Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Σβήσιμο κινητήρα - κόβει ρεύμα - ξέρω γω ? KLX250 D-Tracker

  1. #1

    Σβήσιμο κινητήρα - κόβει ρεύμα - ξέρω γω ? KLX250 D-Tracker

    To D-Tracker είναι μοντέλο του 2000 με 55000 χλμ και καίει λάδι όχι πολύ , λίγο παραπάνω απ΄το κανονικό , φαντάζομαι με ελατήρια να είμαι εντάξει .

    Το κουλό που συμβαίνει αυτό το καιρό είναι το πρωί που είναι κρύα η μηχανή και αφού βάζεις πρώτη και πας να ανέβεις την ανηφόρα του γκαράζ ...τσουπ σβήνουν τα πάντα .. συμπλέκτης γκάζι τσουπ πέρνει μπροστά , αφήνεις συμπλέκτη ανεβαίνει 1 μέτρο ακόμα .. σβήνουν πάλι τα πάντα ...

    Οταν ανέβω τελικά και ζεσταθεί αρκετά , δεν το κάνει ..
    Ελεγξα το καλώδιο στο σταντ σταντ είναι εντάξει , ένα καλώδιο που πηγαίνει σε μια βαλβίδα στο κάρτερ που αφορά την νεκρά , δεν έκανε τόσο καλή επαφή , έσφηξα την κλέμα τι διάολο είναι οπότε οκ ... αυτό συνεχίζει όμως ..ακάθεκτο ..

    Από την μια είναι σαν να σβήνει λόγω ηλεκτρικών από την άλλη υπάρχει πιθανότητα λόγω ελατηρίων να μην κάνει καλή καυση (συμπίεση) όταν είναι κρύο και μετά να στρώνει λόγω διαστολής ? Μαλακία λέω ? Δεν ξέρω πως θα μπορούσε να συμπεριφερθεί ..

    Αυτό που παρατήρησα σήμερα είναι το εξής .. έχω νεκρά , σταντ επάνω , πέρνει μπρος και το γέρνω αριστερά και σβήνει η νεκρά και ξανανάβει σαν να χει πρόβλημα η βαλβίδα στο κάρτερ .. πως γίνεται αυτό μόνο με την κλιση ?... τι κάνει αυτή η βαλβίδα ? μήπως φταίει αυτή ? θα μπορούσε να λειτουργεί σωστά με ζεστό κινητήρα ?

    Αυτά ..κάθε βοήθεια - ιδέα δεκτή ..

    Η μηχανή έχει λάδια
    KTM950 Adventure - Tuono 660 Factory

  2. #2

    photo

    ..αυτό είναι ..


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	p8090099a.jpg 
Προβολές:	391 
Μέγεθος:	125,6 KB 
ID:	239543
    KTM950 Adventure - Tuono 660 Factory

  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: photo

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lamnian
    ..αυτό είναι ..
    Εξουσιοδοτημένο είναι το συνεργείο πίσω ..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850

    Re: Re: photo

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Εξουσιοδοτημένο είναι το συνεργείο πίσω ..??

    :rotflmao: :rotflmao:
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  5. #5

    Re: Re: photo

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Εξουσιοδοτημένο είναι το συνεργείο πίσω ..??

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  6. #6

    Re: Re: photo

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Εξουσιοδοτημένο είναι το συνεργείο πίσω ..??

    KTM950 Adventure - Tuono 660 Factory

  7. #7
    Γνωρίζει κανείς την ύπαρξη της βαλβίδας της νεκράς στο κάρτερ και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει σε περίπτωση που χαλάσει ?
    KTM950 Adventure - Tuono 660 Factory

  8. #8
    Aφραγκο Μελος Το avatar του/της Gms
    Εγγραφή
    29/07/2010
    Μηνύματα
    383
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lamnian
    Γνωρίζει κανείς την ύπαρξη της βαλβίδας της νεκράς στο κάρτερ και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει σε περίπτωση που χαλάσει ?
    απο οσο ξερω δεν θα αναβε απλα το λαμπακη της νεκρας.βεβαια αφου εχει και ασφαλεια στο σταντ το επομενο προβλημα θα ηταν οτι απλα δεν θα επερνε μπροστα με το σταντ κατεβασμενο.τωρα αν συνδιασεις την βαλβη και των 2 διακοπτων εχεις πολυ πιθανα το προβλημα που αντημετοπιζεις.το οτι οταν ζεσταθει ομως δεν το κανει δειχνει καποιο προβλημα που σχεδον 80% δεν προερχεται απο τα ρευματα.

  9. #9
    Για να πάρεις σαφείς απαντήσεις, πρέπει να ορίσεις σαφείς καταστάσεις.

    Προσδιόρισε τι σημαίνει αυτό το ''τσουπ, σβήνουν τα πάντα''.

    Απλά σταματάει το μοτέρ αλλά όλα τα άλλα εντάξει;

    Σβήνουν ΚΑΙ φώτα, ηλεκτρικά, ενδείξεις;

    Σαν να έκλεισες διακόπτη και να πήρες και το κλειδί;

    Τι ακριβώς;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lamnian
    Γνωρίζει κανείς την ύπαρξη της βαλβίδας της νεκράς στο κάρτερ και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει σε περίπτωση που χαλάσει ?
    Την γνωρίζουμε: την ανέφερες εσύ ο ίδιος.

    Αν βγει το φισάκι, ή δεν πατάει καλά, το πολύ-πολύ να μην ανάβει το λαμπάκι νεκράς στα όργανα ΚΑΙ δεν παίρνει μπροστά αν δεν κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη. Αν χαλάσει η ίδια η βαλβίδα ή θα μένει μόνιμα σε επαφή (οπότε θα ανάβει μόνιμα το λαμπάκι νεκράς) ή δεν θα ανάβει ποτέ (βλέπε βγαλμένο φισάκι) ή θα ανάβει-σβήνει όποτε γουστάρει ασχέτως αν όντως έχεις νεκρά ή όχι.

    "Οπως σου έγραψε και ο αποπάνω, αν έχεις χαλασμένη βαλβίδα νεκράς και ταυτόχρονα χαλασμένη επαφή σταντ, τότε υπο συνδυασμούς, μπορεί να σου σβήνει η μοτό (δλδ να νομίζει ότι έχει ταχύτητα και σταντ κάτω, και δίκαια για λόγους ασφαλείας να σβήνει)

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
    Για να πάρεις σαφείς απαντήσεις, πρέπει να ορίσεις σαφείς καταστάσεις.

    Προσδιόρισε τι σημαίνει αυτό το ''τσουπ, σβήνουν τα πάντα''.

    Απλά σταματάει το μοτέρ αλλά όλα τα άλλα εντάξει;

    Σβήνουν ΚΑΙ φώτα, ηλεκτρικά, ενδείξεις;

    Σαν να έκλεισες διακόπτη και να πήρες και το κλειδί;

    Τι ακριβώς;

    Σαν να κλείνεις τον διακόπτη για μισό δευτερόλεπτο και να τον ξανανοίγεις καπάκι.
    Θα στήσω κάποιον απέναντι να βλέπει τα φώτα την στιγμή που σβήνει ..

    Αν αποκλέισουμε το σταντ (το έχω απενεργοποιήσει) , μπορεί η βαλβίδα μόνη της εαν έχει πρόβλημα να κόβει ρεύμα ? και μάλιστα όταν έχει 1η το κιβώτιο ? ..
    KTM950 Adventure - Tuono 660 Factory

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    τσεκαρε την πλεξουδα του διακοπτη ειδικά εκει που περναει απο τον λαιμο

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lamnian
    Σαν να κλείνεις τον διακόπτη για μισό δευτερόλεπτο και να τον ξανανοίγεις καπάκι.
    Θα στήσω κάποιον απέναντι να βλέπει τα φώτα την στιγμή που σβήνει ..

    Αν αποκλέισουμε το σταντ (το έχω απενεργοποιήσει) , μπορεί η βαλβίδα μόνη της εαν έχει πρόβλημα να κόβει ρεύμα ? και μάλιστα όταν έχει 1η το κιβώτιο ? ..
    Τον διακόπτη του κλειδιού εννοείς, έτσι; Οπότε σβήνουν ΟΛΑ. Η μοτοσυκλέτα μια μισό δευτερόλεπτο ΝΕΚΡΩΝΕΤΑΙ πλήρως.

    Όλα τα συμπτώματα που αναφέρεις πλην ενός, δείχνουν κάτι του στυλ, ξεβιδωμένος πόλος μπαταρίας, κάποια σύνδεση κάποιου κρίσμου φις χάσκει, πιθανόν πλεξούδα κάπου φθαρμένη (συνήθως εκεί που τρίβεται-τσακίζει δλδ στο λαιμό ή όπου ακουμπάει σε ντίζες) ή μπορεί και η κλειδαριά η ίδια να έχει χαλάσει και δεν πατάει καλά.

    Τσέκαρε όλα τα παραπάνω.

    Το μόνο σύμπτωμα που δεν ταιριάζει με τα παραπάνω, είναι ότι σταματάει να στα κάνει αυτά όταν ζεσταθεί.

    Που μας δίνει διάφορες πιο περίεργες εξηγήσεις, π.χ. μερικώς χαλασμένη μπαταρία (η οποία που και που βραχυκυκλώνει όταν είναι κρύα) ή βλάβη στην ανόρθωση (ομοίως).

    Ψάξε τα απλά πρώτα και βλέπουμε.

  13. #13
    Νεότερα ..

    Τελικά είναι 2 διαφορετικά θέματα .

    Το λαμπάκι της νεκράς αναβοσβήνει από προβληματική ηλεκτρική επαφή κοντά στο τιμόνι η οποία δεν έχει καμία σχέση απότι φαινεται με το σβήσιμο του κινητήρα .

    Σήμερα λοιπόν παρατήρησα οτι ρευματα έχει κανονικά η μηχανή όταν πάει να κάνει το κόμπιασμα και παέι να σβήσει και ξαναπέρνει αμέσως . Εχει ηλεκτρονικό κοντέρ και παρακολουθώντας το , είδα ότι λειτουργούσε κανονικότατα .
    Μετα από 5 λεπτά λειτουργίας (όταν ζεσταθεί) , δεν το κάνει .
    Επίσης δεν έχω παρατηρήσει ούτε πτώση στην απόδοση , ούτε κάποιο περίεργο θόρυβο από κινητήρα.

    Να αλλάξω κανά μπουζί ? Μπορεί να φταίνε φθαρμενα ελατήρια πιστονιού ?
    KTM950 Adventure - Tuono 660 Factory

  14. #14
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.755
    Να μην ανεβαίνεις ανηφόρες μέχρι να ζεσταθεί
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  15. #15
    Με τα νεώτερα δεδομένα (που ακυρώνουν τελείως τα προηγούμενα) ΔΕΝ φαίνεται για ηλεκτρικό θέμα.

    Θέμα Καρμπ φαίνεται. Το ξεκινάς με τσοκ; Χωρίς;

    Υποψιάζομαι βούλωμα σε κάποια γραμμή βενζίνης του τσοκ, μέσα στο Καρμπ ή στραβωμένο φλοτέρ που μειώνει την στάθμη ή κάτι τέτοιο.

    Φθαρμένα ελατήρια επιδεινώνουν την κατάσταση αλλά όχι και να την δημιουργούν σαν κύριο αίτιο.

    Βγάλε μπουζί και δες κατάσταση, μην είναι πολύ μαύρο (πολύ πλούσιο μίγμα) ή βρεγμένο (υπερβολικά πολύ πλούσιο μίγμα). Αν είναι δυνατόν, βγάλτο αμέσως μετά που σου έσβησε, και πες μας.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. σβησιμο κινητηρα...από που????
    από manhunter στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2008, 14:33
  2. σβήσιμο κινητήρα
    από australos στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 25/03/2007, 19:17
  3. Περίεργο σβήσιμο κινητήρα
    από npat στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2007, 10:31
  4. ΣΒΗΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
    από gianniotis στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 13/10/2006, 22:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF