Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 49

Θέμα: λαδι 10 40 ή 15 50

  1. #16
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
    Γιατί ρε παίδες τί έχουνε τα Motul ;

    Το δικό μου μηχανάκι (GSXR 600 K4) το έχω από τον Δεκέμβριο του 2004 ( 7 χρόνια) , έχει 40.000 Km , πολλά από αυτά με το γκάζι τέρμα και αρκετά μέσα στην πίστα , έβαζα πάντα Motul 5100 15-50 (όχι πάντα στην ώρα του) ημισυνθετικό και δούλευε τέλεια .

    Μόνο το τελευταίο 3μηνο ο μαλάκας έβαλα Torco 20-50 ημισυνθετικό και πρέπει να χορεύω πάνω στον λεβιέ μπας κι αλλάξει καμμιά ταχύτητα (καλά να πάθω , αλλαγές και πειράματα δεν ήθελα ; ) .

    ΥΓ.Μην πει κανένας ότι έτυχε να μην πάθει κάτι το δικό μου μηχανάκι , έχω και άλλα 2 μηχανάκια να φέρω για παράδειγμα , που τα έχουν αντίστοιχο καιρό οι ιδιοκτήτες τους .
    Eδω ειναι το θεμα σου...δοκιμασε Τορκο t4r 10-40 ημισυνθετικο και θα δεις το κιβωτιο σου να ξαναμεταμορφωνεται.
    Keep spamming!!!:a13:

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Όπως προείπαν το Castrol GPS είναι πολύ καλό ημισυνθετικό λάδι και σε καλή τιμή (9-10 Ε/λτ), όπως έχω ακούει τα καλύτερα, αλλά δεν έχω δοκιμάσει, για τα αμερικάνικα Spectro και Torco.

    Έχω βάλει τελευταία το PRO4 (συνθετικό) της Silkolene (15Ε/λτ) και είμαι πολύ ευχαριστημένος ειδικά από το κιβώτιο (είναι γνωστό ότι τα κιβώτια της BMW είναι θορυβώδη και που και που χάνουν σχέσεις) και σκέφτομαι να δοκιμάσω αργότερα για λόγους οικονομίας τα ημισυνθετικά COMP4.

    Ο αδελφός μου έβαλε στο FZ1 συνθετικά της Agip και είναι πολύ ευχαριστημένος (νομίζω τα συστήνει η Honda και η Aprilia).

    Για λάδια και τιμές μπορείς να κοιτάξεις ενδεικτικά εδώ (κάνουν και αποστολές):

    http://www.oilsmotoauto.gr/index.php

    http://www.trade-wind.gr/index.php?o...mid=57&lang=el

  3. #18
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.663
    Eβαζα motul 5100 και στο cbr 125 και στο cbr600 μετα εβαζα i-pone στο r6 παντα 10-40 παντα ημισυνθετικο..οταν ακουσα για τα torco λεω δε μ@μιεται θα τα δοκιμασω......εε τωρα t4r 10-40 και στο innova που σε πληροφορω εξαφανισε τη σκληραδα των ταχυτητων σε σχεση με τα μαμα honda τυγανολαδα και οσοι εχουν καινουριο innova ξερουν..αλλα και στο μεγαλο σαν yamaha εχει γλυκανει το κιβωτιο στις αλαγες και εχει μειωσει τραγικα το κλασσικο γκουπ της πρωτης των yamaha παλι οι κατοχοι ξερουν....εν ολιγεις torco t4r 10-40 φιλε μου και το καλοκαιρακι βαλε 15-50 αν νιωθεις οτι δε σε καλυπτει το 10-40...
    Throttle that mysterious friend of ours

  4. #19
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
    Γιατί ρε παίδες τί έχουνε τα Motul ;

    Το δικό μου μηχανάκι (GSXR 600 K4) το έχω από τον Δεκέμβριο του 2004 ( 7 χρόνια) , έχει 40.000 Km , πολλά από αυτά με το γκάζι τέρμα και αρκετά μέσα στην πίστα , έβαζα πάντα Motul 5100 15-50 (όχι πάντα στην ώρα του) ημισυνθετικό και δούλευε τέλεια .

    Μόνο το τελευταίο 3μηνο ο μαλάκας έβαλα Torco 20-50 ημισυνθετικό και πρέπει να χορεύω πάνω στον λεβιέ μπας κι αλλάξει καμμιά ταχύτητα (καλά να πάθω , αλλαγές και πειράματα δεν ήθελα ; ) .

    ΥΓ.Μην πει κανένας ότι έτυχε να μην πάθει κάτι το δικό μου μηχανάκι , έχω και άλλα 2 μηχανάκια να φέρω για παράδειγμα , που τα έχουν αντίστοιχο καιρό οι ιδιοκτήτες τους .


    ξηροκαμπανο ... You Know ...?
    Accipere quam facere praestat injuriam

  5. #20
    εχει δοκιμασει καποιος τα CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 ?

    Τα βλεπω σε κατι site με 19,5 ευρω το λιτρο

    Τι σκατα χρυσαφι εχουν μεσα ?

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Υποτίθεται ότι είναι full, 100% και δεν ξέρω και γω τι άλλο υπερθετικού βαθμού συνθετικά λάδια (PAO/Esters κ.λπ).

    Εδιτ: Όχι όμως και 19Ε/λτ

    http://www.automoto-eshop.gr/castrol...thetic-1l.html

    Επίσης, δεν είναι 100% συνθετικό (δηλ. 100% προϊόν σύνθεσης) και σίγουρα έχει Group III base oils (προϊόντα διύλισης πετρελαίου).

    Από τα λίγα που ξέρω 100% συνθετικό (PAO's/Esters) είναι το PRO4 Plus της Silkolene που κοστίζει γύρω στο 20Ε/λ.

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
    Eδω ειναι το θεμα σου...δοκιμασε Τορκο t4r 10-40 ημισυνθετικο και θα δεις το κιβωτιο σου να ξαναμεταμορφωνεται.
    Ναι , αλλά αυτό ειναι μισή λύση . Δεν θα συμβεί δε αν αλλάξω ειδικά σε Τorco t4r 10w 40 ημισυνθετικο , αλλά αν αλλάξω σε οποιοδήποτε 10w 40 ημισυνθετικο , καθώς θα έχω πλέον 40άρι λάδι αντί για 50άρι που είναι η κανονική μου επιλογή .

    Όπως κι εσύ θα ξέρεις , από τους 2 αριθμούς που χαρακτηρίζουν το ιξώδες ενός multi-grade λιπαντικού , ο πρώτος αντικατοπτρίζει την συμπεριφορά του σε χαμηλή θερμοκρασία , εξ' ου και το "w" δίπλα στον 1ο αριθμό (w=winter) και μετριέται στους 0 βαθμούς κελσίου αν δεν κάνω λάθος .
    Ο 2ος αριθμός , μας δείχνει την συμπεριφορά του λιπαντικού σε θερμοκρασία 100 βαθμών κελσίου άρα είναι αυτός που είναι κοντύτερα στις πραγματικες θερμοκρασίες που αναπτύσσει το λιπαντικό κατά την λειτουργία .

    Άρα , η διαφορά στην χρήση του κιβωτίου που παρατηρώ εγώ , θα έπρεπε να υπάρχει μόνο με κρύο μοτέρ , αφού ψηλά θεωρητικά είναι λάδια ίδιου ιξώδους , κάτι που σαφώς δεν συμβαίνει . Η διαφορά είναι αισθητή σε όλο το φάσμα θερμοκρασιών λειτουργίας του μοτέρ (75 - 104 κελσίου) .

    Ακόμα , το 50 ως ιξώδες το θεωρώ (προσωπική επιλογή) εντελώς αδιαπραγμάτευτο ,όχι γιατί στην Ελλάδα έχουμε υπερβολικές θερμοκρασίες ( δεν έχουμε ) , αλλά γιατί έχουμε Κηφισίας , Μεσογείων , Βουλιαγμένης , Πατησίων και άλλα τέτοια ωραία μέρη όπου τα μηχανάκια μένουν ακινητοποιημένα και η θερμοκρασία τους μόνιμα απο 100 μέχρι 105 και το βεντιλατέρ συνεχώς ανοιχτό .

    Εξάλλου το συνιστά και η Castrol ως επιλογή εδώ αφού γράφει
    "Temperature Conditions: Above 20° F (μείον 6,5 κελσίου )
    Description: Provides maximum protection for high-performance, high-RPM racing engines. Excellent choice for high temperature and heavy loads such as driving in the desert or towing a trailer at high speeds for long periods of time ".

    Δεν έχω κάποιο πρόβλημα με κανένα λάδι . Και η κατάσταση με τα Torco δεν είναι τραγική , απλά παρατηρώ μια διαφορά .
    Απλά με ενοχλούν τοποθετήσεις του τύπου "μακριά από τα ...(βάλε όποια μάρκα θέλεις) ".
    Όλα τα επώνυμα λάδια πλέον είναι καλά λάδια . Κακό επώνυμο λάδι δεν υπάρχει . Απλά κάποια ταιριάζουν σε μερικά μοτέρ καλύτερα από κάποια άλλα .

    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    ξηροκαμπανο ... You Know ...?
    Εντάξει ρε συ , μια κουβέντα είπαμε , όχι κι έτσι .

    Σκατά link βάλαμε ...
    http://www.castrol.com/castrol/gener...tentId=7007302

  8. #23
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VASOS
    Υποτίθεται ότι είναι full, 100% και δεν ξέρω και γω τι άλλο υπερθετικού βαθμού συνθετικά λάδια (PAO/Esters κ.λπ).

    Εδιτ: Όχι όμως και 19Ε/λτ

    http://www.automoto-eshop.gr/castrol...thetic-1l.html

    Επίσης, δεν είναι 100% συνθετικό (δηλ. 100% προϊόν σύνθεσης) και σίγουρα έχει Group III base oils (προϊόντα διύλισης πετρελαίου).

    Από τα λίγα που ξέρω 100% συνθετικό (PAO's/Esters) είναι το PRO4 Plus της Silkolene που κοστίζει γύρω στο 20Ε/λ.
    Μπορεί να μην κατάλαβα καλά τί γράφεις κι αν είναι έτσι ζητάω συγγνώμη εκ των προτέρων...αλλά αναφέρεις στο τέλος "..Από τα λίγα που ξέρω 100% συνθετικό (PAO's/Esters) είναι το PRO4 Plus" . Απλά έχω την εντύπωση πως τα ester είναι ημσυνθετικά και όχι 100% συνθετικά, π.χ. η Motul το ημισυνθετικό 15/50 το αναφέρει ester...η κάθε εταιρεία έχει τη δική της ονοματολογία και ορολογία, η Castrol ας πούμε το 15/50 το ημισυνθετικό το αναφέρει ως synthetic based.

  9. #24
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    +1 στο 15-50 της Castrol
    Και σε καλή τιμή από το γνωστό λαδά επί της Θηβών
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ichigo
    +1 στο 15-50 της Castrol
    Και σε καλή τιμή από το γνωστό λαδά επί της Θηβών
    ποσο δηλαδη ?

  11. #26
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
    Μισό να βγάλω την ιστοσανίδα μου από τη θάλασσα και σου πω...

    Για σάιτ εγώ (και αρκετοί άλλοι) έχω αγοράσει από το Λαμπριανίδη. Καλές τιμές και δωρεάν αποστολή.
    Έχω βάλει Motul 300V, Ipone και ενα "αυτοκινητάδικο" της Shell ολα 15-50W synthetic.
    Ενας φίλος μου είπε για τα Torco. Αγόρασα το TMXR 10-40 semisynthetic και έγινα believer. και δεν τα ξανάλλαξα ποτέ μου.

    Εδω και μερικά χρόνια βρίσκω τα T4SR μόνο και είμαι εξίσου ευχαριστημένος και απο απόδωση/προστασία και απο τιμή.

    Τα αγοράζω απο το σαιτ που αναφέρει ο φίλος.

    Απο γνωστό μαγαζί στα Χανιά τα αγόραζα πριν 4 περίπου χρόνια 18 ευρώ το μπουκάλι ο μλκς!!!!

    (πάμε για τις Λαδολογίες ή δεν του σηκώνεται του Παλιόγερου?)
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
    Μπορεί να μην κατάλαβα καλά τί γράφεις κι αν είναι έτσι ζητάω συγγνώμη εκ των προτέρων...αλλά αναφέρεις στο τέλος "..Από τα λίγα που ξέρω 100% συνθετικό (PAO's/Esters) είναι το PRO4 Plus" . Απλά έχω την εντύπωση πως τα ester είναι ημσυνθετικά και όχι 100% συνθετικά, π.χ. η Motul το ημισυνθετικό 15/50 το αναφέρει ester...η κάθε εταιρεία έχει τη δική της ονοματολογία και ορολογία, η Castrol ας πούμε το 15/50 το ημισυνθετικό το αναφέρει ως synthetic based.
    Η αλήθεια είναι πως ελάχιστα λάδια στην αγορά είναι 100% συνθετικά δηλ. προϊόν σύνθεσης και όχι διύλισης.
    Τα κύρια συστατικά (base oils) των συνθετικών λαδιών είναι οι PolyAlphaOlefins (PAO's, Group IV) και οι εστέρες (Esters, Group V).
    Τα Group III base oil's είναι προϊόντα πετρελαίου, που έχουν πολύ καλές ιδιότητες και παρόμοιες με αυτές των PAO's, και δίνουν πολύ καλά ημισυνθετικά λάδια, π.χ μαζί με εστέρες, που οι εταιρείες ονομάζουν ως συνθετικά.
    Επίσης, στο μίγμα μπαίνουν τα πρόσθετα που δίνουν στο λάδι τις τελικές επιθυμητές ιδιότητες.

    Αυτό που είπα για το PRO4 Plus της Silkolene είναι πως είναι μίγμα PAO's/Esters δηλ. πλησιάζει πολύ το 100% συνθετικό λάδι, ενώ π.χ το PRO4 που και αυτό ονομάζει συνθετικό είναι μίγμα Group III/Esters.

    Ελπίζω να βοήθησα.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
    ποσο δηλαδη ?
    Είπαμε 9-10 Ε/λτ για το Power 1 GPS και 13-14 Ε/λτ για το Power 1 Racing.

  13. #28
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Μιας και εχουμε καινουργιο λαδογιο-αναλυσο-μηνηματοκατασταση....

    Θα σας πω τι κανω....

    Αγοραζω καινουργια την μοτο, και οταν παει 25,000 την πουλαω και περνω αλλη.

    Οπωτε οτι και να βαλω απο λαδι......

    Και ξανα απο την αρχη.

    Τελος.

    Υ.Σ πλακα κανω....

    Ο φιλος μιλαει στο 1ο ποστ για λαδια...ΟΚ μαζι του.

    Το να βαλεις λαδια για κατηγορια racing ειναι μαλακια...το λεει και η λεξη racing....

    Π.Χ βενζινες απο βαρελι που ειναι racing, ρωτηστε να δειτε ποσο καυστικες ειναι στα μπεκ ψεκασμου και στα τσιμουχακια βαλβιδων....

    Αλλα το λεει η λεξη racing....

    Τωρα να βαλεις λαδι racing σε μοτερ Fazer ειναι ανοφελο μιας και δεν ειναι πιεσμενο.

    Με τον Reinmeister σε τελευταια συζητηση για τα FMX μας...του λεω τι να βαλω....

    μου απανταει βαλε το απλο της Torco μιας και θα δεις οτι το μοτερ ειναι σομπα...

    Λεω σιγουρα...

    Ναι ακομα και T4SR να βαλεις....θα το κανει νερο...

    Μιλαμε για θεμοκρασιες λαδιου με οργανακι 100-140 σε γενικη βαση....

    Ο πατερας Στεφανος μπορει να το επιβεβαιωση μιας και εχει μοτερ XR600R και ειναι πανω κατω ιδιο με το μοτερ του FMX μιας και φοραει το μοτερ του XR650L.

    Στην Αμερικη εχουν αλλες γνωμες...βαζουν Shell Rotella T6, ακουστε το καλητερο...

    ειναι λαδι για φορτηγα ντιζελ....και πολλα club οπως Fireblades,Gixxer,Ducati ms, και αλλα πολλα τα βαζουν σε μοτερ που κατα κανονα εχουν πανω απο 140 αλογα τροχο.

    Κοστος 12 $ το 1 γαλονι= 3.87 λιτρα.

    Μιλαμε για 8 ευρω.

    Το λαδι εκει που την ακουει για τα καλα ειναι ποτε το αλαζουμε....μαλακιες τυπου εβαλα το ταδε και ειδα σασμαν βελουδο...τις εχω....

    Και σε αυτο μου βαραει το σασμαν, να κανετε τσεκ τις αλυσιδες σας αν ειναι σωστα τεντομενες, και αν εχετε σωστη πιεση στα λαστιχα, γιατι παει πακετο, αν εχεις 20 λιμπρες πισω και βαλεις ξανα 32 παρατηρω οτι κουμπωνουν σωστα.


    Υ.Σ στο F3 ZXR 400 (Formulla 400 προδιαγραφες) το οποιο αγορασε απο μενα ο LSKostas,

    ετρεξε Μotul 5100 αλλα το 10-40 οχι την παπαρια το 15-50.

    Βεβαια αλαγες καθε 600 χλμ, η αν θελετε 3 ντεποζιτα βενζινης...

    Δουλεμα 15200, πολλες τελικες, πολυ αγριο δουλεμα στα Μεγαρα και οχι τουριστικα οπως πανε πολλοι στα track-day...

    Και με συμπιεση 14,2:1.

    λαδι των 10 ευρω αλλα ειπαμε αλαγη καθε 600χλμ μαζι με φιλτρο.

    Το 5100 απλο ορυκταιλεο ειναι και ας λεει πανω στο κουτι semi-TA ARXIDIA MOY...

    Φιλος με YZ450F Δημητρης Κονοβαλωφ εβαλε στην αρχη στο αγωνιστικο του...AGIP 10-60....

    Μου λεει τετοιο σκατολαδο δεν εχω ξαναδει.

    Στην 3η φορα μου λεει Castrol Actevo 20-50... ελα ρε του λεω Actevo....

    ναι μου λεει και καθε 3 αγωνες ανοιγω κυλινδρο για αλλαγη ελλατηριων..για το φοβο.

  14. #29
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.334
    Καλησπερα παιδες...Το θεμα με το λαδι στη μηχανη εχει να κανει κατα την γνωμη μου καθαρα με την μηχανη κ τον τροπο λειτουργιας της! Εχω ενα κ6 1000 απο καινουριο ιουνιος '06 κ ως τωρα εχω κανει 75000 χλμ! Ολα αυτα τα χρονια χρησιμοποιω χειμωνα καλοκαιρι motul 15-50 το 5100 με εξαιρεση τα πρωτα 1000 χλμ μεχρι να αλλαχθουν τα του εργοστασιου και 1000 χλμ που ειπα να δοκιμασω τα castrol τα superbike αν δεν κανω λαθος. Τα εβγαλα αμεσως...Κιβωτιο κοπαναγε παντου κρυο ζεστο κ ο κινητηρας δουλευε με μεγαλυτερη θερμοκρασια νερου τουλαχιστον 7 βαθμων...Αμεση επιρροην δεν εχει βεβαια αλλα εχει εμμεση...
    Αλλα καπου αλλου σε αλλο κινητηρα να λειτουργει αλλιως...
    Καθαρα μεταφερω αποψη!!!
    Ride(s) the wind of change...

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DeusEx
    Εγγραφή
    26/05/2009
    Μηνύματα
    702
    Στο fazerακι μου το 600, οτι λαδι κ αν εχω βάλει βελουδο δεν εγινε ποτε...

    Θεωρώ υπερβολικα τα σχόλια του τυπου ειδα τραγικη διαφορα κτλ. Συνηθως οφείλεται στο οτι πας απο χρησιμοποιημένα λαδια, σε καινουργια οτι μαρκα κ αν ειναι, θα δεις βελτίωση.

    yamalube- στις αρχες μονο. Δεν εχω να πω τα καλυτερα. Τα σταματησα.
    ipone- δεν με ενθουσιασαν, πανω κατω ιδια με τα μαμα.
    motul- αυτα χρησιμοποιουσα για αρκετες αλλαγες. 15-50 το καλοκαιρι, 10-40 το χειμωνα. Καλουτσικα λαδακια αλλα εχω την αισθηση οτι μετα τα πρωτα χιλιομετρα δεν αντεχανε και χανανε την ομορφη λειτουργία τους.
    torco- εκανα μερικες αλλαγες 20-50 καλοκαιρι (τωρα αυτα εχω!), και 10-40 το χειμωνα
    τιμια λαδακια, αρκετα καλα θα ελεγα. Κρατανε τις ιδιότητες τους μεχρι τελους.
    Τα 20-50 ισως ειναι λιγο βαρια για το μοτερ μου (ετσι τα αισθανομαι τουλαχιστον). Οι αλλαγες στο σασμαν δεν ακουγονται τοσο πολυ, αλλα η σκληράδα παραμενει.Με αυτα ειχα και κανα δυο νεκρες ταχυτητες στις αλλαγες μου (δηλαδη δεν κουμπωσαν σωστα οι ταχυτητες).

    Επομενη αλλαγη (οπου ναναι) θα ειναι ειτε belray ειτε castrol μιας κ δεν τα εχω δοκιμασει ακομα

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μετάβαση από 15-50 σε 10-40
    από Ichigo στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 23/08/2013, 17:35
  2. ΛΑΔΙ 10 ή 15 στο πηρουνι?
    από ASTRAKITCAR στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 02/04/2007, 15:36
  3. ΣΥΓΚΡΙΣΗ Amsoil ΜΕ Motul300 10-40
    από jinks στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 16/12/2005, 09:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF