Μου άρεσε το ανένδοτος! Μπράβο, πολύ έξυπνο!Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
λαθος, ο τοιχος ειναι συμπαγης κ ανενδοτος![]()
Μου άρεσε το ανένδοτος! Μπράβο, πολύ έξυπνο!Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
λαθος, ο τοιχος ειναι συμπαγης κ ανενδοτος![]()
Πάντοτε κράνος παιδιά. Από την στιγμή που ανεβαίνουμε στην μηχανή και πατάμε την μίζα, μέχρι την στιγμή που κατεβαίνουμε. ΠΑΝΤΑ
Αλλάζει το θέμα του θρεντ, αλλά όταν 2 αυτοκίνητα κινούνται αντίθετα το καθένα με 100km/h είναι σαν ένα αυτοκίνητο να συγκρουστεί με τοίχο ΠΑΛΙ με 100km/h (και όχι 200km/h που νομίζουν οι περισσότεροι).
Εφόσον ο χρόνος της κρούσης είναι ίδιος, η μεταβολή της ορμής θα καθορίσει την δύναμη που θα δεχτεί το όχημα.
Στο ένα όχημα-τοιχος έχουμε μεταβολή ορμης ΔP, άρα έστω δύναμη F.
Στο δύο οχήματα έχουμε μεταβολή ορμής 2ΔP, άρα δύναμη 2F και για τα δυο οχήματα.. Δηλαδή πάλι δύναμη F για το καθένα.
Πράγμα που σημαίνει ότι το βίντεο είναι παρατραβηγμένο.. 190km/h με συμπαγη τοίχο είναι σαν να κινείσαι στην λωρίδα σου εσυ με 190, και ταυτόχρονα κάποιος άλλος οδηγός στην αντίθετη λωρίδα να κινείται και αυτός με 190, και κάποιος να βγει εκτος πορειας και να περασει απεναντι και εκει να γινει η συγκρουση..
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Αλλάζει το θέμα του θρεντ, αλλά όταν 2 αυτοκίνητα κινούνται αντίθετα το καθένα με 100km/h είναι σαν ένα αυτοκίνητο να συγκρουστεί με τοίχο ΠΑΛΙ με 100km/h (και όχι 200km/h που νομίζουν οι περισσότεροι).
Εφόσον ο χρόνος της κρούσης είναι ίδιος, η μεταβολή της ορμής θα καθορίσει την δύναμη που θα δεχτεί το όχημα.
Στο ένα όχημα-τοιχος έχουμε μεταβολή ορμης ΔP, άρα έστω δύναμη F.
Στο δύο οχήματα έχουμε μεταβολή ορμής 2ΔP, άρα δύναμη 2F και για τα δυο οχήματα.. Δηλαδή πάλι δύναμη F για το καθένα.
Πράγμα που σημαίνει ότι το βίντεο είναι παρατραβηγμένο.. 190km/h με συμπαγη τοίχο είναι σαν να κινείσαι στην λωρίδα σου εσυ με 190, και ταυτόχρονα κάποιος άλλος οδηγός στην αντίθετη λωρίδα να κινείται και αυτός με 190, και κάποιος να βγει εκτος πορειας και να περασει απεναντι και εκει να γινει η συγκρουση..
οι μπροστα ροδες εφτασαν στο ενα μετρο απο τις πισω.....
εαν συγκρουστουν 2 αυτοκινητα μετωπικα με 10χλμ/ω ποση αποσταση θα εχει ο μπροστα απο τον πισω???
![]()
Dorsoduro 750 & Norton 16H
Τα βλεπω............![]()
Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....
οΚ.. Το σχόλιο οτι νομίζουν πως κάποιοι θα σωθούν με 190 έχει να κάνει με την σκέψη οτι θα πάω με τόσα σε δημόσιο δρόμο γιατί δεν θα συμβεί σε μένα. Ξέρουμε όμως οτι δεν ισχύει...
Αλλά αν θέλουμε πραγματικό , είχε και δεύτερο link...
Όσον αφορά το γιατί μπαίνουν τέτοια νήματα σε ενα χώρο που υπάρχουν οδηγοί για οχήματα δίκυκλα ή και τετράτροχα... ελα ντε;.. γιατί μπαίνουν;
Αν θυμάμαι καλά υπάρχουν και νέοι οδηγοί εδώ μέσα .. ή ακόμα χειρότερα.. κάποιοι που νομίζουν οτι έχουν τις ικανότητες να αποφύγουν κάτι απο το παραπάνω.
Και αν πηγαίνω με 190 προσωπικά;.. στην ζωή μου (και δεν λέω ψέματα).. ναι.. μια φορά στην Αττική Οδό με το Ι.Χ. για 2 δεύτερα.. οχι για παραπάνω , διότι γνωρίζω πως ακόμα και ο Rossi/Schumacher να είμαι, σε αυτή την ταχύτητα αν συμβεί κάτι είμαι σε δημόσιο δρόμο΄, με άλλους οδηγούς , με πιθανότητες να πεταχτεί ζώο/εμπόδιο στο οδόστρωμα.. χωρίς αχυρόμπαλες στο πλάι...
Αλλά εγώ είμαι φλώρος για αυτό τα βάζω αυτά τα νήματα..τι να κάνουμε;
Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.
Δεν είπε κανείς πως είσαι φλώρος, ούτε πως εμείς είμαστε πιο μάγκες, πιο "άντρες" από σένα, ή πως την έχουμε μεγαλύτερη.Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
οΚ.. Το σχόλιο οτι νομίζουν πως κάποιοι θα σωθούν με 190 έχει να κάνει με την σκέψη οτι θα πάω με τόσα σε δημόσιο δρόμο γιατί δεν θα συμβεί σε μένα. Ξέρουμε όμως οτι δεν ισχύει...
Αλλά αν θέλουμε πραγματικό , είχε και δεύτερο link...
Όσον αφορά το γιατί μπαίνουν τέτοια νήματα σε ενα χώρο που υπάρχουν οδηγοί για οχήματα δίκυκλα ή και τετράτροχα... ελα ντε;.. γιατί μπαίνουν;
Αν θυμάμαι καλά υπάρχουν και νέοι οδηγοί εδώ μέσα .. ή ακόμα χειρότερα.. κάποιοι που νομίζουν οτι έχουν τις ικανότητες να αποφύγουν κάτι απο το παραπάνω.
Και αν πηγαίνω με 190 προσωπικά;.. στην ζωή μου (και δεν λέω ψέματα).. ναι.. μια φορά στην Αττική Οδό με το Ι.Χ. για 2 δεύτερα.. οχι για παραπάνω , διότι γνωρίζω πως ακόμα και ο Rossi/Schumacher να είμαι, σε αυτή την ταχύτητα αν συμβεί κάτι είμαι σε δημόσιο δρόμο΄, με άλλους οδηγούς , με πιθανότητες να πεταχτεί ζώο/εμπόδιο στο οδόστρωμα.. χωρίς αχυρόμπαλες στο πλάι...
Αλλά εγώ είμαι φλώρος για αυτό τα βάζω αυτά τα νήματα..τι να κάνουμε;
Απλώς όπως εσύ έχεις πάει μία μόνο φορά τόσο, κάποιοι άλλοι έχουμε πάει λίγες παραπάνω. Και εσύ την μία φορά που πήγες τόσο, θα μπορούσε να σου έχει συμβεί κάτι από αυτά που περιγράφεις παραπάνω και στην χειρότερη περίπτωση, αντί να σκοτωθείς μόνο εσύ, να σκοτώσεις και μία οικογένεια που έβγαινε από το πάρκινγκ στον αυτοκινητόδρομο πχ και μπήκε κατευθείαν στην αριστερή λωρίδα. Παράδειγμα σου φέρνω.
Απλά είναι διαφορετικό το να είσαι στην αττική οδό στις 3 τα ξημερώματα, να μην υάρχει είσοδος στον αυτοκινητόδρομο σε απόσταση 1 χιλιομέτρου, να μην βλέπεις το παραμικρό όχημα μπροστά σου, όσο βλέπουν τα μάτια σου και να πιάσεις 250, 280, 299, 300+. ...
Εκεί αν σου συμβεί το οτιδήποτε, το να σκάσει το λάστιχο σου, το να πατήσεις μία γάτα, ένα σκύλο κτλ, είσαι μεν σε δημόσιο δρόμο, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις κανέναν άλλο στο λαιμό σου.
Σε περιπτώσεις σαν αυτή που προανέφερα εννοώ.
Παίρνεις το ρίσκο αυτού που κάνεις και το κάνεις.
Πάντοτε κράνος παιδιά. Από την στιγμή που ανεβαίνουμε στην μηχανή και πατάμε την μίζα, μέχρι την στιγμή που κατεβαίνουμε. ΠΑΝΤΑ
Ελα που θα παρεις στο λαιμο σου. Την μανουλα σου, την γυναικα σου, τα παιδια σου, την αδερφη σου και η λιστα μπορει να παει οσο μακρια μπορεις να σκεφτεις.
Το δικαιωμα σας να ομιλειτε, δεν περιλαμβανει και υποχρεωση μας να σας παρουμε στα σοβαρα.
Σαφώς, αλλά δεν συζητάμε αυτό. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Αν ρισκάρουμε, ή όχι την ζωή μας όταν βγαίνουμε στον δρόμο και πάμε με x χιλιόμετρα όμως, αλλά κινδυνεύουμε να σκοτωθούμε ΜΟΝΟ εμείς, αυτό δεν αφορά κανέναν εδώ μέσα.Αρχικά δημιουργήθηκε από MavrosPan
Ελα που θα παρεις στο λαιμο σου. Την μανουλα σου, την γυναικα σου, τα παιδια σου, την αδερφη σου και η λιστα μπορει να παει οσο μακρια μπορεις να σκεφτεις.
Δεν διαφωνώ με αυτό που είπες, απλά είναι μέρος άλλης συζήτησης.
Πάντοτε κράνος παιδιά. Από την στιγμή που ανεβαίνουμε στην μηχανή και πατάμε την μίζα, μέχρι την στιγμή που κατεβαίνουμε. ΠΑΝΤΑ
Νταξ, την έννοια της εξαϋλωσης μετά από σύγκρουση με 190 χλμ την γνωρίζουμε (φαντάζομαι). Υπάρχει και το άλλο ενδεχόμενο βέβαια που μας αφορά περισσότερο ως μοτοσυκλετιστές. Η πτώση με 190 χλμ ή και περισσότερο χωρίς να συμβεί τίποτα τραγικό αν δεν βρούμε κάτι στην πορεία μας.
Επομένως....τρέχουμε ή δεν τρέχουμε?![]()
Ξαναδιάβασε αυτό που έγραψες και χρησιμοποίησε τον τύπο της ορμής. Θα εκπλαγείς από το αποτέλεσμα.Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Αλλάζει το θέμα του θρεντ, αλλά όταν 2 αυτοκίνητα κινούνται αντίθετα το καθένα με 100km/h είναι σαν ένα αυτοκίνητο να συγκρουστεί με τοίχο ΠΑΛΙ με 100km/h (και όχι 200km/h που νομίζουν οι περισσότεροι).
Εφόσον ο χρόνος της κρούσης είναι ίδιος, η μεταβολή της ορμής θα καθορίσει την δύναμη που θα δεχτεί το όχημα.
Στο ένα όχημα-τοιχος έχουμε μεταβολή ορμης ΔP, άρα έστω δύναμη F.
Στο δύο οχήματα έχουμε μεταβολή ορμής 2ΔP, άρα δύναμη 2F και για τα δυο οχήματα.. Δηλαδή πάλι δύναμη F για το καθένα.
Πράγμα που σημαίνει ότι το βίντεο είναι παρατραβηγμένο.. 190km/h με συμπαγη τοίχο είναι σαν να κινείσαι στην λωρίδα σου εσυ με 190, και ταυτόχρονα κάποιος άλλος οδηγός στην αντίθετη λωρίδα να κινείται και αυτός με 190, και κάποιος να βγει εκτος πορειας και να περασει απεναντι και εκει να γινει η συγκρουση..
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Εγώ θα προτείνω να κάνουμε απλά μια πειραματική επιβεβαίωση. Να πέσει στο τοίχο με 190Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska
Ξαναδιάβασε αυτό που έγραψες και χρησιμοποίησε τον τύπο της ορμής. Θα εκπλαγείς από το αποτέλεσμα.
και μετά συγκρουστεί με ένα άλλο όχημα που πηγαίνει με 190 και να μετρήσουμε τις διαφορές.
Τι λέτε;
δικιο εχεις στο συμπερασμα, αλλα ξεχασες να βαλεις και το χρονο που θα διαρκεσει η δυναμη, στον τυποΑρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Αλλάζει το θέμα του θρεντ, αλλά όταν 2 αυτοκίνητα κινούνται αντίθετα το καθένα με 100km/h είναι σαν ένα αυτοκίνητο να συγκρουστεί με τοίχο ΠΑΛΙ με 100km/h (και όχι 200km/h που νομίζουν οι περισσότεροι).
Εφόσον ο χρόνος της κρούσης είναι ίδιος, η μεταβολή της ορμής θα καθορίσει την δύναμη που θα δεχτεί το όχημα.
Στο ένα όχημα-τοιχος έχουμε μεταβολή ορμης ΔP, άρα έστω δύναμη F.
Στο δύο οχήματα έχουμε μεταβολή ορμής 2ΔP, άρα δύναμη 2F και για τα δυο οχήματα.. Δηλαδή πάλι δύναμη F για το καθένα.
Πράγμα που σημαίνει ότι το βίντεο είναι παρατραβηγμένο.. 190km/h με συμπαγη τοίχο είναι σαν να κινείσαι στην λωρίδα σου εσυ με 190, και ταυτόχρονα κάποιος άλλος οδηγός στην αντίθετη λωρίδα να κινείται και αυτός με 190, και κάποιος να βγει εκτος πορειας και να περασει απεναντι και εκει να γινει η συγκρουση..![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Και με το αεροπλάνο όταν έχεις ατύχημα είναι απίθανο να επιζήσεις...
Να τα βλέπετε αυτά και να μην πετάτε με αεροπλάνο !
Και με τα καράβια το ίδιο.
Ανοιχτή θάλασσα και ναυάγιο... δύσκολη κατάσταση.
:rotflmao:
www.clubcsl.com