Πάντως με το 16αρι γρανάζι που όλοι το εκθιάζουν σκέψου το πριν κάνεις κίνηση.
Ουσιαστικά δεν έχει τεράστια διαφορά. Έτσι όπως το κτλβα εγώ, αλλάζουν οι στροφές που βγάζει περισσότερο τη δύναμη του. Με το 17 άρι έπρεπε να φτάσει ψηλά για να αρχίσει να αγριέυει ενώ με το 16άρι τώρα "αρπάζει" από πολύ χαμηλά. Σίγουρα το 16άρι βολεύει πάρα πολύ για οδήγηση στην κίνηση και έχω την αίσθηση ότι βοηθάει και λίγο στην κατανάλωση. Όμως επειδή αρπάζει χαμηλά, σπινιάρει κι πολύ το μηχανάκι, οπότε πολλές φορές δυσκολεύεται να βγάλει τη δύναμη του στο δρόμο.
Προσωπικά προτιμώ το 17άρι αλλά ουσιαστικά πιο χρηστικό για την χρήση που του κάνω (οδήγηση μέσα στην πόλυ κυρίως και κάτω από 200km/h) είναι το 16αρι.
Υ.Γ.: Για εξατμίσεις ψάξε ή μεταχειρο Akrapovic (καινούργιες πάνε 1600+) ή yoshimura που ναι κι μουράτες κι τις έχουν βάλει αρκετοί από ότι ξέρω στο USA.