εδω σπυρο ολα τα χοντα ειχαν 9αρες βιδες...Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
λυσιμο τα 10αρακια και ελευθερωση του γραναζιου...![]()
![]()
Αντρικια δουλεια λεειΑρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
περιμενοντας ......................................................
πανω στον παγκο το μοτερ λοιπον και ωρα για αντρικη δουλεια.οχι αλοιφες και κουνημα το γοφοπφφφ!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Σε μοτερι που ζυγιζει οσο οι βιδες του μοτερ CB :a24:
ρε γμτ ακομα κουναει...
:rotflmao:
Ραμολι αν θες στειλε μου την κεφαλη με τον κυλινδρο να σου τα περασω ενα πλανιαρισμα σπεσιαλ τωρα που εμαθα το κολπο.......:rotflmao:
ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W
ουτε βιδα δεν σου στελνω σατυρεΑρχικά δημιουργήθηκε από sv9cvk
Αντρικια δουλεια λεειπφφφ!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Σε μοτερι που ζυγιζει οσο οι βιδες του μοτερ CB :a24:
ρε γμτ ακομα κουναει...
:rotflmao:
Ραμολι αν θες στειλε μου την κεφαλη με τον κυλινδρο να σου τα περασω ενα πλανιαρισμα σπεσιαλ τωρα που εμαθα το κολπο.......:rotflmao:![]()
αλλα το τελειωτικο χτυπημα για σενα σε λιγο που θα δουλεψω plexyglass και laser![]()
η εικονα του μοτερ ως τωρα...
![]()
κι εδω σπυρο εχεις φτασει στο ιδιο σημειο που αμφιταλαντευομαι εγω. λυσεις 2: ρεκτιφιε(0.5mm) στα μαμα και πιστονι χοντα γνησιο να κρατησει αλλη μια ζωη η ιμιτασιον πιστονοκυλινδρο κομπλε (ιαπωνιας) αλλα με χρονο ζωης το πολυ 20.000κμ?