διαβαζωντας στο ιντερνετι ψιλο μπερδευτικα, στο μανουαλ της μηχανης αναφερει κατα λεξη
καταταξη συντηρησης ΑΡΙ τυπου SG η ανωτερου, JASO προτυπο ΜΑ
οσο αναφορα το ΑΡΙ ειναι κατανοητο οτι μπορω να βαλω με τα σημερινα δεδομενα SG kai SM
για το JASO ομως βρικα μια αναφορα συμφωνα με την οποια οι Ιαπωνες εχουν δημιουργισει 2 υποκατιγοριες της ΜΑ την ΜΑ 1 η οποια βοηθαει τον καταλιτη στην εκπομπη ρυπων και την ΜΑ2 η οποια λυπαινει καλυτερα τον συμπλεκτη
το γεγονος αν το λαδι ειναι ημισυνθετικο η πληρες συνθετικο εκτος απο το κοστος εχει καποια συμαντικη διαφορα
μιλαω για μοτερ κατασκευης του 2009