Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: Σπασμένο πλαίσιο κ5 στην ελλάδα

  1. #1
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814

    Σπασμένο πλαίσιο κ5 στην ελλάδα

    Εχθές είχα αφήσει το cbr για ρύθμιση βαλβίδων σε πολύ γνωστό μαγαζί HONDA που κάνει όμως και δικία του εισαγωγή SUZUKI από Γερμανία.
    Τα παιδιά λοιπόν που δουλεύουν εκεί μου είπαν ότι άλαξαν στην εγγυηση πλαίσιο απο κ5 την προηγούμενη εβδομάδα επειδή έσπασε στο αριστερο σημείο που αγκαλιάζει τον κινητήρα.
    Σχετικό πόστ είχα ανοίξει και στο moto.gr και με είχαν πάρει με τις πέτρες, απλώς το ξαναναφέρω .

    Το παιδί που το είχε έτρεχε με 300χλμ στην αττική οδό και άρχισε να του κάνει κουνήματα το τιμόνι ,όσπου σταμάτησε δεξία και είδε οτι το πλαίσιο είχε σπάσει.
    Ο άτυχος κάτοχος αυτου του suzuki πλέον έχει βάλει πωλητήριο και δεν το ξανακαβαλάει το μηχανάκι του.
    Η SUZUKI είπε ότι έχει βγάλει ενισχυμένα πλαίσια .
    Βάλτε το μυαλό σας λοιπόν να δουλέψει και να σκεφτέιτε τι μηχανάκια καβαλάνε οι πρώτοι ΄΄τυχεροί΄΄ κάτοχοι κ5 και βεβαια τα περι ενισχυμένων πλαισίων ποιός είναι πλέον σίγουρος ότι ισχύει

    Στήν πρώτη συζήτηση μιλάγαμε για αστοχία υλικού ,αυτή είναι η 3η γνωστή περίπτωση σε λιγότερο απο χρόνο που έχει βγεί το μοντέλο στην αγορά, δεν ξέρω τί να πώ τα συμπεράσματα δικά σας.

  2. #2
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    ΑΓΟΡΑ..

    SUZUKI K5....ΑΞΙΑ...14000 Ε..


    ΑΓΟΡΑ ΦΟΡΜΑΣ DAENEZE....ΑΞΙΑ,,,1200 Ε...


    ΝΑ Πηγαίνεις ΜΕ 300 ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΠΛΑΣΙΟ...



    ΑΞΙΑ....



    ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ...


    :rotflmao: :rotflmao:


    ΓΙΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ..ΥΠΑΡΧΕΙ Η MASTERCARD....


    ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ...Η SUZUKI...


    :rotflmao:

  3. #3

    Re: ΑΓΟΡΑ..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    SUZUKI K5....ΑΞΙΑ...14000 Ε..


    ΑΓΟΡΑ ΦΟΡΜΑΣ DAENEZE....ΑΞΙΑ,,,1200 Ε...


    ΝΑ Πηγαίνεις ΜΕ 300 ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΠΛΑΣΙΟ...



    ΑΞΙΑ....



    ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ...


    :rotflmao: :rotflmao:


    ΓΙΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ..ΥΠΑΡΧΕΙ Η MASTERCARD....


    ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ...Η SUZUKI...


    :rotflmao:
    Επειδη δουλευα σε εξουσιοδοτημενο KTM,καλυτερα να μην σου πω τι βλεπανε τα ματια μου απο παλιοτερα μηχανακια...

  4. #4
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    οχ ρε γαμώτο..

    κόβανε πλαισιο ?????



    μη μου πεις..γιατι έχω μόλις μια 6 ετια με κτμ μηχανη..
    :rotflmao: :rotflmao:

    μη με στεναχωρήσεις τωρα στα γεράματα..

  5. #5
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    ρε παιδια..

    πέρα από τη πλάκα πάντως...

    πολύ θα ήθελα να νιώσω μια φορά στη ζωή μου μια τέτοια εμπειρία ..και να ζήσω μετα..να τη λεω..

    να παω με 300 εννοω..και να έχω κουνήματα στο τιμόνι...ειλικρινά είμαι περίεργος τι σκέφτεσαι εκεί στα 300...όταν αρχίζει να κουνάει....



    ΤΙ ΦΑΣΗΗΗΗΗ ΘΕΕΕ ΜΟΥ..


  6. #6
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της GyPsy
    Εγγραφή
    28/01/2003
    Μηνύματα
    373
    Ειναι φάση,είναι φάααασηηηη...

    Είναι φαση τοοοο παιδίιιιιιιιιιι

    :rotflmao: :rotflmao:
    Πωλείται XX 98' Full Extra.

    Πωλήθηκε...

  7. #7
    ειλικρινά εχω βαρεθεί με αυτή την βλακεία που κυκλοφορεί απο τοτε που βγήκε το Κ5


    καταλαβετέ το καλά
    τα Κ5 ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΝ ΠΛΑΙΣΙΟ!!!!!!!!!!!!!!


    ειμαι μέλος στο gixxer.com ,site (για gsxr) to οποίο εχει περίπου 50.000 μέλη.Εχω μιλήσει με άπειρα άτομα απο όλο τον κόσμο με Κ5 και δεν μου έχει αναφέρει κανείς το παραμικρό.Ολοι είναι παρα πολύ ευχαριστημένοι

    τώρα οσο αναφορά τις φωτό που υπάρχουν στο internet με κομμένα Κ5(εγω μεχρι στηγμής εχω βρεί 4),εχει διαβασει κανεις πως εχουν γίνει τα ατυχήματα; π.χ. σε αυτό το πολύ γνωστό με την harley. περα απο την σύγκρουση με την harley επακολούθησε και μια πτήση οπως λέει και στο κείμενο:Brian described Jeff's flight as a big arial cartwheel as he watched in dismay in his mirror as he was taking the curve

    ρε παιδια τα πλαισια είναι απο αλουμίνιο δεν είναι απο γρανίτη, περιμένετε να περάσει tank απο πάνω και να μείνει ανέπαφο το πλαίσιο; ήμαρτον!!!!!

    τωρα για το παληκάρι που πηγαινε με 300 και είδε το πλαίσιο ραγισμένο, τι να κανουμε υπαρχει και η αστοχία υλικού

    ξερετε ποσες φωτο με κομμένα πλαίσια απο R1 ή CBR κυκλοφορούν;

    επειδη το μηχανάκι κυριολεκτικά γαμ*ει εχουν βαλθεί όλοι να το φάνε

  8. #8
    Η "πτήση" αναφέρεται στο "ρολάρισμα" του ίδιου του αναβάτη μετά το ατύχημα, που ο συντάκτης το παρομοιάζει με cartwheels, δηλαδή τούμπα με το σώμα όρθιο.

    Το κείμενο τονίζει σε άλλα σημεία πως η σύγκρουση ήταν αρκετά ελαφριά και σε καμιά περίπτωση δεν δικαιολογούσε το κόψιμο του πλαισίου, σύμφωνα τουλάχιστον με την εκτίμηση όσων ήταν παρόντες και το είδαν μπροστά τους.

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek

    Το κείμενο τονίζει σε άλλα σημεία πως η σύγκρουση ήταν αρκετά ελαφριά και σε καμιά περίπτωση δεν δικαιολογούσε το κόψιμο του πλαισίου, σύμφωνα τουλάχιστον με την εκτίμηση όσων ήταν παρόντες και το είδαν μπροστά τους.
    οπως εχεις διαβάσει πρόκειται για μετωπική σύγκρουση, το gsxr πήγαινε με περίπου 70 χλμ/ωρα (40μ/ω) αντε εγω σου λέω η harley πήγαινε με 50 χλμ/ωρα (αν και για να βγήκε στο αντίθετο ρεύμα πήγαινε με πολύ περισσότερα, αλλα εγω λέω έστω 50)

    ξέρεις τι σημαίνει αυτό;

    η σφοδρότητα της σύγκρουσης είναι ίδια αν το gsxr (συμφωνα με τους πρόχειρους υπολογισμούς μου, τους οποίους στους παραθέτω αν επιθυμείς ) έπεφτε με 180 χλμ/ώρα σε τοίχο

    αν αυτό είναι ελαφριά σύγκρουση τοτε πές μου πως είναι η βαριά;

    ο οδηγός δεν έπαθε τίποτα γιατί με το που συγκρούστικαν εκτινάχθηκε (ισως γι'αυτο τους φάνηκε ελαφριά) , αν τυχον έμενε πανω στην μηχανή τωρα θα είχε σκορπίσει στις πέντε ηπείρους

  10. #10
    1. Aν πήγαιναν με τόσα, σίγουρα συγκρούστηκαν με λιγώτερα, αφού σίγουρα φρέναραν.

    2. Δεν είναι σωστή η παρομοίωση με τον τοίχο, γιατί ο τοίχος δεν ενδίδει κατά τη σύγκρουση, ενώ μια μοτο ενδίδει. Φαντάσου να πέφτεις πάνω σε παρκαρισμένη μοτό με π.χ. 50χλμ, είναι το ίδιο σαν να πέφτεις σε τοίχο με την ίδια ταχύτητα;

    3. Δεν έχω απολύτως τίποτε με το Κ5, το εκτιμώ όσο και τα R1/CBR1000/zx-10r, ωστόσο θεωρώ ιδιαίτερα ύποπτο το περιστατικό, εις βάρος της ποιότητας κατασκευής των Suzuki. Μάλιστα αυτές οι υποψίες ενισχύονται από το εξαιρετικά χαμηλό βάρος του Κ5.

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek

    2. Δεν είναι σωστή η παρομοίωση με τον τοίχο, γιατί ο τοίχος δεν ενδίδει κατά τη σύγκρουση, ενώ μια μοτο ενδίδει. Φαντάσου να πέφτεις πάνω σε παρκαρισμένη μοτό με π.χ. 50χλμ, είναι το ίδιο σαν να πέφτεις σε τοίχο με την ίδια ταχύτητα;

    .
    μαλλον δεν καταλαβες τι έγραψα , βεβαίως και δεν είναι το ίδιο να πέφτεις πάνω σε μια παρκαρισμένη μηχανή με έναν τοίχο,απλά τα πράγματα αλλάζουν όταν δυο σώματα συγκρουστούν με αντίθετες ταχύτητες και σου λέω οτι την ίδια δύναμη θα δεχόταν το gsxr αν προσεκρουε σε ένα ακίνητο πακτωμένο σώμα (π.χ. τοίχος ) με 180 ή συγκρούονταν με με αντίθετα διερχόμενη μηχανή

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nemethon
    μαλλον δεν καταλαβες τι έγραψα , βεβαίως και δεν είναι το ίδιο να πέφτεις πάνω σε μια παρκαρισμένη μηχανή με έναν τοίχο,απλά τα πράγματα αλλάζουν όταν δυο σώματα συγκρουστούν με αντίθετες ταχύτητες και σου λέω οτι την ίδια δύναμη θα δεχόταν το gsxr αν προσεκρουε σε ένα ακίνητο πακτωμένο σώμα (π.χ. τοίχος ) με 180 ή συγκρούονταν με με αντίθετα διερχόμενη μηχανή
    Αφού μίλησες για "τοίχο", κι εγώ "τοίχο" κατάλαβα...

    Εξάλλου θυμάμαι από το γυμνάσιο πως οι αντίθετες ταχύτητες προστίθενται σε περίπτωση σύγκρουσης.

  13. #13
    επίσης θα ήθελα να σου αναφέρω οτι δουλεύω με το ίδιο πρόγραμμα (ANSYS) που οι μηχανικοί της suzuki έλεξαν σε μηχανικές καταπονήσεις το πλαίσιο του Κ5

    μεσα απο αυτο το πρόγραμμα είναι δυνατόν να δείς μεχρι και ένα κυβικό του χιλιοστου του πλαισίου πόσο και απο τι καταπονήται

    οπότε καταλαβαίνεις ειναι σχεδόν αδύνατο να έχουν κάνει λάθος

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Αφού μίλησες για "τοίχο", κι εγώ "τοίχο" κατάλαβα...

    Εξάλλου θυμάμαι από το γυμνάσιο πως οι αντίθετες ταχύτητες προστίθενται σε περίπτωση σύγκρουσης.

    αν θυμάσαι υπαρχουν δυο περιπτώσεις

    α) ελαστική κρούση
    β) πλαστική κρουση

    στο ατύχημα έχουμε πλαστική κρουση γιατί μετα οπως λέει στο site τα μηχανάκια έγιναν μία μάζα (συσωμάτωμα)

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Πώς άλλαξαν πλαίσιο στην εγγύηση; Απ'όσο ξέρω στην Ελλάδα μπορείς ν'αλλάξεις από μία μανέτα... μέχρι ολόκληρο κινητήρα, αλλά πλαίσιο απαγορεύεται ν'αλλάξεις.

    Δε βαριέσαι... έχουμε υπομονή.
    Θάνος..

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2006, 00:12
  2. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 15/11/2004, 10:16
  3. Το Να Εισαι Σκυλοσ Στην Ελλαδα!!!!!
    από kalgeorge στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2004, 13:59
  4. Έρχεται ο Αϊνστάιν στην Ελλάδα
    από ctpanoramix στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2004, 15:20
  5. Πίστα Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα
    από greekshadow στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/11/2003, 20:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF