Σελίδα 5 από 36 ΠρώτοΠρώτο 1234567891015 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 537

Θέμα: Neo Honda NC700X - To neo Transalp/Africa?

  1. #61
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Νομίζω ότι αν το συμβατικό είναι τύπου cartridge και όχι damping-rod τότε δεν μπορεί να έχει τάπες για να αδειάζει το λάδι από κάτω. Βέβαια η Honda μ@λ@κίζεται και ακόμα και σε damping-rod δεν βάζει τάπες -βλέπε cbf- για να κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη.

    Αυτό με το βάρος του καλαμιού και της μπότας ισχύει, στο μπροστινό μου (συμβατικό) που το έλυσα τελείως, το καλάμι ήταν μακράν βαρύτερο από το κάτω μέρος που είναι και το μη αναρτώμενο. Αυτό που λένε για τα ανάποδα ότι έχουν μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος δεν το έχω καταλάβει. Εκτός πια και αν είναι βαρύτερο το χοντρό κομμάτι εξαιτίας του μαγαλύτερου μήκους του σε σχέση με ένα συμβατικό, και πάλι αυτό όμως οδηγεί σε συνολικά αρκετά βαρύτερο μπροστινό.


    Αλλά μάλλον η αλήθεια είναι εδώ:

    Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
    ή έχει στοκ μερικά εκατομμύρια απλά
    που από ό,τι βλέπω στοκ έχουν τα μπροστινά από το VFR και όπως και στο Crossrunner είναι κοντά γιατί σχεδιάστηκαν για άλλη μηχανή και για να φέρουν το ύψος εκεί που θέλουν έβαλαν αυτό το πράγμα για τιμόνι με την κλειδαριά να είναι χωμένη κάπου μέσα.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  2. #62
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Εαν συνυπολογίσεις παπιά και σκούτερ...


    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΙΣ ΕΣΥ ΤΑ ΠΑΠΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ..............





    Έγώ πάντως στά μηχανάκια.
    Παρόλα αύτά ,πήγαινε στίς ταξινομήσεις,ρίξε μιά ματιά,
    άφαίρεσε τά παπιά καί τά σκούτερ τής Χόντα καί πές μας
    ποιά έταιρεία χωρίς παπιά καί σκούτερ τήν περνάει........
    Δέν είσαι ύποχρεωμένος κάθε φορά πού διαβάζεις κάτι
    νά ψάχνεις νά βρείς κάτι χυμώδες νά πετάξεις γιά πνεύμα....!!!
    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ.....ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ....!!
    Βγάλε λοιπόν όλων τά παπιά καί τά σκούτερ μιά καί τό είπες,
    οί μισές ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝ, καί μάλιστα μιά άπό αύτές
    μέ μύρρια πωλήσεις καί τεράστια ίστορία, ΠΙΑΤΖΙΟ....!!!
    Δές άπό περιέργεια καί πές μας καί μάς ποιά έταιρεία
    περνάει τή Χόντα σέ πωλήσεις, χωρίς παπιά καί σκούτερ....!!
    Πιθανόν καμμιά Σουζούκι ή Γιαμάχα νά είναι κοντά.
    Οί Εύρωπαικές...??
    Μόνο BMW.
    Oί ύπόλοιπες τής Εύρώπης...??
    Όλες μαζί πουλάνε όσο τό τρανσάλπ.......:rotflmao:
    Άσε πού πολλές κλείσανε.






  3. #63
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΙΣ ΕΣΥ ΤΑ ΠΑΠΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ..............





    Έγώ πάντως στά μηχανάκια.
    Παρόλα αύτά ,πήγαινε στίς ταξινομήσεις,ρίξε μιά ματιά,
    άφαίρεσε τά παπιά καί τά σκούτερ τής Χόντα καί πές μας
    ποιά έταιρεία χωρίς παπιά καί σκούτερ τήν περνάει........
    Δέν είσαι ύποχρεωμένος κάθε φορά πού διαβάζεις κάτι
    νά ψάχνεις νά βρείς κάτι χυμώδες νά πετάξεις γιά πνεύμα....!!!
    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ.....ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ....!!
    Βγάλε λοιπόν όλων τά παπιά καί τά σκούτερ μιά καί τό είπες,
    οί μισές ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝ, καί μάλιστα μιά άπό αύτές
    μέ μύρρια πωλήσεις καί τεράστια ίστορία, ΠΙΑΤΖΙΟ....!!!
    Δές άπό περιέργεια καί πές μας καί μάς ποιά έταιρεία
    περνάει τή Χόντα σέ πωλήσεις, χωρίς παπιά καί σκούτερ....!!
    Πιθανόν καμμιά Σουζούκι ή Γιαμάχα νά είναι κοντά.
    Οί Εύρωπαικές...??
    Μόνο BMW.
    Oί ύπόλοιπες τής Εύρώπης...??
    Όλες μαζί πουλάνε όσο τό τρανσάλπ.......:rotflmao:
    Άσε πού πολλές κλείσανε.






    Koiτας τον πινακα 500 +

    http://www.mrbike.gr/website/pinakes...lios-2011.html


    Τωρα,...

    Αν υπολογισεις ποσα χρηματα χρειαζεσαι για ευρωπαικο μεγαλο....

    Συγκριτικα με ενα αντιστοιχο γιαπωνεζικο ....

    Αντε γεια....

    Καποια ευρωπαικα ξεφευγουν πολλες θεσεις παραπανω....!!!


  4. #64
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    Koiτας τον πινακα 500 +

    http://www.mrbike.gr/website/pinakes...lios-2011.html
    Με προλαβες

    Τερενς, κοιτα και κανενα κιτάπι πριν ποστάρεις, δε βλαπτει.

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  5. #65
    Όλες οι εταιρίες έχουν περάσει περιόδους παρακμής παιδιά! Η Χόντα τα τελευταία 6-7 χρόνια περνάει τη δική της.
    Οσο για το VFR 1200,τι σας χαλαει επανω του?

  6. #66
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/03/2005
    Μηνύματα
    260
    Aparadekto to NC 700X - se ola... apogoiteysi.
    Design bareyo, monos diskos, xaleia mprostino, psofeia apodosi.
    Aporo geiati i Honda den mas dinei ena ananeomeno Africa.
    Polla zitame?

    Aikidimi
    If you are not part of the solution You are part of a problem...

  7. #67
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
    Αυτό με το βάρος του καλαμιού και της μπότας ισχύει, στο μπροστινό μου (συμβατικό) που το έλυσα τελείως, το καλάμι ήταν μακράν βαρύτερο από το κάτω μέρος που είναι και το μη αναρτώμενο. Αυτό που λένε για τα ανάποδα ότι έχουν μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος δεν το έχω καταλάβει. Εκτός πια και αν είναι βαρύτερο το χοντρό κομμάτι εξαιτίας του μαγαλύτερου μήκους του σε σχέση με ένα συμβατικό, και πάλι αυτό όμως οδηγεί σε συνολικά αρκετά βαρύτερο μπροστινό.
    Δεν το έχεις καταλάβει και πολύ δικαιολογημένα, γιατί πολύ απλά δεν ισχύει.

    Το USD έχει εκ φύσεως ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ μη-αναρτώμενη μάζα από το συμβατικό. Με τεράστια διαφορά μάλιστα.

    Όποιος έχει πιάσει στα χέρια του αλουμινένια μπότα από συμβατικό και καλάμι-μπότα από usd, ξέρει, δεν χρειάζεται ούτε δύσκολες αποδείξεις, ούτε μαθηματικά εδώ...

    Η μη-αναρτώμενη μάζα, είνα θέμα που για το USD είναι ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ.

    Πέραν αυτού, άμα ήξερε και κανείς γιατί είναι καλύτερο το USD και για ποιούς λόγους και σε τι χρήση, αλλά ΟΧΙ τι λέει η μόδα, αλλά τι λέει η γνώση και η ορθολογική σκέψη, USD θα είχαν μόνο τα SS και τα αγωνιστικά.

    Συμβουλή: Το USD δεν είναι απαραίτητα καλύτερο του συμβατικού. Τα υδραυλικά στο εσωτερικό, η ομοιογένεια με την μοτοσυκλέτα και η ακρίβεια στην κατασκευή είναι πολύ πιο σημαντικά σαν παράγοντες. Συνήθως δε για δημόσιο δρόμο το συμβατικό είναι για ΠΟΛΛΟΥΣ λόγους καλύτερο...

  8. #68
    ΣΤΟΥΜΠΙ ΚΑΙ ΚΑΠΤΕΝ.................ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΑΤΕ





    Όταν βλέπουμε στατιστικά στοιχεία,βλέπουμε όλόκληρης τής χρονιάς γιά
    νά ΛΕΜΕ ΚΑΤΙ.
    Τό άν ένα μηχανάκι πού τό περίμεναν οί fun βγήκε τόν τάδε μήνα καί πούλησε
    50 κομμάτια σέ 50 καυλωμένους δέν άποτελεί σφαιρική είκόνα τού πράμματος


    http://www.mrbike.gr/website/pinakes...view-2010.html





    Πάρτε λοιπόν τόν πίνακα τών έτών 2009 καί 2010 άπό τήν δική σας πηγή.
    Γιά τό 2011 ,άς τό άφήσουμε νά τελειώσει πρώτα καί βλέπουμε....:rotflmao:



    Άν λοιπόν μπείς στόν κόπο φίλε κάπτεν καί άφαιρέσεις τά παπιά καί τά σκουτεροειδή
    κατά ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΛΟΓΙΚΗ,έκτός άπό τό ότι δέ θά ύπάρχει στό χάρτη μιά άπό
    τίς πρώτες έταιρίες σέ πωλήσεις ή ΠΙΑΤΖΙΟ πού έχει πλέον καμμιά 6-7 στόν όμιλο της
    καί είναι κορυφαία,
    θά δείς ότι ή Χόντα πούλησε 2550 τό 2010 γιά παράδειγμα έκτός παπιών καί
    σκουτεροειδών....!!!
    Έκτός άμα θές νά άφαιρέσουμε καί κανένα άλλο μοντέλλο
    ΔΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΙΟΙ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2550 ΜΟΤΟ ΤΟ 2010......!!!
    Όμως λεβέντη μου έτσι δέ βγαίνουν τά στατιστικά,γιατί καί τά παπιά καί τά
    σκουτεροειδή μηχανάκια είναι...!!
    Όλοι ξέρουμε ότι κορυφαία στίς μεγάλες μοτό δρόμου καί SS είναι ή Σουζούκι...!!!
    Όλοι ξέρουμε ότι τό vstrom έσπασε τά ταμεία....!!
    ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΤΡΑΝΣΑΛΠ
    ΕΧΕΙ ΞΕΣΚΙΣΕΙ....!!
    Έγώ άπό Εύρώπη άνέφερα τή BMW ,αύτή κοντράρει μέ τά 2-3 μοντέλλα της on-of
    στίς μεγάλες μοτό.

    Έκεί μέ τά μπάτζετ καί τίς τιμές ,Στούμπι.............ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ τί έννοείς...!!
    Τό άν μία bmw κοστίζει όσο 2 Ίαπωνικές...??
    Καί είναι κακό αύτό γιά τούς καταναλωτές..??
    Μήπως ότι ή bmw έκανε μεγαλύτερους τζίρους..??
    Άπό ποιόν ..??
    Άπό τά 9000 κομμάτια τής Χόντα...??
    Μετά νά πάμε στά καθαρά κέρδη..??
    Στό κόστος παραγωγής μιάς μοτό στήν Εύρώπη..??
    ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟΥΜΠΙ........ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ....
    Μετά θά πάμε νά μετρήσουμε Χόντα καί bmw σάν έταιρείες....
    ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ
    Άς μείνουμε στά νούμερα πωλήσεων άλλά όχι τό μήνα πού έσκασε στήν Έλλάδα
    τό τάδε μοντελλάκι.
    Δέ βγαίνουν έτσι τά συνολικά νούμερα.
    Σήμερα ή Τράιομφ πούλησε 10 μηχανάκια γιατί έκτελωνίστηκε τό 800
    πού περίμεναν οί fun τής έταιρείας..??:rotflmao: :rotflmao:

    ΧΑΛΑΡΩΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.............






  9. #69
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
    Όλες οι εταιρίες έχουν περάσει περιόδους παρακμής παιδιά! Η Χόντα τα τελευταία 6-7 χρόνια περνάει τη δική της.
    Οσο για το VFR 1200,τι σας χαλαει επανω του?




    ΤΟ 1200 ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ.............



    Αύτοί πού τό όδήγησαν μού είπαν μιά λέξη..........ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ..!!
    Αλλά καί 19000+ γιά Γιαπωνέζικο μηχανάκι χωρίς ταυτότητα..??
    Διότι είναι λίγο άπ΄όλα στήν κυριολεξία.
    Ούτε καθαρό τουρισμού,ούτε SS, ούτε τίποτε....
    Αύτά τά δύο είναι τά άρνητικά του στοιχεία νομίζω.
    Ίσως έφταιξε καί αύτή ή ίστορία μέ τήν άνάκληση,πού έθαψε καί τό
    ΖΧ-10 ....!!!
    Ίσως καί τό V πού δέν έχει τό καλύτερο όνομα.
    Έπεσε καί σέ δύσκολους καιρούς.
    Στή Βόρειο Έλλάδα, ΑΝ πουλήθηκαν 2-3..!!






  10. #70
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
    ΣΤΟΥΜΠΙ ΚΑΙ ΚΑΠΤΕΝ.................ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΑΤΕ





    Όταν βλέπουμε στατιστικά στοιχεία,βλέπουμε όλόκληρης τής χρονιάς γιά
    νά ΛΕΜΕ ΚΑΤΙ.
    Τό άν ένα μηχανάκι πού τό περίμεναν οί fun βγήκε τόν τάδε μήνα καί πούλησε
    50 κομμάτια σέ 50 καυλωμένους δέν άποτελεί σφαιρική είκόνα τού πράμματος


    http://www.mrbike.gr/website/pinakes...view-2010.html





    Πάρτε λοιπόν τόν πίνακα τών έτών 2009 καί 2010 άπό τήν δική σας πηγή.
    Γιά τό 2011 ,άς τό άφήσουμε νά τελειώσει πρώτα καί βλέπουμε....:rotflmao:



    Άν λοιπόν μπείς στόν κόπο φίλε κάπτεν καί άφαιρέσεις τά παπιά καί τά σκουτεροειδή
    κατά ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΛΟΓΙΚΗ,έκτός άπό τό ότι δέ θά ύπάρχει στό χάρτη μιά άπό
    τίς πρώτες έταιρίες σέ πωλήσεις ή ΠΙΑΤΖΙΟ πού έχει πλέον καμμιά 6-7 στόν όμιλο της
    καί είναι κορυφαία,
    θά δείς ότι ή Χόντα πούλησε 2550 τό 2010 γιά παράδειγμα έκτός παπιών καί
    σκουτεροειδών....!!!
    Έκτός άμα θές νά άφαιρέσουμε καί κανένα άλλο μοντέλλο
    ΔΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΙΟΙ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2550 ΜΟΤΟ ΤΟ 2010......!!!
    Όμως λεβέντη μου έτσι δέ βγαίνουν τά στατιστικά,γιατί καί τά παπιά καί τά
    σκουτεροειδή μηχανάκια είναι...!!
    όλοι ξέρουμε ότι κορυφαία στίς μεγάλες μοτό δρόμου καί SS είναι ή Σουζούκι...!!!
    Όλοι ξέρουμε ότι τό vstrom έσπασε τά ταμεία....!!
    ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΤΡΑΝΣΑΛΠ
    ΕΧΕΙ ΞΕΣΚΙΣΕΙ....!!
    Έγώ άπό Εύρώπη άνέφερα τή BMW ,αύτή κοντράρει μέ τά 2-3 μοντέλλα της on-of
    στίς μεγάλες μοτό.

    Έκεί μέ τά μπάτζετ καί τίς τιμές ,Στούμπι.............ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ τί έννοείς...!!
    Τό άν μία bmw κοστίζει όσο 2 Ίαπωνικές...??
    Καί είναι κακό αύτό γιά τούς καταναλωτές..??
    Μήπως ότι ή bmw έκανε μεγαλύτερους τζίρους..??
    Άπό ποιόν ..??
    Άπό τά 9000 κομμάτια τής Χόντα...??
    Μετά νά πάμε στά καθαρά κέρδη..??
    Στό κόστος παραγωγής μιάς μοτό στήν Εύρώπη..??
    ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟΥΜΠΙ........ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ....
    Μετά θά πάμε νά μετρήσουμε Χόντα καί bmw σάν έταιρείες....
    ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ
    Άς μείνουμε στά νούμερα πωλήσεων άλλά όχι τό μήνα πού έσκασε στήν Έλλάδα
    τό τάδε μοντελλάκι.
    Δέ βγαίνουν έτσι τά συνολικά νούμερα.
    Σήμερα ή Τράιομφ πούλησε 10 μηχανάκια γιατί έκτελωνίστηκε τό 800
    πού περέμεναν οί fun τής έταιρείας..??:rotflmao: :rotflmao:

    ΧΑΛΑΡΩΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.............





    Ρς συ τερρενς....

    Σου βαζω στατιστικα για μηχανακια 500+

    Και εσυ μου απαντας με.....

    Στατιστικα γενικων πωλησεων .......

    Και στον δικο moy πινακα η χοντα παλι πρωτη βγαινει ( και 6η η sym )


    Κατα τα αλλα....

    Οταν μια bmw εχει μεσο ορο κτησης τα 12000 ευρω....

    Και μια χοντα τα 7.000 ευρω.....

    Δεν εχουν καμμια διαφορα στις πωλησεις ....

    ( Ρε συ θα σου πετανε παλι την διαφημηση με το autobiangi και την Ferrari στο φαναρι και θα εχουν δικιο....! )


    Στο μονο που συμφωνω ....


    Το VFR 1200 απο τα καλλυτερα μηχανακια που εχουν βγει ......

    Μου αρεσει πολυ...!!


  11. #71

    Δυστυχώς,αυτό που δημιουργεί στους Ιάπωνες πρόβλημα με τις τιμες δεν ειναι το οτι αυτοι επιλεγουν να τα πουλησουν ακριβα.Δεν εχετε ακουσει για το μεγαλο προβλημα που αντιμετωπιζει η Ιαπωνια με την ισοτιμια γεν-δολλαρίου ή ευρώ? Αυτο είναι το πρόβλημα και έρχονται τόσο ακριβά στην ευρώπη τα ιαπωνικά μοντέλα!
    Το χωρίς ταυτότητα είναι καλύτερο κατά τη γνώμη μου.Καλύτερα ανένταχτο,παρά αντιγραφή οποιουδήποτε GS,K1300 ή ο,τι αλλο!
    Αλλα τι να πω,αγορα ειναι αυτη....




  12. #72
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
    ΤΟ 1200 ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ.............



    Αύτοί πού τό όδήγησαν μού είπαν μιά λέξη..........ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ..!!
    Αλλά καί 19000+ γιά Γιαπωνέζικο μηχανάκι χωρίς ταυτότητα..??
    Διότι είναι λίγο άπ΄όλα στήν κυριολεξία.
    Ούτε καθαρό τουρισμού,ούτε SS, ούτε τίποτε....
    Αύτά τά δύο είναι τά άρνητικά του στοιχεία νομίζω.
    Ίσως έφταιξε καί αύτή ή ίστορία μέ τήν άνάκληση,πού έθαψε καί τό
    ΖΧ-10 ....!!!
    Ίσως καί τό V πού δέν έχει τό καλύτερο όνομα.
    Έπεσε καί σέ δύσκολους καιρούς.
    Στή Βόρειο Έλλάδα, ΑΝ πουλήθηκαν 2-3..!!

    Δεν εχει νοημα να λες οτι ειναι 'τιποτε', οι κατηγοριες ειναι για να χουμε να λεμε. Η καθε μηχανη αν δουλευει καλα οριζει την κατηγορια της, κι αυτο ειναι που μετραει. Αυτο και μονο ειναι ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #73
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    omg + 3 lol
    Respect mah authoritah!!!!

  14. #74
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
    Όλες οι εταιρίες έχουν περάσει περιόδους παρακμής παιδιά! Η Χόντα τα τελευταία 6-7 χρόνια περνάει τη δική της.
    Οσο για το VFR 1200,τι σας χαλαει επανω του?
    Το ότι έχει 18άρι τεπόζιτο οπότε για σοβαρό τουρισμό ή το ξεχνάμε ή εξοικειωνόμαστε με το άγχος.
    Το ότι δεν είναι ούτε σπορ με αυτή την θέση οδήγησης.

    Τι είναι αυτό το μηχανάκι οέο?

    Κρίμα για δαυτο γιατί είναι καλό μηχάνημα.
    Sent from me using a computer.

  15. #75
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964

    Honda

    R.I.P.

    Sent from me using a computer.

Σελίδα 5 από 36 ΠρώτοΠρώτο 1234567891015 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Sas Paroysiazo To ..neo Motard Ths Ktm!!!
    από DUKASII στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2018, 16:56
  2. To Neo Transalp
    από blackroses στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 01/10/2007, 22:46
  3. As Giortasoyme Kyrioi.. Hr8e To Neo Melos Mas! Oooo.... Oyk!!!
    από alexioannides στο forum Καλημέρες κι ευχολόγια
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2007, 11:09
  4. Neo Honda Hornet
    από Nikos_XT250 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2004, 09:28
  5. protash gia to neo moto.gr
    από vasdekiss στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 13:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF