Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 4 από 4

Θέμα: provlimataki me ta frena

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    31/08/2005
    Μηνύματα
    182

    provlimataki me ta frena

    paidia 8a i8ela ta fwta sas gia mia akoma fora ex8es to vradaki kai ekei pou etoimazomonou na stamatisw eida tin mixani na stamata moni tis afto mou to 3anakane alla eimoun konta ston mastora kai kati laskare sta frena(sta takakia isws opos pianoun oi daganes.ean eida kala...)telws pantwn epeidi malon auto einai to 8ema mipws 3erei kaneis poia vidoula laskaroume gia na min magkonoune oi daganes ston disko panw?
    efharistw ek twn proterwn.
    P.S
    exw mia AT750

  2. #2
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Άλλαξες τακάκια πρόσφατα; Μήπως συμπλήρωσες υγρά φρένων χωρίς να αλλάξεις τακάκια και μετά τα άλλαξες; Δλδ μήπως ειχες παραπάνω υγρά με αποτέλεσμα να πιέζονται τα τακάκια;

    Στην δαγκάνα υπάρχει μια βίδα για να βγάζεις υγρά.... ΜΑΛΛΟΝ αυτό έκανε αλλά καλό θα ήταν να μην το επιχειρήσεις μόνο σου αν δεν ξέρεις τι και πως....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707


    Κατ'αρχήν ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ την κίνηση του συνφορουμίτη, ο οποίος και ΟΡΘΩΣ έβαλε το συγκεκριμένο πρόβλημα στο σωστό topic !!!
    (Οι Αφρικάνοι, ότι και αν αφορά την μηχανή τους, πάνε και τα βάζουν στο αντίστοιχο μοντέλο - ακόμη και αν αφορά σε κομμένο κεφάλι βίδας και πως μπορεί να βγει...).

    Επι του συγκεκριμμένου τώρα, προφανώς πρόκειται για "κόλλημα" των τακακιών (μπορεί να προκλήθηκε από υπερθέρμανση και "φούσκωμα" των υγρών - ιδιαίτερα αν τα τακάκια είνια φθαρμένα, οπότε η λίγη "πάστα" που έχουν δεν αποτελεί εμπόδιο στην μετάδοση της θερμότητας στο κύκλωμα).

    Αν κάνουν το ίδιο και κρύα, προσπάθησε να κυλίσεις την μηχανή προς τα πίσω και φρενάρισε μερικές φορές (η εφαρμογή δύναμης στην αντίθετη φορά συνήθως τα "ξεκολλάει"...).

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    31/08/2005
    Μηνύματα
    182
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


    Κατ'αρχήν ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ την κίνηση του συνφορουμίτη, ο οποίος και ΟΡΘΩΣ έβαλε το συγκεκριμένο πρόβλημα στο σωστό topic !!!
    (Οι Αφρικάνοι, ότι και αν αφορά την μηχανή τους, πάνε και τα βάζουν στο αντίστοιχο μοντέλο - ακόμη και αν αφορά σε κομμένο κεφάλι βίδας και πως μπορεί να βγει...).

    Επι του συγκεκριμμένου τώρα, προφανώς πρόκειται για "κόλλημα" των τακακιών (μπορεί να προκλήθηκε από υπερθέρμανση και "φούσκωμα" των υγρών - ιδιαίτερα αν τα τακάκια είνια φθαρμένα, οπότε η λίγη "πάστα" που έχουν δεν αποτελεί εμπόδιο στην μετάδοση της θερμότητας στο κύκλωμα).

    Αν κάνουν το ίδιο και κρύα, προσπάθησε να κυλίσεις την μηχανή προς τα πίσω και φρενάρισε μερικές φορές (η εφαρμογή δύναμης στην αντίθετη φορά συνήθως τα "ξεκολλάει"...).

    thx gia to info milisa me ton texniko mou kai mou eipe pi8ano na exw kai pola igra mesa opote kalo einai na travi3w merika in any case 8a propa8isw kai me tin idea pou peta3es mpas kai...

Παρόμοια θέματα

  1. kati paizei me ta frena mou!
    από efthimis στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2005, 10:08
  2. poio einai to rekor me ta pinguinia??
    από anisoropos στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 10/02/2004, 16:26
  3. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2003, 07:48
  4. Pia einai h diefthinsh me ta metaxeirismena apo germania?
    από tryfonidis_g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 18:11
  5. ti pezetai me ta grammatia ???????
    από ele@s στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 14:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF