Νομίζω ότι αν το συμβατικό είναι τύπου cartridge και όχι damping-rod τότε δεν μπορεί να έχει τάπες για να αδειάζει το λάδι από κάτω. Βέβαια η Honda μ@λ@κίζεται και ακόμα και σε damping-rod δεν βάζει τάπες -βλέπε cbf- για να κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη.
Αυτό με το βάρος του καλαμιού και της μπότας ισχύει, στο μπροστινό μου (συμβατικό) που το έλυσα τελείως, το καλάμι ήταν μακράν βαρύτερο από το κάτω μέρος που είναι και το μη αναρτώμενο. Αυτό που λένε για τα ανάποδα ότι έχουν μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος δεν το έχω καταλάβει. Εκτός πια και αν είναι βαρύτερο το χοντρό κομμάτι εξαιτίας του μαγαλύτερου μήκους του σε σχέση με ένα συμβατικό, και πάλι αυτό όμως οδηγεί σε συνολικά αρκετά βαρύτερο μπροστινό.
Αλλά μάλλον η αλήθεια είναι εδώ:
που από ό,τι βλέπω στοκ έχουν τα μπροστινά από το VFR και όπως και στο Crossrunner είναι κοντά γιατί σχεδιάστηκαν για άλλη μηχανή και για να φέρουν το ύψος εκεί που θέλουν έβαλαν αυτό το πράγμα για τιμόνι με την κλειδαριά να είναι χωμένη κάπου μέσα.Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
ή έχει στοκ μερικά εκατομμύρια απλά![]()
![]()