Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 77

Θέμα: Honda CrossTourer 2012

  1. #16
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από liakaros
    Οκ διευκρινισις για να μην παρεξηγηθω...

    Μια φορα και εναν καιρο σε μια βολτα,κατεβηκα απο το βαραντερο και εκατσα στο gs...και μου φανηκε σαν ποδηλατο στο βαρος...
    Καλα, το βαραντερο ειναι η επιτομη του υψηλου κεντρου βαρους σε δυο τροχους. Το GSA ειναι απλα γελοιο οταν το 35λιτρο τεποζιτο ειναι γεματο. Αξιζει η εμπειρια να το οδηγησει καποιος γεματο.

    @panos
    Διαβασε κανενα αντικειμενικο τεστ του vfr1200 (η οδηγησε ενα) και θα διαπιστωσεις τι μαγικο εχει γινει με την κατανομη του βαρους του και ποσο γρηγορα και ευκολα στριβει. 260+ κιλα με κλιπον που εξαφανιζονται εν κινησει.
    Επισης, κατσε πανω σε ενα GTR1400 και διαπιστωσε ποσο με τιποτα δεν θα υπεθετες οτι απο κατω σου βρισκονται 300 κιλα.

    Παμε τωρα στο crosstourer. Μαντεψε τι ειδους μηχανη ειναι...Tourer! Δεν παει να κοντραρει ΚΤΜ στο χωμα. Χεστηκε. Ειναι φτιαγμενο για να μεταφερει δυο ατομα με εντουραδικη θεση οδηγησης, και λογω του 19αρι τροχου μπορει να μπει και σε ενα χωματοδρομο χωρις να κοσκινιζει το τιμονι και χωρις να βρισκει κατω στο πρωτο χαλικακι.

    Και τελος, η ολη φιλολογια υπερ της ελαφριας μηχανης ειναι ρατσισμος σε δυο τροχους. Υπαρχουν συνθηκες (και χρησεις) που η βαρια μηχανη ειναι και πιο καταλληλη και κυριως ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ στην οδηγηση.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #17
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/09/2009
    Μηνύματα
    18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Καλα, το βαραντερο ειναι η επιτομη του υψηλου κεντρου βαρους σε δυο τροχους. Το GSA ειναι απλα γελοιο οταν το 35λιτρο τεποζιτο ειναι γεματο. Αξιζει η εμπειρια να το οδηγησει καποιος γεματο.

    @panos
    Διαβασε κανενα αντικειμενικο τεστ του vfr1200 (η οδηγησε ενα) και θα διαπιστωσεις τι μαγικο εχει γινει με την κατανομη του βαρους του και ποσο γρηγορα και ευκολα στριβει. 260+ κιλα με κλιπον που εξαφανιζονται εν κινησει.
    Επισης, κατσε πανω σε ενα GTR1400 και διαπιστωσε ποσο με τιποτα δεν θα υπεθετες οτι απο κατω σου βρισκονται 300 κιλα.

    Παμε τωρα στο crosstourer. Μαντεψε τι ειδους μηχανη ειναι...Tourer! Δεν παει να κοντραρει ΚΤΜ στο χωμα. Χεστηκε. Ειναι φτιαγμενο για να μεταφερει δυο ατομα με εντουραδικη θεση οδηγησης, και λογω του 19αρι τροχου μπορει να μπει και σε ενα χωματοδρομο χωρις να κοσκινιζει το τιμονι και χωρις να βρισκει κατω στο πρωτο χαλικακι.

    Και τελος, η ολη φιλολογια υπερ της ελαφριας μηχανης ειναι ρατσισμος σε δυο τροχους. Υπαρχουν συνθηκες που η βαρια μηχανη ειναι και πιο καταλληλη και κυριως ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ στην οδηγηση.
    100% σύμφωνο με βρίσκεις φίλε μου.
    Ένα touring μηχάνημα πρέπει να τα έχει τα κιλάκια του. Και εξηγούμαι.
    Αύριο που θα έχει 10 μποφόρια θα πάρω το τουτού, γιατί έχω την επιλογή.
    Το καλοκαίρι όμως που βρέθηκα στο Brennero στα Ιταλοαυστριακά σύνορα να διασχίζω γέφυρα με 35 μποφόρ και βροχή, τα 240 της δικιάς μου και τα 115 δικά μου +2 πλαϊνές 44άρες και ευχόμουν να είχα ακόμα 100. Έτσι για να ξέρουμε τι λέμε.
    Στην τουριστική χρήση της μοτοσυκλέτας ο πρώτος και απαράβατος κανόνας είναι να πας και να γυρίσεις αρτιμελής και όχι να μπεις σε κάθε πίστα που θα βρεις εντός και εκτός δρόμου.
    Άποψη μου παίδες.

  3. #18
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.790
    το μηχανακι ειναι η φυσικη συνεχεια του varadero και αφου η honda δεν εξελιξε τον δικυλυνδρο εβαλε τον v4.παντως απο φιλους varaderakides εχει αποσπασει πολυ καλα σχολια.τωρα ποσους καινουριους πελατες απο αλλες εταιριες θα πιασει ειναι ενα ζητημα που δεν το βλεπω να εξελισεται θετικα.




    υ.γ.παντως παραμενουμε η οαση στα big on-of και πολυ χαιρομαι γι αυτο
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  4. #19
    in standby mode Το avatar του/της liakaros
    Εγγραφή
    09/05/2007
    Μηνύματα
    320
    Αρχικά δημιουργήθηκε από πυξιδας990
    το μηχανακι ειναι η φυσικη συνεχεια του varadero και αφου η honda δεν εξελιξε τον δικυλυνδρο εβαλε τον v4.παντως απο φιλους varaderakides εχει αποσπασει πολυ καλα σχολια...

    Ειναι μια αληθεια αυτο...

    Για να δουμε...το ρημαδι το βαραντερο 3 φορες το εχω αγορασει...αν ειναι και αυτο τοσο ''καναπεδατο'' ψηνομαι

  5. #20
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Καλα, το βαραντερο ειναι η επιτομη του υψηλου κεντρου βαρους σε δυο τροχους. Το GSA ειναι απλα γελοιο οταν το 35λιτρο τεποζιτο ειναι γεματο. Αξιζει η εμπειρια να το οδηγησει καποιος γεματο.

    @panos
    Διαβασε κανενα αντικειμενικο τεστ του vfr1200 (η οδηγησε ενα) και θα διαπιστωσεις τι μαγικο εχει γινει με την κατανομη του βαρους του και ποσο γρηγορα και ευκολα στριβει. 260+ κιλα με κλιπον που εξαφανιζονται εν κινησει.
    Επισης, κατσε πανω σε ενα GTR1400 και διαπιστωσε ποσο με τιποτα δεν θα υπεθετες οτι απο κατω σου βρισκονται 300 κιλα.

    το οτι θα ειναι ζυγισμενο ειναι δεδομενο...οπως επισης οτι 8α εχει και συμπεριφορα αυτοκινητου....αλλα μιλαμε για ενα μηχανακι ON OFF...οποτε v4 moter και 300 κιλα ειναι ανεκδοτο....

    επισης το βαρος ειναι ανεκδοτο...του πουστη στο 2011 με την επιστημη των υλικων και με ενα σωρο βελτιστοποιησεις που εχουν φτασει στα σημερινα δεδομενα αυτοι οι δεινοσαυροι ειναι απλα απαραδεκτοι.........

  6. #21
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    αλλα μιλαμε για ενα μηχανακι ON OFF...οποτε v4 moter και 300 κιλα ειναι ανεκδοτο....
    Ρε συ Πανε, περι αυτου προκειται, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝ-ΟΦ το μηχανακι, τουρινγκ ειναι, μεχρι και ο τιτλος το λεει! Απλα η μοδα/χρηση αλλαξε και τωρα τελευταια (απο το 1100GS) βγαινουνε και τουρινγκ μηχανες με ψευδο-εντουρο καταβολες ενα πραμα. Και καλα κανουν κατα την γνωμη μου, γιατι κερδιζεις περισσοτερα απ'οσα χανεις, διοτι αφ'ενος τιθεται ζητημα τουρινγκ σε βατους χωματοδρομους και αφ'ετερου η ορθια θεση σε συνδυασμο με φαρδυ τιμονι κανει μια βαρια μηχανη πιο μανιτζεβελη. Οποτε μη βαφτιζετε μια μηχανη συμφωνα με αυτο που αν ηταν δε θα δουλευε, αλλα δειτε την γι'αυτο που ειναι και ολα αλλαζουν.

    Και γιατι σε ενοχλει ο v4 σε 300 κιλα? Με το ρετιουνινγκ που εχει θα φευγει σφεντονα και τα 200 θα τα βλεπει πιο γρηγορα και απο 990 και βαζω στοιχημα γι αυτο. Τα ν1200 ηρθαν για να μεινουν, η θεια χοντα κατι ξερει.
    Τα αυτα ισχυουν και για το Τ1200, που θα αποδειχθει μια χαρα μηχανακι, απλα πιστευω σε θεματα κεντρου βαρους η χοντα θα ειναι καποια κλικ πιο μπροστα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #22
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Τουλάχιστον αυτό δηλώνει τι είναι και δεν μας έχει σκοτίσει τα μυαλά με ατάκες του στυλ πέρα απ' τις ερήμους κτλ. ούτε έκανε την παρουσίασή του πάνω σε άμμο που έφερε απ' την Σαχάρα ή με φωτογραφίες στις οποίες ξηλώνει φυτευτά κοτρόνια με σλικ λάστιχα.

    Σωστά τα λέτε όσον αφορά το κιλά αλλά νομίζω πως με πάνω από 240 λίγες είναι οι διαφορές στην σταθερότητα, στους πλαϊνούς ανέμους κτλ, ενώ είναι υπέρ αρκετά για να έχεις την στιβαρότητα και την αντοχή που χρειάζεται μια μηχανή που θα φορτωθεί σαν μουλάρι. Αρκεί να χρησιμοποιήσεις λίγο καλύτερα υλικά και ακριβότερα κράματα. Το οποίο όμως κοστίζει. Και επειδή ήδη πουλάς ακριβά και δεν μπορείς να αυξήσεις την τιμή πολύ, δεν το κάνεις για να μην επιβαρυνθείς μέρος του κόστους αυτού και εσύ και μειώσεις τα κέρδη σου. Γιατί αν αυτό το βαρίδι έχει περί το 15άρι και το απλό νουκάτι (το μουλτι ντε!) έχει λίγο παραπάνω, ενώ το high teck κοντά στο 20άρικο, τότε το honδa είναι πολύ πιο ακριβό απ' τα δύο μουλτιστραντα.
    Σε τελευταία ανάλυση αν θέλω βαριά μηχανή αγοράζω λίγο μολύβι και το ρυθμίζω το θέμα μόνος μου! Ή για να μην μπαίνω σε έξοδα (ακρίβυνε και αυτό) δένω μια κοτρόνα ρε αδελφέ και όταν κόψει ο αγέρας την αμολάω.
    Το κολπάκι αυτό θα το εφαρμόσω και εγώ με το πανάλαφρο τενερέ για να μην αλλάζω τις λωρίδες τρεις τρεις κάθε φορά που τρώω ριπή αέρα απ' τα πλάγια.

    Αυτό το μισό φτερό κάτω απ' το φανάρι τι το ήθελε ρε γαμώτο? Για να σκίζει τους αιθέρες? Λες να βάλω και εγώ?
    Sent from me using a computer.

  8. #23
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Η αλήθεια πάντως είναι πως δεν έχει το χάλι που περίμενα.


    Υγ. Φωτιά να με κάψει τέτοια πράγματα που γράφω!
    Sent from me using a computer.

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Είναι άσχημο !!
    Πονάνε τα μάτια μου που το βλέπω

    Μου αρέσουν πάρα πολύ τα Χόντα, αλλά τα τελευταία μοντέλα που έχει βγάλει είναι για να τρώνε τα παιδιά το φαϊ τους. Κρίμα

  10. #25
    Αυτεξούσιο μέλος Το avatar του/της Αμφίσημος
    Εγγραφή
    21/06/2010
    Μηνύματα
    269
    OK. Αν και θα ήθελα περισσότερες φωτογραφίες - απο το να δω ενα ακόμη facelift του Varadero προτιμώ οτιδήποτε νέο! Αν ήταν να αποκτήσω mega touring 'enduro' θα του έριχνα σίγουρα ένα test ride! Το μοτέρ είμαι σίγουρος πως θα είναι super ροπάτο παντού με γκαζάκι γλυκό! Θα φορτώνεται άκοπα, θα τρώει χιλιόμετρα και πάει λέγοντας.
    Το αποκαρδιωτικό είναι πως μιμείται το μεγάλο GS όπως ή Triumph το μικρό GS. Χάθηκε ο κόσμος να μισθώσουν κανένα σοβαρό σχεδιαστή ή απλά λένε - αφού πουλάει το 'σετ' της bmw ας το αντιγράψουμε; Όχι τίποτες άλλο αλλά αβαντάρονται και οι μπέμπες απ'το πουθενά. Όχι ότι δεν αξίζουν μνεία δηλαδή αλλά όταν αντιγράφεις έτσι απροκάλυπτα κάποιον συνεπάγεται πως δέχεσαι την ανωτερότητα του.
    Τελικά επαληθεύονται τα συνομοσιολογικά σενάρια που πληθαίνουν τελευταία και θέλουν τις εταιρείες όχι ως ανταγωνιστές αλλά ως συμμάχους στην αγορά και απλά μοιράζουν την πιτούλα όμορφα και καλά.
    Το βαραίνω το πράμα και είναι νύχτα. Στο θέμα μας. Και 300kg να ήταν αυτό το μοτεράκι θα το ήθελα μια βολτίτσα ας μην κρύβομαι. (και δω φωτιά θα πέσει να με κάψει Αποστόλη). Και το Tenere μ' είναι 200 αλλά έχει μεγάλο βαθμό ελεγξιμότητας. Συμπεραίνω λοιπόν πως η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είναι ενα μπεμβεδοκακέκτυπο με δεδομένη όμως μια ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστίας που αρέσκεται να ταξιδεύει αγόγγυστα δικάβαλη και τουμπανιασμένη στο διηνεκές και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά.
    Χα! Θα μπορούσαν κάλλιστα να επανασχεδιάσουν / εκσυγχρονίσουν την αγαπημένη Αφρικάνα και να τελειώνουν τα ψέμματα. Τόσα χρόνια κανένας τους τάχα δεν ακούει;

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    To vfr των χωμάτινων φαντάζομαι :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  12. #27
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592

    Re: Honda CrossTourer 2012

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    ...

    Άντε να τελειώνουμε με την κρίση να το πάρω :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: ...
    δλδ να σχολιασουμε το επομενο μηχανακι του τομας?



    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  13. #28
    Ορίστε μέχρι και η agusta ζήλεψε


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	tricruiser.jpg 
Προβολές:	431 
Μέγεθος:	68,3 KB 
ID:	240069
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  14. #29
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Δεν είναι θέμα ζήλιας. Επιδημία είναι!
    Sent from me using a computer.

  15. #30
    Ωραίο φαίνεται και παρά τα 2 εκατομμύρια ευρώ που θα κοστίζει ομολογώ ότι αν τά'χα θα τό'παιρνα κιόλας..

    Τι παίζει με το upside down όμως; Δεν φαίνεται να υπάρχει σε όλες τις φωτό στο νετ (πχ εδώ.)

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. 2012 Honda CBF700 (auto)
    από Pan_Londinium στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2012, 20:32
  2. 2012 Honda CBR1000RR
    από Arxagelos στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2011, 10:28
  3. Νεο Honda Crosstourer 1200 V4
    από astrag στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 61
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2010, 14:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF