω 6.5λτ/100κμ 50% πολη και 50% ταξιδι στα 130-140κμ/ω (πραγματικα). Σε γενικες γραμμες και στο 99% των περιπτωσεων, ο κινητηρας θα δουλευει πολυ καλλιτερα. Σε περιπτωση που δεν εχεις μαμα εξατμισεις (και δεν θελεις να παρεις το κιτ), σηκωσε τις βελονες ενα κλικ, βαλε +5 ζιγκλερ και ανοιξε τις βιδες καυσιμου +2 στροφες απο τερμα μεσα. Τα φλοτερ ρυθμισμενα στα 3mm.

    4) Καποια στιγμη θα χρειαστεις κατω τρομπα συμπλεκτη. Υπαρχουν αφτερμαρκετ που δεν χαλανε, στα χρηματα του μαμα.

    5) Θα συνιστουσα να βαλεις φιλτρο βενζινης αν δεν εχει ο προηγουμενος, (πριν απο την τρομπα βενζινης).

    6) Αναλογα με τα χιλιομετρα, μπορει να χρειαστει φρεσκαρισμα το λαδι των αναρτησεων μπρος-πισω. Καλο θα ηταν να βαλεις και λιγο σκληροτερα ελατηρια μπροστα. Τα μαμα στα ADV ειναι λιγο μαλακοτερα του ιδανικου.

    Και αλλα πολλα που δεν θυμαμαι, αλλα θα προκυψουν στη κουβεντα
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3

    Re: Εχουμε και λεμε

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    1) Απο την μανα του φοραει 17/42 το οποιο ειναι βλακωδες γραναζωμα για τετοια μηχανη. Τουλαχιστον βαλε 17/45 (η 16/42) και ακομα καλλιτερα 16/45. Το 17/42 δεν κανει για τιποτα, το 17/45 ειναι μια καλη λυση για πολυ αυτοκινητοδρομο και το 16/45 (η 16/44) ειναι αυτο που ταιριαζει περισσοτερο στο χαρακτηρα της μηχανης.

    ξερεις τι μηκος αλυσιδας θα χρειαστω για 17/45 η 16/45??
    απο τελικες τι γινεται μετα????


    3) Βαλε το κιτ στα καρμπ του H2W (το παιρνεις απο αμερικη 100$ και ερχεται με προφιλτρο). Θα γεμισει σημαντικα τα χαμηλομεσαια, θα μειωσει την καταναλωση και θα χασει ελαχιστα στα ψηλα. Μικτη καταναλωση βλεπω 6.5λτ/100κμ 50% πολη και 50% ταξιδι στα 130-140κμ/ω (πραγματικα). Σε γενικες γραμμες και στο 99% των περιπτωσεων, ο κινητηρας θα δουλευει πολυ καλλιτερα. Σε περιπτωση που δεν εχεις μαμα εξατμισεις (και δεν θελεις να παρεις το κιτ), σηκωσε τις βελονες ενα κλικ, βαλε +5 ζιγκλερ και ανοιξε τις βιδες καυσιμου +2 στροφες απο τερμα μεσα. Τα φλοτερ ρυθμισμενα στα 3mm.

    φοραει acrapovic πανω και δεν μου εδωσε και τους σιγαστηρες..επισης δεν ξερω αν εχουν κανει κατι στα καρμπιρατερ...ποια ειναι τα OEM νουμερα για βελονες και ζιγκλερ???


    4) Καποια στιγμη θα χρειαστεις κατω τρομπα συμπλεκτη. Υπαρχουν αφτερμαρκετ που δεν χαλανε, στα χρηματα του μαμα.

    ασε ξερω ξερω....ειχα ducati πριν........

    ALWAYS A V2

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Εχουμε και λεμε

    118 κρικους αν θυμαμαι καλα.
    Δεν με ενδιαφερει η τελικη να σου πω την αληθεια. Με 16/45 παντως εχω δει 205 πραγματικα, 225 κοντερισια. Το θεμα ειναι οτι με 16/45 και με καλορυθμισμενο μιγμα και κινητηρα, στα 150 πραγματικα, ο κινητηρας γουργουριζει με 0 κραδασμους. Μαλιστα δεν εχω ουτε καν αντιβαρα στο τιμονι.
    Τα μαμα ζιγκλερ ειναι 155 μπρος και 160 πισω. Αν τα αλλαξεις θελεις ενα 165 για τον πισω κυλινδρο και το 160 το βαζεις μπροστα. Τα διακριτικα της βελονας δε τα ξερω, αλλα η μαμα θεση ειναι στο 2ο κλικ απο πανω, οποτε εσυ το θελεις στο 3ο.
    Ακομα, υπαρχουν ντιζες για ρυθμιση των βιδων καυσιμου που ειναι πολυ μα πολυ χρησιμες, μια και δεν χρειαζεται να λυνεις τη μιση μηχανη για να αλλαξεις το μιγμα απο χειμωνα σε καλοκαιρι η σε υψομετρο. Εχε υπ'οψιν, οτι τα καρμπ στα 950 ειναι πολυ ευαισθητα σε σωστη ρυθμιση, αλλα οταν την βρεις, η αισθηση του κινητηρα ειναι το κατι αλλο. Παρε και ταπες, δουλευει παντου καλλιτερα, με εξαιρεση στα πολυ πολυ χαμηλα (1500-2000 στροφες). Ειδικα στα μεσαια με τις ταπες, η ισχυς ειναι αρκετα πιο εκρηκτικη.

    Και κατι αλλο για το H2W. Στο κιτ περιλαμβανεται προφιλτρο που αντικαθιστα το snorkel εισοδου στο φιλτροκουτι. Αυτο το φιλτρο (που θελει λαδωμα) καθιστα το κυριως φιλτρο πρακτικα αιωνιο.

    Τελος, δες αν εχει η μηχανη σου συνδεδεμενο τα SAS και EPC. Αν ναι, αποσυνεδεσε τα. Δες ακομα αν στο σωληνα αναθυμιασεων του κινητηρα υπαρχει βαλβιδα αντεπιστροφης. Αν ναι, βγαλτον απο το φιλτροκουτι και στερεωσε τον πανω απο την αλυσιδα κινησης. Ετσι εχεις τσαμπα chain oiler και δεν σου φτυνει και ο κινητηρας λαδια στις εισοδους των καρμπ. ΑΝ δεν υπαρχει αυτη η βαλβιδα, αγορασε μια. Και Βεβαιως φραζεις και την οπη στο φιλτροκουτι.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032

    Re: Re: Εχουμε και λεμε

    Αρχικά δημιουργήθηκε από george''italian
    ασε ξερω ξερω....ειχα ducati πριν.....
    οκ όταν θα σκεφτείς για γκουτσι τα ξαναλέμε...
    :rotflmao:

    σορρυ για το σπαμ

  6. #6
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Ban 'em all

  7. #7

    Re: Re: Re: Εχουμε και λεμε

    Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
    οκ όταν θα σκεφτείς για γκουτσι τα ξαναλέμε...
    :rotflmao:

    σορρυ για το σπαμ
    πιο πριν ειχα και aprililia...... :a24:

    Ευχαριστω stabak!!
    ALWAYS A V2

  8. #8

    Re: Re: Re: Εχουμε και λεμε

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    118 κρικους αν θυμαμαι καλα.
    Δεν με ενδιαφερει η τελικη να σου πω την αληθεια. Με 16/45 παντως εχω δει 205 πραγματικα, 225 κοντερισια. Το θεμα ειναι οτι με 16/45 και με καλορυθμισμενο μιγμα και κινητηρα, στα 150 πραγματικα, ο κινητηρας γουργουριζει με 0 κραδασμους. Μαλιστα δεν εχω ουτε καν αντιβαρα στο τιμονι.

    νομιζω οτι ενα 16/42 θα ειναι ιδανικο για εμενα!!

    Παρε και ταπες, δουλευει παντου καλλιτερα, με εξαιρεση στα πολυ πολυ χαμηλα (1500-2000 στροφες). Ειδικα στα μεσαια με τις ταπες, η ισχυς ειναι αρκετα πιο εκρηκτικη.

    υπαρχει καμια ακρη για ταπες ή απευθυνομαι στην acrapovic???αλλωστε δεν αντεχω τοσο θορυβο,ειχα σκοπο να τις παρω..


    Τελος, δες αν εχει η μηχανη σου συνδεδεμενο τα SAS και EPC. Αν ναι, αποσυνεδεσε τα.

    τι ειναι αυτα?????????

    σε ευχαριστω παρα πολυ!!
    ALWAYS A V2

  9. #9
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Για τα EPC και SAS κοιτα στο site που παρεθεσε ο stabak, και αν εχεις αποριες εδω ειμαστε. Το πρωτο ειναι ηλεκτρονικες βαλβιδες στα καρμπ που περιοριζουν την επιταχυνση στις πρωτες σχεσεις και το δευτερο ειναι το συστημα εγχυσης καθαρου αερα στα καυσαερια. Αν δεν εχεις τις μαμα καταλυτικες εξατμισεις δεν χρειαζεται και επιπλεον παραγει και περισσοτερη ζεστη. Απλα να θυμασαι οτι μπορεις να αποσυνδεσεις την λειτουργια τους, αν δεν το εχει κανει ο προηγουμενος χωρις να χρειαστει να βγαλεις τιποτε απο την μηχανη. Το πρωτο αποσυνδεεται ηλεκτρικα βγαζοντας τις φυσετες και στο δευτερο βαζεις μια μεγαλη allen βιδα μεσα στο σωληνα που τραβαει το SAS αερα απο το πισω μερος του φιλτροκουτιου. Ειναι εμφανες αν βγαλεις τη σελλα.

    Αν αγορασεις καινουργιο σετ αλυσιδα-γραναζια, προτιμησε το 17/45 απο το 16/42. Και τα δυο ταιριαζουν στην μαμα αλυσιδα με 118 κρικους, αλλα ο πρωτος συνδυασμος δινει λιγο μεγαλυτερη διαρκεια ζωης γιατι εχεις παραπανω δοντια. Επιπλεον αν εχεις 45 πισω, αλλαζεις ευκολα και φτηνα σε 16 μπροστα, αν σου φανει το 17 μακρυ.

    Ταπες θα παρεις απο την ΚΤΜ, η θα πας σε εξατμισα να σου φτιαξει, οπως ο γνωστος παπαγιαννης στον πειραια. Υπαρχουν μικρες και μεγαλες. Οι μικρες ειναι πιο ησυχες. Αν παρεις τις μικρες, κοψε περιπου 5 εκατοστα απο το μηκος τους. Ελαχιστη διαφορα στο θορυβο, αρκετη βελτιωση σε ομαλοτητα στο τραβηγμα απο το ρελαντι.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VALES
    Εγγραφή
    16/02/2009
    Μηνύματα
    1.059
    Πέρασε και από το σαλόνι της ΚΤΜ και βάλε μια φωτογραφία.

    Του ΄03 έ? :o

    υ.γ. Τι άλλο να πει κάποιος, μετά από ποστ του Δόκτορα ρε φούστη μου!!!
    Με τη μοτοσικλέτα μπορεί να σκοτωθείς είναι αλήθεια, αλλά δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ζήσεις το χρόνο που σου έχει παραχωρηθεί

    Άντε γεια... Blog

  11. #11
    του 03 εχω.......


    νομιζω οτι πρεπει να κατεβω στο γκαραζ να αρχισω να τραβαω καλωδιακια!!!!!
    ALWAYS A V2

  12. #12
    Μια ακομα ερωτηση...τα λαμπακια στα οργανα αλλαζουν ευκολα???μου εχει καει της ρεζερβας... :/
    ALWAYS A V2

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Για τα EPC και SAS κοιτα στο site που παρεθεσε ο stabak, και αν εχεις αποριες εδω ειμαστε. Το πρωτο ειναι ηλεκτρονικες βαλβιδες στα καρμπ που περιοριζουν την επιταχυνση στις πρωτες σχεσεις και το δευτερο ειναι το συστημα εγχυσης καθαρου αερα στα καυσαερια. Αν δεν εχεις τις μαμα καταλυτικες εξατμισεις δεν χρειαζεται και επιπλεον παραγει και περισσοτερη ζεστη. Απλα να θυμασαι οτι μπορεις να αποσυνδεσεις την λειτουργια τους, αν δεν το εχει κανει ο προηγουμενος χωρις να χρειαστει να βγαλεις τιποτε απο την μηχανη. Το πρωτο αποσυνδεεται ηλεκτρικα βγαζοντας τις φυσετες και στο δευτερο βαζεις μια μεγαλη allen βιδα μεσα στο σωληνα που τραβαει το SAS αερα απο το πισω μερος του φιλτροκουτιου. Ειναι εμφανες αν βγαλεις τη σελλα.

    προτεινεις αφαιρεση ή αποσυνδεση??
    τα βρηκα στο site αλλα εκει ολοι λενε για αφαιρεση απο πανω...........
    δεν καταλαβα ποιος ειναι ο σωληνας του sas στο φιλτροκουτι......... .
    ALWAYS A V2

  14. #14
    Σεβαστες οι αποριες σου γιωργακη, ΑΛΛΑ το θεμα ειναι αλλου...

    Αυτο που σε χαλαει πολυ ειναι ο 21αρης μπροστα !!!
    money cant buy me love !!!

  15. #15
    μια χαρα ειναι ο 21....μετα απο πολλα χρονια με 17αριδες(και 16αριδες cbr919) το διασκεδαζω αρκετα μπορω να πω!!!!!!ΕΠΙΤΕΛΟΥς ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΩ ΣΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ!!!!!!!
    ALWAYS A V2

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Kαινουργιος...με ερωτησεις (πρωτοτυπο ε?)
    από Titos2117 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2008, 19:00
  2. Κλήση με φώτο
    από flavor στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2003, 17:11
  3. Suzuki με V-2... DESMO !!!!!
    από SeNNinhA στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 11:28
  4. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 08:22
  5. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 16:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF