Σελίδα 1 από 10 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 140

Θέμα: η ιστορια μια μοτοσυκλετας που εντυπωσιασε τους ελληνες αλλα τους τρομαξε κιολας

  1. #1

    η ιστορια μια μοτοσυκλετας που εντυπωσιασε τους ελληνες αλλα τους τρομαξε κιολας

    αφορμη για αυτο το μικρο αρθρακι ειναι για να καταλαβουμε πως μερικοι απογονοι παλαιοτερον μοτοσυκλετων φτιαχτηκαν αχι τοσο σε ενα θρανιο στο deck ενος pc αλλα δουλευοντας και σχεδιαζοντας και κατεβαζοντας ιδεες απο την καρδια και απο το μυαλο πρωτα με στοχο την συγκινηση!!!!!

    εκανε καριερα στην ελλαδα στα κοντραδικα στεκια καπου το 93-95 και συνεχιζει μεχρι σημερα 25ολοκληρα χρονια μετα τυφλα να εχουν τα supersport του λιτρου!

    YAMAHA V-MAX 1200 + 1700CC


    http://www.youtube.com/watch?v=50yE1YpmTX8

    ΥΑΜΑΗΑ VMAX 09

    Ο ΑΡΝΟΛΤ ΣΒΑΡΤΖΕΝΕΙΓΚΕΡ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ

    Όταν η yamaha το 1985 ειχε ονομασε το τερατακι της vmax τον 1200 cc και 145 ιππων ηξερε τι εκανε, ειχε φτιαξει κατι υπερβολικό 1 από της πιο πολσυζυτημενες μοτοσυκλετες ολων των εποχων,
    to vmax ειναι γεννημενο από τους αγωνες dracster και ειναι η πρωτη μοτοσυκλετα παραγωγης που εσπασε τα 11 δευτερα στο τετρακοσαρι,

    το τροφαντο τερατακι της yamaha εκλεισε τη δευτερη εκαντονταδα των γενεθλιων του και ακομα φερει ακρας υγειας δεν είναι τυχαιο που μπηκε στο μουσειο μοτοσυκλετας γκουκενχαιμ ενώ κυκλοφορουσε ακομα!

    με την εξωφρενική ισχυη των 145 ιππων το vmax καπου το 1993-95 στα κοντραδικα στεκια σημαινε ότι μεσα από καπνούς και στριγγλιες καταπινε ότι τολμουσε να σταθει διπλα του διτροχο η τετρατροχο ο φοβος και ο τρομος των παντων στην ευθεια συμπεριλαμβανομενου και του αναβατη του.

    μοτοσυκλετα υπερβαρη με κτηνωδες δυναμη και ροπη τρακτορα ικανη να ανελκυση το τιττανικο καθολα ανυποτακτη δεν συγχωρουσε λαθη και εστελνε τα ανυποψιαστα γκαζοθυματα το αντοθετο του γκαζοφονιασ κατευθειαν στο νοσοκομειο.
    και αυτο οφειλόταν στο vboost 1 παθητικο υπερσημπιεστη που μολισ ανοιγε στησ 6000 στροφεσ ξεκιναγανε τα πυροτεχνηματα
    εκει ετρωγε την κλωτσια ο αναβατης για την οποια το vmax εγινε διασημο!
    ετσι δημιουργισε 1 θρυλο φυρο απο το ονομα του φτιαχνοντασ λεσχεσ και club σε ολο το κοσμο.

    το τερατακι της yamaha εντυπωσιασε τους ελληνες αλλα τους τρομαξε κιολας και μεσα απο ολα αυτα η yamaha αποφασισε να δεσει το λυσασμενο παιδι της και καπου μεσα στο 1995 ξεκινησε να του μειωσει την αποδωση στα 110 αλογα και με ηλεκτρονικο κοφτη στη (δυναμη του παρακαλω) και οχι στην μειωσει τησ τελικης για τα ανοικτα 145αρια μοντελα και το 2003 σταματησε οριστικα η παραγωγη του και εμεινε στους deler to 2005 σαν special annyversary edition!
    δεν είναι τυχαιο που ακομα πολλοι ψαχνουν μεταμανιας για καποια από τα πρωτα ανοιχτα μοντελα τα οποια τωρα είναι υπερηλικα με αρκετους ιδιοκτητες να εχουν περασει από πανω τους.

    ο καιρος όμως περναει η τεχνολογια πρωχωραει το καλο γινεται καλυτερο και το μεγαλο μεγαλυτερο ετσι και το κακο στρουμπουλο παιδι της yamaha απο vmax εγινε Very Maximoym μεγαλωσε αναβαθμιστηκε εκμορτενιστηκε πλακωθηκε 20 ολοκληρα χρονια στη σκληρη προπονηση και οπως λεει και ο σβαρτζενειγκερ ALL BE BACK, εγινε 1 muscle bike τιγκα στα αναβολικα που θελει να ξεμπαζωσει την ασφαλτο.

    Χιλια εξακοσια κυβικα εκατοστα, τεσσερις κυλινδροι σε διαταξη v, διακοσια επτα αλογα, δεκα επτα χιλιογραμομετρα ροπη, χιλια εφτακοσια χιλιοστα μεταξονιο, τριακοσια κιλα, εικοσιπεντε χιλιαδες ευρω, δωδεκα πιστονια στης ακτινικες δαγκανες….φτανουν? ολοκαινουργιος κινητηρας 1679cc, 17kιλα ροπη, καινουργιο πλαισιο, 18αριδες τροχοι 200 με 50 προφιλ λαστιχο (vmax που στριβει???) ειδικα κατασκευασμενο από τη brigestonne για τη vmax, επιτελους φρενα εξαπιστονα ακτινικα(λεγεμαι R1)μιας και τα φρενα του παλιου vmax αποτελουσαν ανεκδοτο στα δωματια των νοσοκομειων, παρτη για να τρομαξεις είναι η προτροπη των αμερικανων δημοσιογραφων και φαινεται πως ζουν πολλοι για να τρομαζουν, το γρηγοροτερο 400αρι στο πλανητη υποσχεται η yamaha και συμφωνα με τη δηλωση του allan grath του αρχαιοτερου δοκιμαστη μοτοσυκλετων και drac racer του περιοδικου option moto (είναι η πρωτη φορα στη ζωη μου που χεστηκα σε μετρησεις) η τεχνολογια πανταχου παρουσα τροφοδoσια c.e.n.i.c.h(λεγεμαι M1 του rossi) τριοδικος καταλυτης, αισθητηρας L, θαλαμοι pent-roof, μεταδωση κινηση στους εκεντροφορους με γραναζια, kαινουργιος στροφαλος μπιελες πιστονια με τη μεθοδο fracture-spilit αφορα τον τροπο διασπασης τους από το καλουπι χυτευσης για εξασφαλισει της αντοχης στα 207 αλογα και 17 κιλα ροπης, μαγνησιο παντου, 52αρι μπροστινο συστημα, πισω αναρτηση πληρως ρυθμιζομενη και μοχλικο, τελικα τιττανιου, καντραν υγρων κρυσταλων, μονοδρομος συμπλεκτης, gear light, ABS στα φρενα, και 1 μοτερ πραγματικο εργοστασιο παραγωγης ιππων.

    το καινουργιο vmax κανει το πρασινο στα φαναρια να μοιαζει με το σημα GO των DRACSTER τερατωδες και εκθαμβωτικο υπερβολικο και κτηνωδες στην εμφανιση με τεραστιες και της πιο κακες μπουκες που εχουν μπει ποτε σε μοτοσυκλετα παραγωγης, καμπυλες που μονο σε κορμια χτισμενα με αναβολικα και χρονια σκληρης προπονησης συναντας 310 κιλα μυες με 0% λιπος
    απαιτει χερια καλογυμνασμενου bodybuilder και κουραγιο θυριοδαμαστη για να την οδηγησεις αλλα και 25300, ευρω και παραγγελια μονο μεσω ιnternetκαι με σειρα προταιρεοτητας,μονο 1500 κοματια κάθε χρονο και πολλα από αυτά μεχρι στιγμης στην ελλαδα.

    Η ταχυτερη μοτοσυκλετα παραγωγης στο κοσμο ενα νομιμο dracster με πινακιδα κυκλοφοριας εχει 25%παραπανω ροπη ιδια ιπποδυναμη και δυο τριτα παραπανω κυβικα από τη παγκοσμια πρωταθλητρια DUCATI 1098R του troy bayliss. στην εμφανιση παιρνει το χρυσο παιρνει το ασημενιο παιρνει και το χαλκινο! hayabusa R1 cbr kai gsxr πολλα VMAX όμως 1!
    Αν υπηρχε κατι που θα θελαμε να γκρινιαξουμε είναι η απουσια power shifter για ντραγκστεραδικες αλλαγες με τερμα γκαζι και η απουσια ασφαλειας stampilizater
    μιας και οι ελληνικη δρομοι μπορουν πολύ ευκολα να κανουν μια μοτοσυκλετα με κτηνωδες δυναμη να παρει ευκολα ρυθμο(κοσκινισμα από το μπροστινο) δεν θα το θελαμε καθολου ειδικα για ένα bike που εχει τα 250 χαω για κολατσιο!

    Είναι 1 λαμπρη ιδεα δεν κατατασεται σε κατηγορια είναι 1 κατηγορια από μονο του διαφορετικο από οτιδηποτε μπορεις να αγορασεις μεχρι σημερα!!!!!!

  2. #2
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    πολύ θα γούσταρα να την καβάλαγα για μια καλή βόλτα αλλά μέχρι εκεί...

    Προτιμώ το δικό μου μηχανάκι που έχει πολύ λιγότερα άλογα από το Vmax αλλά κανιβαλιζει καλύτερα και ευκολότερα...




    υγ.διαφημιστής της γιαμαχα είσαι;

  3. #3
    OXI ΑΛΛΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ VMAX ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!!!

  4. #4
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    σωστός ...το ψιλιαστικα ...

    Ποιο είναι το ποιο εξτριμ πράγμα που έχει κάνει με αυτό το θηρίο;

  5. #5
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf


    Ποιο είναι το ποιο εξτριμ πράγμα που έχει κάνει με αυτό το θηρίο;
    πηγε στο βενζιναδικο και το φουλαρισε...!
    Accipere quam facere praestat injuriam

  6. #6
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    αλήθεια από κατανάλωση πως πάει;



  7. #7
    τρωγανε στη μαπα το λαστιχο σε οτι τολμουσε να σταθει διπλα μου!!!!

    καταναλωση μες στη πολυ ειναι αρκετη σε ταξιδη εχς κανει διαδρομη με 990 adventure δικαβαλει και οι δυο με αποσκευες και ημουν πιο οικονομικοτερος ο φιλος κοστας κτμακιας τραωαγε τα μαλλια του και εχς και τα διπλασια κιβικα απο αυτον και 2 κυλινδρους παραπανω


    δεν πειραζει φιλε μου που το φουλαρο στο βενζιναδικο αν δεν ηθελα να το φουλαρω θα χα παρει παπακι χαχαχαχα

    σπινιαρι και η τεταρτη?????? μηπως???????:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 7gibernau
    Εγγραφή
    24/06/2010
    Μηνύματα
    1.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf


    Ποιο είναι το ποιο εξτριμ πράγμα που έχει κάνει με αυτό το θηρίο;
    εστριψε......

    το εχω κανει βολτα,πολυ απλα το γκαζι θελει μεγαλο σεβασμο,και οταν λεω μεγαλο εννοω πολυυυυυυυ ,μεγαλο..στις ευθειες κανει τα παντα,πολυ ροπη που την ασφαλτο την κανει φετες!
    αλλα ρε φιλε....δε στριβει με τιν καμια,μα με την καμια....με τιποτααααααα κουλουρα,ζερο.
    ρε με την καμια λεμε!!επαθα πλακα,ενα τραχτερ χωρις υδραυλικο τιμονι στριβει πιο ευκολα.απλα απαραδεκτο.
    Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
    https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604

  9. #9
    εννοεις το παλιο εχεις κανει βολτα γιατι το παλιο Vmax δεν εστριβε το καιν στριβει φιλε μου μην τρελαινομαστε.....

    http://www.youtube.com/watch?v=lZMbe...eature=related

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 7gibernau
    Εγγραφή
    24/06/2010
    Μηνύματα
    1.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vmoageorge
    εννοεις το παλιο εχεις κανει βολτα γιατι το παλιο Vmax δεν εστριβε το καιν στριβει φιλε μου μην τρελαινομαστε.....

    http://www.youtube.com/watch?v=lZMbe...eature=related
    το καινουριο εχω κανει βολτα φιλος.
    μισο να δω και το βιντεο
    Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
    https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 7gibernau
    Εγγραφή
    24/06/2010
    Μηνύματα
    1.082
    στην αρχη ειναι 3-4 μοτο μαζι με τα νμαξ,ωραια..
    εκει που το νμαξ νομιζεις οτι στριβει οι αλλοι διπλα του η μπροστα ειναι ορθιοι και κανουν βολτα,ασε που στο τελος ουτε που ειναι στα πλανα.
    ενταξει ειπαμε,για κοντρες ειναι οτι πρεπει,φαναρι με φαναρι η για να το εχεις απεναντι να το κοιτας,αλλα δε στριβει ρε συ με την καμια.
    το εχω κανει και με 200αρι και με 240αρι πισω...
    Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
    https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tedvj23
    Εγγραφή
    05/02/2010
    Μηνύματα
    1.536
    Το εχω κανει και εγω βολτα το καινουργιο και παρολο που ειχα το bking εκεινη την περιοδο μου φανηκε του ματσ το vmax αλλο που κοντεψα να κανω μια γαμπα σαν της γυναικας μου..Μιλαμε πυρκαγια ο κινητηρας δεν παλευοτανε η τρελη θερμοκρασια χαλαουα(καλοκαιρι με σορτσακι)...

  13. #13
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    ημουν ιδιοκτητης του ανοιχτου μοντελου,με το λιγο πιο παχυ πηρουνι και το κοκκινο στο στροφομετρο πιο ψηλα.υπεροχο μοτερ αισθηση και αισθητικη.απαραδεκτα φρενα,ακαμψια πλαισιου και αναρτησεις με τα σημερινα δεδομενα.
    την πατησα και γω με αυτη τη μηχανη,με πεταξε...........στα σκαλια της εκκλησιας γαμπρο

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
    ....με πεταξε...........στα σκαλια της εκκλησιας γαμπρο

    κουλαδι


  15. #15
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    οτι στριβει στριβει δε το συζηταμε...

    αλλα αν ειναι να λυπασαι ολα τα ξυσμενα πανακριβα πλαινα του καθε φορα που θες να πλαγιασεις (αναποφευκτα) τοτε δεν στριβει...

Σελίδα 1 από 10 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2008, 08:03
  2. Για μια ψυχη που γριπωθηκε . . . .
    από tifoefs στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 57
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2005, 15:56
  3. Σήμερα τα πήρα άγρια με τους μ*****ς τους Έλληνες
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2005, 13:09
  4. Τι είδους άνθρωποι είναι αυτοί, που δεν χαρίζουν την χαρά τους???
    από nimbus στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 02/04/2005, 07:50
  5. θημαστε για μια μοτοευκαιρια που ελεγα?
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2004, 13:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF