Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 74

Θέμα: Για όλους τους "χεράδες και γρήγορους".. προς γνώσιν..

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
    λαθος, ο τοιχος ειναι συμπαγης κ ανενδοτος
    Μου άρεσε το ανένδοτος! Μπράβο, πολύ έξυπνο!
    Πάντοτε κράνος παιδιά. Από την στιγμή που ανεβαίνουμε στην μηχανή και πατάμε την μίζα, μέχρι την στιγμή που κατεβαίνουμε. ΠΑΝΤΑ

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Αλλάζει το θέμα του θρεντ, αλλά όταν 2 αυτοκίνητα κινούνται αντίθετα το καθένα με 100km/h είναι σαν ένα αυτοκίνητο να συγκρουστεί με τοίχο ΠΑΛΙ με 100km/h (και όχι 200km/h που νομίζουν οι περισσότεροι).

    Εφόσον ο χρόνος της κρούσης είναι ίδιος, η μεταβολή της ορμής θα καθορίσει την δύναμη που θα δεχτεί το όχημα.
    Στο ένα όχημα-τοιχος έχουμε μεταβολή ορμης ΔP, άρα έστω δύναμη F.
    Στο δύο οχήματα έχουμε μεταβολή ορμής 2ΔP, άρα δύναμη 2F και για τα δυο οχήματα.. Δηλαδή πάλι δύναμη F για το καθένα.


    Πράγμα που σημαίνει ότι το βίντεο είναι παρατραβηγμένο.. 190km/h με συμπαγη τοίχο είναι σαν να κινείσαι στην λωρίδα σου εσυ με 190, και ταυτόχρονα κάποιος άλλος οδηγός στην αντίθετη λωρίδα να κινείται και αυτός με 190, και κάποιος να βγει εκτος πορειας και να περασει απεναντι και εκει να γινει η συγκρουση..

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
    Αλλάζει το θέμα του θρεντ, αλλά όταν 2 αυτοκίνητα κινούνται αντίθετα το καθένα με 100km/h είναι σαν ένα αυτοκίνητο να συγκρουστεί με τοίχο ΠΑΛΙ με 100km/h (και όχι 200km/h που νομίζουν οι περισσότεροι).

    Εφόσον ο χρόνος της κρούσης είναι ίδιος, η μεταβολή της ορμής θα καθορίσει την δύναμη που θα δεχτεί το όχημα.
    Στο ένα όχημα-τοιχος έχουμε μεταβολή ορμης ΔP, άρα έστω δύναμη F.
    Στο δύο οχήματα έχουμε μεταβολή ορμής 2ΔP, άρα δύναμη 2F και για τα δυο οχήματα.. Δηλαδή πάλι δύναμη F για το καθένα.


    Πράγμα που σημαίνει ότι το βίντεο είναι παρατραβηγμένο.. 190km/h με συμπαγη τοίχο είναι σαν να κινείσαι στην λωρίδα σου εσυ με 190, και ταυτόχρονα κάποιος άλλος οδηγός στην αντίθετη λωρίδα να κινείται και αυτός με 190, και κάποιος να βγει εκτος πορειας και να περασει απεναντι και εκει να γινει η συγκρουση..

    οι μπροστα ροδες εφτασαν στο ενα μετρο απο τις πισω.....
    εαν συγκρουστουν 2 αυτοκινητα μετωπικα με 10χλμ/ω ποση αποσταση θα εχει ο μπροστα απο τον πισω???

    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Να κάνει η μάνα??

  5. #20
    τα ρεστα μου...........

  6. #21
    ktmikos Το avatar του/της crfouras
    Εγγραφή
    22/07/2009
    Μηνύματα
    506
    Τα βλεπω............
    Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....

  7. #22
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    οΚ.. Το σχόλιο οτι νομίζουν πως κάποιοι θα σωθούν με 190 έχει να κάνει με την σκέψη οτι θα πάω με τόσα σε δημόσιο δρόμο γιατί δεν θα συμβεί σε μένα. Ξέρουμε όμως οτι δεν ισχύει...

    Αλλά αν θέλουμε πραγματικό , είχε και δεύτερο link...

    Όσον αφορά το γιατί μπαίνουν τέτοια νήματα σε ενα χώρο που υπάρχουν οδηγοί για οχήματα δίκυκλα ή και τετράτροχα... ελα ντε;.. γιατί μπαίνουν;

    Αν θυμάμαι καλά υπάρχουν και νέοι οδηγοί εδώ μέσα .. ή ακόμα χειρότερα.. κάποιοι που νομίζουν οτι έχουν τις ικανότητες να αποφύγουν κάτι απο το παραπάνω.

    Και αν πηγαίνω με 190 προσωπικά;.. στην ζωή μου (και δεν λέω ψέματα).. ναι.. μια φορά στην Αττική Οδό με το Ι.Χ. για 2 δεύτερα.. οχι για παραπάνω , διότι γνωρίζω πως ακόμα και ο Rossi/Schumacher να είμαι, σε αυτή την ταχύτητα αν συμβεί κάτι είμαι σε δημόσιο δρόμο΄, με άλλους οδηγούς , με πιθανότητες να πεταχτεί ζώο/εμπόδιο στο οδόστρωμα.. χωρίς αχυρόμπαλες στο πλάι...

    Αλλά εγώ είμαι φλώρος για αυτό τα βάζω αυτά τα νήματα..τι να κάνουμε;
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    οΚ.. Το σχόλιο οτι νομίζουν πως κάποιοι θα σωθούν με 190 έχει να κάνει με την σκέψη οτι θα πάω με τόσα σε δημόσιο δρόμο γιατί δεν θα συμβεί σε μένα. Ξέρουμε όμως οτι δεν ισχύει...

    Αλλά αν θέλουμε πραγματικό , είχε και δεύτερο link...

    Όσον αφορά το γιατί μπαίνουν τέτοια νήματα σε ενα χώρο που υπάρχουν οδηγοί για οχήματα δίκυκλα ή και τετράτροχα... ελα ντε;.. γιατί μπαίνουν;

    Αν θυμάμαι καλά υπάρχουν και νέοι οδηγοί εδώ μέσα .. ή ακόμα χειρότερα.. κάποιοι που νομίζουν οτι έχουν τις ικανότητες να αποφύγουν κάτι απο το παραπάνω.

    Και αν πηγαίνω με 190 προσωπικά;.. στην ζωή μου (και δεν λέω ψέματα).. ναι.. μια φορά στην Αττική Οδό με το Ι.Χ. για 2 δεύτερα.. οχι για παραπάνω , διότι γνωρίζω πως ακόμα και ο Rossi/Schumacher να είμαι, σε αυτή την ταχύτητα αν συμβεί κάτι είμαι σε δημόσιο δρόμο΄, με άλλους οδηγούς , με πιθανότητες να πεταχτεί ζώο/εμπόδιο στο οδόστρωμα.. χωρίς αχυρόμπαλες στο πλάι...

    Αλλά εγώ είμαι φλώρος για αυτό τα βάζω αυτά τα νήματα..τι να κάνουμε;
    Δεν είπε κανείς πως είσαι φλώρος, ούτε πως εμείς είμαστε πιο μάγκες, πιο "άντρες" από σένα, ή πως την έχουμε μεγαλύτερη.
    Απλώς όπως εσύ έχεις πάει μία μόνο φορά τόσο, κάποιοι άλλοι έχουμε πάει λίγες παραπάνω. Και εσύ την μία φορά που πήγες τόσο, θα μπορούσε να σου έχει συμβεί κάτι από αυτά που περιγράφεις παραπάνω και στην χειρότερη περίπτωση, αντί να σκοτωθείς μόνο εσύ, να σκοτώσεις και μία οικογένεια που έβγαινε από το πάρκινγκ στον αυτοκινητόδρομο πχ και μπήκε κατευθείαν στην αριστερή λωρίδα. Παράδειγμα σου φέρνω.
    Απλά είναι διαφορετικό το να είσαι στην αττική οδό στις 3 τα ξημερώματα, να μην υάρχει είσοδος στον αυτοκινητόδρομο σε απόσταση 1 χιλιομέτρου, να μην βλέπεις το παραμικρό όχημα μπροστά σου, όσο βλέπουν τα μάτια σου και να πιάσεις 250, 280, 299, 300+. ...

    Εκεί αν σου συμβεί το οτιδήποτε, το να σκάσει το λάστιχο σου, το να πατήσεις μία γάτα, ένα σκύλο κτλ, είσαι μεν σε δημόσιο δρόμο, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις κανέναν άλλο στο λαιμό σου.
    Σε περιπτώσεις σαν αυτή που προανέφερα εννοώ.
    Παίρνεις το ρίσκο αυτού που κάνεις και το κάνεις.
    Πάντοτε κράνος παιδιά. Από την στιγμή που ανεβαίνουμε στην μηχανή και πατάμε την μίζα, μέχρι την στιγμή που κατεβαίνουμε. ΠΑΝΤΑ

  9. #24
    Γκαντεμοσαυρ Το avatar του/της MavrosPan
    Εγγραφή
    09/09/2008
    Μηνύματα
    235
    Ελα που θα παρεις στο λαιμο σου. Την μανουλα σου, την γυναικα σου, τα παιδια σου, την αδερφη σου και η λιστα μπορει να παει οσο μακρια μπορεις να σκεφτεις.
    Το δικαιωμα σας να ομιλειτε, δεν περιλαμβανει και υποχρεωση μας να σας παρουμε στα σοβαρα.

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MavrosPan
    Ελα που θα παρεις στο λαιμο σου. Την μανουλα σου, την γυναικα σου, τα παιδια σου, την αδερφη σου και η λιστα μπορει να παει οσο μακρια μπορεις να σκεφτεις.
    Σαφώς, αλλά δεν συζητάμε αυτό. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Αν ρισκάρουμε, ή όχι την ζωή μας όταν βγαίνουμε στον δρόμο και πάμε με x χιλιόμετρα όμως, αλλά κινδυνεύουμε να σκοτωθούμε ΜΟΝΟ εμείς, αυτό δεν αφορά κανέναν εδώ μέσα.
    Δεν διαφωνώ με αυτό που είπες, απλά είναι μέρος άλλης συζήτησης.
    Πάντοτε κράνος παιδιά. Από την στιγμή που ανεβαίνουμε στην μηχανή και πατάμε την μίζα, μέχρι την στιγμή που κατεβαίνουμε. ΠΑΝΤΑ

  11. #26
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Νταξ, την έννοια της εξαϋλωσης μετά από σύγκρουση με 190 χλμ την γνωρίζουμε (φαντάζομαι). Υπάρχει και το άλλο ενδεχόμενο βέβαια που μας αφορά περισσότερο ως μοτοσυκλετιστές. Η πτώση με 190 χλμ ή και περισσότερο χωρίς να συμβεί τίποτα τραγικό αν δεν βρούμε κάτι στην πορεία μας.

    Επομένως....τρέχουμε ή δεν τρέχουμε?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #27
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
    Αλλάζει το θέμα του θρεντ, αλλά όταν 2 αυτοκίνητα κινούνται αντίθετα το καθένα με 100km/h είναι σαν ένα αυτοκίνητο να συγκρουστεί με τοίχο ΠΑΛΙ με 100km/h (και όχι 200km/h που νομίζουν οι περισσότεροι).

    Εφόσον ο χρόνος της κρούσης είναι ίδιος, η μεταβολή της ορμής θα καθορίσει την δύναμη που θα δεχτεί το όχημα.
    Στο ένα όχημα-τοιχος έχουμε μεταβολή ορμης ΔP, άρα έστω δύναμη F.
    Στο δύο οχήματα έχουμε μεταβολή ορμής 2ΔP, άρα δύναμη 2F και για τα δυο οχήματα.. Δηλαδή πάλι δύναμη F για το καθένα.


    Πράγμα που σημαίνει ότι το βίντεο είναι παρατραβηγμένο.. 190km/h με συμπαγη τοίχο είναι σαν να κινείσαι στην λωρίδα σου εσυ με 190, και ταυτόχρονα κάποιος άλλος οδηγός στην αντίθετη λωρίδα να κινείται και αυτός με 190, και κάποιος να βγει εκτος πορειας και να περασει απεναντι και εκει να γινει η συγκρουση..
    Ξαναδιάβασε αυτό που έγραψες και χρησιμοποίησε τον τύπο της ορμής. Θα εκπλαγείς από το αποτέλεσμα.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  13. #28
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska
    Ξαναδιάβασε αυτό που έγραψες και χρησιμοποίησε τον τύπο της ορμής. Θα εκπλαγείς από το αποτέλεσμα.
    Εγώ θα προτείνω να κάνουμε απλά μια πειραματική επιβεβαίωση. Να πέσει στο τοίχο με 190
    και μετά συγκρουστεί με ένα άλλο όχημα που πηγαίνει με 190 και να μετρήσουμε τις διαφορές.

    Τι λέτε;

  14. #29
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
    Αλλάζει το θέμα του θρεντ, αλλά όταν 2 αυτοκίνητα κινούνται αντίθετα το καθένα με 100km/h είναι σαν ένα αυτοκίνητο να συγκρουστεί με τοίχο ΠΑΛΙ με 100km/h (και όχι 200km/h που νομίζουν οι περισσότεροι).

    Εφόσον ο χρόνος της κρούσης είναι ίδιος, η μεταβολή της ορμής θα καθορίσει την δύναμη που θα δεχτεί το όχημα.
    Στο ένα όχημα-τοιχος έχουμε μεταβολή ορμης ΔP, άρα έστω δύναμη F.
    Στο δύο οχήματα έχουμε μεταβολή ορμής 2ΔP, άρα δύναμη 2F και για τα δυο οχήματα.. Δηλαδή πάλι δύναμη F για το καθένα.


    Πράγμα που σημαίνει ότι το βίντεο είναι παρατραβηγμένο.. 190km/h με συμπαγη τοίχο είναι σαν να κινείσαι στην λωρίδα σου εσυ με 190, και ταυτόχρονα κάποιος άλλος οδηγός στην αντίθετη λωρίδα να κινείται και αυτός με 190, και κάποιος να βγει εκτος πορειας και να περασει απεναντι και εκει να γινει η συγκρουση..
    δικιο εχεις στο συμπερασμα, αλλα ξεχασες να βαλεις και το χρονο που θα διαρκεσει η δυναμη, στον τυπο
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #30
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Και με το αεροπλάνο όταν έχεις ατύχημα είναι απίθανο να επιζήσεις...
    Να τα βλέπετε αυτά και να μην πετάτε με αεροπλάνο !

    Και με τα καράβια το ίδιο.
    Ανοιχτή θάλασσα και ναυάγιο... δύσκολη κατάσταση.

    :rotflmao:
    www.clubcsl.com

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2007, 12:23
  2. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2006, 08:31
  3. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 14:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF