Σελίδα 4 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 105

Θέμα: Που είναι η Honda?

  1. #46
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
    ]


    Δεν ξέρω να έχει σημασία ότι πέθανε ο Σοχίρο.
    Αυτό που ξέρω είναι ότι αυτές οι μεγάλες εταιρίες διοικούνται πια από μάνατζερ, οι οποίοι νομίζουν ότι είτε πουλάνε μανταλάκια, είτε φωτογραφικές μηχανές, είτε μοτοσικλέτες είναι το ίδιο.
    Για να καταλάβουμε τι λέμε είναι αυτοί που μας ονομάζουν χρήστες…
    Οι άνθρωποι λοιπόν πάνε με ασφάλεια να βγάλουν χρήματα.
    Δεν έχουν στερέψει από ιδέες φυσικά. Δεν μπορούν να στερέψουν, αφού έχουν τη δύναμη να προσλάβουν τον οποιοδήποτε.
    Απλά προέχει η ασφάλεια των κεφαλαίων των επενδυτών, η σταθερή απόδοση.
    Πότε έβγαλε η Χόντα μοτάρντ ?
    Πότε ! (κι αυτή τη μαλακία που έβγαλε ξεστοκάρισμα έκανε)
    Τι έγινε μόλις οι οικολόγοι άρχισαν να κράζουν.
    XL600 τέλος, 2Τ τέλος, XR στη μπάντα.
    Έτσι σκέφτονται οι άνθρωποι αυτοί.
    Και το χειρότερο έτσι ζουν και νομίζουν ότι και όλοι οι άλλοι πρέπει να ζουν έτσι.
    Πέρα του ότι τα ξέρουν όλα.
    Τώρα πως έγινε και εκεί που νόμιζαν ότι τα είχαν όλα στο πιάτο, αναστήθηκαν εταιρίες όπως η ΚΤΜ, η BMW, η Ducati και το γκρουπ πιάτζιο?
    Μα είναι απλό.
    Άφησαν κενά στη «αγορά» που οι άλλοι ήξεραν πως να τα καλύψουν.
    Και κοίτα να δεις ότι τελικά αυτά ήταν τα φιλέτα!
    (Γιατί ένας που γουστάρει 1098 θα σκάσει λεφτά και για κράνος και για φόρμα και για μπότες και για γάντια και θα πάει και Σέρρες κλπ κλπ.
    Ο άλλος με το χόρνετ θα ψάχνει λάστιχα που κρατάνε πάνω από ένα χρόνο…) )
    Εκτός βέβαια αν σκάσει τελικά η ευρωζώνη !


    Με εκφράζεις απόλυτα

  2. #47
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
    ]


    Δεν ξέρω να έχει σημασία ότι πέθανε ο Σοχίρο.
    Αυτό που ξέρω είναι ότι αυτές οι μεγάλες εταιρίες διοικούνται πια από μάνατζερ, οι οποίοι νομίζουν ότι είτε πουλάνε μανταλάκια, είτε φωτογραφικές μηχανές, είτε μοτοσικλέτες είναι το ίδιο.
    Για να καταλάβουμε τι λέμε είναι αυτοί που μας ονομάζουν χρήστες…
    Οι άνθρωποι λοιπόν πάνε με ασφάλεια να βγάλουν χρήματα.
    Δεν έχουν στερέψει από ιδέες φυσικά. Δεν μπορούν να στερέψουν, αφού έχουν τη δύναμη να προσλάβουν τον οποιοδήποτε.
    Απλά προέχει η ασφάλεια των κεφαλαίων των επενδυτών, η σταθερή απόδοση.
    Πότε έβγαλε η Χόντα μοτάρντ ?
    Πότε ! (κι αυτή τη μαλακία που έβγαλε ξεστοκάρισμα έκανε)
    Τι έγινε μόλις οι οικολόγοι άρχισαν να κράζουν.
    XL600 τέλος, 2Τ τέλος, XR στη μπάντα.
    Έτσι σκέφτονται οι άνθρωποι αυτοί.
    Και το χειρότερο έτσι ζουν και νομίζουν ότι και όλοι οι άλλοι πρέπει να ζουν έτσι.
    Πέρα του ότι τα ξέρουν όλα.
    Τώρα πως έγινε και εκεί που νόμιζαν ότι τα είχαν όλα στο πιάτο, αναστήθηκαν εταιρίες όπως η ΚΤΜ, η BMW, η Ducati και το γκρουπ πιάτζιο?
    Μα είναι απλό.
    Άφησαν κενά στη «αγορά» που οι άλλοι ήξεραν πως να τα καλύψουν.
    Και κοίτα να δεις ότι τελικά αυτά ήταν τα φιλέτα!
    (Γιατί ένας που γουστάρει 1098 θα σκάσει λεφτά και για κράνος και για φόρμα και για μπότες και για γάντια και θα πάει και Σέρρες κλπ κλπ.
    Ο άλλος με το χόρνετ θα ψάχνει λάστιχα που κρατάνε πάνω από ένα χρόνο…) )
    Εκτός βέβαια αν σκάσει τελικά η ευρωζώνη !







    Α και κάτι τελευταίο.
    Οι περισσότερες μοτοσικλέτες μαζικής παραγωγής σήμερα θα τα βρουν μπαστούνια μόλις της βάλεις σε σκληρή χρήση.
    Η αξιοπιστία που μας λένε αφορά την ήπια χρήση
    (για πλάκωσε τη να δούμε τι θα γίνει)

    Εγώ έκανα κάποτε μερικά μεγάλα ταξίδια και την έψαξα πάνω στο θέμα αυτό.
    Είδα ότι οι περισσότερες μοτοσικλέτες με νορμάλ τιμές έχουν τα παρακάτω προβλήματα
    -Αναρτήσεις που δεν σηκώνουν πολλά πολλά.
    - Τραγική αυτονομία
    -Φώτα ανεπαρκή που δύσκολα ρυθμίζονται
    - Απουσία κεντρικού σταντ (στις πιο πολλές)
    - Μεγάλο βάρος
    -Ανεπαρκή κάλυψη από τον αέρα, τη βροχή και το κρύο.

    Το να φτιάξεις μια μοτοσικλέτα παραγωγής έτσι ώστε να ανταπεξέλθει σε ένα μακρύ ταξίδι απαιτητικό κοστίζει 1-3 χιλιάδες ευρώ παραπάνω. (ανάλογα με την περίπτωση, χωρίς να υπερβάλουμε )

    Γιατί αυτός που έφτιαξε εν τέλει το στρόμα δε σκέφτηκε ότι υπάρχουν και κάτι τυπάκια που θέλουν να πάρε στην άκρη του κόσμου (ή και αν το σκέφτηκε προτίμησε να ασχοληθεί με τους καφέ ράιντερς γιατί και πιο πολλοί ήταν και πιο εύκολο έκανε το έργο)
    +1




    Βέβαια, αν αρχίσουν να φουσκώνουν οι niche markets (hard core enduro κλπ. κλπ.) μπορεί να ξανασχοληθούν οι γιαπωνέζοι και να δούμε πάλι μηχανάκια με τη φιλοσοφία κατασκευής των '80ς και '90ς...

  3. #48
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
    Πες μου και που διαφωνείς όμως, γιατί το ίδιο σκεπτικό έχουμε.
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  4. #49

  5. #50
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    δεν νομίζω να ερωτευόμουν ποτέ ένα R1 όπως ένα fireblade.. και να το παντρευόμουν.

    που να είναι η χόντα, στην κορυφή όπως πάντα. αν κοιτάξετε ψηλά θα τη δείτε, μην κοιτάτε χάμω.

  6. #51
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    στο θεμα τεχνολογιας

    μιλας για 8αρι σασμαν σε αυτοκινητο οταν ειναι ημι-αυτοματο, και τα type-r εχουν 6αρι., ok τα συμβατικα εχουν 5αρι...αλλα αχρηστο για Ελλαδα....

    και απο επιδοσεις 2λτρο με 200 αλογα δεν ειναι λιγα, ακομα και το S2000 εχει 240, και ειναι τα μονα αυτοκινητα που στροφαρουν

    κοντα στις 8000+ οταν μονο Μ3 εχουν τετοιο στροφομετρο.

    Στο τομεα μοτοσυκλετα, το 2004 με το CBR 1000 με κιβωτιο κασετα σε μοντελο παραγωγης (κατι που δεν παιζει στην αγορα γιατι ηταν αγωνηστικη τεχνολογια) λιγο ελειψε να παρει το ΠΠ, με τα 204 αλογα του Vermulen....

    Δεν μιλαμε για VTR SP2......

    Ναι κανει μαλακιες...δες FMX 650 (σαν το δικο μου) με 20ετιας μοτερ.....

    Το εχουμε γυρισει στα σκουτερ....... βεβαια CBS σαν το SH300 που εχω και τα 0-80 δεν παιζει σε κανενα σκουτερ στα 300.

    Παπακια με ψεκασμο 1η εβγαλε στην αγορα....

    τωρα για την NR 750 οτι και να εχει για το σημερα ειναι ψιλοπραγματα με την τεχνολογια που υπαρχει....

    Ναι μαλακιζεται στο να βγαλει V4 superbike....

    Nαι δεν αναβαθμιζει το 1000αρι της και μου βγαζει καινουργια μασκα και μου βαζει αγωνηστικου στυλ dashboard, και μου το λανσαρει σαν βελτιωση.

    Στα αυτοκινητα της εχει φτωχο design ειδικα στο μεσα, αλλα ολα τα Ιαπωνικα ειναι φτωχα σε αυτο.

    Και τελος εχει αξιοπηστα μοτερ....

    Συμφωνο μαζι σου οτι μαλακιζεται στο θεμα.... δεν χαλαω χρηματα και πουλαω γιατι εχω ονομα.

    και ας εχουν οι Γερμανοι 1.2 TSI με 120 αλογα και ESP....

  7. #52
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παιδιά η honda πάντα ήταν marketing και μικρομεσαία μηχανάκια.
    Πρέπει να το παραδεχτούμε.
    Μόλις ζοριζόταν από τον ανταγωνισμό, άνοιγε κάποια νέα κατηγορία και ξελάσπωνε με τους υπόλοιπους να τρέχουν πίσω της να προλάβουν (και να αντιγράψουν).
    Και αυτό κάνει ακόμα.

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
    ]Γιατί αυτός που έφτιαξε εν τέλει το στρόμα δε σκέφτηκε ότι υπάρχουν και κάτι τυπάκια που θέλουν να πάρε στην άκρη του κόσμου (ή και αν το σκέφτηκε προτίμησε να ασχοληθεί με τους καφέ ράιντερς γιατί και πιο πολλοί ήταν και πιο εύκολο έκανε το έργο)
    Αυτός που έφτιαξε το στρώμα πολύ καλά έκανε και δεν το έφτιαξε για αυτόν που θέλει να να πάει στην άκρη του κόσμου, και το κράτησε 2-3 χιλιάρικα φτηνότερο για το υπόλοιπο 99% των χρηστών.
    Αυτοί που θέλουν να κάνουν το γύρο του κόσμου μπορούν να πάρουν 990 η 1200.

    Και ναι θα ήταν χαζομάρα να ασχοληθούν οι μεγάλοι με κάτι τέτοιο.
    Κοίτα τις πωλήσεις των μικρών.
    Θα έπαιρνες ποτέ μηχανάκι μικρής παραγωγής για σοβαρό ταξίδι ή θα έφτιαχνες ένα μεγάλου κατασκευαστή?
    Εγώ το δεύτερο.
    Τα xl και τα XR ήταν καλύτερα από τα ΚΤΜ ή τα husky της εποχής?:rotflmao:
    Απλά δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο στο ΧΤ στο XL και το XR εκείνη την εποχή.

  9. #54
    Αν λες ενα cbr ειναι ιδιο με ενα gsxr εισαι απλα ημιμαθης...

    εγω αφηνω τη συγκριση με το gsxr γιατι ειναι και αυτο γιαπωνεζικο και δεν εχει σημασια η συγκριση καθως ουτε η σουζουκι κανει τολμηρα πραγματα.

    παμε ευρωπη? Θες ντουκατι 1199 ? Ποιο ειναι το ρισκο ? που βγαλανε τους ημαντες γιατι καταλαβαν οτι δε παρεχουν τον τοσο ακριβη χρονισμο της καδενας? Που βαλβιδες τιτανιου τωρα βαλανε και μονο εξαγωγης?

    σκεψου μονο ποσο μελετημενο ειναι ενα 08 cbr αεροδυναμικα(βλεπε φλατ μουτρο-ρισκο γιατι χανει σε ομορφια που θα το εκανε πιο εμπορικο αν ηταν αιχμηρο)

    επισης C-ABS ειχαμε πριν το βγαλει η honda??? Εβαλαν ABS σε Supersport μηχανες.

    Τη μελετη για συγκεντρωση μαζων και ολα τα σχετικα που την πας? εχει δει πως κανει τα σταμπιλιζατερ η χοντα για να ειναι ολα συγκετρωμενα στο σημειο που εχουν συμπερανει οτι πρεπει να συγκεντρωνεται το βαρος?

    Δεν εχει πιοτητα? Εχει δει πολλα χοντα να χανουν βιδες και να σταζει το μοτερ λαδια απο τι φλατζα? Εχεις δει χοντα που το πλενεις και δε παιρνει μπροστα μετα?

    Κατανοω οτι το προβλημα σου ειναι κυριως με τα αυτοκινητα και εισαι σε λαθος φορουμ.

    και στην τελικη για τα αμαξια, εχεις δει τι καλα που τα πανε τα ευρωπαικα τουρμπατα με τους ρυπους ε? Λαδι και αγιος ο θεος.

    Τωρα εσυ αν θες Μοντελο που να ειναι φτινο και να χτυπαει τα Supercars σορρυ αλλα η χοντα ξερει οτι υπαρχει κριση. Παρε Ariel Atom που και αυτο χοντα μοτερ εχει οχι BMW... Τυχαιο?

  10. #55
    Αρχικά δημιουργήθηκε από opeth
    Αν λες ενα cbr ειναι ιδιο με ενα gsxr εισαι απλα ημιμαθης...

    εγω αφηνω τη συγκριση με το gsxr γιατι ειναι και αυτο γιαπωνεζικο και δεν εχει σημασια η συγκριση καθως ουτε η σουζουκι κανει τολμηρα πραγματα.

    παμε ευρωπη? Θες ντουκατι 1199 ? Ποιο ειναι το ρισκο ? που βγαλανε τους ημαντες γιατι καταλαβαν οτι δε παρεχουν τον τοσο ακριβη χρονισμο της καδενας? Που βαλβιδες τιτανιου τωρα βαλανε και μονο εξαγωγης?

    σκεψου μονο ποσο μελετημενο ειναι ενα 08 cbr αεροδυναμικα(βλεπε φλατ μουτρο-ρισκο γιατι χανει σε ομορφια που θα το εκανε πιο εμπορικο αν ηταν αιχμηρο)

    επισης C-ABS ειχαμε πριν το βγαλει η honda??? Εβαλαν ABS σε Supersport μηχανες.

    Τη μελετη για συγκεντρωση μαζων και ολα τα σχετικα που την πας? εχει δει πως κανει τα σταμπιλιζατερ η χοντα για να ειναι ολα συγκετρωμενα στο σημειο που εχουν συμπερανει οτι πρεπει να συγκεντρωνεται το βαρος?

    Δεν εχει πιοτητα? Εχει δει πολλα χοντα να χανουν βιδες και να σταζει το μοτερ λαδια απο τι φλατζα? Εχεις δει χοντα που το πλενεις και δε παιρνει μπροστα μετα?

    Κατανοω οτι το προβλημα σου ειναι κυριως με τα αυτοκινητα και εισαι σε λαθος φορουμ.

    και στην τελικη για τα αμαξια, εχεις δει τι καλα που τα πανε τα ευρωπαικα τουρμπατα με τους ρυπους ε? Λαδι και αγιος ο θεος.

    Τωρα εσυ αν θες Μοντελο που να ειναι φτινο και να χτυπαει τα Supercars σορρυ αλλα η χοντα ξερει οτι υπαρχει κριση. Παρε Ariel Atom που και αυτο χοντα μοτερ εχει οχι BMW... Τυχαιο?
    1)Κοιτα...και γω Hondaκιας ειμαι καταρχην! Εγω λεω το CBR ιδιο με το GSXR απο αποψη τεχνολογιας,αν εξαιρεσουμε το C-ABS.Οχι απο οδηγικη αποψη.Για θυμισου το Suzuki GSX-R 750,εκεινα της πρωτης-δευτερης γενιας...πες μου αν ηταν ομοια τεχνικα με το VFR 750 R.Καταλαβες τωρα τι εννοω οταν τα λεω ομοια τα σημερινα?
    2)Η Ducati απ οτι ξερω εχει το Desmo,βγαζει τωρα και την καινουργια 1198 χωρις πλαισιο,χρησιμοποιει και τον 2κυλινδρο σε αντιθεση με την συντριπτικη πλειοψηφια που χρησιμοποιει τετρακυλινδρο...σιγουρα ξεχωριζει παντως!
    3)Δεν εχω απαντηση για την ποιοτητα,καθως δεν εχω καποιο νεο Honda.Για να μου το λες οτι το CBR ομως εχει τοσο καλη ποιοτητα,παει να πει οτι εχεις καποια εμπειρια και ξερεις κατι παραπανω.Το δεχομαι!
    4)Παντα σε λαθος φορουμ ημουν,παντα σε λαθος φορουμ τα λεω,παντα θα τα λεω απο ο,τι φαινεται. Εδω μιλαμε για ταινιες,σκυλια,πολιτικη αλλα τα αυτοκινητα οχι ε?Λεξη ταμπου!
    5)Τα ευρωπαικα τουρμπατα τα πανε μια χαρα με τις εκπομπες ρυπων.Και περισσοτερη ισχυ βγαζουν,και πολυ καλυτερη ροπη και ειναι κοντα σε σχεση με τα ιαπωνικα σε θεματα καταναλωσης.Και εχοντας ενα τετοιο ευρωπαικο τουρμπατο στην οικογενεια,ουτε λαδι εκαψε ουτε τον αδοξαστο μας αλλαξε στα συνεργεια.Μια χαρα!

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome




    5)Τα ευρωπαικα τουρμπατα τα πανε μια χαρα με τις εκπομπες ρυπων.Και περισσοτερη ισχυ βγαζουν,και πολυ καλυτερη ροπη και ειναι κοντα σε σχεση με τα ιαπωνικα σε θεματα καταναλωσης.Και εχοντας ενα τετοιο ευρωπαικο τουρμπατο στην οικογενεια,ουτε λαδι εκαψε ουτε τον αδοξαστο μας αλλαξε στα συνεργεια.Μια χαρα!

    σορρυ αλλα πιο ευρωπαικο τουρμπατο το κανει αυτο?

    το κρυμενο χαρτι των ευρωπαικων τουρμπο ειναι το κοστος χρησης σε βαθος χρονου... μιλαμε για 500αρια οταν πας για σερβις μετα την εγγυηση. Να την βρασω την δηθεν τεχνολογια αν την χρυσωνω καθε εξαμηνο.

    Εγω οποιον φιλο εχω με tsi δεν καιει κατω απο 10 εντος πολης. Σιγα την επιτυχια για 140 αλογα αμαξι.

    Για τα κιβωτια διπλου συμπλεκτη στα ειπα και πριν αλλα δεν απαντησες. Αλλαγη δισκων καθε ποτε και με τι κοστος? στο αφηνω να το ψαξεις... Το μονο τους πλεονεκτημα ειναι η μηδενικη καθυστερηση στην αλλαγη ταχυτητας. Τιποτα αλλο. Δοκιμασε καποιο 5αρι-6αρι κιβωτιο απο τα σχετικα τελευταια honda-toyota. Καλα για s2000 και mx5 δεν αναλυω πολλα, πρεπει να τα οδηγησεις για να καταλαβεις τι σημαινει σωστο κιβωτιο. Επισης γιατι ειναι πλεονεκτημα να εχεις κιβωτιο με 8 ή 10 ή 40 ταχυτητες? Θυμησου οτι τα φορτηγα εχουν καμια 20αρια ταχυτητες γιατι εχουν μικρο ευρος οφελιμων στροφων...

    κλπ κλπ
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  12. #57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
    σορρυ αλλα πιο ευρωπαικο τουρμπατο το κανει αυτο?

    το κρυμενο χαρτι των ευρωπαικων τουρμπο ειναι το κοστος χρησης σε βαθος χρονου... μιλαμε για 500αρια οταν πας για σερβις μετα την εγγυηση. Να την βρασω την δηθεν τεχνολογια αν την χρυσωνω καθε εξαμηνο.

    Εγω οποιον φιλο εχω με tsi δεν καιει κατω απο 10 εντος πολης. Σιγα την επιτυχια για 140 αλογα αμαξι.

    Για τα κιβωτια διπλου συμπλεκτη στα ειπα και πριν αλλα δεν απαντησες. Αλλαγη δισκων καθε ποτε και με τι κοστος? στο αφηνω να το ψαξεις... Το μονο τους πλεονεκτημα ειναι η μηδενικη καθυστερηση στην αλλαγη ταχυτητας. Τιποτα αλλο. Δοκιμασε καποιο 5αρι-6αρι κιβωτιο απο τα σχετικα τελευταια honda-toyota. Καλα για s2000 και mx5 δεν αναλυω πολλα, πρεπει να τα οδηγησεις για να καταλαβεις τι σημαινει σωστο κιβωτιο. Επισης γιατι ειναι πλεονεκτημα να εχεις κιβωτιο με 8 ή 10 ή 40 ταχυτητες? Θυμησου οτι τα φορτηγα εχουν καμια 20αρια ταχυτητες γιατι εχουν μικρο ευρος οφελιμων στροφων...

    κλπ κλπ
    Αυξημενο κοστος χρησης λογω τουρμπο υπαρχει...και στην καταναλωση δεν υποστηριζω οτι 1400 υπερτροφοδοτουμενα κυβικα καινε λιγοτερο απο 1400 ατμοσφαιρικα.Αν ομως το παμε με βαση την ισχυ,ενας καλος 1.6Τ εχει την ιδια ισχυ με εναν 2.0 ατμοσφαιρικο,και περισσοτερη ροπη...και εχει και ελαφρα χαμηλοτερη καταναλωση!Δεν υπερτερουν ξεκαθαρα ετσι?Αυξημενο κοστος συντηρησης στα διπλου συμπλετη σιγουρα θα υπαρχει.
    Γιατι να εχεις 8 ταχυτητες? Στο χειροκινητο ειναι αχρειαστο οντως,θα κουραζε τον οδηγο.Αλλα στο αυτοματο,βοηθα το αυτοκινητο να ειναι παντα στην ωφελιμη περιοχη λειτουργιας του.Ειναι τυχαιο που ολος ο ειδικος τυπος λεει τα καλυτερα για το νεο 8αρι αυτοματο της BMW?

    Συμφωνουμε μεσες ακρες νομιζω...και για να μην χαθει τελειως η μπαλα,το θεμα των αυτοκινητων ας το αφησουμε εδω!

  13. #58
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    INTERLUDE

    διαλλειμα για


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda-evo6-concept-bike-big.jpg 
Προβολές:	146 
Μέγεθος:	113,2 KB 
ID:	240338
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #59
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    .....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda_vtx_concept1_cruiser_right.jpg 
Προβολές:	147 
Μέγεθος:	384,0 KB 
ID:	240339
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #60
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Αρχικά δημιουργήθηκε από miscelano
    που ειναι η honda??εχω μια στο γκαραζ μου!!!
    και γω τρεις!
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

Σελίδα 4 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Δέλεαρ και που είναι- για της Δευτέρες
    από afrotwin στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2005, 12:54
  2. Μήπως ξέρετε που είναι.
    από ΦαΡαω στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2004, 13:57
  3. Μικρός που είναι ο κόσμος τελικά...
    από parji στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 38
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2004, 02:26
  4. Μα που ειναι........
    από ireneepi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2004, 16:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF