Καλα, το βαραντερο ειναι η επιτομη του υψηλου κεντρου βαρους σε δυο τροχους. Το GSA ειναι απλα γελοιο οταν το 35λιτρο τεποζιτο ειναι γεματο. Αξιζει η εμπειρια να το οδηγησει καποιος γεματο.Αρχικά δημιουργήθηκε από liakaros
Οκ διευκρινισις για να μην παρεξηγηθω...
Μια φορα και εναν καιρο σε μια βολτα,κατεβηκα απο το βαραντερο και εκατσα στο gs...και μου φανηκε σαν ποδηλατο στο βαρος...![]()
@panos
Διαβασε κανενα αντικειμενικο τεστ του vfr1200 (η οδηγησε ενα) και θα διαπιστωσεις τι μαγικο εχει γινει με την κατανομη του βαρους του και ποσο γρηγορα και ευκολα στριβει. 260+ κιλα με κλιπον που εξαφανιζονται εν κινησει.
Επισης, κατσε πανω σε ενα GTR1400 και διαπιστωσε ποσο με τιποτα δεν θα υπεθετες οτι απο κατω σου βρισκονται 300 κιλα.
Παμε τωρα στο crosstourer. Μαντεψε τι ειδους μηχανη ειναι...Tourer! Δεν παει να κοντραρει ΚΤΜ στο χωμα. Χεστηκε. Ειναι φτιαγμενο για να μεταφερει δυο ατομα με εντουραδικη θεση οδηγησης, και λογω του 19αρι τροχου μπορει να μπει και σε ενα χωματοδρομο χωρις να κοσκινιζει το τιμονι και χωρις να βρισκει κατω στο πρωτο χαλικακι.
Και τελος, η ολη φιλολογια υπερ της ελαφριας μηχανης ειναι ρατσισμος σε δυο τροχους. Υπαρχουν συνθηκες (και χρησεις) που η βαρια μηχανη ειναι και πιο καταλληλη και κυριως ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ στην οδηγηση.