Να ρωτησω κατι....μπορω στο suzuki gladius να βαλω βενζινη με 98 οκτανια ?
Να ρωτησω κατι....μπορω στο suzuki gladius να βαλω βενζινη με 98 οκτανια ?
Ναι, αλλα γιατι?![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Mαλιστα καταλαβα...Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ναι, αλλα γιατι?![]()
Επισης κατι αλλο οταν αλλαζω ταχυτητα δεν ακουγετε γλυκα,αλλα...κραπ κραπ....τα λαδια ειναι καινουρια Repsol 10/40 full synthetik.
Δεν μου ερεσει καθολου ο τροπος που αλλαζουν... Καμια συμβουλη.....?
Σημερα το πρωι που τη πηρα για βολτα,η 1τη μπηκε γλυκα και στρωτα επισης και οι υπολοιπες..μετα απο λιγο κραπ κραπ![]()
Οι ταχυτητες στις μηχανες μπαίνουν με "αντρικο" τρόπο.
Συνηθεια ειναι![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Στην 1η σου ερώτηση (για τα καύσιμα) θα σε ρωτούσα με την σειρά μου "Τί βάζεις τώρα ;"
Τι εννοώ :
Αν τώρα βάζεις απλή 95 οκτανίων και θέλεις να περάσεις σε 98 μπορείς , αλλά μην νομίζεις ότι θα κερδίσεις κάτι σε ιπποδύναμη . Αν θεωρείς ότι η 98 οκτανίων θα αφήσει λιγότερα κατάλοιπα στον κινητήρα μακροπρόθεσμα , τότε κάνε το . Στην ουσία , κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο να μετρηθεί και θα δεις πολλές αντίθετες απόψεις περί αυτού σε διάφορες συζητήσεις και όλες αφορούν στο τί κατάλαβε (ή νόμσε ότι κατάλαβε ) ο καθένας μας .
Αν βάζεις 100άρα και και θέλεις να περάσεις σε 98 για οικονομία , ισχύουν τα ίδια ανάποδα .
Μην κοιτάς που στο τουρμπάτο σου τα οκτάνια της βενζίνης παίζουν ρόλο (αν και ακόμα κι εκεί , αν το τουτού είναι νορμάλ δεν θα δεις μεγάλες διαφορές ) . Το μηχανάκι σου έχει σχεδιαστεί για να δουλεύει σε μικτές συνθήκες και δεν έχει ακραίες ρυθμίσεις ώστε να χρειάζεται περισσότερα οκτάνια .
Για το κιβώτιο , όχι , δεν είναι φυσιολογικό που οι ταχύτητες σκληραίνουν αφότου ζεσταθεί το μοτέρ . Η Suzuki αν μη τι άλλο , φημίζεται για τα απαλά "αδερφίστικα" κιβώτια που έχει , τουλάχιστον στα street μηχανάκια .
![]()
![]()
Φίλος είχε το ίδιο ακριβώς (πιο έντονο όμως) πρόβλημα με 10w 40 full synthetic λάδια σε VTR 1000 Firestorm . Το διόρθωσε κατόπιν πρότασής μου αλλάζοντας σε ημισυνθετικά , ένα νούμερο παχύτερα (15w 50 ή 20w 50) .
Δεν ξέρω αν θα δουλέψει και στο δικό σου , αλλά κράτα το σαν ιδέα .
ΥΓ . Παρακαλώ να μην μπλέξουμε με θεωρητικές λαδολογίες , δεν προτείνω μάρκα , ας βάζει ο φίλος ότι θέλει . Πιο εύκολο είναι να λυθεί η οικονομική κρίση στην Ελλάδα , παρά να καταλήξουμε (και να συμφωνήσουμε) σε λάδια και λάστιχα .
Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
ΥΓ . Παρακαλώ να μην μπλέξουμε με θεωρητικές λαδολογίες , δεν προτείνω μάρκα , ας βάζει ο φίλος ότι θέλει . Πιο εύκολο είναι να λυθεί η οικονομική κρίση στην Ελλάδα , παρά να καταλήξουμε (και να συμφωνήσουμε) σε λάδια και λάστιχα .
![]()
![]()
![]()
σωστοοοοος
![]()
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Oκ σε ευχαριστω πολυ,αυριο πρωι παω να τα αλλαξω.....θα αρχεισω με τα castrol 15/50 βλεπωντας και κανοντας...τι να πω....Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
Στην 1η σου ερώτηση (για τα καύσιμα) θα σε ρωτούσα με την σειρά μου "Τί βάζεις τώρα ;"
Τι εννοώ :
Αν τώρα βάζεις απλή 95 οκτανίων και θέλεις να περάσεις σε 98 μπορείς , αλλά μην νομίζεις ότι θα κερδίσεις κάτι σε ιπποδύναμη . Αν θεωρείς ότι η 98 οκτανίων θα αφήσει λιγότερα κατάλοιπα στον κινητήρα μακροπρόθεσμα , τότε κάνε το . Στην ουσία , κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο να μετρηθεί και θα δεις πολλές αντίθετες απόψεις περί αυτού σε διάφορες συζητήσεις και όλες αφορούν στο τί κατάλαβε (ή νόμσε ότι κατάλαβε ) ο καθένας μας .
Αν βάζεις 100άρα και και θέλεις να περάσεις σε 98 για οικονομία , ισχύουν τα ίδια ανάποδα .
Μην κοιτάς που στο τουρμπάτο σου τα οκτάνια της βενζίνης παίζουν ρόλο (αν και ακόμα κι εκεί , αν το τουτού είναι νορμάλ δεν θα δεις μεγάλες διαφορές ) . Το μηχανάκι σου έχει σχεδιαστεί για να δουλεύει σε μικτές συνθήκες και δεν έχει ακραίες ρυθμίσεις ώστε να χρειάζεται περισσότερα οκτάνια .
Για το κιβώτιο , όχι , δεν είναι φυσιολογικό που οι ταχύτητες σκληραίνουν αφότου ζεσταθεί το μοτέρ . Η Suzuki αν μη τι άλλο , φημίζεται για τα απαλά "αδερφίστικα" κιβώτια που έχει , τουλάχιστον στα street μηχανάκια .
![]()
![]()
Φίλος είχε το ίδιο ακριβώς (πιο έντονο όμως) πρόβλημα με 10w 40 full synthetic λάδια σε VTR 1000 Firestorm . Το διόρθωσε κατόπιν πρότασής μου αλλάζοντας σε ημισυνθετικά , ένα νούμερο παχύτερα (15w 50 ή 20w 50) .
Δεν ξέρω αν θα δουλέψει και στο δικό σου , αλλά κράτα το σαν ιδέα .
Βενζίνη βάλε όποια θες εκτός από αυτή με την αιθανόλη (δεν ξέρω αν κυκλοφορεί στην Κύπρο ή αν έχετε τις ίδιες βενζίνες)
Από εκεί και πέρα, κοίτα για τα λάδια τι προτείνει ο κατασκευαστής στο βιβλιαράκι που συνοδεύει τη μοτοσυκλέτα σου.
Επίσης, κάτι που είναι πολύ σημαντικό, είναι το λάδωμα της αλυσίδας. Μπορείς να το κάνεις με ένα ειδικό σπρέι Κάθε 300 χιλιόμετρα να λαδώνεις ή μετά από κάθε βροχή.
![]()
"Qu ils mangent de la brioche"
αν και καινούργια μηχανή (και η τηλεδιάγνωση είναι κομμάτι δύσκολη) τσέκαρε μια τους τζόγους στη μανέτα του συμπλέκτη, μήπως θέλει μάζεμα απο το ρεγουλατόρο.
Κατα τ΄αλλα αμα βρείς φιλαράκι σου με Yamaha ζήτα του μια βόλτα και μετά θα έχεις μέτρο σύγκρισης αν κοπανάει το Suzuki! Μιλάμε θα νομίζεις ότι κάτι έσπασε εκει κάτω, ειδικά στην πρώτη απο σταματημένος!
Με λαδάκια είναι πιθανό να διορθωθεί αρκετά το πρόβλημα, αλλά γενικά μη πολυδίνεις σημασία, μηχανή είναι , ακουγονται όλα κάπως έντονα.
Ευχαριστω για τις συμβουλες..!!!
θόρυβο στο σασμάν ειχα και εγώ με το GSXR 1000 K9 που χρησιμοποιύσα Motul 10W40, δοκίμασα πρίν λίγες μέρες τα Amsoil 10W40 και μπορώ να πώ ότι έχει βελτιωθεί σημαντικά ο θόρυβος