Σελίδα 7 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 131

Θέμα: περι μακροβιοτητας Lc8

  1. #91
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    - Τα τυπου κασετας τα εχεις ακουσει;
    - Αν τα κανε σε σουζα δεν θα τα γραφε ο μπροστινος σενσορας..

    ποιος κοροϊδευει ποιον;
    :rotflmao: :rotflmao:


    kala τωρα αρχισες να λες οτι να ναι....

    ωραια 75000 πραγματικα 70 ελεγε το κοντερ ικανοποιημενος τωρα?


    ααα και πες μου ποιο εχει κασετα κιβωτιο απο τα αξιοπιστα τζαπαν :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  2. #92
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    kala τωρα αρχισες να λες οτι να ναι....

    ωραια 75000 πραγματικα 70 ελεγε το κοντερ ικανοποιημενος τωρα?


    ααα και πες μου ποιο εχει κασετα κιβωτιο απο τα αξιοπιστα τζαπαν :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Re mhn ton apopernete ton Stabaka, apo thn zileia toy ta leei

    sto domatio toy exei kolimenes afises KTM raicing apo paris dakar kai tetoia

    kai paei meta kato kai vlepei to moulari to Vstroma sto parking kai toy exei minei psixologiko toy anthropa.



    Stabak o kryfokatemakias
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  3. #93
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    κοιτα τα περισσοτερα μηχανακια εχουν προσβαση απο τα καρτερ στο σαζμαν και δεν χρειάζεται το λύσιμο ΟΛΟΥ του μοτερ...κασετα εχουν κατι εξακοσαράκια.... στην συγκεκριμενη ομως αν ειναι να αλλαξεις γρανάζι και να κάνεις βιδες ενα μοτερ, ε κοιτας και τα χιτώνια καλού κακου :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Ban 'em all

  4. #94
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak

    ...και χρηστικοτερα μηχανακια υπαρχουν και γρηγορότερα και απολαυστικότερα και και και...
    Πες 1-2 παραδείγματα για τα πρακτικά..

    /spam on
    Αφού σου αρέσουν οι ταμπέλες, απάντησε μου και τι πιάνει όλα τα στρώματα μόλις βλέπουν adventure και τι προσπαθούν να αποδείξουν; Εμείς έχουμε μεγάλη φούτσα. Εσείς;
    /spam off

  5. #95
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Elesun
    Πες 1-2 παραδείγματα για τα πρακτικά..
    Ok θα παιξω το παιγνιδι σου...

    - Το στρομα ειναι σιγουρα χρηστικότερο-οικονομικοτερο-ταξιδιωτικότερο-και καλυτερο σε value for money
    - Γρηγορότερα ειχα και ενα ρ1 και ενα κ9 και φειζερ 1000...
    - Απολαυστικότερα σε δρομο ειχα ενα WR450 sm αν και το σουπερντιουκ ειναι το πιο φαν που εχω οδηγησει...
    - Γενικοτερα υπαρχουν πολλα μηχανακια που τα οδηγει απλός κόσμος, που ταξιδευει, παει στην δουλεια του... και περναει καλα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Στο άλλο δεν σου απαντω μιας και την εχω και 30εκ. σαν να κλεβω εκκλησια θα ναι...
    Ban 'em all

  6. #96
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    κοιτα τα περισσοτερα μηχανακια εχουν προσβαση απο τα καρτερ στο σαζμαν και δεν χρειάζεται το λύσιμο ΟΛΟΥ του μοτερ...κασετα εχουν κατι εξακοσαράκια.... στην συγκεκριμενη ομως αν ειναι να αλλαξεις γρανάζι και να κάνεις βιδες ενα μοτερ, ε κοιτας και τα χιτώνια καλού κακου :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    ναι ρε μαν, βρωμάει ο τόπος 600αράκια V2 που έχουν κασσέτα VHS, 145 ίππους ρόδα και μοτέρ που ζυγίζει 10 κιλά και θέλουν καπελώτα κάθε 100Κ.

    Είπαμε....καλά και χρυσά τα japan on-on αλλά η μόνη συγκίνηση που νοιώθεις είναι αμα χάσεις τα κλειδιά τους.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #97
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Αυτο που δεν δεχεστε για να μην αναλωνομαστε σε θεωριες ειναι πως αυτος ο κινητηρας εχει και ελαττωματα εκτος απο προτερήματα καθιστοντας κατ εμε πολλες φορές ειδική την χρήση του.

    Για παραδειγμα :

    Αυτο που εχει "φτιαξει" ο drbig ειναι το απόλυτο μηχανημα για συγκεκριμενη χρηση ον οφφ και δεν νομιζω να υπαρχει αντιστοιχο νιπονε, πάλι κατ εμε... αλλα για τα υπόλοιπα πχ ταξιδι, χρηστικότητα, μακροβιότητα, επιδοσεις υπάρχουν και καλυτεροι πως να το κανουμε δηλαδη;
    Ban 'em all

  8. #98
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    Αυτο που δεν δεχεστε για να μην αναλωνομαστε σε θεωριες ειναι πως αυτος ο κινητηρας εχει και ελαττωματα εκτος απο προτερήματα καθιστοντας κατ εμε πολλες φορές ειδική την χρήση του.

    Για παραδειγμα :

    Αυτο που εχει "φτιαξει" ο drbig ειναι το απόλυτο μηχανημα για συγκεκριμενη χρηση ον οφφ και δεν νομιζω να υπαρχει αντιστοιχο νιπονε, πάλι κατ εμε... αλλα για τα υπόλοιπα πχ ταξιδι, χρηστικότητα, μακροβιότητα, επιδοσεις υπάρχουν και καλυτεροι πως να το κανουμε δηλαδη;
    και συ έχεις κολλήσεις στο user manual που ορίζει οτι δεν πρέπει να ασχολείται ο ιδιοκτήτης με DIY δουλειές. Απ΄την άλλη υπάρχουν πολλοί κάτοχοι (οχι μόνο σε ΚΤΜ αλλα και σε japan) που δεν έχουν πρόβλημα να ρίξουν 300€ σε μια επιλογή που τους στοίχισε 13.000€ μιας και το πακέτο είναι τόσο πάνω απ΄τον ανταγωνισμό (μιλωντας για μεγάλα on/off) που μπορεί να συγχωρέσει 3 μαλακίες. Γιατί αν αρνηθείς οτι το πακέτο 950/990 είναι αλλού σε σχέση με τον ανταγωνισμό του (ποιόν ακριβώς? ) είσαι εμπαθής και κακόπιστος

    Τώρα οι συγκρίσεις με 10 διαφορετικές κατηγορίες που είναι καλύτερες σε 1 τομέα απ΄το ΚΤΜ είναι ατυχείς. Και το scooter μου είναι καλύτερο στην κίνηση απ΄το 990, αλλά δεν βγαίνω να το φωνάξω στα fora.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #99
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    Αυτο που δεν δεχεστε για να μην αναλωνομαστε σε θεωριες ειναι πως αυτος ο κινητηρας εχει και ελαττωματα εκτος απο προτερήματα καθιστοντας κατ εμε πολλες φορές ειδική την χρήση του.
    Για πες που το είδες γραμμένο αυτό; Τόση ώρα λέμε ότι τα ελαττώματα του είναι γνωστά και λύνονται εύκολα και σχετικά οικονομικά.


    ... αλλα για τα υπόλοιπα πχ ταξιδι, χρηστικότητα, μακροβιότητα, επιδοσεις υπάρχουν και καλυτεροι πως να το κανουμε δηλαδη;

    Μιλάμε για μια συγκεκριμένη κατηγορία και στο ερώτημα ποιό θεωρείς καλύτερo συνολικά σε χρηστικότητα κτλ αναφέρεις ρ1, WR450 sm και άλλα άσχετα...



    Edit: Με κάλυψε ο Βύρων...

  10. #100
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Τώρα οι συγκρίσεις με 10 διαφορετικές κατηγορίες που είναι καλύτερες σε 1 τομέα απ΄το ΚΤΜ είναι ατυχείς. Και το scooter μου είναι καλύτερο στην κίνηση απ΄το 990, αλλά δεν βγαίνω να το φωνάξω στα fora.
    :rotflmao:

    μα δεν συγκρινω μοντελα και κατηγοριες, συγκρινω κινητήρες... απλα βοηθα πολύ στην συγκριση πως ο ελ σι φορειται σε 3-4 κατηγορίες αρα και αναλυονται καλύτερα οι πτυχές του...

    ξαναματαλεω... εχει πολλα πλεονεκτηματα κυριως για χρηση οφφ (εξου και το παραδειγμα του drbig)... για ον οφφ καταστασεις, δικύλινδρες δεν υπαρχει ακομα ανταγωνιστής και εχω ξαναματαπει πως αν εβγαινε ενα παρομοιο συνολο σε μικροτερα κυβικα δικυλινδρο - οικονομικοτερο θα ημουν πρωτος με το τσεκ στην αντιπροσωπία ΑΛΛΑ... οπως λεει και ο πανος για αυτά τα 10-20Κ χλμ που κανει ο μεσος χρηστης με 90% δρομο και 10% και πολυ λεω χωμα υπάρχουν κινητηρες χρηστικότεροι, οικονομικοτεροι, ταξιδιωτικότεροι, μακροβιότεροι και γενικοτερα πιο προσανατολισμένοι σε μια ανάλογη χρήση... πως να το κανουμε;

    και εμπαθης και κακοπιστος τσε βάλε και με μετοχές στο χαμαμάτσου
    :rotflmao:
    τις ματιχοφενέϊκες τις εδωκα πριν τους Ινδους
    Ban 'em all

  11. #101
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    και εμπαθης και κακοπιστος τσε βάλε
    :rotflmao:
    Και με πρόδρομο Alzhaimer θα προσέθετα, καθώς τα σχόλια στο bikenet με ένα Adv 990 που τσάγιωνε ένα R6 σε πίστα είναι ακόμα νωπά (sic)....


    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    για ον οφφ καταστασεις, δικύλινδρες δεν υπαρχει ακομα ανταγωνιστής και εχω ξαναματαπει πως αν εβγαινε ενα παρομοιο συνολο σε μικροτερα κυβικα δικυλινδρο - οικονομικοτερο θα ημουν πρωτος με το τσεκ στην αντιπροσωπία ΑΛΛΑ...
    Την παραπάνω ανάγκη στην καλύπτει ένα μεταχείρο Tuono με τρακτερωτά λάστιχα.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    τις ματιχοφενέϊκες τις εδωκα πριν τους Ινδους
    Αρχοντας.....το ρητό "Η μάνα του χωσέ δεν έκλαψε ποτέ" το γνωρίζεις φαντάζομαι.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #102
    Εκδικητικό μέλος Το avatar του/της John Steed
    Εγγραφή
    05/03/2010
    Μηνύματα
    1.913
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Είπαμε....καλά και χρυσά τα japan on-on αλλά η μόνη συγκίνηση που νοιώθεις είναι αμα χάσεις τα κλειδιά τους.

    :rotflmao: :rotflmao:






    Εχμ.... Συγγνώμη...




    Carry on!
    "Qu ils mangent de la brioche"

  13. #103
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    γουσταρω ολο το τζερετζελε που γινεται για τον LC8.λοιπον κατι για τις βαλβιδες και το ρυθμισμα τους,να αναφερω οτι αν γινει το σερβις στα πρωτα 1000 και εννοω να ΓΙΝΕΙ,η μιση δουλεια εγινε.πληροφοριακα αναφερω οτι ενω τις τσεκαριζα παντα στο 950 που ειχα μια φορα ξαναχρειαστηκαν στα 30000χλμ και μεχρι τα 70000χλμ που το ειχα δεν ξαναχρειαστηκανε.
    για τον LC8 πρεπει να αναφερω οτι ειναι ο πρωτος 2κυλινδρος μαζικης παραγωγης της KTM και οσο ναναι τα παιδικα προβληματακια του τα ειχε.μην ξεχναμε οτι πρωκειται για μια εταιρια που ουσιαστηκα βγηκε σε παγκοσμια ευρεια παραγωγη μολις το 1993,οχι σαν κατι αλλες απο ανατελον ηλιον που ειναι απο περιπου το 1950 και δεν εχουν λυσει το προβλημα του ανορθωτη.
    τελος οσον αφορα το στρομα που αναφερουν τα παιδια,θελω να αναφερω την προσωπικη μου εμπειρια μια και πηρα ενα απο τα πρωτα που εφερε ο σφακιανακης το 2004.τιμιο μηχανακι και μαλιστα μεχρι τα 45000χλμ που το πουλησα με ταξιδεψε σε ευρωπη και ελλαδα αψογα,μονον αγαπητοι 1.πορους στα καλαμια απο τους 3 πρωτους μηνες ειναι απαραδεκτο 2.βαζω σωληνακια υψηλης και λειπει το oring απο το καπακι του δοχειου 3.μενω απο φωτα βραδυ ενω γυριζα απο ταξιδι λογω ανατιγματος της πλακετας, 4.το χρωμα ειχε αρχισει να το παιρνει η κατω βολτα απο τον πρωτο χρονο........οποτε προτιμησα μαι αψογη ποιοτητα κατασκευης σε ολα τα περιφεριακα και ενα κοστος περιπου 300ε για λυσω τα παιδικα προβληματακια.

    υ.γ.μετα απο 70000χλμ το 950 δεν ειχε υποψια σκουριας και αραζε σε υπαιθριο παρκινκ μονο με κουκουλα
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  14. #104
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    γαμω τον μπελα μου...σορυ για το σπαμ αλλα οποτε βλεπω τον τιτλο αντι να διαβασω ''περι μακροβιοτητας'', διαβαζω ''περι μακαβριοτητας'' .

    αι σιχτιρ....

    και παλι σορυ για το σπαμ
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  15. #105
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Ωραιος ο πυξιδας τιμια απαντηση...

    Μακαρι να ειχαν ολοι την νηφαλιότητα να παραδεχτούν πόσο άψογο ειναι το στρομα ή μαλλον ο V2 της σουζουκι σαν κινητηρας στα θεματα που αναλύουμε ή μαλλον ζηταμε στην καθημερινη μας οδήγηση...

    οι απολαυστικότεροι και οι οδηγικότεροι ας ριξουν μια ματια σε αυτο το θρεντ http://www.moto.gr/forums/showthread...28#post2085128 ή στο μαστορας μαστουρας να δουν 1 εκατομμυριο γνωμες για το πως ελέγχεται η σταθμη του λαδιού :rotflmao: :rotflmao: θυμαμαι στην αμερικη ενας, ζυγιζε το χρησιμοποιημενο λαδι σε σχεση με αυτο που εβαλε στην αρχή για να δει αν έκαψε :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Καλημερες
    Ban 'em all

Σελίδα 7 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Περι Γαμου
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2008, 18:46
  2. Περί Αλυσίδας …
    από niko13g στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2003, 14:38
  3. περι βενζινης
    από bsari στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 01:48
  4. Περι γουρουνιων ο λογος!!!!
    από dela στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 15:59
  5. LC8 info
    από darkCount στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 10:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF