Σελίδα 14 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 491011121314
Προβολή αποτελεσμάτων 196 έως 210 από 210

Θέμα: Triumph Tiger 800 vs BMW F800GS

  1. #196
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    ...
    Το 800ρι της BMW ...

    Αλλά για τουριστική ασφάλτινη χρήση θεωρώ ότι στην στοκ μορφή του είναι ακατάλληλο. Προσωπικά δεν θα έδινα ποτέ 10000+ (ακόμα και να τα χα) και μετά επιπλέον χρήματα για πιο μαλακή σέλα, ζελατίνες, αναρτήσεις σετάρισμα κτλ. ώστε να φτιάξω το μηχανάκι όπως θα έπρεπε η ίδια η εταιρία να το πουλάει.
    Κώστα σχετικό είναι και αυτό. Στο ταξίδι για το Νόρντκαπ πέρυσι τη σέλα δεν τη κατάλαβα ...

    ... ο κώλος είχε γίνει τάκος απο πριν ... :rotflmao:

    Γενικά, μιλώντας για άνεση θεωρώ πως μια χαρά με πήγε και με έφερε
    και στην επιστροφή υπήρξε μέρα που γράψαμε 1200+ χλμ ... :hypnotize

  2. #197
    Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Εγγραφή
    11/07/2006
    Μηνύματα
    1.064
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    Αρα...

    Αν είχα την οικονομική δυνατότητα αυτή τη περίοδο η ιδανική λύση ΓΙΑ ΜΕΝΑ θα ήταν το στριτάδικο 800ρι της T για μεγάλα και γρήγορα ασφάλτινα ταξίδια και ένα μονοκύλινδρο εντούρο 600 για τα χωμάτινα ταξίδια.

    Αν ήθελα μόνο μια μηχανή θα έβαζα και το 800 της BMW στο παιχνίδι αλλά όπως έγραψα και πιο πάνω θέλει λίγη δουλειά στον τομέα άνεση.
    Σε έπεισα ε;

    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

  3. #198
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Osus de xerun

    μπλα μπλα μπλα

    Νομιζω καταληξαμε οτι στην ερωτηση F800 vs T800 νικητης βγαινει το Κ950
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #199
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.965
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ

    ... το στριτάδικο 800ρι της T για μεγάλα και γρήγορα ασφάλτινα ταξίδια............ μονοκύλινδρο εντούρο 600 για τα χωμάτινα ταξίδια.

    Ή αλλιώς, Tenere 660!
    Sent from me using a computer.

  5. #200
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Μπάμπη και τα δύο στην άσφαλτο φεύγουν αέρας! Ειδικά αν η μηχανή σου είναι βαριά ή φορτωμένη ή και τα δύο ή σε τρώει ο δεξιός καρπός ή έχεις συνηθίσει σε φακτορι μηχανάκια.
    όχι αναρωτιέμαι γιατί με τα MT-21 έχω πάει με 160 χλμ/ώρα ενώ με τα TCK-80 με 180 (κοντεράτα πάντα)

  6. #201
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.965
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    όχι αναρωτιέμαι γιατί με τα MT-21 έχω πάει με 160 χλμ/ώρα ενώ με τα TCK-80 με 180 (κοντεράτα πάντα)
    Ότι μπορείς να τα πας, μπορείς. Και τα tkc τουλάχιστον που ξέρω, στρίβουν και όμορφα. Το θέμα όμως είναι πως με τέτοιες ταχύτητες δεν θα αντέξουν πάνω από 3000 χλμ ενώ αν τους συμπεριφερθείς λίγο καλύτερα θα πιάσεις τα 5000.

    Με την ίδια χρήση ένα τουρανς μπορεί να βγάλει τα διπλάσια. Είναι λιιιιίγο καλύτερο στην άσφαλτο και αρκετά χειρότερο στο χώμα.

    Μετά από 1700 χλμ άσφαλτο και καμιά 300 χώμα είδα τα tkc χάνουν τη μισή ζωή τους. Τα τουρανς αν δε μου τα τετραγώνιζε η Autostrata θα με έβγαζαν πάνω από 10000χλμ μεικτά.
    Sent from me using a computer.

  7. #202
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Ότι μπορείς να τα πας, μπορείς. Και τα tkc τουλάχιστον που ξέρω, στρίβουν και όμορφα. Το θέμα όμως είναι πως με τέτοιες ταχύτητες δεν θα αντέξουν πάνω από 3000 χλμ ενώ αν τους συμπεριφερθείς λίγο καλύτερα θα πιάσεις τα 5000.

    Με την ίδια χρήση ένα τουρανς μπορεί να βγάλει τα διπλάσια. Είναι λιιιιίγο καλύτερο στην άσφαλτο και αρκετά χειρότερο στο χώμα.

    Μετά από 1700 χλμ άσφαλτο και καμιά 300 χώμα είδα τα tkc χάνουν τη μισή ζωή τους. Τα τουρανς αν δε μου τα τετραγώνιζε η Autostrata θα με έβγαζαν πάνω από 10000χλμ μεικτά.
    Μιλάς για τα απλά Tourance ή τα ΕΧΡ;;; Έχω ακούσει για Tourance 20.000χλμ σε άσφαλτο πάντα,παίζει κάτι τέτοιο; Εγώ τα έχω 4 χρόνια και 15.000χλμ και επειδή είναι φορεμένα τόσα χρόνια τα πήγα σε λαστιχά να τα δει κ μου είπε πως ακόμα έχουν ψωμί....

  8. #203
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Ότι μπορείς να τα πας, μπορείς. Και τα tkc τουλάχιστον που ξέρω, στρίβουν και όμορφα. Το θέμα όμως είναι πως με τέτοιες ταχύτητες δεν θα αντέξουν πάνω από 3000 χλμ ενώ αν τους συμπεριφερθείς λίγο καλύτερα θα πιάσεις τα 5000.

    Με την ίδια χρήση ένα τουρανς μπορεί να βγάλει τα διπλάσια. Είναι λιιιιίγο καλύτερο στην άσφαλτο και αρκετά χειρότερο στο χώμα.

    Μετά από 1700 χλμ άσφαλτο και καμιά 300 χώμα είδα τα tkc χάνουν τη μισή ζωή τους. Τα τουρανς αν δε μου τα τετραγώνιζε η Autostrata θα με έβγαζαν πάνω από 10000χλμ μεικτά.
    Εξαρταται πολυ απο την ζαντα daz. Σε 18/4.25 που εχουν τα 990 μπορει να βγαλει και 50% παραπανω χιλιομετρα αν δεν τα κυνηγας απ'οτι σε στενοτερη και 17αρα.

    Τα tourance στο 1150 μου βγαζαν γυρω στα 15000 πριν γινουν σωβρακο, αλλα με γληγορη οδηγηση.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #204
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Ότι μπορείς να τα πας, μπορείς. Και τα tkc τουλάχιστον που ξέρω, στρίβουν και όμορφα. Το θέμα όμως είναι πως με τέτοιες ταχύτητες δεν θα αντέξουν πάνω από 3000 χλμ ενώ αν τους συμπεριφερθείς λίγο καλύτερα θα πιάσεις τα 5000.

    Με την ίδια χρήση ένα τουρανς μπορεί να βγάλει τα διπλάσια. Είναι λιιιιίγο καλύτερο στην άσφαλτο και αρκετά χειρότερο στο χώμα.

    Μετά από 1700 χλμ άσφαλτο και καμιά 300 χώμα είδα τα tkc χάνουν τη μισή ζωή τους. Τα τουρανς αν δε μου τα τετραγώνιζε η Autostrata θα με έβγαζαν πάνω από 10000χλμ μεικτά.
    και τι με νοιάζει?

    δικό μου μηχανάκι ήταν? :rotflmao:

  10. #205
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Καημένη Μιμή τι τραβάς στα ξένα χέρια ... :rotflmao:
    Respect mah authoritah!!!!

  11. #206
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
    Έχω ακούσει για Tourance 20.000χλμ σε άσφαλτο πάντα,παίζει κάτι τέτοιο;
    Anakee σε XT600 έβγαλαν αρκετά πάνω από 20.000 σε άσφαλτο οπότε λογικά παίζει αφού είναι και παρόμοιας χρήσης...
    Give me fuel, Give me fire

  12. #207
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.642
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Νομιζω καταληξαμε οτι στην ερωτηση F800 vs T800 νικητης βγαινει το Κ950


    Ανάμεσα στα δυο (και χωρίς να εχω τη δυνατότητα δεύτερης μοτο) θα προτιμούσα:





    Για κυρίως γρήγορα δικάβαλα ασφαλτινα ταξίδια το Τ800.


    Για χωμάτινα ταξίδια (και την χρήση που κάνω τώρα με το άφρικα, δηλαδή τα πάντα) με κλειστά μάτια το F800.




    (Το προηγούμενο πίσω TKC 80 με 120 στην εθνική και γενικά όχι πολύ σπινιάρισμα στα χώματα μου έβγαλε 9000km. Πριν είχα ΜΤ21και στα 3.000 ελιωσε εντελώς. Πιο πριν είχα Sahara E3 που μου έβγαλαν περίπου 12.000 km.)

  13. #208
    ktmikos Το avatar του/της crfouras
    Εγγραφή
    22/07/2009
    Μηνύματα
    506
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ

    σορρυ για το spam, αλλα τα TKC σε ποια μοτο τα ειχες κ σου βγαλανε 9.000? Σαν πολλα μου φαινονται, ειδικα αν η μοτο ειναι ανω των 800cc.......γκαζι γαρ=ταχυτατη φθορα!! Αν οντως παντως εβγαλες τοσα, αξιζουν τα λεφτα τους. Τα karro τα εχεις δοκιμασει??

    Κ για να μην ξεφευγουμε τελειως.......+1 για το GS, θεωρω οτι υπερτερει παντου, αλλα υστερει στην θεση οδηγησης.........αθλια σελα!!! κατα τα αλλα εκπληκτικη μοτο!!!

    (Το προηγούμενο πίσω TKC 80 με 120 στην εθνική και γενικά όχι πολύ σπινιάρισμα στα χώματα μου έβγαλε 9000km. Πριν είχα ΜΤ21και στα 3.000 ελιωσε εντελώς. Πιο πριν είχα Sahara E3 που μου έβγαλαν περίπου 12.000 km.)
    Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....

  14. #209
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.642
    Αρχικά δημιουργήθηκε από crfouras
    σορρυ για το spam, αλλα τα TKC σε ποια μοτο τα ειχες κ σου βγαλανε 9.000? Σαν πολλα μου φαινονται, ειδικα αν η μοτο ειναι ανω των 800cc.......γκαζι γαρ=ταχυτατη φθορα!! Αν οντως παντως εβγαλες τοσα, αξιζουν τα λεφτα τους. Τα karro τα εχεις δοκιμασει??
    Σε αφρικα αλλά οδηγάω με ροή (κουλομαρία στυλ και έτσι). Το μπροστινό το έχω ακόμα πάνω και έχει κάνει 13500km.

  15. #210
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.965
    Για να μην σπαμάρουμε εδώ αν θέλετε την συνεχίζουμε αλλού την συζήτηση.

    Be my guest.



    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    και τι με νοιάζει?

    δικό μου μηχανάκι ήταν? :rotflmao:

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Burn out έκανες?
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 14 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 491011121314

Παρόμοια θέματα

  1. Ανάκληση Triumph Tiger 800 και Tiger 800 XC
    από Anty12 στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 15/11/2011, 13:48
  2. triumph tiger 800
    από jp7rgv στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2010, 22:21
  3. ktm 990 adventure vs triumph tiger 1050
    από taksidiotis25 στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 10/08/2008, 06:59
  4. Multistrada 1100 S Vs Triumph Tiger...
    από kalant στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 28/12/2007, 23:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF