Δεν μπορώ να συνέλθω. Δεν το χωνεύω με τίποτα.
Γιατί δεν άφησε το τιμόνι;;;
Κρίμα... 24 χρονών και με ένα λαμπρό μέλλον μπροστά του...
Requiescat in pace Marco...
Δεν μπορώ να συνέλθω. Δεν το χωνεύω με τίποτα.
Γιατί δεν άφησε το τιμόνι;;;
Κρίμα... 24 χρονών και με ένα λαμπρό μέλλον μπροστά του...
Requiescat in pace Marco...
κριμα κ αδικο για τον ψηλο.πραγματικα ακομα δεν μπορω να το πιστεψω,δεν το ειχα ακουσει κ ανοιξα να δω τον αγωνα το μεσημερι.εμεινα αγαλμα.τι να πει κανεις.κουραγιο στους δικους του.να σαι καλα εκει πανω.αντιο...![]()
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
Νιωθω σαν να φυγε φιλος......
![]()
![]()
![]()
RIP τιποτα αλλο
ενα απο τα πιο συμπαθητικα παιδια και ικανο...
καληνυχτα αφανα...
FUN IS NOT A STRAIGHT LINE
Βλέποντας ξανά και ξανά το βίντεο όπου το κράνος φεύγει και κάνει τούμπες, και μετά που το μαζεύει ένας της ασφάλειας φαίνεται ξεκάθαρα ότι: Υπάρχει λουράκι μόνο στη δεξιά μεριά του κράνους, και είναι πολύ μακρύτερο απ'οτι συνήθως, άρα το αριστερό μισό έχει ξεκολλησει από το κέλυφος. Σε μερικά σημεια μάλιστα διακρίνεται και το κούμπωμα ότι δεν έχει ανοίξει.
Το κράνος πάλι δεν φαίνεται να έχει σπάσει ώστε να διακαιολογεί αυτή την αποκόλληση αριστερά.
Θα χαρώ πάρα πολύ να κάνουν ένα ωραίο ban την agv μετά από αυτό.
Το ειδα και το ξαναείδα και το ξαναείδα και δεν εχω ησυχία απο το πρωι, το ειχα καταλάβει πριν το ανακοινώσουν, αφού το είδα live στο woop.Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Βλέποντας ξανά και ξανά το βίντεο όπου το κράνος φεύγει και κάνει τούμπες, και μετά που το μαζεύει ένας της ασφάλειας φαίνεται ξεκάθαρα ότι: Υπάρχει λουράκι μόνο στη δεξιά μεριά του κράνους, και είναι πολύ μακρύτερο απ'οτι συνήθως, άρα το αριστερό μισό έχει ξεκολλησει από το κέλυφος. Σε μερικά σημεια μάλιστα διακρίνεται και το κούμπωμα ότι δεν έχει ανοίξει.
Το κράνος πάλι δεν φαίνεται να έχει σπάσει ώστε να διακαιολογεί αυτή την αποκόλληση αριστερά.
Θα χαρώ πάρα πολύ να κάνουν ένα ωραίο ban την agv μετά από αυτό.
Eβριζα την AGV αλλά ισως να μην φταίει τελικά. Διάβασα οτι ο Marco ειχε σημαδια στον λαιμό από τον τροχό του Edwards και μετα ειδα και αυτη την φωτό απο το μηχανάκι που το τσουλανε να το πανε στα πιτς....
Τα δισκόφρενα που είναι γ@μ@@ την π@@@@ανα μου?Ισως παίζει ρόλο στο πως κόπηκε το λουρακι.
Παντως σιγουρα θα γινει έρευνα για το πως βγηκε το κράνος.
Ο Marco όμως δεν γυρίζει πισω...
edit σιγουρα εχουν παρει τον τροχό που ειχε στο ατυχημα για να τον εξετασουν κι εβαλαν αλλο για να το τσουλησουν στα πιτς.
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
R.I.P ρε αφάνα.
Τι να πεις τέτοιες στιγμές...γμσετα...δύναμη να δώσει ο θεος στους δικούς του.
Δυστυχώς αυτά τα σπορ έχουν τα ρίσκα τους...
Το κράνος είναι η μοναδική ασφάλεια που έχει το κεφάλι και δεν πρέπει να βγει ο κόσμος να χαλάσει. Αν φύγει είναι θέμα τύχης το τί θα απογίνεις. Ακόμα κι αν ζησεις θα εχεις αφησει το μισο προσωπο στην ασφαλτο.
Σαπίλα, αυτο με τις δισκοπλακες δεν νομιζω να ισχυει για 2 λογους. 1ον: το αριστερο μισο λουρακι (που εχει τα D rings, ειναι πολυ κοντο σε σχεση με το δεξι. Οποτε αν ειχε κοπει και δεν ειχε ξεκολησει, δεν θα μπουρουσα καν να διακρινω οτι το λουρι που απεμεινε ειναι τοσο μακρυ.
Και 2ον: Δισκοπλακα, προσωπο, κοψιμο λουριου. Το αιμα που πηγε; Θα ετρεχε ποταμι το αιμα. Ειδικα χωρις το κρανος να το κρυβει. Με παραξενεψε παρα πολυ που δεν ειδα καθολου αιμα.
Η μνήμη σου αιώνια Super Sic![]()
Δύσκολα θα ξεχαστεί το σημερινό
Άγριο, άδικο, αβάσταχτο για οικογένεια, φίλη και φίλους
Όλοι αντέδρασαν σωστά και έγκαιρα αλλά φαίνεται ότι ο Marco δεν είχε ούτε καν την τύχη να το παλέψει λιγάκι ακόμα, να δώσει μία μάχη ακόμα, σαν αυτές που πάντα του άρεσε να δίνει στις πίστες...
Διάβασα κάπου ότι εξετάζουν την πιθανότητα να έπαθε κάποιου είδους "έμφραγμα" ή ανακοπή πριν την μεγάλη σύγκρουση. Βασίζονται στο γεγονός ότι εξετάζοντας το βίντεο φαίνεται να μην κουνάει χέρια και πόδια από τη στιγμή που χάνει το μηχανάκι και σέρνεται πάνω στο δεξί πόδι χωρίς να κουνάει τίποτα.
Ράδιο αρβύλα μου φαίνεται εμένα αυτό. Αν και έχω χάσει το μέτρημα στο πόσες φορές έχω δει τη στιγμή με τα τελευταία του 3-4 δευτερόλεπτα...
Δυστυχώς, όσα πρόσθετα μέτρα ασφαλείας κι αν παρθούν, τέτοιου είδους ατυχήματα θα ξανασυμβούν. Τα 800 κυβικά που επιτέλους πάνε στον αγύριστο για πάντα παίρνοντας μαζί τους και τον "αφάνα", "υποχρεώνουν" τους αναβάτες να οδηγούν με μεγάλη ταχύτητα μέσα στη στροφή, ρισκάροντας πάρα πολύ όταν κυνηγούν το κάτι παραπάνω.
Το τραγικό είναι ότι πήγανε στα 800 κυβικά για λόγους ασφαλείας...Γιατί τα 1000 κυβικά ήταν πολύ γρήγορα και επικίνδυνα...Τα 800άρια αποδείχθηκε ότι δεν μείωσαν καθόλου ούτε τις πτώσεις ούτε τους τραυματισμούς. Θυμηθείτε πόσοι έσπασαν χέρια, πόδια, πλευρά, δάκτυλα σε σχέση με τις παλιότερες χρονιές με τα 1000άρια...
Πολύ κρίμα να είναι ο Super Sic η αιτία να γράφονται όλα αυτά...
Καλό ταξίδι...
καλο ταξιδι ψηλε.....
επιτρεπεται να πεφτεις επιβαλεται να σηκωνεσαι
Εδω μιλούσανε για αιμα στους πνεύμονες...Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzER
Τώρα, αλήθεια, έχετε αίσθηση του τι λέτε ή απλά κουβέντα να γίνεται? Τον πάτησαν 2 μοτοσυκλέτες των 200 κιλών με ποιος-ξέρει-πόσα χιλιόμετρα και φταίει η AGV που κόπηκε το λουράκι? .
Μιλήσανε να δωρίσουνε τα όργανα... κάτι που δεν γινόταν λόγω της κατάστασης τους... και συνεχίζουμε να μιλάμε για το λουράκι της AGV...![]()
Οκ, εγώ να σταματήσω, αλλά δεν μπορώ να σας καταλάβω ορισμένους. Κάνετε λες και "ήταν γραφτό να φύγει". Λες και τον πήρε ο καλός Θεούλης.
Ήταν δυστύχημα. Έχει κάποια αίτια που είναι τουλάχιστον επιτακτικό να βρεθούν για να μην γίνει κάτι παρόμοιο στο μέλλον.
Για μένα το καθοριστικό σημείο είναι ότι δεν έφυγε προς τα έξω αλλά στην (υπερ)προσπάθεια του να το σώσει δεν παράτησε την μηχανή κι αυτή βρήκε πρόσφυση και με μοχλό-διαβήτη το σώμα του έκοψε προς τα μέσα ακριβώς στην τροχιά των από πίσω.Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Οκ, εγώ να σταματήσω, αλλά δεν μπορώ να σας καταλάβω ορισμένους. Κάνετε λες και "ήταν γραφτό να φύγει". Λες και τον πήρε ο καλός Θεούλης.
Ήταν δυστύχημα. Έχει κάποια αίτια που είναι τουλάχιστον επιτακτικό να βρεθούν για να μην γίνει κάτι παρόμοιο στο μέλλον.
Από εκεί και πέρα και με δεδομένο ότι το σώμα του ήταν σε τέτοια γωνία που η σύγκρουση έγινε με αυτό και όχι με την μηχανή, τα υπόλοιπα είναι "κουβέντα να γίνεται"
Δυο μηχανές που σκάνε πάνω του με 120+ κανένα ανθρώπινο σώμα δεν μπορεί να αντέξει. Το ότι βγήκε το κράνος είναι όντως περίεργο αλλά ο Μάρκος δεν έφυγε από αυτό. Και εδώ που τα λέμε ίσως από ένα σημείο και μετά (και ανάλογα την φορά της δύναμης-καταπόνησης) να πρέπει να κόβεται το λουρί αλλιώς υπάρχει ο κίνδυνος το κράνος που θα φύγει να έχει και κάτι άλλο μέσα του...
όπως και να είναι αυτοί που πρέπει να το ψάξουν θα το κάνουν. Δυστυχώς όμως τίποτα δεν θα τον φέρει πίσω...
Μειλαει ο αγωνιστικος γιατρος: ενα ατυχημα που δεν μπορουσε να αποφευχθει
''Ο Marco Simoncelli μπλεχτηκε σε ενα ατυχημα που δεν μπορουσε να αποφευχθει.Γλυστρισε και δεν μπορουμε να κατηγορησουμε κανενα κανονα ασφαλειας,δεν υπηρχε τιποτα να αποφευχθει,ηταν πολυ ατυχος".Ο γιατρος Marco Russo τις κινητης κλινικης μοναδας του motogp,εμφανος συγκινημενος,προσπαθει να εξηγησει στα μικροφωνα της Italia1 τι εγινε στην Sepang, με αφορμη το ατυχημα που στοιχησε την ζωη στον Marco Simoncelli.''Του περασε πανω απο τον λαιμο ενας τροχος-συνεχεισε ο γιατρος-.Ειναι πολυ δυσκολο να προστατευτει εκεινο το σημειο του λαιμου.Πρεπει να μπορεις να τον κουνας,που για να τον προστατεψεις σε ικανοποιητικο βαθμο ειναι εξαιρετικα δυκολο."Η κατασταση του SIC ηταν κιολλας σοβαροτατη οταν εφτασε στο ιατρικο κεντρο.''ο Simoncelli εφτασε ενω ειχε κιολλας υποστει ανακοπη καρδιας,με ενα εμφανεστατο σημαδι τροχου στον λαιμο.Προσπαθησαμε να του κανουμε ανανηψη αλλα δεν τα καταφερε''
Ελαστικα,κρανος.ηλεκτρονικα,ολες οι αποριες- Τα ελαστικα,το κρανος τα ηλεκτρονικα:ειναι η στιγμη του πονου στα paddock του Motogp απο την απωλεια ενος ηλιακου πιλοτου,δυνατο και συμπαθη οπως ο Marco Simoncelli,αλλα πολλοι αναρωτιουνται αν θα μπορουσε να αποfευχθει αυτη η τραγωδια.Οι σκηνες του ατυχηματος συνεχειζουν να παιζουνε στα pc και στης τηλεοπτικες οθονες ολου του κοσμου,και γινετε αμεσως αντιληπτο πως απο το αρχικο γλυστρημα του θανατηφορου ατυχηματος στον Ιταλο οδηγο εν τελει η ολισθηση εγινε με ανωμαλο τροπο στην πιστα:η απωλεια προσφυσης του μπροστινου τροχου θα επρεπε να στειλει μηχανη και οδηγο στο εξωτερικο της στροφης,και οχι απο την αντιθετη κατευθυνση και στην πορεια των αλλων μηχανων,οπως τελικα εγινε.Ενα απο τα πραγματα που δεν δουλεψαν η μαλλον δουλεψαν πολυ καλα ειναι το traction control της Honda:το ηλεκτρονικο συστημα ισως να ''διαβασε'' το γλυστρημα του πισω τροχου σαν μια ανωμαλια,ακομα για τον λογο οτι ο οδηγος δεν αφησε την μηχανη να πεσει τελειως.Διορθωνοντας ως εκ τουτου αυτη την ανωμαλια,το συστημα ουσιαστικα ξαναεκκινησε την κινηση του τροχου σε ευθειγραμμηση με την ταχυτητα στην ασφαλτο.Δηλαδη με λαθος κατευθηνση.Οποιος ηταν πισω απο τον Simoncelli,εκτος απο τον Alvaro Bautista που καταφερε να περασει ξυστα την στιγμη της πτωσεις.δεν μπορουσαν να το αποφυγουν.Ο πρωτος που ''κεντραρε'' τον Simoncelli ηταν ο αμερικανος Colin Edwards,μετα ηταν η σειρα του Valentino Rossi,που ακουσια πρεπει να τον χτυπησε στο κεφαλι,ξυνοντας το κρανος.Ακομα και σε αυτην την περιπτωσει αναφερομαστε σε ενα απροβλεπτο γεγονος:ο τροχος που γυριζει,χτυπαει στο κρανος του Simoncelli που ειναι ασφαλισμενο στο κεφαλι,και το κανει να πεταχτει μακρυα λογω της κυκλικης κινησης κοβοντας το λουρακι.Απο ολα τα σημεια του σωματος που προστατευουν οι οδηγοι,αυτο που μενει αναμφιβολα πιο εκτεθημενο ειναι ο λαιμος.Παρολο την εισαγωγη του airbag στις φορμες (και ο Simoncelli ειχε),ειναι πρακτικα αδυνατον να προστατευσεις το αυχενικο σημειο αν παρασυρθεις (απο αλλη μηχανη).Αυτη την στιγμη ειναι πολλες οι υποθεσεις που ακολουθουνε,θα μπορεσουν πολλες να απαντηθουν απο την ιατροδικαστικη εκθεση που θα γινει απο αυριο στο σωμα του Marco Simoncelli.
πηγη...http://www.corrieredellosport.it/mot...vitabile%C2%BB
σορρυ για τα οποια ορθογραφικα λαθη μου....
υ.γ. σε καποια αλλα sites...οχι απολυτα επιβεβαιωμενο...γυρνοντας στα paddock ο Rossi ελεγε:''Θεε μου Θεε μου...''
υ.γ.2 σε πολλα αλλα sites γραφτηκε οτι οι γονεις με το που εμαθαν τον επισημο θανατο ζητησαν να γινει δωρεα τον οργανων του...κατι που τελικα δεν κατεστει δυνατον οχι λογω των τραυματων αλλα λογω της ανακοπης και μη σωστης οξυγονωσης...ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΨΥΧΗΣ...