Σελίδα 14 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 491011121314
Προβολή αποτελεσμάτων 196 έως 200 από 200

Θέμα: Ύδωρ = Καύσιμο

  1. #196
    ΔΙΑΥΓΕΣ ΜΕΛΟΣ
    Εγγραφή
    27/06/2011
    Μηνύματα
    0
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Manalishi
    -Απορία: Ιδια ποσότητα καυσίμου, αλλά πιό πολύ οξυγόνο. Αρα ίδια αναλογία όγκου αέρα/ καυσίμου, αλλά μεγαλυτερη περιεκτικότητα οξυγόνου.

    Δεν θα αυξηθεί και η θεμροκρασία στο θάλαμο καύσης?

    Σε μετρήσεις που έγιναν με Laser στην πολλαπλή εξαγωγής δεν έδειξαν κάτι τέτοιο.
    MB B 180cdi mod 2007 +32% αυτονομία !

    C4 1.6 mod 2006 +80% αυτονομία !

    Με νερό για συν-καύσιμο!

  2. #197
    Αμετανόητος Κριός... Το avatar του/της Manalishi
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/09/2008
    Μηνύματα
    1.200
    οκ, τότε γιατί τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα πάσχουν σε αυτό ακριβώς το σημείο? Δηλ, στην αυξημένη θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης λόγω υπερβολικού "αέρα"και έλλειψης καυσίμου,( που το ψύχει κιόλας)?

    Δεν δημιουργούνται οι ίδιες καταστάσεις και στον "δικό" σου κινητήρα?

    Υ.Γ. Ρωτάω για να μάθω, πάντα φιλικά, οκ??

  3. #198
    ΔΙΑΥΓΕΣ ΜΕΛΟΣ
    Εγγραφή
    27/06/2011
    Μηνύματα
    0
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Manalishi
    οκ, τότε γιατί τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα πάσχουν σε αυτό ακριβώς το σημείο? Δηλ, στην αυξημένη θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης λόγω υπερβολικού "αέρα"και έλλειψης καυσίμου,( που το ψύχει κιόλας)?

    Δεν δημιουργούνται οι ίδιες καταστάσεις και στον "δικό" σου κινητήρα?

    Υ.Γ. Ρωτάω για να μάθω, πάντα φιλικά, οκ??



    Γιατί ένας turbo βάζει Πάρα ΠΟΛΥ αέρα.
    Εδώ πετυχαίνουμε το afr από 14,7/1 να πάει 18~20~24 / 1 πράγμα που ήδη κάνει η χαρτογράφηση ανάλογα με τις συνθήκες και signals από τα sensors.
    MB B 180cdi mod 2007 +32% αυτονομία !

    C4 1.6 mod 2006 +80% αυτονομία !

    Με νερό για συν-καύσιμο!

  4. #199
    Αμετανόητος Κριός... Το avatar του/της Manalishi
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/09/2008
    Μηνύματα
    1.200
    οκ, και απο ποιό σημείο κα μετά, βάσει AFR, γινόμαστε επικίνδυνοι?

    Θεωρητικά στο στοιχειομετρικο αριθμό, 14,7 δεν έχουμε την βέλτιστη απόδοση?

  5. #200
    ΔΙΑΥΓΕΣ ΜΕΛΟΣ
    Εγγραφή
    27/06/2011
    Μηνύματα
    0
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Manalishi
    οκ, και απο ποιό σημείο κα μετά, βάσει AFR, γινόμαστε επικίνδυνοι?

    Θεωρητικά στο στοιχειομετρικο αριθμό, 14,7 δεν έχουμε την βέλτιστη απόδοση?
    Το μέγιστο επιτρεπόμενο το καθορίζει η χαρτογράφηση. Αλλιώς ανάβει check light. (μέσω Λαμδα ή δεν πάει ο κινητήρας)

    Ναι. Αλλά Χωρίς προσθήκη ΗΗΟ
    MB B 180cdi mod 2007 +32% αυτονομία !

    C4 1.6 mod 2006 +80% αυτονομία !

    Με νερό για συν-καύσιμο!

Σελίδα 14 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 491011121314

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2018, 13:09
  2. οικονομια στο καυσιμο
    από ronin1 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 06/10/2010, 10:03
  3. Μπαφ και καύσιμο!
    από Respect στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2008, 11:44
  4. Απαντήσεις: 123
    Τελευταίο μήνυμα: 24/06/2008, 11:05
  5. καύσιμο
    από dsalpeas στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2004, 13:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF