Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 49

Θέμα: 20/10 Lidl Φορτιστής

  1. #31
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
    σε μπαταρία που είναι εντελώς ξεθεωμένη και βγάζει στον αέρα 2-3 Volt,
    Ντεν κανει ξεθεώνεις μπαταρία 12βολτη κάτω από 10.5 Volts.. Κακό, πολύ κακό για μπαταρία και τσέπη σου ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  2. #32
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Arxagelos
    Δεν νομίζω να μπερδεύεται, αν θυμάμαι καλά στο Manual αναφέρει οτι αν η μπαταρία είναι απο 7volt και κάτω δεν παίρνει μπροστά.
    Και την μπαταρία του αυτοκινήτου μου ανέστησε που είναι με υγρά.
    Και τελικά δεν έχει πρόβλημα το κουμπί, οταν τον ανάβεις δεν νιώθει με την μια, πρέπει να περιμένεις κάποια δευτερόλεπτα και μετά πατάς το κουμπί.
    Eπειδή εγραψα τι ΚΑΝΕΙ η συσκευή που έχω στα χέρια μου, ενώ γράφεις τι ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι κάνει η συσκευή που διάβασες στο μάνιουαλ, το ξαναλέω με όσο πιο απλά λόγια μπορώ.

    Η συσκευή όταν της βάλεις εντελώς ξελιγωμένη μπαταρία (π.χ. αυτοκίνητο που το ξεχάσαμε 2-3 μέρες με τα φώτα αναμμένα), που δείχνει τάση 2-3 volt μόνο, μπερδεύεται, νομίζει ότι είναι 6volth και μπαίνει από μόνη της στο 6v mode.

    Δυστυχώς όσο η συσκευή νομίζει ότι έχει να κάνει με 6V μπαταρία, δεν αφήνει να την πας σε άλλο mode, όσο και να πατήσεις τα κουμπιά των αλλων modes (12V μοτο, 12V auto, 12V auto winter)

    (το ίδιο κάνει και όταν καταλάβει ότι έχει να κάνει με 12V μπαταρία, όσα κουμπιά και να πατήσεις, στο 6V mode δεν πρόκειται να πάει)

    Μιλάω για ΑΥΤΗΝ την συσκευή, τώρα μπορεί να έχει αλλάξει


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	gr_66292_01_v.jpg 
Προβολές:	547 
Μέγεθος:	57,8 KB 
ID:	238098

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος

    Μιλάω για ΑΥΤΗΝ την συσκευή, τώρα μπορεί να έχει αλλάξει
    Nαι αυτη ειναι η συσκευη...

  4. #34
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    Εγω ρε παιδια που τον έχω πάνω απο χρόνο τώρα δε μπορώ να πω ότι είμαι 100% ικανοποιμένος. Οποτε και να τον συνδέσω πάντα μου δείχνει την πράσινη ένδειξη. Ακόμη και σε ταλαιπωρημένη μπαταρία αυτοκινήτου (οχι 2-3volt αλλά δεν είχε δυναμη να βάλει μπρος τ αμάξι κι ας γυρναγε την μίζα) αναβει το κόκκινο λαμπάκι και σε 5 με 10 δευτερόλεπτα ανάβει το πράσινο και κάλα ότι δεν χρειάζεται φόρτιση. Ολη νύχτα την άφησα, το πρωί μια απο τα ίδια, σα να μην υπήρχε. Γι αυτό παραξενέυομαι που γράφετε ότι είναι κορυφη.

    Ενας παλιός φορτιστής που έχει ο πατέρας μου(δεν ξέρω μάρκα) το κλασικό κουτί με την βελόνα να δείχνει πιο αξιοπιστος μου φαίνεται...

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
    Eπειδή εγραψα τι ΚΑΝΕΙ η συσκευή που έχω στα χέρια μου, ενώ γράφεις τι ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι κάνει η συσκευή που διάβασες στο μάνιουαλ, το ξαναλέω με όσο πιο απλά λόγια μπορώ.

    Η συσκευή όταν της βάλεις εντελώς ξελιγωμένη μπαταρία (π.χ. αυτοκίνητο που το ξεχάσαμε 2-3 μέρες με τα φώτα αναμμένα), που δείχνει τάση 2-3 volt μόνο, μπερδεύεται, νομίζει ότι είναι 6volth και μπαίνει από μόνη της στο 6v mode.

    Δυστυχώς όσο η συσκευή νομίζει ότι έχει να κάνει με 6V μπαταρία, δεν αφήνει να την πας σε άλλο mode, όσο και να πατήσεις τα κουμπιά των αλλων modes (12V μοτο, 12V auto, 12V auto winter)

    (το ίδιο κάνει και όταν καταλάβει ότι έχει να κάνει με 12V μπαταρία, όσα κουμπιά και να πατήσεις, στο 6V mode δεν πρόκειται να πάει)

    Μιλάω για ΑΥΤΗΝ την συσκευή, τώρα μπορεί να έχει αλλάξει
    Η εξωτερική εμφάνιση αλλάζει δεν ξέρω ο μηχανισμός αν είναι ίδιος, αλλά τα ίδια ακριβώς που αναφέρεις κάνει και εμένα όταν η μπαταρία είναι ξελιγωμένη, πάει σε 6volt mode και δεν δουλεύει, και διαβάζοντας το manual είδα αυτό που σου λέω για τα 7volts.
    Το ίδιο πράγμα λέμε στην ουσία, οτι η συσκευή σε ξελιγωμένες μπαταρίες δεν παίρνει μπροστά λέω γω και το manual όταν είναι κάτω απο 7volt και οτι μπερδεύεται λες εσύ. Το ίδιο και το αυτό. Γιατί δεν ρίχνεις μια ματιά στο manual να δεις τι λεει?

  6. #36
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    114

    φορτιστης lidl

    Παιδια μην τον πάρετε, δεν βλέπω να δουλέυει σωστά.

    Πήρα το τελευταίο κομμάτι που βρήκα στο κατάστημα τον συνέδεσα σε παλαιά μπαταρία κλειστού τύπου της μοτο Yuasa, μετράω την μπαταρία 9,2 V δουλέυει το παλμικό την πάει στα 10.8 V μετά γύρισε σε stand-by και πάω να την φορτίσω κανονικά όπως λεει το manual και απευθίας αφου σε ένα δευτερόλεπτο μένει στην φορτιση μου την βγάζει Fully Charged και τις κάνει συντήρηση.

    Θα την αφήσω κάποιες ώρες να δώ αλλα δεν το βλέπω να δουλέυει σωστά.

    καλύτερα να δώσετε παραπάνω λεφτά και να πάρετε καναν τις προκοπής.

    Σημειώνω ότι έχω και τον παλαιό φορτιστή της lidl με τα 9.99 Ευρώ, εκείνος δούλευε μια χαρά με μικρές ανοικτού τύπου άλλα έλεγε ρητά ότι δεν κάνει για κλειστού τύπου μπαταρίες.

    Αυτά!

    Τσάμπα το 20ρικο
    HONDA CBR 600 F4i 2001

  7. #37
    Το ίδιο κάνει και σε μένα μετά απο λίγο περνάει σε συντήρηση αλλά δεν παει να πει οτι δεν δουλεύει, το έχω ξαναγράψει και παλιότερα. Το λάθος που έκανα και γω ήταν να τον αφήνω 1 με 2 ώρες, εκει δεν έκανε τίποτα. Τελικά τον άφησα μια μέρα ολόκληρη και είδα έκπληκτος οτι είχε αναζωογονήσει την μπαταρία και ας είχε περάσει σε συντήρηση απο το πρώτο λεπτό.
    Άστο για μια μέρα ολόκληρη και μετά ξανατσέκαρε την μπαταρία.

  8. #38
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Το φορτιστή τον αγόρασα πριν 2-3 χρόνια, όταν η μάρκα λεγόταν ακόμα Tronic, το Lidl απλά αποφάσισε να αλλάξει αυτοκόλλητο, αλλιώς εξωτερικά τουλάχιστον μοιάζουν ίδιοι. Συνέφερε αρκετά τη Yuasa μου καθώς και μια μπαταρία από UPS που δοκίμασα να φορτίσω. Για 20€ τον θεωρώ καλή αγορά για περιστασιακή χρήση αλλά τελικά μάλλον θα έδινα τα παραπάνω για να πάρω έναν CTEK αφού με δύο πιο παραμελημένες μπαταρίες που δοκίμασα δεν είδα προκοπή.

    Ο φορτιστής έχει δύο (πολύ) κακά σημεία, όπως τουλάχιστον τα παρατήρησα εγώ:
    α) Δε νομίζω ότι φορτίζει τη μπαταρία πλήρως. Αντί να την πάει στα 13.4V όπως ο "χαζός" φορτιστής μου, κόβει κάπου στα 12.7V.

    β) Συχνά θεωρεί ότι μία μπαταρία είναι ΟΚ και δεν ξεκινάει να τη φορτίζει, ενώ αυτή θέλει λίγο. Μάλλον συνδέεται με το α).


    @oldman: Κοίταξα από περιέργεια το manual και λέει ότι δίνει max 3.8A. Τα 15A πού τα διάβασες;

  9. #39
    Acacius απο όσο ξέρω μια μπαταρία όταν είναι 100% φορτισμένη δίνει απο 12,9volt με 13,1 το πολύ.
    Τα 13,4 που αναφέρεις είναι υπερβολή δεν έχω δει ποτέ τόσα volt σε μπαταρία μοτοσυκλέτας ακόμα και σε καινούργια που έχω αγοράσει. Δες και τον παρακάτω πίνακα.
    Εκτός και αν εννοείς τα volt Που χρειάζεται η μπαταρία για να φορτίσει, εκεί είναι 14,0+ όχι 13,4. Αν εννοείς αυτό εγώ έχω δει τον φορτιστή να πάει πάνω απο 14volt, όπως πάνω απο 14 δίνει και η μηχανή όταν δουλευει άμα την έχεις μετρήσει.
    Και στην μπαταρία μετράς τα volt όχι αμέσως όταν βγει απο τον φορτιστή η επιστρέφοντας απο την βόλτα, την αφήνεις για κανα μισάωρο με μια ώρα και μετά μετράς τα πραγματικά "resting volts" που λέμε.
    Το οτι αργεί πολύ να φορτίσει μια μπαταρία και δίνει πολύ χαμηλά Amber εγώ το θεωρώ καλό γιατί δεν την ξεπατώνει.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	batterychart.jpg 
Προβολές:	413 
Μέγεθος:	90,2 KB 
ID:	238157

  10. #40
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
    @oldman: Κοίταξα από περιέργεια το manual και λέει ότι δίνει max 3.8A. Τα 15A πού τα διάβασες;
    Πουθενά...

    Αλλά τόσα χρειάζονται για να φορτιστεί ικανοποιητικά μια μπαταρία 120Ah που αναφέρεται στις προδιαγραφές του φορτιστή...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #41
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Πουθενά...

    Αλλά τόσα χρειάζονται για να φορτιστεί ικανοποιητικά μια μπαταρία 120Ah που αναφέρεται στις προδιαγραφές του φορτιστή...

    Οι προδιαγραφές του φορτιστή αναφέρουν μπαταρίες 120Αh;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #42
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Arxagelos
    Acacius απο όσο ξέρω μια μπαταρία όταν είναι 100% φορτισμένη δίνει απο 12,9volt με 13,1 το πολύ.
    Τα 13,4 που αναφέρεις είναι υπερβολή δεν έχω δει ποτέ τόσα volt σε μπαταρία μοτοσυκλέτας ακόμα και σε καινούργια που έχω αγοράσει.
    Πάμε once again ...

    Για να μπορέσει μια μπαταρία να "βγάζει" πάνω από 12.8 Volts φορτισμένη ΠΡΕΠΕΙ η τάση φόρτισης να είναι πάνω από 14 Volts - ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ ...!!!

    Φορτιστής ο οποίος δεν κάνει αυτού του είδους την φόρτιση (topping charge Ελληνιστί..) ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ την μπαταρία σε βάθος χρόνου (βαθμιαία θειίκωση, διαφυγή υδρογόνου στις "κλειστές", ανομοιόμορφη φθορά πλέγματος κ.λ.π.)


    Υ.Γ.
    Ας δούμε τα ηλεκτρονιάκια σαν μόρια νερού ...

    Όταν σε ένα υδραυλικό κύκλωμα επικρατεί πίεση π.χ. 10 p.s.i. για να βάλεις κι άλλο νεράκι μέσα χρειάζεται να το ζΜπρώχνεις με πίεση μεγαλύτερη των 10 p.s.i.
    Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά μεταξύ των 2 πιέσεων, τόσο πιο γρήγορα και αποτελεσματικά θα βάλεις το επιπλέον νεράκι που θέλεις, μέχρι να φτάσει να εξισωθεί η μικρότερη πίεση με την μεγαλύτερη ...
    Κοινώς, όσο και να κάνουμε τα βυζιά μας τιράντες, δεν πρόκειται να φτάσουμε μια μπαταρία στην τάση που θέλουμε αν την φορτίζουμε με τάση ίση ή μικρότερη της επιθυμητής (και δεν λαμβάνουμε υπόψη κανενός είδους; απώλειες, όπως αυτοεκφόρτιση, αλλαγή ωμικής αντίστασης με την θερμοκρασία περιβάλλοντος αλλά και μπαταρίας, πτωση απόδοσης φορτιστή με τον χρόνο λειτουργείας κ.λ.π.)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #43
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Οι προδιαγραφές του φορτιστή αναφέρουν μπαταρίες 120Αh;
    Ooohhh Yesssssssssss...

    Για όλες τις μπαταρίες οχημάτων και μοτοσικλετών 6 V ή 12 V και 1,2 - 120 Ah
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #44
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Κορίτσια, επειδή τα λέμε και τα ξαναλέμε αλλά προκοπή δεν βλέπω...

    Ένας στοιχειωδώς ικανοποιητικός φορτιστής (για τις μπαταρίες που μιλάμε..) πρέπει να κάνει τα εξής:

    Να παρέχει σταθερό ρεύμα (ρυθμιζόμενο) όσο η τάση είναι ανοδική μέχρι αυτή να φτάσει σε συγκεκριμένη τιμή (ρυθμιζόμενη). (Bulck charge)
    Να διατηρεί αυτήν την τάση μέχρι το ρεύμα φόρτισης να πέσει κάτω από μια συγκεκριμένη τιμή (ρυθμιζόμενη) (Topping charge)
    Να κάνει "μεταγωγή" τάσης σε μια συγκεκριμένη τιμή (ρυθμιζόμενη) (Trickle ή Floating charge) για όσο διάστημα παραμένει πλέον η μπαταρία συνδεδεμένη με τον φορτιστή.

    Επειδή όλα τα "ρυθμιζόμενα" αφορούν σε ιδιότητες της μπαταρίας όπως χωρητικότητα, τύπος, χρήση, ετοιμότητα κ.λ.π. έιναι μάλλον εύκολο να καταλάβουμε ότι κανένας fix φορτιστής δεν κάνει για όλες τις μπαταρίες - ή θα έχει αρκετά κουμπάκια για χειροκίνητες ρυθμίσεις ή αν βασιστούμε στον μικροεπεξεργαστή του υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να την κάτσουμε ασχημα την βαρκα...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #45
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.847
    Και για συμπλήρωμα στα παραπάνω, να ξέρετε ότι για να φορτίσεις μία μπαταρία μολύβδου ψευδαργύρου, πρέπει θεωρητικά ο φορτιστής να μπορεί να δίνει ρεύμα εντάσεως το 1/10 της χωρητικότητας της μπαταρίας. Αν λοιπόν θέλουμε να φορτίσουμε μπαταρία χωρητικότητας 120 Ah πρέπει να έχουμε φορτιστή που να μπορεί να δίνει ρεύμα εντάσεως 12Α. Το κλανιστίρι που αναφέρετε μπορεί να δώσει μόνον μέχρι 3,5Α, οπότε ποτέ δεν θα δείτε μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας πλήρως φορτισμένη με το εν λόγω εργαλείο.


    Αυτά έχω να δηλώσω και γράμματα γνωρίζω....


    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Καλημέρα ρεεεεεε 20/10/2011
    από harris_x στο forum Καλημέρες κι ευχολόγια
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2011, 17:50
  2. 20/10/08 ΤιταΜπρίκι, Ηράκλειο Κρήτης
    από MikeG στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2008, 09:14
  3. με 10 φτανουμε τα 20
    από devil's animal στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 61
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2007, 12:21
  4. Καλημέρες 20/10
    από latris mixanis στο forum Καλημέρες κι ευχολόγια
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2006, 22:49
  5. Καλημέρες Πέμπτης 20/10/05
    από makis206 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2005, 22:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF