Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 32

Θέμα: Suzuki τέλος και επίσημα

  1. #16
    Αρχαιολογικό μέλος Το avatar του/της tomy
    Εγγραφή
    27/04/2006
    Μηνύματα
    163
    Του παραχρονου Ιταλία δηλαδή θα πρέπει να πάω με φανελάκι suter??
    Ο κόσμος καλώς η κακώς ταυτίζεται και υποστηρίζει κατασκευαστές μηχανων, όχι βιοτεχνίες πλαισίων...
    Μέσα απο τους αγώνες και ειδικά την κορωνίδα των 2 τροχών γίνεται επίδειξη τεχνολογίας, γι' αυτο έχουν και νόημα τα πρωτότυπα, που διαφημίζουν παγκοσμίως την τεχνολογική υπεροχή αυτών των κατασκευαστών...

  2. #17
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tomy
    Του παραχρονου Ιταλία δηλαδή θα πρέπει να πάω με φακελάκι suter??
    Ο κόσμος καλώς η κακώς ταυτίζεται και υποστηρίζει κατασκευαστές μηχανων, όχι βιοτεχνίες πλαισίων...
    Μέσα απο τους αγώνες και ειδικά την κορωνίδα των 2 τροχών γίνεται επίδειξη τεχνολογίας, γι' αυτο έχουν και νόημα τα πρωτότυπα, που διαφημίζουν παγκοσμίως την τεχνολογική υπεροχή αυτών των κατασκευαστών...
    Αν ρωτάς εμένα, αν και δεν υποστήριξα κάτι τέτοιο δε βλέπω γιατί όχι (Kalex ρε! ). Εννοείται πάντως ότι υποστηρίζουμε ευκολότερα τον κατασκευαστή ενός αγαθού που μπορούμε να αγοράσουμε παρά ενός πλαισίου που απλά βλέπουμε στους αγώνες - δες όμως και την F1 όπου δεν ισχύει τόσο.

    Για αυτό που λες για την κορωνίδα των 2 τροχών, κι εγώ μαζί σου είμαι, απλά εγώ δεν έχω πρόβλημα να συμμετέχουν και πλαισιάδες. Περισσότερα πλαίσια ίσον ποικιλία και αυτό μου αρέσει, ενώ η εξειδίκευση συνεπάγεται ελπίζω και γρηγορότερη εξέλιξη της τεχνολογίας.

  3. #18
    Αρχαιολογικό μέλος Το avatar του/της tomy
    Εγγραφή
    27/04/2006
    Μηνύματα
    163
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
    Αν ρωτάς εμένα, αν και δεν υποστήριξα κάτι τέτοιο δε βλέπω γιατί όχι (Kalex ρε! ). Εννοείται πάντως ότι υποστηρίζουμε ευκολότερα τον κατασκευαστή ενός αγαθού που μπορούμε να αγοράσουμε παρά ενός πλαισίου που απλά βλέπουμε στους αγώνες - δες όμως και την F1 όπου δεν ισχύει τόσο.

    Για αυτό που λες για την κορωνίδα των 2 τροχών, κι εγώ μαζί σου είμαι, απλά εγώ δεν έχω πρόβλημα να συμμετέχουν και πλαισιάδες. Περισσότερα πλαίσια ίσον ποικιλία και αυτό μου αρέσει, ενώ η εξειδίκευση συνεπάγεται ελπίζω και γρηγορότερη εξέλιξη της τεχνολογίας.
    Στην F1 οι ομάδες-κατασκευαστές αν και είναι εξαιρέσεις, μεταπολεμικά μόνο η Ferrari και η Mercedes (τα τελευταία χρόνια) είναι κατασκευαστές σασί και κινητήρων παρόλα αυτα είναι οι λαοφιλέστερες! Η Mclaren, Williams, έχουν ιστορία 30χρονων με δεκάδες πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών αλλα και πάλι είναι δύσκολο να επιζήσουν! Ο Ron Dennis που καταλαβε το κόλπο του μάρκετινγκ εξαργυρωσε την φήμη της εταιρίας και την μετατρέπει σιγά σιγά σε κατασκευαστή road cars σαν την μονη βιώσιμη λύση...
    Ο sir Frank απο την άλλη βλέπει την εταιρία συνεχώς να συρρικνώνεται και να μένει χρόνια τώρα μακρυά απο τις επιτυχίες και τους χορηγούς που θα εξασφαλίσουν το μέλλον της ομάδας του!
    Μόνο αν βρεθεί ένας τρελός εκατομμυριούχος σαν τον Dietrich Mateschitz μπορει να μετατρέψει μια πρώην stewart σε δις πρωταθλήτρια..
    Στα motogp που το κοινο, συνεπώς και οι χορηγίες είναι μικρότερες πως θα εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα- αναγνωρισιμότητα των CRT ομάδων;;

  4. #19
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    κριμα...
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  5. #20
    η άποψη-εκτίμησή μου είναι ότι ο περισσότερος κόσμος που παρακολουθεί moto gp ταυτίζεται και υποστηρίζει τις εταιρίες και σπανιότερα τους οδηγούς εξαιρουμένων κάποιων περιπτώσεων (π.χ. Rossi).κι εγώ προσωπικά θέλω να βλέπω τους κατασκευαστές στο παιχνίδι και ξενερώνω με μονομάρκα κι ας γίνεται σφαγή.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  6. #21
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tomy
    Στην F1 οι ομάδες-κατασκευαστές αν και είναι εξαιρέσεις, μεταπολεμικά μόνο η Ferrari και η Mercedes (τα τελευταία χρόνια) είναι κατασκευαστές σασί και κινητήρων παρόλα αυτα είναι οι λαοφιλέστερες! Η Mclaren, Williams, έχουν ιστορία 30χρονων με δεκάδες πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών αλλα και πάλι είναι δύσκολο να επιζήσουν! Ο Ron Dennis που καταλαβε το κόλπο του μάρκετινγκ εξαργυρωσε την φήμη της εταιρίας και την μετατρέπει σιγά σιγά σε κατασκευαστή road cars σαν την μονη βιώσιμη λύση...
    Ο sir Frank απο την άλλη βλέπει την εταιρία συνεχώς να συρρικνώνεται και να μένει χρόνια τώρα μακρυά απο τις επιτυχίες και τους χορηγούς που θα εξασφαλίσουν το μέλλον της ομάδας του!
    Μόνο αν βρεθεί ένας τρελός εκατομμυριούχος σαν τον Dietrich Mateschitz μπορει να μετατρέψει μια πρώην stewart σε δις πρωταθλήτρια..
    Στα motogp που το κοινο, συνεπώς και οι χορηγίες είναι μικρότερες πως θα εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα- αναγνωρισιμότητα των CRT ομάδων;;
    Σε όσα λες για τη F1 συμφωνώ απόλυτα, αν και νομίζω ότι το σύστημα είναι τέτοιο ώστε θεωρητικά ακόμα και οι μικρές ομάδες να είναι οικονομικά υγιείς μόνο από την εμπλοκή τους στο σπορ (μαζί με τους σπόνσορες φυσικά). Τώρα για να είσαι ανάμεσα στους κορυφαίους δεν ξέρω πόσα επιπλέον χρήματα απαιτούνται στην πραγματικότητα, αλλά γι'αυτό γίνονται συνεχείς προσπάθειες μείωσης του κόστους. Ψιλοξενέρα όμως αφού περιορίζεται σε μεγάλο βαθμό η εξέλιξη.

    Όσον αφορά τα MotoGP, υποθέτω ότι με τα CRT γίνεται προσπάθεια μίμησης του συστήματος F1 (σασί-κινητήρας ανεξάρτητα) ώστε να υποστηριχθούν οι μη εργοστασιακές συμμετοχές, αλλά με παράλληλη μείωση του κόστους διότι ο κινητήρας βασίζεται σε αντίστοιχο παραγωγής. Αν καταλήξουμε όλες οι μοτό να είναι τέτοιες (γιατί μάλλον αυτό θέλει ο Καρμέλλος), δε με πειράζει που θα υπάρχουν ΚΑΙ ομάδες εκτός των εργοστασίων με δικά τους πλαίσια και αγορασμένους κινητήρες, αντιθέτως. Απλά δε μου αρέσει η ιδέα του κινητήρα παραγωγής, αφού αυτό συνεπάγεται περιορισμό της ελευθερίας στην εξέλιξη που πρέπει να αντιπροσωπεύει ένα κορυφαίο πρωτάθλημα.

    Εκτός κι αν καμιά πυροβολημένη Honda βγάλει rc65 παραγωγής με τεχνολογία από τον πόλεμο των άστρων (μισό, ο γλάρος βράζει ακόμα, τώρα βάζω το ρύζι).

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius


    Εκτός κι αν καμιά πυροβολημένη Honda βγάλει rc65 παραγωγής με τεχνολογία από τον πόλεμο των άστρων (μισό, ο γλάρος βράζει ακόμα, τώρα βάζω το ρύζι).
    Και αντε και το εβγαλε... ποιος θα μπορει να το αγορασει?
    money cant buy me love !!!

  8. #23
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TheFace
    Και αντε και το εβγαλε... ποιος θα μπορει να το αγορασει?
    Λεπτομέρειες κύριος... Η ιδέα είναι να βγάλει κάτι μόνο και μόνο για να έχει την άδεια να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία και στα GP (λίγο σαν τα homologation special) και -bonus- να έχουν επιτέλους οι 14χρονοι πάλι κάτι που να αξίζει να βαράς μ@λακία για χάρη του, όπως τα RC30, 916 και R7.

    Το πρόβλημα είναι αλλού: ακόμα κι αν βγάλει κάποιος τέτοιο όπλο, μάλλον θα σπεύσουν να αλλάξουν τους κανονισμούς στα GP ώστε να μη μπορούν να το εκμεταλλευτούν ( οβάλ πιστόνια; ).


    Υ.Γ: Δεν έχω κάτσει να ασχοληθώ οπότε δεν ξέρω ακριβώς τι ισχύει ακόμα και τώρα πάντως (π.χ. παραγωγή πόσων κομματιών για να θεωρείται ΟΚ).

  9. #24
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
    Το πρόβλημα είναι αλλού: ακόμα κι αν βγάλει κάποιος τέτοιο όπλο, μάλλον θα σπεύσουν να αλλάξουν τους κανονισμούς στα GP ώστε να μη μπορούν να το εκμεταλλευτούν ( οβάλ πιστόνια; ).
    Υπ όψιν οτι τα οβάλ πιστόνια επιτρέπονται απο τους σημερινούς κανονισμούς motogp αλλά για ίδιο αριθμό κυλίνδρων το ελάχιστο βάρος είναι αυξημένο.

    Το πρωτάθλημα χρεαζόταν ανανεωση, δεν μπορεί να τρέχουν 15 μηχανάκια και να λέμε οτι ειναι το top πρωτάθλημα μοτοσυκλέτας. Το κόστος πρέπει να μειωθεί, για να τρέξουν κι άλλοι.
    Εδω αντί να μπούν πχ BMW, Aprilia, Triumph, έφυγε η Kawasaki και η Suzuki, και η ιδέα του CRT δεν είναι κακή.
    Το μεγάλο κόστος προέρχεται απο τους κανονισμούς, και κυρίως απο την μείωση του καυσίμου που έχει σαν αποτέλεσμα την ανάγκη πανάκριβων ηλεκτρονικών συστημάτων για να εχουν την απαιτούμενη ιπποδύναμη αλλά να βγαζουν και τον αγώνα. Εδω θα φανεί το θέμα μια και τα CRT θα εχουν 3 λίτρα παραπάνω καύσιμο, απλά δεν εχει καβαλήσει CRT μεχρι τωρα κανενας αναβατης που να εχει εμπειρία απο αυτα τα λάστιχα, φρένα κλπ. για να δούμε τι μπορεί να κάνει.
    Οταν επιστρεψει ο Edwards θα εχουμε μια εικόνα.
    Κατα τα άλλα, αν ο Stoner θέλει μονο πρωτότυπα ας σπρώξει να φτηνήνουν αντί να μας λεει ιστορίες.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #25
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
    Λεπτομέρειες κύριος... Η ιδέα είναι να βγάλει κάτι μόνο και μόνο για να έχει την άδεια να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία και στα GP

    SBK εννοείς
    Give me fuel, Give me fire

  11. #26
    Αφού απ' ότι φαίνεται η πλειοψηφία γουστάρει και μάχες εργοστασίων, κακώς υπήρχε γκρίνια φέτος που η χόντα έσπερνε και έκανε για πλάκα το 1-2-3 (ακόμα και 4)...

    Και δεν θέλουμε είπαμε και μονόμαρκα ε? Ενώ τώρα έχουμε πληθώρα εταιριών.

    Θυμάμαι και κραξίματα για τον Τσέχο ότι τρέχει επειδή έχει λεφτά ο μπαμπάς του. Ε ακόμα ένας λόγος να τρέχει κάποιος αν είναι ικανός χωρίς να χρειάζεται 4,000,000 για να νοικιάσει εργοστασιακό μηχανάκι. (εκτός αν έχω καταλάβει κάτι λάθος από αυτά που διαβάζω ).

    Λες αυτό να φοβάται ο στόνερ? :rotflmao:
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Αφού απ' ότι φαίνεται η πλειοψηφία γουστάρει και μάχες εργοστασίων, κακώς υπήρχε γκρίνια φέτος που η χόντα έσπερνε και έκανε για πλάκα το 1-2-3 (ακόμα και 4)...

    Και δεν θέλουμε είπαμε και μονόμαρκα ε? Ενώ τώρα έχουμε πληθώρα εταιριών.

    Θυμάμαι και κραξίματα για τον Τσέχο ότι τρέχει επειδή έχει λεφτά ο μπαμπάς του. Ε ακόμα ένας λόγος να τρέχει κάποιος αν είναι ικανός χωρίς να χρειάζεται 4,000,000 για να νοικιάσει εργοστασιακό μηχανάκι. (εκτός αν έχω καταλάβει κάτι λάθος από αυτά που διαβάζω ).

    Λες αυτό να φοβάται ο στόνερ? :rotflmao:
    Αν υπήρξε τέτοια γκρίνια, ναι, κακώς υπήρξε. Κάκιστα! Δεν είναι δουλειά της Honda να περιμενει τον ανταγωνισμό, αλλά των άλλων να φτάσουν στο επίπεδό της.

    Πληθώρα εταιρειών δυστυχώς δεν έχουμε, αλλά αυτό οφείλεται περισσότερο στην γενικότερη οικονομική δυσχέρεια του χώρου και όχι στην έλλειψη εταιρειών που θα μπορούσαν να ανταγωνιστούν σε επίπεδο moto gp.

    Εκτός από τον Τσέχο που τρέχει με τα λεφτά του μπαμπά του (αν και δεν είναι και τόσο κακός όσο του καταλογίζεται), τα εργοστάσια πάντα θα ψάχνουν τους αντίστοιχους Rossi, Lorenzo, Stoner μιας και υπάρχει και το πρωτάθλημα. Ε, αν αγοράσει και μια θέση κάποιος από μεράκι , δεν χάλασε κι ο κόσμος βρε αδερφέ. Οι καλύτεροι πάντα θα είναι περιζήτητοι.

    Εγώ αν ήμουνα ο Stoner πάντως, το μόνο που θα φοβόμουν θα ήταν το πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το μηχανάκι του Lorenzo.

    Προσωπικά πάντως, όχι μόνο θα ήθελα μάχες μεταξύ εργοστασίων, αλλά θα ήθελα και να καταργηθούν όλοι , μα όλοι οι περιορισμοί σε κινητήρες μετάδοση και πλαίσιο και να υπάρχουν περιορισμοί που να αφορούν μόνο τις φυσικές διαστάσεις των μοτοσυκλετών , το βάρος τους και την ποσότητα καυσίμου για την διάρκεια του αγώνα.
    Και ας φτιάξει έπειτα το κάθε εργοστάσιο ό,τι καλύτερο μπορεί. Οβάλ πιστόνια, δίχρονα , τούρμπο, τζετ , πυραυλικά συστήματα , διπλά κιβώτια, κιβώτια CVT και ό,τι άλλο φανταστεί. Εκεί να δεις τεχνολογία !!!
    Σε αυτές τις εποχές όμως .... μάλλον χλωμό.
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  13. #28
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
    SBK εννοείς
    Ξέρω ότι τα SBK βασίζονται σε μοτό παραγωγής (αυτή ήταν η ιδέα άλλωστε), με τα CRT όμως πάει να γίνει περίπου το ίδιο με τους κινητήρες και στα GP. Όπως είπα δεν έχω διαβάσει κανονισμούς για να ξέρω τι ακριβώς απαιτείται, αλλά πρέπει να είναι παρόμοια προσέγγιση.

    @sapila racing: Δεν τό ήξερα για τα οβάλ πιστόνια

  14. #29
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
    με τα CRT όμως πάει να γίνει περίπου το ίδιο με τους κινητήρες και στα GP.
    Α σορρυ δεν το έπιασα, αν λες για μελλοντικό μότερ CBR σε CRT ομάδα έχεις δίκιο...
    Give me fuel, Give me fire

  15. #30
    CBR600 COROLLA 2.0T WR250 Το avatar του/της marmel.gr
    Εγγραφή
    14/05/2006
    Μηνύματα
    178
    τωρα πηραν χαμπαρι τις δυναμεις της χοντα?
    τι θελουν δλδ ενιαιο πρωταθλημα?
    και γιατι με το που πηρε τιτλο η χοντα?

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2010, 13:39
  2. Και επίσημα πλέον Ληστής (650)
    από Ichigo στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2009, 17:49
  3. Απαντήσεις: 94
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2007, 16:48
  4. Και επίσημα ρεκόρ θερμοκρασίας....
    από Gandalf dr685sm στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 56
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2007, 22:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF