Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 105

Θέμα: Που είναι η Honda?

  1. #1

    Που είναι η Honda?

    Με αφορμή κυρίως τη δράση της στον τομεα των "κουτιων" οπως τα λετε,αλλα με αιτια γενικοτερα τις απογοητευτικες ενεργειες της εταιριας τα τελευταια 3-4 χρόνια,ανοιγω και γω μια συζητηση για την Honda!

    Ολοι νομιζω θυμομαστε τη Honda.Και πρωτοπόρος και κορυφαία...μηχανάκια σαν τα XRV,NSR,VFR ήταν κορυφαία στην κατηγορία τους! Πρωτοπόρος είναι ακομα στα συστήματα μετάδοσης σίγουρα,και μάλλον και στον περιορισμό ρύπων και κατανάλωσης.Αλλα τα υπόλοιπα? Ούτε πειραματισμοί με πλαίσια,ούτε αλχημείες με τους κινητήρες,ούτε πειράματα με τις αναρτήσεις.Μια εταιρία που κάποτε,για να ανταγωνιστεί τους δίχρονους κινητήρες έφτιαξε οκτακύλινδρο κινητήρα-πάντα όμως εντός των κανονισμών-μας δίνει τώρα 51 άλογα απο 2 κιλυνδρους 700 κυβικών.Για να μην πουμε για τα αυτοκινητα,οπου βαζει σε μοντελα 2012 5αρια κιβωτια και ψεκασμο εξω απο το θαλαμο καυσης τη στιγμη που οι αλλοι εχουν 8αρια διπλου συμπλεκτη, αμεσο ψεκασμο και τουρμπο!Ολα στο κυνηγι της καταναλωσης!

    Αυτό που έχουν παρανοήσει η Honda και όσοι μπαίνουν στο παιχνίδι της κατανάλωσης μέχρι το τελευταίο λίτρο,είναι οτι στις καθημερινές συνθήκες,η κατανάλωση εξαρτάται κατα 70 τουλάχιστον % απο τον αναβάτη.Δε πα να χεις και CBF 125? Άμα ο αναβάτης το οδηγει τέρμα γκάζι,ξέχασε την την κατανάλωση!
    Σε καμία περίπτωση δεν λέω να μην ψαχτει για να προσφερει προιντα συμφωνα με τις συγχρονες επιταγες χαμηλων ρυπων και καταναλωσης!Αλλα δεν μπορείς να βασιζεις το 70% των μοντελων σου στην καταναλωση και στους ρυπους! Γιατι αυτό πάει να κάνει η Honda,αν κρίνω απο τα 4 τελευταία της μοντέλα!

    Εδώ η Mazda παλεύει 30 χρόνια μόνη της να συνεχίσει να προσφέρει μοντέλα με περιστροφικό κινητήρα! Και συνεχίζει,κι ας ειναι παραλογο.Αυτά η Mazda,που ειναι 3-4 φορες μικροτερη απο την Honda και δεν εχει ουτε καν το 1/3 των κερδων της.Δεν μπορεί λοιπόν η Honda,μια τοσο μεγάλη εταιρία,να αφησει την συμβατικη οδο και να να κανει κατι λιγο πιο παρατολμο?

    Δεν θα το ελεγα αμα δεν το ειχε κανει ποτε...εγω ομως θυμαμαι το 80 που παλευε ποσο χρονια να πεισει τον κοσμο οτι τα τετραχρονα ειναι το μελλον.Και το καταφερε.Τι και αν αυτο δεν συνεβη στα GP?Άφησε πίσω τόσο υπέροχα μοντέλα,τοσο ομορφα δημιουργηματα ελευθερης ανθρωπινης σκεψης.Honda NR 750,Honda NR500,Honda VFR 750 R ή ακομα και πιο παλια και ισως οχι τοσο καινοτομα,μα σιγουρα ιδιαιτερα,οπως το RC166!

    Εγώ θυμάμαι την Honda να έχει ως φιλοσοφία το να μη βαζει πουθενα ορια.Να δοκιμαζει το παρατολμο.Ας προσπαθησει να διατηρησει την φιλοσοφια της αυτη,για να μην γινει αλλος ενας απροσωπος βιομηχανικος γιγαντας!

    Υ.Γ: Μην ακουσω "Που κολλανε τα κουτια" Η Honda εχει την ιδια φιλοσοφια και στα αυτοκινητα και στις μηχανες,οποτε ως παραδειγμα καθολου ατοπο δεν ειναι!!!

  2. #2
    afrikanos paliouras Το avatar του/της miscelano
    Εγγραφή
    18/11/2005
    Μηνύματα
    395
    που ειναι η honda??εχω μια στο γκαραζ μου!!!
    τα βυζια της Παολα δεν εχουν σιλικονη....ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ

  3. #3
    starship crew member
    Εγγραφή
    28/06/2009
    Μηνύματα
    176

    Re: Που είναι η Honda?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
    Με αφορμή κυρίως τη δράση της στον τομεα των "κουτιων" οπως τα λετε,

    εσυ δλδ πως τα λες τα κουτια ???



    Δεν θα το ελεγα αμα δεν το ειχε κανει ποτε...εγω ομως θυμαμαι το 80 που παλευε ποσο χρονια να πεισει τον κοσμο οτι τα τετραχρονα ειναι το μελλον.Και το καταφερε.

    τιποτα δεν καταφερε...αν δεν ''εσφιγγε'' η νομοθεσια με τους ρυπους ακομη θα υπηρχαν διχρονα και στο δρομο και στους αγωνες

    για να μην γινει αλλος ενας απροσωπος βιομηχανικος γιγαντας!

    παντα ηταν ενας απροσωπος βιομηχανικος ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ γιγαντας γι αυτο εχει την μεγαλυτερη γκαμα μοντελων και οτι ολα τα μηχανακια της με το που ανεβαινεις νιωθεις οτι το οδηγουσες χρονια, για να πουλαει το εκανε, για να πουλαει θα συνεχισει να το κανει

    designed by a genius
    built by a craftsman
    ridden by a twat

  4. #4

    Re: Που είναι η Honda?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
    Δεν μπορεί λοιπόν η Honda,μια τοσο μεγάλη εταιρία,να αφησει την συμβατικη οδο και να να κανει κατι λιγο πιο παρατολμο?
    Το ότι το θέλει γιατί είναι δεδομένο?
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Το να οδηγείς μια αγορά από την μιά άκρη (τεχνολογία, επιδόσεις) στην άλλη (user friendly οικολογία) δεν είναι παράτολμο?

  6. #6
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Η αλήθεια είναι ότι η Honda έχει γίνει αρκετά ξενέρωτη. Προσπαθώ να σκεφτώ ΜΙΑ μοτοσυκλέτα μετά το πρώτο Fireblade (μιλάμε για το μακρινό 1992!) που να έκανε πάταγο και δε βρίσκω... Τα ίδια κάνει και στα αυτοκίνητα βέβαια, που από CRX vtec και NSX κατάντησε να φτιάχνει άχρωμα και άοσμα κουτιά, αλλά αυτό που έχει κάνει στο τμήμα μοτοσυκλετών είναι απογοητευτικό. Κομμένη η πρωτοπορία, κομμένη η συγκίνηση, ακόμη και η ποιότητα κατασκευής που ήταν άφταστη, πλέον έχει γίνει απλά λίγο πάνω από το μέσο όρο. Μπορεί τώρα να βγάζει πιό πολλά κέρδη, δεν ξέρω. Σίγουρα όμως, σιγά σιγά χάνει πολλούς από τους aficionados της. Κρίμα.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DeusEx
    Εγγραφή
    26/05/2009
    Μηνύματα
    702
    Η χοντα αν κρίνω απο τα motogp, ειναι στην κορυφη της τεχνολογιας με το καινουργιο της κιβωτιο το οποιο δημιουργησε.. μπορει αυτα να μην φαινονται (ακομα) στην αγορα, αλλα σιγουρα καποια στιγμη θα μεταφερθουν. Πιστευω οτι αυτοι οι ανήσυχοι κλονοποιημενοι σχιστοματηδες ηδη μελετανε τις επομενες τεχνολογικες καινοτομίες για να παραμείνουν στην κορυφη!

    Βέβαια καθε μεγαλη εταιρεια πρεπει να αφουγκράζεται την ταση της αγορας για νεα οικονομικα μοντελα ωστε να την προτιμησουν οι μαζες και να ρεει το χρημα για νεες εξελίξεις...

    Το χοντακι 125 xr του 03 εχει καμμια 80αρια χιλιαδες χλμ πανω του, και ενα ταξιδι αθηνα-πυργο χωρις καν να μου κουνηθεί και τωρα συνεχιζει απροβλημάτιστο να οργωνει την επαρχια αφου πρωτα οργωσε την Αθηνα κ τα νησια!


  8. #8

    Re: Που είναι η Honda?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
    τώρα 51 άλογα απο V4 700 κυβικών.
    Πότε έβγαλε κάτι τέτοιο η Honda? Σε ποιό μοντέλο αναφέρεσαι;

  9. #9

    Re: Re: Που είναι η Honda?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
    Πότε έβγαλε κάτι τέτοιο η Honda? Σε ποιό μοντέλο αναφέρεσαι;
    Δικύλινδρος,λάθος
    Το μοντελο ειναι το νεο NC700!

  10. #10

    Re: Re: Που είναι η Honda?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από twat
    Αρχικά δημιουργήθηκε από twat
    Τα κουτία λέγονται αυτοκίνητα κατα τη γνωμη μου για λόγους που έχω αναλύσει σε προηγουμενο μου thread.Και οχι,οταν εβγαζε μοτοσυκλετες σαν την VFR,την NSR,την XRV ήταν ενας βιομηχανικος γιγαντας αλλα οχι απροσωπος...η XRV αξεπέραστη αισθητικά και ο ορισμός του πολυχρηστικού! Η NSR μηχανή-σχολείο-εργαλείο για τις πίστες.Η VFR RC30 πανάκριβη καθαρόαιμη αγωνιστική replica...το Varadero είναι αντάξιο του XRV? Η νεα CBR 250 έχει έστο και λίγη απο τη μαγεία της NSR? Η CBR που ακριβως ξεχωριζει απο μια GSX-R?

    Και για να περασουμε στο αλλο ακρο,αυτος ο βιομηχανικος γιγαντας κάποτε εβγαλε το VTEC και τρελανε τον κοσμο ολο.Καποτε εβγαλε το NSX και συνδυασε το πρακτικο με το σπορ με εναν τροπο που η Ferrari 348 δεν μπορουσε να κανει.Έβγαλε το Prelude με ενεργητικη τετραδιευθυνση και στις δοκιμες αλλαγης λωριδας νικουσε αυτοκινητα με την διπλασια τιμη και μεγαλο ονομα!Ειχε ενα προσωπο,ενα χαρακτηριστικο:αυτο της τεχνολογικης υπεροχης!
    Τωρα μας δινει 5αρι χειροκινητο αντι για 7αρια διπλου συμπλεκτη που δινουν οι αλλοι.Μας δινει 1.8 ατμοσφαιρικο με 174 NM ροπης ενω η PSA με 1.6 δινει 240 ΝΜ.Μας δινει 2.2 Diesel με 238 lb-ft ροπης ενω η Mitsubishi με 1.8 μας δινει 227 lb-ft και μαλιστα με ελαφρως καλυτερη οικονομια καυσιμου!

    Για αυτο πιστευω οτι εχασε την ταυτοτητα της...γιατι δεν ξεχωριζει πια.Τεχνολογικη υπεροχη δεν εχει πια,και ακουλουθει εδω και χρονια το συμβατικο δρομο! Σε αντιθεση με ο,τι εκανε τις δεκαετιες του 80 και του 90!

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Το να οδηγείς μια αγορά από την μιά άκρη (τεχνολογία, επιδόσεις) στην άλλη (user friendly οικολογία) δεν είναι παράτολμο?
    Οχι:smilea:
    Τι ακριβως το παρατολομο εχει? Ήταν παρατολμο να αντιμετωπιζεις τα διχρονα αγωνιστικα με τετραχρονα,αφου ηξερες οτι εξ'ορισμου οι διχρονοι βγαζουν πολυ περισσοτερη ισχυ.Ήταν παράτολμο να κάνεις εκατοντάδες πατέντες και να σχεδιαζεις απο την αρχη εναν νεο σχεδιο τετραχρονου κινητηρα,μονο και μονο για να επιμεινεις στην φιλοσοφια της εταιριας.
    Στην οικολογια που ειναι το παρατολμο?Να κανεις αντιτριβικες επιστρωσεις στα κινουμενα μερη και να δινεις μειωμενη ισχυ σε συνδυασμο με ακριβεστερους υπολογισμους για τις παραμετρους λειτουργιας?Απαιτητικο ειναι,παρατολμο δεν νομιζω!

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133

    Re: Που είναι η Honda?

    στα παπάκια μας...

  13. #13
    Αρχαιολογικό μέλος Το avatar του/της tomy
    Εγγραφή
    27/04/2006
    Μηνύματα
    163
    Takata σε βρίσκω από υπερβολικό έως ισοπεδωτικό, το ότι η Honda δεν βγάζει αυτοκίνητα που απευθύνονται στον Έλληνα καταναλωτή δεν σημαίνει ότι έχει σταματήσει την έρευνα και την εξέλιξη νέων τεχνολογιών.
    Μαζί με την Toyota είναι οι πρωτοπόροι στα υβριδικά και έχουν στην παραγωγή την τέταρτη γενιά, η AMG τώρα δήλωσε ότι τα μελλοντικά της μοντέλα θα είναι υβριδικά...
    Αν δεν κάνω λάθος έβαλε πρώτη το DCT σε μηχανή ευρείας παραγωγής και θα το καθιερώσει και σε πιο προσιτά μοντέλα...
    Υπερτροφοδότηση δεν την είχε επιστρατεύσει γιατί έβγαζε τα ίδια άλογα με τους Ευρωπαίους ατμοσφαιρικά και τώρα που έγιναν αυστηρότερα τα όρια ρύπων http://www.autoblog.gr/2011/11/14/ho...ype-r-version/ τα βγάζει απο 1500cc με 6,5lt/100Km κατανάλωση...
    http://www.youtube.com/watch?v=_MzNBXhjZF8
    Του χρόνου θα παρουσιαστεί πιθανώς και το νέο NSX http://www.youtube.com/watch?v=iO3lSPsAaY0
    , ο προάγγελος του το HONDA HSV-010 πήρε το πρωτάθλημα SUPER GT πέρυσι στην παρθενική του χρονιά με αντιπάλο το nissan GTR..
    Άλλωστε μιλάμε για μια εταιρία που φτιάχνει από ρομπότ έως κινητήρες αεροσκαφών..

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Η συζητηση ειναι all over the place και οσο παει το θρεντ τοσο περισσοτερο θα γινεται.
    Οποτε για να καταλαβω τι εννοειτε με το 'παρατολμο' εχω μια δυο ερωτησουλες, μια και η Χοντα εχει κατα κοινη σχεδον αποδοχη λιγοτερο παρατολμη πολιτικη απο αλλες εταιρειες.

    1)Ποια ειναι η εταιρεια επιτομη του παρατολμου στις μηχανες κατα την γνωμη σας και γιατι?
    2)Η ΚΤΜ ειναι παρατολμη ναι/οχι/γιατι?

    και ειδικοτερα,

    3)Το τελελεβερ ειναι παρατολμο, ναι/οχι/γιατι?
    4)Το DualClutchTransmission ειναι παρατολμο, ναι/οχι/γιατι?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    Ξενιτεμέλος Το avatar του/της menos
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    1.220
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KostasV2
    Προσπαθώ να σκεφτώ ΜΙΑ μοτοσυκλέτα μετά το πρώτο Fireblade (μιλάμε για το μακρινό 1992!) που να έκανε πάταγο και δε βρίσκω...
    1996-2007 CBR1100XX 1η μηχανή στην αγορά που ξεπέρασε τα 300χλμ/ωρα και που πολλοί ακόμη την συναγωνίζονται παρά την ηλικία της.


    Αν δεν παινέψω την μηχανή μου, θα σκάσω..

Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Δέλεαρ και που είναι- για της Δευτέρες
    από afrotwin στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2005, 12:54
  2. Μήπως ξέρετε που είναι.
    από ΦαΡαω στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2004, 13:57
  3. Μικρός που είναι ο κόσμος τελικά...
    από parji στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 38
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2004, 02:26
  4. Μα που ειναι........
    από ireneepi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2004, 16:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF