Εχθές είχα αφήσει το cbr για ρύθμιση βαλβίδων σε πολύ γνωστό μαγαζί HONDA που κάνει όμως και δικία του εισαγωγή SUZUKI από Γερμανία.
Τα παιδιά λοιπόν που δουλεύουν εκεί μου είπαν ότι άλαξαν στην εγγυηση πλαίσιο απο κ5 την προηγούμενη εβδομάδα επειδή έσπασε στο αριστερο σημείο που αγκαλιάζει τον κινητήρα.
Σχετικό πόστ είχα ανοίξει και στο moto.gr και με είχαν πάρει με τις πέτρες, απλώς το ξαναναφέρω .
Το παιδί που το είχε έτρεχε με 300χλμ στην αττική οδό και άρχισε να του κάνει κουνήματα το τιμόνι ,όσπου σταμάτησε δεξία και είδε οτι το πλαίσιο είχε σπάσει.
Ο άτυχος κάτοχος αυτου του suzuki πλέον έχει βάλει πωλητήριο και δεν το ξανακαβαλάει το μηχανάκι του.
Η SUZUKI είπε ότι έχει βγάλει ενισχυμένα πλαίσια .
Βάλτε το μυαλό σας λοιπόν να δουλέψει και να σκεφτέιτε τι μηχανάκια καβαλάνε οι πρώτοι ΄΄τυχεροί΄΄ κάτοχοι κ5 και βεβαια τα περι ενισχυμένων πλαισίων ποιός είναι πλέον σίγουρος ότι ισχύει
Στήν πρώτη συζήτηση μιλάγαμε για αστοχία υλικού ,αυτή είναι η 3η γνωστή περίπτωση σε λιγότερο απο χρόνο που έχει βγεί το μοντέλο στην αγορά, δεν ξέρω τί να πώ τα συμπεράσματα δικά σας.