Σελίδα 8 από 36 ΠρώτοΠρώτο ... 34567891011121318 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 537

Θέμα: Neo Honda NC700X - To neo Transalp/Africa?

  1. #106
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
    ΚΑΠΟΥ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ................





    Γιά πολλούς λόγους όπως τό πρεστίζ,ή ίστορία της,ή διαφήμιση κ.λ.π....
    είναι λόγοι πού ή Χόντα όχι μόνο δέν έγκαταλείπει τά GP άλλά
    έξακολουθεί νά πρωταγωνιστεί.
    Δέ θεωρώ όμως ότι αύτό συμβαδίζει μέ τήν παραγωγή πλέον.
    Έπίσης δέν ξέρω άν πρέπει νά τό χαρακτηρίσω σάν μοίρασμα τής πίττας
    ή άδιαφορία, τό ότι ή Χόντα δέν πρωταγωνιστεί σέ κάποια μοντέλλα.
    Συνήθως κάποτε τίς έταιρείες τίς ξεχωρίζαμε άπό τίς ναυαρχίδες τους,
    τά κορυφαία μηχανάκια τους.
    Αύτό ήταν ό καθρέφτης , τό καμάρι τους,καί μέ αύτό πρώτο
    καί καλύτερο έμπαιναν στήν άγορά.
    Όλες οί μάχες τών Ίαπώνων γιά κυριαρχία ξεκίναγαν άπό τά ,
    κάποτε 1000-1100 κυβικά πού σήμερα είναι 1400.
    Διαφωνώ πώς ή Σουζούκι καί Καβασάκι δέν έχουν καλύτερες μοτό.
    Ή Καβασάκι έχει τό κορυφαίο ZZR τό όποίο παρουσιάζει στήν άγορά συνέχεια
    άνανεωμένο άπό τό 1990.
    1100 , 1200, 1400 καί ξανά τό 2012 άνανεωμένο γιά νά χτυπήσει
    τό μεγάλο άντίπαλο Χαγιαμπούζα πού κυριαρχεί στήν άγορά άπό τό 1998,
    μέ τό GEN-1 καί τό διάδοχο του GEN-2 άπό τό τέλος τού 2007.
    Ή Χόντα τό 1996 έβγαλε τό blackdird καί τό βελτίωνε μέχρι τό 2003.
    Άπό τότε τό παρήγαγε μέχρι τό 2007 καί τέλος.
    ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ....??
    Σέ ένα κορυφαίο μοντέλλο...??
    Έπίσης τό 2006 σταμάτησε ή παραγωγή τού σούπερ τουριστάδικου
    Πανγιουρόπιαν,όταν ή Γιαμάχα έβγαλε αύτόματο τό fjr-1300
    καί ή Καβασάκι μάς έβγαλε τά μάτια μέ τό GTR-1400 ....!!
    Τό Χαγιαμπούζα τά κάνει όλα,βέβαια σούπερ τουριστάδικο δέν είναι.
    Δέ θά πάω στά 1000 SS γιατί άς πούμε ότι έκεί άκολουθεί καταιδρωμένη
    τουλάχιστον στίς πωλήσεις ,όπου ή Σουζούκι είναι κορυφαία,
    μέ τή BMW , ίσως καί τήν KTM νά μπαίνουν στό κόλπο, καί τή Χόντα
    νά σφυρίζει άδιάφορα τήν ώρα πού άκούγονται διάφορα γιά τά δικά της
    χιλιάρια,λάδια,καμπάνες......

    Δέ νομίζω ότι παρουσιάζει πιά τή θρυλική είκόνα τού 80-90.
    Βλέπω μιά μεταστροφή στήν άγορά όπου πάει νά πιάσει τό σφυγμό,
    έστω μέ σκούτερ καί παπιά άλλά Κορέα, μιά καί έκεί έχει ψωμί,
    άλλά όπως είπε καί ό Στέφανος δέν άπευθύνεται πλέον στούς
    μοτοσυκλεττιστές άλλά στούς χρήστες διτρόχων....!!
    Οί καινοτομίες όμως πού παρουσιάζει μέ αύτά τά φουτουριστικά
    ξενέρωτα δίτροχα πού θυμίζουν δικαστή Ντρέντ καί κοινωνία
    τού 2100 μετά Χριστόν, τά όποία είναι ένα άλαλούμ άπό
    στύλ τού μέλλοντος καί ότι μάς περίσσεψε στίς άποθήκες
    άπό σκελετούς, πλαστικά κ.λ.π....
    ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ....!!



    υγ. Γιά τήν 6η θέση πού άναφέρεις,έχω νά κάνω μιά παρατήρηση.
    Τό ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ όπως έγραψες,δέ συμβαδίζει πάντα μέ
    τό ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΕΡΟΣ, είδικά όταν πρόκειται γιά μιά έταιρεία
    ή όποία έχει νά έπιδείξει μόνο ΣΚΟΥΤΕΡ καί ΠΑΠΙΑ, διότι
    έδώ περνάμε στό άλλο άκρο.Πρίν άφαιρούσαμε άπό τή Χόντα
    σκούτερ παπιά καί -500 καί έδώ μιλάμε γιά μιά έταιρεία πού
    δεν έβγαλε μοτό γιά δείγμα....!! Ή Πιάτζιο είναι άλλο θέμα.
    100 ΧΡΟΝΙΑ .................ΒΕΣΠΑ..!!







    μάλλον έχεις ξεχάσει τα κομμένα πλαίσια του κ5 κάτι που παραδέχτηκε και η ίδια η souzouki 2-3 χρόνια μετά. εσύ τι προτιμάς? να σου καίει λίγο λάδι παραπάνω ή να σου ραγίσει τι πλαίσιο με υποψήφια θέση στον παράδεισο??

  2. #107
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimitrioskosmas
    μάλλον έχεις ξεχάσει τα κομμένα πλαίσια του κ5 κάτι που παραδέχτηκε και η ίδια η souzouki 2-3 χρόνια μετά. εσύ τι προτιμάς? να σου καίει λίγο λάδι παραπάνω ή να σου ραγίσει τι πλαίσιο με υποψήφια θέση στον παράδεισο??



    ΦΙΛΕ ΜΟΥ...........




    Δέν τό θέτεις σωστά τό θέμα.
    Νομίζω πώς πρώτον κανένας δέ σταμάτησε νά παίρνει SS χιλιάρι Σουζούκι
    παρά τά κομμένα πλαίσια.
    Άν δούμε στήν Έλλάδα τίς πωλήσεις στά 1000 ss θά δείς ότι ή Σουζούκι
    μάλλον είναι πρώτη τήν τελευταία πενταετία.
    Όμως έγώ δέν τόγραψα γιαυτό.
    ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ..........



    Τό έγραψα διότι έχω άπαίτηση άπό τή Χόντα όταν μού πουλάει ένα χιλιάρι
    άκριβότερο άρκετά άπό τά άλλα 2 γιαπωνέζικα,γιατί ή Γιαμάχα είναι άλλη ίστορία,
    τό ξεκινάει 18000 εύρώ καί στό τέλος προσπαθεί νά τά πουλήσει μέ 10 καί 11 χιλιάρικα,
    ΝΑ ΜΗ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ..............ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΣΤΟ ΧΕΡΙ
    μετά άπό 10000κμ......!!!


    Δέν μπαίνω στόν κόπο νά συγκρίνω...........Η ΧΟΝΤΑ είναι ή σημαντικότερη
    Ίαπωνική έταιρεία μοτό,ΑΛΛΑ..................
    γιαυτό τό άλλά μιλάμε τώρα.
    Είμαστε αύστηροί μέ τή ΧΟΝΤΑ διότι είναι ή κορυφαία...!!!
    Όλοι κατά καιρούς κάνουν πατάτες,έδώ όμως μιλάμε γιά άλλο πράμμα
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΤΗΣ.....!!

    ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ Ή ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ...??






  3. #108
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
    ΦΙΛΕ ΜΟΥ...........




    Δέν τό θέτεις σωστά τό θέμα.
    Νομίζω πώς πρώτον κανένας δέ σταμάτησε νά παίρνει SS χιλιάρι Σουζούκι
    παρά τά κομμένα πλαίσια.
    Άν δούμε στήν Έλλάδα τίς πωλήσεις στά 1000 ss θά δείς ότι ή Σουζούκι
    μάλλον είναι πρώτη τήν τελευταία πενταετία.
    Όμως έγώ δέν τόγραψα γιαυτό.
    ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ..........



    Τό έγραψα διότι έχω άπαίτηση άπό τή Χόντα όταν μού πουλάει ένα χιλιάρι
    άκριβότερο άρκετά άπό τά άλλα 2 γιαπωνέζικα,γιατί ή Γιαμάχα είναι άλλη ίστορία,
    τό ξεκινάει 18000 εύρώ καί στό τέλος προσπαθεί νά τά πουλήσει μέ 10 καί 11 χιλιάρικα,
    ΝΑ ΜΗ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ..............ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΣΤΟ ΧΕΡΙ
    μετά άπό 10000κμ......!!!

    συμφωνούμε και επαυξάνουμε

    Δέν μπαίνω στόν κόπο νά συγκρίνω...........Η ΧΟΝΤΑ είναι ή σημαντικότερη
    Ίαπωνική έταιρεία μοτό,ΑΛΛΑ..................
    γιαυτό τό άλλά μιλάμε τώρα.
    Είμαστε αύστηροί μέ τή ΧΟΝΤΑ διότι είναι ή κορυφαία...!!!
    Όλοι κατά καιρούς κάνουν πατάτες,έδώ όμως μιλάμε γιά άλλο πράμμα
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΤΗΣ.....!!

    ο κατήφορος ή ανήφορος είναι πολύ σχετικό πράγμα από ποια οπτική γωνία το βλέπεις, σε τι εποχή αναφέρεσαι (άλλο 80ς, άλλο 90ς κτλ.), και τι μοτοσυκλετιστές υπάρχουν τώρα σε σχέση με 20 χρόνια πριν.
    μπορεί η εταιρεία να έβγαζε το blackbird του 2015 με 300 ίππους (παράδειγμα) και να πήγαινε για πτώχευση....γιατί πωλήσεις γιοκ!!

    ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ Ή ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ...??





    συμφωνούμε και επαυξάνουμε συμφωνούμε και επαυξάνουμε

  4. #109
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
    ΦΙΛΕ ΜΟΥ...........




    Δέν τό θέτεις σωστά τό θέμα.
    Νομίζω πώς πρώτον κανένας δέ σταμάτησε νά παίρνει SS χιλιάρι Σουζούκι
    παρά τά κομμένα πλαίσια.
    Άν δούμε στήν Έλλάδα τίς πωλήσεις στά 1000 ss θά δείς ότι ή Σουζούκι
    μάλλον είναι πρώτη τήν τελευταία πενταετία.
    Όμως έγώ δέν τόγραψα γιαυτό.
    ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ..........



    Τό έγραψα διότι έχω άπαίτηση άπό τή Χόντα όταν μού πουλάει ένα χιλιάρι
    άκριβότερο άρκετά άπό τά άλλα 2 γιαπωνέζικα,γιατί ή Γιαμάχα είναι άλλη ίστορία,
    τό ξεκινάει 18000 εύρώ καί στό τέλος προσπαθεί νά τά πουλήσει μέ 10 καί 11 χιλιάρικα,
    ΝΑ ΜΗ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ..............ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΣΤΟ ΧΕΡΙ
    μετά άπό 10000κμ......!!!

    συμφωνούμε και επαυξάνουμε

    Δέν μπαίνω στόν κόπο νά συγκρίνω...........Η ΧΟΝΤΑ είναι ή σημαντικότερη
    Ίαπωνική έταιρεία μοτό,ΑΛΛΑ..................
    γιαυτό τό άλλά μιλάμε τώρα.
    Είμαστε αύστηροί μέ τή ΧΟΝΤΑ διότι είναι ή κορυφαία...!!!
    Όλοι κατά καιρούς κάνουν πατάτες,έδώ όμως μιλάμε γιά άλλο πράμμα
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΤΗΣ.....!!


    ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ Ή ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ...??





    συμφωνούμε και επαυξάνουμε συμφωνούμε και επαυξάνουμε

    ο κατήφορος ή ανήφορος είναι πολύ σχετικό πράγμα από ποια οπτική γωνία το βλέπεις, σε τι εποχή αναφέρεσαι (άλλο 80ς, άλλο 90ς κτλ.), και τι μοτοσυκλετιστές υπάρχουν τώρα σε σχέση με 20 χρόνια πριν.
    μπορεί η εταιρεία να έβγαζε το blackbird του 2015 με 300 ίππους (παράδειγμα) και να πήγαινε για πτώχευση....γιατί πωλήσεις γιοκ!!

  5. #110
    Οι τιμές των νέων NC700X/S στη Γερμανία θα είναι γύρω στα 6.000€ μόνο!
    But in the town it was well known when they got home at night their fat psychopathic wives would thrash them within inches of their lives.

  6. #111
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimitrioskosmas
    συμφωνούμε και επαυξάνουμε συμφωνούμε και επαυξάνουμε

    ο κατήφορος ή ανήφορος είναι πολύ σχετικό πράγμα από ποια οπτική γωνία το βλέπεις, σε τι εποχή αναφέρεσαι (άλλο 80ς, άλλο 90ς κτλ.), και τι μοτοσυκλετιστές υπάρχουν τώρα σε σχέση με 20 χρόνια πριν.
    μπορεί η εταιρεία να έβγαζε το blackbird του 2015 με 300 ίππους (παράδειγμα) και να πήγαινε για πτώχευση....γιατί πωλήσεις γιοκ!!







    KAΤΗΦΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ....!!






    Οί Εύρωπαίοι τό 80 έδιναν καί 5 κιλά λάδι δώρο μέ κάθε μοτό,
    καί σέ λίγο οί Ίάπωνες θά δίνουν πλαίσια , λάδια καί 5 χρόνια τζάμπα
    σέρβις...!!




    ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Η BMW ΜΕ ΤΟ Κ-1300 GT
    ΚΑΙ ΤΟ 1000 SS ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΣΦΥΡΑΣ ΚΛΕΦΤΙΚΑ,
    ΜΕ ΤΑ Ν ΚΑΙ ΤΑ Ψ.....!!! ΜΕ ΤΑ 40 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ
    ΤΩΝ 70 ΚΙΛΩΝ....!!!.



    ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ
    ΠΑΝΩ ΣΤΟ..........ΑΘΡΑΥΣΤΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ...!!




    Λεφτά...??
    Είπαμε δέν περιμένει ή Χόντα άπό τίς μοτό πλέον...!!



    Προφανώς λοιπόν όλους έμάς πού γουστάρουμε τίς μοτό,
    καί όχι τά παπιά ,τά μουνόγκαζα (σκούτερ), κ.λ.π.....
    άρχίζει νά μή μάς καλύπτει,
    ή ΚΑΠΟΤΕ κορυφαία....!!






  7. #112
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens

    ή ΚΑΠΟΤΕ κορυφαία....!!

    Κορυφαία όχι πρωτοπόρος ναι, όπως και τώρα όμως.

  8. #113
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    H honda και η κάθε honda δεν είναι χαζοί και εμείς οι έξυπνοι.

    Κάποιο λόγο θα έχουν για να βγάζουν τέτοιες μηχανές πλέον.

    Λέτε με την σημερινή τεχνολογία να μην μπορούν να φτιάξουν ένα ονοφ με 700-800 κυβικά σε πλαισιάρα με αναρτησάρες-φρενάρες και να μας το πουλήσουν??

    Απλά κοιτάνε όχι μόνο πως θα πουλήσουν σήμερα, αλλά και αύριο για να συνεχίσουν να επιζούν!!!
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  9. #114
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    θα συμφωνήσω με τον αθεράπευτα πολυλογά Terens, ... είναι όντως κατήφορος

    το μονο ελαφρυντικό που τους δείνω είναι οτι τα τελευταία 5-6 χρόνια έχουν πάθει μεγάλη ζημιά με την ισοτημία και πλέον στα 8-12.000 ευρώ (μετά φόρων) δεν αντέχουν να κάνουν όλα όσα έκαναν παλιά. Τους έχει γονατίσει. Και η άνοδος των ευρωπαικών εκεί στηρίζεται.

  10. #115
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
    θα συμφωνήσω με τον αθεράπευτα πολυλογά Terens, ... είναι όντως κατήφορος

    το μονο ελαφρυντικό που τους δείνω είναι οτι τα τελευταία 5-6 χρόνια έχουν πάθει μεγάλη ζημιά με την ισοτημία και πλέον στα 8-12.000 ευρώ (μετά φόρων) δεν αντέχουν να κάνουν όλα όσα έκαναν παλιά. Τους έχει γονατίσει. Και η άνοδος των ευρωπαικών εκεί στηρίζεται.
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλά να κάνω και μια ερώτηση?

    Μήπως θα ήταν καλύτερο να μειώσουν τα κέρδη τους για να διατηρήσουν την φήμη τους?

    Φυσικά δεν γνωρίζω αν κάτι τέτοιο θα σήμαινε απλά μείωση κερδών ή θα ήταν ζημία για την εταιρεία, αλλά το δεύτερο μου φαίνεται λιγότερο πιθανό.

    Όταν μια κατάσταση αλλάζει δεν μπορείς εσύ να προσπαθείς να έχεις το ίδιο κέρδος και το κόστος να επιβαρύνει αποκλειστικά τον καταναλωτή. Είτε αυτό γίνεται με πιο ακριβά προϊόντα, είτε με χειρότερα προϊόντα στο κόστος που κάποτε αγόραζε καλύτερα.
    Ειδικά απ' την στιγμή υπάρχει έντονος ανταγωνισμός αυτό μια μέρα, θα επιστρέψει σε σένα χ2.

    Φυσικά δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα από ελλειπή δεδομένα αλλά η κατάσταση που παρουσιάζει η honda στην αγορά τα τελευταία χρόνια είναι απαράδεκτη. Όχι από πωλήσεις! Σε όλα τα υπόλοιπα.

    Αυτό δεν λέγεται σταθερότητα. Λέγεται στασιμότητα.
    Sent from me using a computer.

  11. #116
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    πληθωριστικά αμα το πάρεις, κρατώντας πάνω κάτω τις ίδιες τιμές εδω και χρόνια, στην ουσία τις έχουν ρίξει κατα πάρα πολυ. για να πάρεις έναν μεταχειρισμένο boldora πριν απο 15 χρόνια έπρεπε να δώσεις μια περιουσία.

    βάλε και το καπέλο των δασμών που πληρώνουν οι γιαπωνέζοι στις εισαγωγές συγκριτκά με τους Ευρωπαίους

    βάλε και τα περισσότερα μεταφορικά

    βάλε και το σκληρό γουάν στη μέση

    και έχεις μια μικρή εικόνα.

    Εδώ η Daihatsu κατάφερε απο το πουθενά να πουλήσει με το Terios οσα δε φανταζόταν (στα 20+ χιλιάρικα παρακαλώ) και στο τέλος αντί να πανηγυρίζει και να πάρει τα σώβρακα απο τους Ευρωπαίους με τις ακριβές πατάτες που παρουσιάζουν στα 4χ4, βγαίνει και ανακοινώνει αποχώρηση απο την Ευρώπη τελείως το 2013!

    βέβαια δε τους δικαιολογώ τελείως, γιατί έχουν βάλει και αυτοί το χεράκι τους. έχουν απομακρυνθεί απο τις ανάγκες της αγοράς εδώ και χρόνια. Παιχνίδια των Marketing Department (βλ. VFR 1200) και λοιπές μαλ@κίες.

  12. #117
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
    Ίσως να έχεις δίκιο!
    Sent from me using a computer.

  13. #118
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
    Παιχνίδια των Marketing Department (βλ. VFR 1200) και λοιπές μαλ@κίες.
    ...αλλος ενας που δεν εχει οδηγησει το VFR1200 ...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #119
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    ...αλλος ενας που δεν εχει οδηγησει το VFR1200 ...

  15. #120
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
    θα συμφωνήσω με τον αθεράπευτα πολυλογά Terens, ... είναι όντως κατήφορος

    το μονο ελαφρυντικό που τους δείνω είναι οτι τα τελευταία 5-6 χρόνια έχουν πάθει μεγάλη ζημιά με την ισοτημία και πλέον στα 8-12.000 ευρώ (μετά φόρων) δεν αντέχουν να κάνουν όλα όσα έκαναν παλιά. Τους έχει γονατίσει. Και η άνοδος των ευρωπαικών εκεί στηρίζεται.



    ΣΟΡΡΥ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΩ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ...........





    Άνεβαίνω στό δέντρο καί πάω γιά τή μπανάνα μου............ούγκ







Σελίδα 8 από 36 ΠρώτοΠρώτο ... 34567891011121318 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Sas Paroysiazo To ..neo Motard Ths Ktm!!!
    από DUKASII στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2018, 16:56
  2. To Neo Transalp
    από blackroses στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 01/10/2007, 22:46
  3. As Giortasoyme Kyrioi.. Hr8e To Neo Melos Mas! Oooo.... Oyk!!!
    από alexioannides στο forum Καλημέρες κι ευχολόγια
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2007, 11:09
  4. Neo Honda Hornet
    από Nikos_XT250 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2004, 09:28
  5. protash gia to neo moto.gr
    από vasdekiss στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 13:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF