Σελίδα 5 από 10 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 140

Θέμα: Ducati Extreme 1199- mod 2012

  1. #61
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Ξεκαθαρίστε αν μιλάτε για το RC30 ή το RC36.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  2. #62
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
    Ξεκαθαρίστε αν μιλάτε για το RC30 ή το RC36.
    Κι ομως φιλε μου,ο Two Stroke μιλαει για το RC30.Για ρωτα τον και που το βρηκε σε ΠΜ,αν θες!

  3. #63
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.965
    Acacius αν το αγωνιστικό είναι φουλ ανθρακας για να είναι ελαφρύτερο αλλά απέτυχε διότι είναι εντελώς άκαμπτο ή ίσως δεν μπόρεσαν να πετύχουν την πληροφόρηση που χρειάζεται ο αναβάτης λες ότι μπορεί να έχει τα ίδια προβλήματα και το παραγωγής?

    Λοιπόν μακάρι να είχα το πλαίσιο του Ρόσι και ας είχα και τα προβλήματα του!
    Sent from me using a computer.

  4. #64
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Καλά δεν είναι και σίγουροι τι φταίει ακριβώς, το ψάχνουν ακόμα: http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=9397

    Να θυμίσω ότι μέχρι πέρσι στο μέσον της χρονιάς, η Honda το έψαχνε και αυτή. Σε κάθε αγώνα άλλαζε στο μηχανάκι του Pedrosa θέση το μοτέρ στο πλαίσιο ώστε να έρθει πιο κοντά στο κέντρο μάζας ο στρόφαλος και να μειωθεί η επίδραση από το γυροσκοπικό κλπ.

    Επίσης, η περσινή πρωταθλήτρια motogp, Yamaha, έβαλε στο R1 τον στρόφαλο από το M1 και βγήκε να είναι το πιο αργό...

    Δεν πήραν το πλαίσιο της GP11 το τροποποιήσανε για να πιάνει στον V-2 αντί για τον V-4 βάλανε και τα φώτα και πάρτε το. Είναι λίγο υπεραπλουστεύσεις αυτά που λέτε ότι θα έχει τα ίδια προβλήματα που έχει και η GP11.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  5. #65
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Και όμως ο Acacius έχει απόλυτο δίκιο και μου κάνει εντύπωση το ότι τα σχόλια σε όλο το thread αναφέρονται στο πως μοιάζει η μοτοσυκλέτα και όχι στο ότι φέρνει στον δρόμο μια εντελώς αποτυχημένη τεχνολογία .

    Ναι , εμείς δεν είμαστε ο Rossi και ίσως να μην καταλάβουμε ότι κάτι δεν πάει καλά στο όριο . Μην ξεχνάτε όμως , ο κόσμος δεν περιφέρεται γύρω από εμένα και εσάς. Υπάρχουν και πολύ καλύτεροι "χεράδες" που θα οδηγήσουν την μοτοσυκλέτα στο όριο και θα καταλάβουν πολύ περισσότερα . Επίσης , υπάρχουν αγωνιστικές ομάδες που θα το αγοράσουν .

    Η λογική " 'ντάξ' μωρέ , καλή ιδέα είναι το πλαίσιο χωρίς πλαίσιο , αλλά στο motogp το φτιάξαν σκληρό και κουλάνανε τον Ρόσι , αλλά τώρα να 'ουμ' θα κόψουνε λίγο υλικό να μαλακώσει και θα 'ναι τζιτζίκι .." , μπάζει από παντού .

    Ναι , να κόψουνε λίγο υλικό , ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΚΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ; Το ότι "δεν το 'χει" η Ducati με το συγκεκριμένο πλαίσιο , βγάζει μάτια . Και για να μην πει κανένας ότι όλοι οι αναβάτες του motogp που δεν μπόρεσαν να το πάνε είναι κουλάντζες , ας ψάξουν και το πόσες τούμπες έφαγε ο stoner από τότε που του άλλαξαν το πλαίσιο .

    Αλλά βλέπεις , αν άφηναν πάνω την σκαλωσιά που όντως είναι πλαισιάρα , δεν θα πούλαγαν τίποτα άλλο από design .

    Άμα θέλει η Ducati να κάνει μια σοβαρή κίνηση , ας μάθει πρώτα πως να φτιάχνει τέτοια πλαίσια και μετά ας τα βγάλει στην αγορά .
    Αλλά ξέχασα , πρέπει να το βγάλει τώρα γιατί από του χρόνου ξαναλλάζει τεχνολογία πλαισίου στα motogp και αυτό θα έμενε απούλητο.

    Ρε καλά κάνουνε και τα χρεώνουνε χρυσάφι ...
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  6. #66
    Δεν νομίζω ότι αυτό που τους δυσκολεύει είναι το carbon αυτό καθεαυτό.

    Ειδικά με τον κινητήρα μέρος του πλαισίου και έχοντας μόνο 6 κινητήρες έχουν περιορισμένο αριθμό αλλαγών και ρυθμίσεων που μπορούννα δοκιμάσουν.

    Διαβάστε λίγο και τι έχει πει ο Preziosi:

    http://www.msfree.gr/ms.php?id=24769

    http://www.msfree.gr/ms.php?id=24799
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  7. #67
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Δεν έχει απολύτως καμμία σημασία τι είναι αυτό που τους δυσκολεύει.
    Σημασία έχει ότι ενώ το ψάχνουν τόσο καιρό , τελικά δεν έχουν καν πλησιάσει στο να καταλάβουν τι φταίει , για λύση ούτε λόγος .
    Αυτό σημαίνει ότι είναι μια τεχνολογία που τους είναι εντελώς άγνωστη και προχωράνε στα τυφλά .
    Με αυτή την λογική , ας πάρουνε κανένα μέντιουμ για μηχανικό , μπορεί να καταφέρει περισσότερα .

    Ε , λοιπόν , όταν πουλάς (και μάλιστα πανάκριβα) μια τεχνολογία που δεν την κατέχεις , δεν είσαι κατασκευαστής , παπατζής είσαι .

    Το ότι το R1 με τον crossplane στρόφαλο ήταν πιο αργό από το προηγούμενο , δεν είναι καν επιχείρημα . Η Yamaha δεν το έβγαλε για πιο γρήγορο , αλλά για να αλλάξει οδική συμπεριφορά , κάτι που το είχε πετύχει και στους αγώνες και το πέτυχε και στο R1 .

    Αν έτρωγαν οι οδηγοί του HRC την μία μετά την άλλη τις τούμπες λόγω "πρωτοπορειακού πλαισίου" , έχετε ιδέα τι θα άκουγε αν αυτό το "πρωτοπορειακό πλαίσιο" το φόραγαν στο CBR 1000 ;
    Άσε που οι μισοί θα κάνανε χαρακίρι από την ντροπή τους .
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  8. #68
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
    Δεν έχει απολύτως καμμία σημασία τι είναι αυτό που τους δυσκολεύει.
    Δεν είμαι δικηγόρος της ντουκάτι απλά λέω πως ίσως οι αγώνες με τους περιορισμούς που έχουν δεν τους βοηθούν στο να δουλέψουν και να εξελίξουν.

    Αλλά που λέει ότι είναι ακριβώς το πλαίσιο του μότο τζι πι και όχι ένα αντίστοιχο για τις μοτοσυκλέτες παραγωγής?
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  9. #69
    μην είστε απόλυτοι μάγκες...μην τα ξέρετε όλα πριν καν δούμε περί τίνος πρόκειται...εικασίες μπορούμε να κάνουμε μόνο και να μιλάμε υποθετικά καταλήγοντας σε ,αν όχι εσφαλμένα, επισφαλή ως επί το πλείστον συμπεράσματα..
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #70
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    TWO_STROKE_HOOL gia to boytso ta ducati oyte ena kafe tis prokopis de boroyme na pame na pioyme me ta xrepia briskoyn kato


    to adalaso me z750 na isixaso


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	smiley-smiley-1180990_1024_768.jpg 
Προβολές:	226 
Μέγεθος:	56,7 KB 
ID:	239794

  11. #71
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Ένα ρητό λέει: Δεν απέτυχα. Απλά βρήκα 10.000 τρόπους που δεν δουλεύουν.

    Διάβασε το πρώτο link του Joyrider, αν μη τι άλλο είναι μια λογική εξήγηση που άφησαν το "μη πλαίσιο".

    Δεν πουλάνε μόνο το μονοκόκ, πουλάνε και το μηχανάκι γύρω από αυτό... το οποίο είναι μόλις 164 κιλά και βγάζει 195 ψωράλογα και έχει και ένα κάρο ηλεκτρονικά επάνω του. Μπορεί να σκορπάει κάθε τρεις και λίγο. Μαζί σου. Αλλά αυτό μένει να το δούμε.

    Τον crossplane τον έβαλε για καλύτερη οδική συμπεριφορά; Βγήκαμε δεύτεροι αλλά δεν κούναγε τόσο στο άνοιγμα του γκαζιού στις εξόδους των στροφών...

    Το HRC είχε και αυτό τα θέματα του. Μέχρι πέρσι το έψαχναν και αυτοί. Φέτος που ήταν θέμα τιμής να πάρουν τίτλο στα 800 κόντεψαν να το κάνουν ενιαίο Honda και έριξαν ένα σκασμό λεφτά. Έχεις ακούσει τιμές για το πρωτοποριακό τους κιβώτιο;
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  12. #72
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    TWO_STROKE_HOOL gia to boytso ta ducati oyte ena kafe tis prokopis de boroyme na pame na pioyme me ta xrepia briskoyn kato


    to adalaso me z750 na isixaso
    εσύ ρε φίλε τί βάλθηκες να μας αποδείξεις?(φιλικά πάντα έτσι?)
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  13. #73
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    oti se exo


    ex8rika pada

  14. #74
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    oti se exo


    ex8rika pada
    :rotflmao: :rotflmao: στο πληκτρολόγιο ......τσάμπα μάγκας(και πάλι φιλικά)
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #75
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerman
    :rotflmao: :rotflmao: στο πληκτρολόγιο ......τσάμπα μάγκας(και πάλι φιλικά)

    oxi ke apo koda se exo mi stenaxoriese (ke pali ex8rika)

Σελίδα 5 από 10 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ducati sbk 2012
    από alexioannides στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2011, 17:14
  2. Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2007, 00:11
  3. Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2007, 09:08
  4. Απαντήσεις: 100
    Τελευταίο μήνυμα: 11/04/2007, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF