Με αφορμή κυρίως τη δράση της στον τομεα των "κουτιων" οπως τα λετε,αλλα με αιτια γενικοτερα τις απογοητευτικες ενεργειες της εταιριας τα τελευταια 3-4 χρόνια,ανοιγω και γω μια συζητηση για την Honda!
Ολοι νομιζω θυμομαστε τη Honda.Και πρωτοπόρος και κορυφαία...μηχανάκια σαν τα XRV,NSR,VFR ήταν κορυφαία στην κατηγορία τους! Πρωτοπόρος είναι ακομα στα συστήματα μετάδοσης σίγουρα,και μάλλον και στον περιορισμό ρύπων και κατανάλωσης.Αλλα τα υπόλοιπα? Ούτε πειραματισμοί με πλαίσια,ούτε αλχημείες με τους κινητήρες,ούτε πειράματα με τις αναρτήσεις.Μια εταιρία που κάποτε,για να ανταγωνιστεί τους δίχρονους κινητήρες έφτιαξε οκτακύλινδρο κινητήρα-πάντα όμως εντός των κανονισμών-μας δίνει τώρα 51 άλογα απο 2 κιλυνδρους 700 κυβικών.Για να μην πουμε για τα αυτοκινητα,οπου βαζει σε μοντελα 2012 5αρια κιβωτια και ψεκασμο εξω απο το θαλαμο καυσης τη στιγμη που οι αλλοι εχουν 8αρια διπλου συμπλεκτη, αμεσο ψεκασμο και τουρμπο!Ολα στο κυνηγι της καταναλωσης!
Αυτό που έχουν παρανοήσει η Honda και όσοι μπαίνουν στο παιχνίδι της κατανάλωσης μέχρι το τελευταίο λίτρο,είναι οτι στις καθημερινές συνθήκες,η κατανάλωση εξαρτάται κατα 70 τουλάχιστον % απο τον αναβάτη.Δε πα να χεις και CBF 125? Άμα ο αναβάτης το οδηγει τέρμα γκάζι,ξέχασε την την κατανάλωση!
Σε καμία περίπτωση δεν λέω να μην ψαχτει για να προσφερει προιντα συμφωνα με τις συγχρονες επιταγες χαμηλων ρυπων και καταναλωσης!Αλλα δεν μπορείς να βασιζεις το 70% των μοντελων σου στην καταναλωση και στους ρυπους! Γιατι αυτό πάει να κάνει η Honda,αν κρίνω απο τα 4 τελευταία της μοντέλα!
Εδώ η Mazda παλεύει 30 χρόνια μόνη της να συνεχίσει να προσφέρει μοντέλα με περιστροφικό κινητήρα! Και συνεχίζει,κι ας ειναι παραλογο.Αυτά η Mazda,που ειναι 3-4 φορες μικροτερη απο την Honda και δεν εχει ουτε καν το 1/3 των κερδων της.Δεν μπορεί λοιπόν η Honda,μια τοσο μεγάλη εταιρία,να αφησει την συμβατικη οδο και να να κανει κατι λιγο πιο παρατολμο?![]()
Δεν θα το ελεγα αμα δεν το ειχε κανει ποτε...εγω ομως θυμαμαι το 80 που παλευε ποσο χρονια να πεισει τον κοσμο οτι τα τετραχρονα ειναι το μελλον.Και το καταφερε.Τι και αν αυτο δεν συνεβη στα GP?Άφησε πίσω τόσο υπέροχα μοντέλα,τοσο ομορφα δημιουργηματα ελευθερης ανθρωπινης σκεψης.Honda NR 750,Honda NR500,Honda VFR 750 R ή ακομα και πιο παλια και ισως οχι τοσο καινοτομα,μα σιγουρα ιδιαιτερα,οπως το RC166!
Εγώ θυμάμαι την Honda να έχει ως φιλοσοφία το να μη βαζει πουθενα ορια.Να δοκιμαζει το παρατολμο.Ας προσπαθησει να διατηρησει την φιλοσοφια της αυτη,για να μην γινει αλλος ενας απροσωπος βιομηχανικος γιγαντας!![]()
Υ.Γ: Μην ακουσω "Που κολλανε τα κουτια"Η Honda εχει την ιδια φιλοσοφια και στα αυτοκινητα και στις μηχανες,οποτε ως παραδειγμα καθολου ατοπο δεν ειναι!!!