Σελίδα 11 από 19 ΠρώτοΠρώτο ... 678910111213141516 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 151 έως 165 από 274

Θέμα: "Εφυγε" ο Marco Simoncelli..

  1. #151
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/05/2007
    Μηνύματα
    187

    Unhappy

    Δεν μπορώ να συνέλθω. Δεν το χωνεύω με τίποτα.
    Γιατί δεν άφησε το τιμόνι;;;

    Κρίμα... 24 χρονών και με ένα λαμπρό μέλλον μπροστά του...

    Requiescat in pace Marco...

  2. #152
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    κριμα κ αδικο για τον ψηλο.πραγματικα ακομα δεν μπορω να το πιστεψω,δεν το ειχα ακουσει κ ανοιξα να δω τον αγωνα το μεσημερι.εμεινα αγαλμα.τι να πει κανεις.κουραγιο στους δικους του.να σαι καλα εκει πανω.αντιο...
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  3. #153
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.026
    Νιωθω σαν να φυγε φιλος......


  4. #154
    κοκκινομαλλης Το avatar του/της PalLoukiLuke
    Εγγραφή
    16/02/2006
    Μηνύματα
    206
    RIP τιποτα αλλο
    ενα απο τα πιο συμπαθητικα παιδια και ικανο...
    καληνυχτα αφανα...
    FUN IS NOT A STRAIGHT LINE

  5. #155
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Βλέποντας ξανά και ξανά το βίντεο όπου το κράνος φεύγει και κάνει τούμπες, και μετά που το μαζεύει ένας της ασφάλειας φαίνεται ξεκάθαρα ότι: Υπάρχει λουράκι μόνο στη δεξιά μεριά του κράνους, και είναι πολύ μακρύτερο απ'οτι συνήθως, άρα το αριστερό μισό έχει ξεκολλησει από το κέλυφος. Σε μερικά σημεια μάλιστα διακρίνεται και το κούμπωμα ότι δεν έχει ανοίξει.
    Το κράνος πάλι δεν φαίνεται να έχει σπάσει ώστε να διακαιολογεί αυτή την αποκόλληση αριστερά.
    Θα χαρώ πάρα πολύ να κάνουν ένα ωραίο ban την agv μετά από αυτό.

  6. #156
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
    Βλέποντας ξανά και ξανά το βίντεο όπου το κράνος φεύγει και κάνει τούμπες, και μετά που το μαζεύει ένας της ασφάλειας φαίνεται ξεκάθαρα ότι: Υπάρχει λουράκι μόνο στη δεξιά μεριά του κράνους, και είναι πολύ μακρύτερο απ'οτι συνήθως, άρα το αριστερό μισό έχει ξεκολλησει από το κέλυφος. Σε μερικά σημεια μάλιστα διακρίνεται και το κούμπωμα ότι δεν έχει ανοίξει.
    Το κράνος πάλι δεν φαίνεται να έχει σπάσει ώστε να διακαιολογεί αυτή την αποκόλληση αριστερά.
    Θα χαρώ πάρα πολύ να κάνουν ένα ωραίο ban την agv μετά από αυτό.
    Το ειδα και το ξαναείδα και το ξαναείδα και δεν εχω ησυχία απο το πρωι, το ειχα καταλάβει πριν το ανακοινώσουν, αφού το είδα live στο woop.
    Eβριζα την AGV αλλά ισως να μην φταίει τελικά. Διάβασα οτι ο Marco ειχε σημαδια στον λαιμό από τον τροχό του Edwards και μετα ειδα και αυτη την φωτό απο το μηχανάκι που το τσουλανε να το πανε στα πιτς....
    Τα δισκόφρενα που είναι γ@μ@@ την π@@@@ανα μου? Ισως παίζει ρόλο στο πως κόπηκε το λουρακι.
    Παντως σιγουρα θα γινει έρευνα για το πως βγηκε το κράνος.

    Ο Marco όμως δεν γυρίζει πισω...

    edit σιγουρα εχουν παρει τον τροχό που ειχε στο ατυχημα για να τον εξετασουν κι εβαλαν αλλο για να το τσουλησουν στα πιτς.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	sepang2011_edwardsbike.jpg 
Προβολές:	760 
Μέγεθος:	55,0 KB 
ID:	238305
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #157
    R.I.P ρε αφάνα.
    Τι να πεις τέτοιες στιγμές...γμσετα...δύναμη να δώσει ο θεος στους δικούς του.
    Δυστυχώς αυτά τα σπορ έχουν τα ρίσκα τους...

  8. #158
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Το κράνος είναι η μοναδική ασφάλεια που έχει το κεφάλι και δεν πρέπει να βγει ο κόσμος να χαλάσει. Αν φύγει είναι θέμα τύχης το τί θα απογίνεις. Ακόμα κι αν ζησεις θα εχεις αφησει το μισο προσωπο στην ασφαλτο.

    Σαπίλα, αυτο με τις δισκοπλακες δεν νομιζω να ισχυει για 2 λογους. 1ον: το αριστερο μισο λουρακι (που εχει τα D rings, ειναι πολυ κοντο σε σχεση με το δεξι. Οποτε αν ειχε κοπει και δεν ειχε ξεκολησει, δεν θα μπουρουσα καν να διακρινω οτι το λουρι που απεμεινε ειναι τοσο μακρυ.
    Και 2ον: Δισκοπλακα, προσωπο, κοψιμο λουριου. Το αιμα που πηγε; Θα ετρεχε ποταμι το αιμα. Ειδικα χωρις το κρανος να το κρυβει. Με παραξενεψε παρα πολυ που δεν ειδα καθολου αιμα.

  9. #159
    Η μνήμη σου αιώνια Super Sic

    Δύσκολα θα ξεχαστεί το σημερινό

    Άγριο, άδικο, αβάσταχτο για οικογένεια, φίλη και φίλους

    Όλοι αντέδρασαν σωστά και έγκαιρα αλλά φαίνεται ότι ο Marco δεν είχε ούτε καν την τύχη να το παλέψει λιγάκι ακόμα, να δώσει μία μάχη ακόμα, σαν αυτές που πάντα του άρεσε να δίνει στις πίστες...

    Διάβασα κάπου ότι εξετάζουν την πιθανότητα να έπαθε κάποιου είδους "έμφραγμα" ή ανακοπή πριν την μεγάλη σύγκρουση. Βασίζονται στο γεγονός ότι εξετάζοντας το βίντεο φαίνεται να μην κουνάει χέρια και πόδια από τη στιγμή που χάνει το μηχανάκι και σέρνεται πάνω στο δεξί πόδι χωρίς να κουνάει τίποτα.

    Ράδιο αρβύλα μου φαίνεται εμένα αυτό. Αν και έχω χάσει το μέτρημα στο πόσες φορές έχω δει τη στιγμή με τα τελευταία του 3-4 δευτερόλεπτα...

    Δυστυχώς, όσα πρόσθετα μέτρα ασφαλείας κι αν παρθούν, τέτοιου είδους ατυχήματα θα ξανασυμβούν. Τα 800 κυβικά που επιτέλους πάνε στον αγύριστο για πάντα παίρνοντας μαζί τους και τον "αφάνα", "υποχρεώνουν" τους αναβάτες να οδηγούν με μεγάλη ταχύτητα μέσα στη στροφή, ρισκάροντας πάρα πολύ όταν κυνηγούν το κάτι παραπάνω.

    Το τραγικό είναι ότι πήγανε στα 800 κυβικά για λόγους ασφαλείας...Γιατί τα 1000 κυβικά ήταν πολύ γρήγορα και επικίνδυνα...Τα 800άρια αποδείχθηκε ότι δεν μείωσαν καθόλου ούτε τις πτώσεις ούτε τους τραυματισμούς. Θυμηθείτε πόσοι έσπασαν χέρια, πόδια, πλευρά, δάκτυλα σε σχέση με τις παλιότερες χρονιές με τα 1000άρια...

    Πολύ κρίμα να είναι ο Super Sic η αιτία να γράφονται όλα αυτά...

    Καλό ταξίδι...

  10. #160
    απλο μελος Το avatar του/της granazi
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    31/12/2009
    Μηνύματα
    1.447
    καλο ταξιδι ψηλε.....
    επιτρεπεται να πεφτεις επιβαλεται να σηκωνεσαι


  11. #161
    Ξενιτεμέλος Το avatar του/της menos
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    1.220
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzER
    Τώρα, αλήθεια, έχετε αίσθηση του τι λέτε ή απλά κουβέντα να γίνεται? Τον πάτησαν 2 μοτοσυκλέτες των 200 κιλών με ποιος-ξέρει-πόσα χιλιόμετρα και φταίει η AGV που κόπηκε το λουράκι? .
    Εδω μιλούσανε για αιμα στους πνεύμονες...
    Μιλήσανε να δωρίσουνε τα όργανα... κάτι που δεν γινόταν λόγω της κατάστασης τους... και συνεχίζουμε να μιλάμε για το λουράκι της AGV...

  12. #162
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Οκ, εγώ να σταματήσω, αλλά δεν μπορώ να σας καταλάβω ορισμένους. Κάνετε λες και "ήταν γραφτό να φύγει". Λες και τον πήρε ο καλός Θεούλης.
    Ήταν δυστύχημα. Έχει κάποια αίτια που είναι τουλάχιστον επιτακτικό να βρεθούν για να μην γίνει κάτι παρόμοιο στο μέλλον.

  13. #163
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Marco ησουν μεγαλος οδηγός, κριμα να φυγεις τοσο νωρίς και να μην σε δούμε και πρωταθλητη στην μεγαλη κατηγορία.
    Του χρονου με το 1000 θα τους περναγες με το πλαι και το λαστιχο να καπνίζει.



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	marco-simoncelli-slide.jpg 
Προβολές:	710 
Μέγεθος:	45,3 KB 
ID:	238307
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #164
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
    Οκ, εγώ να σταματήσω, αλλά δεν μπορώ να σας καταλάβω ορισμένους. Κάνετε λες και "ήταν γραφτό να φύγει". Λες και τον πήρε ο καλός Θεούλης.
    Ήταν δυστύχημα. Έχει κάποια αίτια που είναι τουλάχιστον επιτακτικό να βρεθούν για να μην γίνει κάτι παρόμοιο στο μέλλον.
    Για μένα το καθοριστικό σημείο είναι ότι δεν έφυγε προς τα έξω αλλά στην (υπερ)προσπάθεια του να το σώσει δεν παράτησε την μηχανή κι αυτή βρήκε πρόσφυση και με μοχλό-διαβήτη το σώμα του έκοψε προς τα μέσα ακριβώς στην τροχιά των από πίσω.
    Από εκεί και πέρα και με δεδομένο ότι το σώμα του ήταν σε τέτοια γωνία που η σύγκρουση έγινε με αυτό και όχι με την μηχανή, τα υπόλοιπα είναι "κουβέντα να γίνεται"
    Δυο μηχανές που σκάνε πάνω του με 120+ κανένα ανθρώπινο σώμα δεν μπορεί να αντέξει. Το ότι βγήκε το κράνος είναι όντως περίεργο αλλά ο Μάρκος δεν έφυγε από αυτό. Και εδώ που τα λέμε ίσως από ένα σημείο και μετά (και ανάλογα την φορά της δύναμης-καταπόνησης) να πρέπει να κόβεται το λουρί αλλιώς υπάρχει ο κίνδυνος το κράνος που θα φύγει να έχει και κάτι άλλο μέσα του...

    όπως και να είναι αυτοί που πρέπει να το ψάξουν θα το κάνουν. Δυστυχώς όμως τίποτα δεν θα τον φέρει πίσω...

  15. #165
    Μειλαει ο αγωνιστικος γιατρος: ενα ατυχημα που δεν μπορουσε να αποφευχθει

    ''Ο Marco Simoncelli μπλεχτηκε σε ενα ατυχημα που δεν μπορουσε να αποφευχθει.Γλυστρισε και δεν μπορουμε να κατηγορησουμε κανενα κανονα ασφαλειας,δεν υπηρχε τιποτα να αποφευχθει,ηταν πολυ ατυχος".Ο γιατρος Marco Russo τις κινητης κλινικης μοναδας του motogp,εμφανος συγκινημενος,προσπαθει να εξηγησει στα μικροφωνα της Italia1 τι εγινε στην Sepang, με αφορμη το ατυχημα που στοιχησε την ζωη στον Marco Simoncelli.''Του περασε πανω απο τον λαιμο ενας τροχος-συνεχεισε ο γιατρος-.Ειναι πολυ δυσκολο να προστατευτει εκεινο το σημειο του λαιμου.Πρεπει να μπορεις να τον κουνας,που για να τον προστατεψεις σε ικανοποιητικο βαθμο ειναι εξαιρετικα δυκολο."Η κατασταση του SIC ηταν κιολλας σοβαροτατη οταν εφτασε στο ιατρικο κεντρο.''ο Simoncelli εφτασε ενω ειχε κιολλας υποστει ανακοπη καρδιας,με ενα εμφανεστατο σημαδι τροχου στον λαιμο.Προσπαθησαμε να του κανουμε ανανηψη αλλα δεν τα καταφερε''




    Ελαστικα,κρανος.ηλεκτρονικα,ολες οι αποριες- Τα ελαστικα,το κρανος τα ηλεκτρονικα:ειναι η στιγμη του πονου στα paddock του Motogp απο την απωλεια ενος ηλιακου πιλοτου,δυνατο και συμπαθη οπως ο Marco Simoncelli,αλλα πολλοι αναρωτιουνται αν θα μπορουσε να αποfευχθει αυτη η τραγωδια.Οι σκηνες του ατυχηματος συνεχειζουν να παιζουνε στα pc και στης τηλεοπτικες οθονες ολου του κοσμου,και γινετε αμεσως αντιληπτο πως απο το αρχικο γλυστρημα του θανατηφορου ατυχηματος στον Ιταλο οδηγο εν τελει η ολισθηση εγινε με ανωμαλο τροπο στην πιστα:η απωλεια προσφυσης του μπροστινου τροχου θα επρεπε να στειλει μηχανη και οδηγο στο εξωτερικο της στροφης,και οχι απο την αντιθετη κατευθυνση και στην πορεια των αλλων μηχανων,οπως τελικα εγινε.Ενα απο τα πραγματα που δεν δουλεψαν η μαλλον δουλεψαν πολυ καλα ειναι το traction control της Honda:το ηλεκτρονικο συστημα ισως να ''διαβασε'' το γλυστρημα του πισω τροχου σαν μια ανωμαλια,ακομα για τον λογο οτι ο οδηγος δεν αφησε την μηχανη να πεσει τελειως.Διορθωνοντας ως εκ τουτου αυτη την ανωμαλια,το συστημα ουσιαστικα ξαναεκκινησε την κινηση του τροχου σε ευθειγραμμηση με την ταχυτητα στην ασφαλτο.Δηλαδη με λαθος κατευθηνση.Οποιος ηταν πισω απο τον Simoncelli,εκτος απο τον Alvaro Bautista που καταφερε να περασει ξυστα την στιγμη της πτωσεις.δεν μπορουσαν να το αποφυγουν.Ο πρωτος που ''κεντραρε'' τον Simoncelli ηταν ο αμερικανος Colin Edwards,μετα ηταν η σειρα του Valentino Rossi,που ακουσια πρεπει να τον χτυπησε στο κεφαλι,ξυνοντας το κρανος.Ακομα και σε αυτην την περιπτωσει αναφερομαστε σε ενα απροβλεπτο γεγονος:ο τροχος που γυριζει,χτυπαει στο κρανος του Simoncelli που ειναι ασφαλισμενο στο κεφαλι,και το κανει να πεταχτει μακρυα λογω της κυκλικης κινησης κοβοντας το λουρακι.Απο ολα τα σημεια του σωματος που προστατευουν οι οδηγοι,αυτο που μενει αναμφιβολα πιο εκτεθημενο ειναι ο λαιμος.Παρολο την εισαγωγη του airbag στις φορμες (και ο Simoncelli ειχε),ειναι πρακτικα αδυνατον να προστατευσεις το αυχενικο σημειο αν παρασυρθεις (απο αλλη μηχανη).Αυτη την στιγμη ειναι πολλες οι υποθεσεις που ακολουθουνε,θα μπορεσουν πολλες να απαντηθουν απο την ιατροδικαστικη εκθεση που θα γινει απο αυριο στο σωμα του Marco Simoncelli.

    πηγη...http://www.corrieredellosport.it/mot...vitabile%C2%BB

    σορρυ για τα οποια ορθογραφικα λαθη μου....

    υ.γ. σε καποια αλλα sites...οχι απολυτα επιβεβαιωμενο...γυρνοντας στα paddock ο Rossi ελεγε:''Θεε μου Θεε μου...''
    υ.γ.2 σε πολλα αλλα sites γραφτηκε οτι οι γονεις με το που εμαθαν τον επισημο θανατο ζητησαν να γινει δωρεα τον οργανων του...κατι που τελικα δεν κατεστει δυνατον οχι λογω των τραυματων αλλα λογω της ανακοπης και μη σωστης οξυγονωσης...ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΨΥΧΗΣ...

Σελίδα 11 από 19 ΠρώτοΠρώτο ... 678910111213141516 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. quote: VANDA Πριν κατεβούμε από τη μηχανή...
    από mikios400 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2008, 00:03
  2. famous quotes from dirt people..
    από dirtbird στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2008, 09:41
  3. Quote
    από Mago Babidi στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2007, 21:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF