Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Τρύπα σε Αλουμινένιο τελικό

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186

    Τρύπα σε Αλουμινένιο τελικό

    Όπως λέει ο τίτλος έχουμε ένα αλουμινένιο τελικό από δίχρονο μηχανάκι το οποίο έχει ένα "ράγισμα" κατα μήκος της σωλήνας που το ενώνει με το θάλαμο διαστολής.

    Δεν είναι τρύπα, αλλά ένα ράγισμα το οποίο με το ζόρι το εντόπισα εγώ (άγνωστο το πως προκλήθηκε). Δεν λείπει κομμάτι αλλά το το ράγισμα είναι αρκετό ώστε να φεύγουν από εκεί λάδια και να τα κάνουν όλα χάλια.

    Υπάρχει περίπτωση το ράγισμα να μπορεί να κολληθεί και να μην ανησυχώ για το αν θα ξεκολήσει αργότερα ή είναι άδικος κόπος? 'Οπως είπα το ράγισμα είναι κατα μήκος της σωλήνας και περίπου 2 εκατοστά μακρύ. Ξεκινάει από την κόλληση της βάσης στήριξης και πάει προς τα κάτω. Δεν μοιάζει να ανοίγει άλλο προς το παρόν όσο κινώ το μηχανάκι.
    2 stroke Sport Touring

  2. #2
    Για κόλληση αλουμινίου η μέθοδος λέγεται Argon και θα την βρεις σε διάφορα μηχανουργία .

    Για γρήγορη λύση , θα σου πρότεινα να αγοράσεις μια πολύ καλή κόλλα 2 συστατικών την οποία θα εφαρμόσεις αφού καθαρίσεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ την επιφάνεια αλλά και το εσωτερικό της ρωγμης - τρύπας.
    KTM950 Adventure - Tuono 660 Factory

  3. #3
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Νομίζω πολύ καλό καθάρισμα να φύγει η λαδίλα, κόψιμο με τροχάκι στο σχίσιμο και γέμισμα με αλουμινοκόλληση θα είναι μόνιμη λύση. Από την άλλη θα πρέπει να κοιτάξεις γιατί έγινε αυτό. Μήπως συντονίζει και κόπηκε????


    Παλιότερα που έκανα RC ταχύπλοα σκάφη, τέτοια προβλήματα (συντονισμού) τ' αντιμετωπίζαμε με ένα κολάρο κι ελατήρια.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186
    Thanks! Περιμένω ένα φίλο με μαμίσια τελικά για να κυκλοφορήσω ώσπου να πάω τη δική μου για επισκευή.

    Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ένα συντονισμό (υπάρχει εντονότερος από τότε που κρύωσε ο καιρός) χωρίς όμως να έχω βρεί από που μπορεί να προέρχεται. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού πέταγε βίδες από διάφορα σημεία οι οποίες ξεβίδωναν λόγω συντονισμού που τότε ήταν λιγότερο αισθητός. Οι βάσεις της μηχανής είναι σίγουρα εντάξει, όπως και τα λάστιχα ζυγοσταθμισμένα. Δεν θυμάμαι πρόσφατα να έγινε άλλη αλλαγή πέρα από ένα σταμπιλιζατέρ στο πηρούνι εμπρός και αυτό αρκετά πριν το καλοκαίρι.

    Τώρα παρατηρώ υπερβολικό "τρεμούλιασμα" στο ρελαντί, το οποίο ξέρω ότι προέρχεται από υπερβολικά πλούσιο μείγμα στο pilot system που διαχειρίζεται το ρελαντί. Ήδη περιμένω τα αντίστοιχα ζιγκλέρ για να πέσω στις μαμά ρυθμίσεις μιας και δεν έχω μετατροπές στο μοτέρ. Αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό θα δώσει τη λύση. Είδωμεν....
    2 stroke Sport Touring

  5. #5
    Από μπιέλα πως πας;
    Μήπως κάποιο από τα ρουλεμάν της οδεύει για συνταξιοδότηση;

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186
    Μπιέλα και ρουλεμάν από ανακατασκευή με 15.000 χιλιόμετρα περίπου μέχρι σήμερα. Αν ήταν ρουλεμάν φαντάζομαι ότι εκτός από το κοσκίνισμα μάλλον θα ακουγόταν και από μακριά. Υποθέτω (και προς τα εκεί κάνω δοκιμές αυτές τις μέρες) μη ευθυγραμμισμένα - ρυθμισμένα σωστά καρμπυρατέρ (δικύλινδρο) καθώς μπερδεύει σε συγκεκριμένες στροφές κινητήρα ή / και λάθος ζιγκλέρωμα στο ρελαντί (έχει pilot system με ζιγκλέρ και όχι βίδα αέρα) πράγμα που του προκαλεί τους κραδασμούς.

    Οι κραδασμοί είναι υπερβολικά έντονοι στο ρελαντι και όχι στην πορεία, και παρουσιάζονται φυσικά όταν μπερδεύει και έχεις σταθερό γκάζι.

    Άρα:

    Τα τελικά έχουν βγεί και με την ευκαιρία του κολλήματος θα ελεγχθούν για τυχόν άλλα προβλήματα θα καθαριστούν και θα μονταριστούν σωστά.

    Αύριο θα περάσω τα ζιγκλερ στο Pilot όπως λέει το manual (φορούσε κάποια νούμερα μεγαλύτερα γιατί είχε πρόβλημα στο ρελαντί από τις τσιμούχες του στροφάλου προτού το πάρω εγώ στα χέρια μου).

    Προς το παρόν το τρέχω με τις δικές του εξατμίσεις, οι κραδασμοί υπάρχουν αλλά είναι λιγότερο αισθητοί από ότι με τα aftermarket τελικά, ίσως γιατί είναι φτιαγμένα να κόβουν το μηχανάκι γενικότερα. Μετά τις δοκιμές και τις όποιες επισκευές θα δούμε και ποια τελικά θα κρατήσω. (με ενδιαφέρει το επίπεδο του θορύβου πάντα).
    2 stroke Sport Touring

Παρόμοια θέματα

  1. Τρύπα(;) σε κινητήρα Honda Bros
    από georgio στο forum Honda
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2010, 13:10
  2. Stock τελικό απο 600αρι σε 400αρακι
    από dimitrisp στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 06/04/2009, 10:41
  3. Σε ποιά τρύπα?
    από Julius στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 26/09/2007, 08:33
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2007, 14:59
  5. "Τρυπα στην αποδοση" απο 2000-4000 rpm σε GSX-R 750 '92
    από vvvippperrr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2006, 10:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF