Χαιρετώ! Λοιπόν ψάxνω την γνώμη όσων ξέρουν πέντε τεχνικά πράγματα γιατί έχω φάει μεγάλη πίκρα. Ξεκινάω τον πόνο μου.
Μετά από πολύ κόπο να μαζέψω τα λεφτά και ακόμη περισσότερο ψάξιμο αποφάσισα να αγοράσω την πρώτη μου μηχανή. Τελικά βρήκα μια προσφορά από στόκ της Piaggio. DERBI GPR 125 4T 4V -τετράχρονο. Από 4000 περίπου που πάει καινούριο τα στόκ το δίνανε 2900! Μοντέλο 2010 και ολοκαίνουριο. Εγγυήσεις, όλα κομπλέ. Ο έρωτας ήτανε ακαριαίος και το αποφάσισα και το έκλεισα με την μια.
Πάμε τώρα στο ζόρι. Την μηχανή την παρέλαβα 31 Οκτωβρίου. Ολοκαίνουρια με τα πλαστικά πάνω, όντως. Από την αρχή λοιπόν, όταν την άναβω, την αφήνω στο ρελαντί για να ζεσταθεί πριν ξεκινήσω. Αυτή σβήνει μόνη της 2 ή και 3 φορές κάθε πρωί, ακόμα κι αν δώσω λίγο γκάζι εν στάσει. Αφού ζεσταθεί,όλα καλά. Ο πωλητής μου είπε οτι έτσι είναι στην αρχή και μετά θα "ανοίξει". Τεσπά, δεν έδωσα πολύ σημασία. Ξεκινάω Καβάλα - Ξάνθη, όλα καλά. Στις 5 (!!!) ημέρες πάνω, μου σβήνει στο άσχετο ενώ είναι ήδη ζεστή λίγο έξω από την Ξάνθη, σάββατο στις εστίες. Προσπαθώ να την βάλω μπρος ξανά και ξανά, τίποτα. Βλέπω οτι ψέκαζε άκαυστη βενζίνη από την εξάτμιση κάθε φορά που προσπαθούσα.. Δεν ξαναπροσπαθώ, παίρνω τηλέφωνα, κι ο αντιπρόσωπος της Piaggio μου λέει δεν μπορεί σαββατο, την Δευτέρα. Την αφήνω και φεύγω. Την Δευτέρα κάτω από την μηχανή μια μικρή λιμνούλα λάδια!!Την παίρνουνε στο συνεργείο. Μου λένε δυο μέρες μετά οτι φταίει λέει το "ρουμπινέτο". Μου εξηγεί είναι ένα σωληνάκι που μεταφέρει τα καυσαέρια μετά την κάυση στον κύλινδρο και έχει πάνω κι ένα ακόμα σωληνάκι για τον δείκτη του ρεζερβουάρ. Και επειδή είχε χαλάσει, κατέβαινε πάρα πολύ βενζίνη και πλυμμήρισε ο κινητήρας από βενζίνη. Μάλιστα ενώ είχα βάλει αμέσως πριν 8Ε βενζίνη, είχε φύγει όλη μέσα και το ρεζερβουάρ άδειο. Λέει έβγαλε την βενζίνη και το λάδι, έκανε αλλαγή λαδιών και μπουζί που είχε βραχυκυκλώσει. Και ξεκινάει την εγγύηση για το ανταλλακτικό ρουμπινέτο. Μετά από 5 μέρες και καθώς το ρουμπινέτο αργεί, μου βάζει ένα "ολόιδιο" όπως λέει απλά που δεν έχει το κόλπο για τιν δείκτη βενζ. και μου την δίνει την μηχανή. Την κάνω μια βόλτα, και κάποια πράγματα δεν μου κάθονται τέλεια(π.χ. όταν αφήνω το γκάζι κατεβάζει στροφές μέχρι τις 2500 και μετά από 2-3 δευτερόλεπτα στις 1500 που είναι το ρελαντί. Επίσης το ρελαντί κάπως τσιμπημένο). Το επόμενο πρωί την βάζω μπροστά και την αφήνω δυο λεπτά για ζέσταμα. Αρχίζει και πάλι ψεκάζει μεγάλες σταγόνες από άκαυστη βενζίνη αλλά συνεχίζει να δουλέυει. Την σβήνω αμέσως μην ξαναγίνει το ίδιο.
Και τώρα ρωτάω: Ξέρει κανείς αν αυτό το "πλημμύρισμα" του κινητήρα με βενζίνη θα έχει προκαλέσει κάποια μόνιμη φθορά στον κινητήρα?? Για παράδειγμα,όπως το σκέφτομαι ο καταλύτης δεν θα έχει καταστραφεί?? Άλλα πιο βασικά μέρη-χέσε τον καταλύτη? Εξηγείται από το ρουμπινέτο??
Όπως το σκέφτομαι: Α. Το ρουμπινέτο που μου έβαλε, τελικά δεν ήταν ολόιδιο και δημιουργήθηκε ξανά το ίδιο πρόβλημα.
Β. Το ρουμπινέτο ήταν όντως το ίδιο, αλλά δεν έφταιγε αυτό για την βλάβη εξαρχής και για αυτό το πρόβλημα συνεχίζει ακόμα όπως πριν,χωρίς να ξέρουν τί φταίει.
Τί λέτε ρε παιδιά??? Έχω απογοητευτεί πολύ. Άλλοι παίρνουν μηχανή και καβλώνουν κι εγώ πάνω στην βδομάδα έχω ήδη ψιλομετανιώσει την ώρα και την στιγμή.
Επίσης, με έβαλε να πληρώσω εγώ την αλλαγή λαδιών και μπουζί γιατί λέει τα αναλώσιμα δεν είναι μέσα στην εγγύηση. Ισχύει??
Ευχαριστώ πολύ κι συγγνώμη αν σας κούρασα με την μακροσκελή έκθεση μου.
Εγώ τώρα σκέφτομαι θα τους βάλω να μου ξαναλλάξουν λάδια και να λειτουργήσει μόνο όταν έρθει το καινούριο ορίτζιναλ ανταλλακτικό. Αν συνεχίζει και τότε, απλά θα την πάω σε άλλο εξουσιοδοτημένο.![]()