Σελίδα 10 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 158

Θέμα: z750 + Ohlins thread

  1. #136
    Το λοιπόν...

    Κατα πρώτον επειδή το συγκεκριμένο thread έχει πολύ μπερδεμα, έκανα edit σε όσα ποστς μου θεωρούσα πιθανό οτι μπορουσαν να "μπερδέψουν" κάποιον αναγνώστη...τα σχόλια έγιναν σημερα (14/10/2005) και είναι με κοκκινο χρώμα.

    Επίσης για οποιους διαβάζουν ειναι σημαντικό να καταλάβουν οτι οσα αναγράφονται αποτελουν ΓΝΩΜΕΣ...

    Χθές τελείωσα οριστικά με το μπροστινό...

    Μπήκε λάδι Silkolene 10άρι, 34,9cSt @ 40C (και 7 cSt στους 100C αν θυμάμαι καλά), μόλις 3% παχύτερο απο το μαμά Kayaba και 13,5% πιο παχύ απο το 15άρι της Ohlins που φόραγα τόσο καιρό...είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ επιλογή, ο καθένας ας κάνει τις δικιές του ανάλογα με το τι θέλει...η στάθμη του λαδιού παρέμεινε ως είχε...

    Πλέον μπορώ να ξανακάνω εντο, επέστρεψε η αισθηση στο φρενάρισμα κοκ...

    Πήρα μαμα αποστάτες για Ζ750 (215mm) οι οποιοι κοπηκαν με σωληνοκόφτη 10mm περίπου (και πλαναρίστηκαν απο τον αδελφό Κόστομ τον οποίο και ευχαριστώ)...μαζί με τους πιο κοντους αποστάτες πιά, μπήκαν και οι τάπες προφόρτισης οπότε ουσιαστικά μπορώ να ρυθμίσω πλέον απο -3mm έως και όσο θελω (7mm που προφόρτιζαν οι τάπες τέρμα ξεσφυκτες μείων τα 10mm που κόπηκαν απο τους αποστάτες=3mm λιγότερα απο το κανονικό)...και αυτό είναι προσωπική επιλογή για να μην παρεξηγιώμαστε...

    Μετρήθηκε και σεταρίστηκε το sag ως εξής:
    Sag με αναβάτη: 36mm κατα μέσο όρο (προτεινόμενες τιμές Ohlins: 35-48mm απο το manual της)
    Sag χωρίς αναβάτη: 25,5mm (προτεινόμενες τιμές Ohlins: 25-30mm απο το manual της)

    Επίσης μετρήθηκε και σεταρίστηκε το sag της πίσω ανάρτησης ως εξής:
    Sag με αναβάτη: 32mm κατα μέσο όρο (προτεινόμενες τιμές Ohlins: 30-40mm απο το manual της)
    Sag χωρίς αναβάτη: 7mm (προτεινόμενες τιμές Ohlins: 5-10mm απο το manual της)

    Ολες οι παραπάνω ρυθμίσεις είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ μου επιλογές...

    Το ελατήριο της πίσω ανάρτησης είναι 95N/mm, ενώ τα ελατήρια του πηρουνιου 90Ν/mm.

    Απο τις μετρήσεις φαίνεται οτι τα ελατήρια (μπρός-πίσω) ειναι όντως για το δικό μου το βάρος (βαρος δικό μου συν τον εξοπλισμό ετσι???)

    Τις τελευταίες μέρες ξεκίνησα να παιζω με τις αποσβέσεις επαναφοράς και συμπίεσης...η απόσβεση επαναφοράς μπορεί να ρυθμίστεί με πάνω απο 55 κλικς και η απόσβεση συμπίεσης με 22 κλικς...πραγματικά η ανάρτηση "ακουει" τις αλλαγές και ειλικρινά μπορείς να φέρεις την μοτο στα μέτρα σου (ΑΝ ξέρεις τι θέλεις, ΑΝ ξέρεις τι δεν θέλεις, ΑΝ "ακους" τι σου "λέει" η μοτό, ΑΝ ξέρεις να κάνεις troubleshooting κοκ) ...

    Εν ολιγοις, τωρα αρχίζουν τα ωραία...
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  2. #137
    ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ .... ΑΝΤΕ ...ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ....
    περα δωθε , πανω κατω , πισω μπρος ..... θα το πετυχω .. πού θα παει ..

  3. #138
    gsxr power for ever!!! Το avatar του/της GTZ750
    Εγγραφή
    02/12/2004
    Μηνύματα
    1.350
    εμενα ειναι απο χθες στο συνεργειο για αναρτησεις ohlins και λαδακια 15αρια της ιδιας εταιριας!!!

    δεν το εψαξα τοσο οσο το freedom αλλα αυτο που πθστευω θα με προβληματησει πολυ ειναι μετα η πισω αναρτηση!!!

    θα τα βαλω πανω και θα σας πω εντηπωσεις!!!!
    ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!!!

    corona fotos

    corona fotos 1



  4. #139
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GTZ750
    εμενα ειναι απο χθες στο συνεργειο για αναρτησεις ohlins και λαδακια 15αρια της ιδιας εταιριας!!!

    δεν το εψαξα τοσο οσο το freedom αλλα αυτο που πθστευω θα με προβληματησει πολυ ειναι μετα η πισω αναρτηση!!!

    θα τα βαλω πανω και θα σας πω εντηπωσεις!!!!
    Με τα Ohlins τα 15άρια λάδια πανω κάτω ξέρεις τι να περιμένεις τώρα απο πλευράς αποσβέσεων...(περιμένω εναγωνίως να δώ αν οι εντυπώσεις μας είναι ιδιες)

    Αν δεν σε έχει προβληματίσει έως τώρα η πίσω ανάρτηση (και καλά κάνει), δεν νομίζω να γίνει αυτό δια μαγείας με το που θα βάλεις τα ελατήρια μπροστά...

    ...είπαμε...τα ελατήρια εμπρός το μόνο που θα σου κάνουν είναι να σου μειώσουν το sag (με και χωρίς εσένα επάνω)...

    ...απο εκεί και περα ΑΝ αφήσεις την προφόρτιση στην πίσω ανάρτηση ως έχει (εχεις μετρήσει κανα sagάκι ή πολλά ζητάω?) τότε θεωρητικά (πρακτικά μόνο εσύ θα το διαπιστώσεις ΑΝ είναι έτσι) η γεωμετρία σου θα γίνει λίγο πιο αργή...(με τα ελατήρια θα "σηκωθεί" λιγουλάκι το "μπροστινό" ενώ το πίσω μέρος σχεδόν θα μείνει εκεί που ήταν)...

    Λέω εγώ τώρα...
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  5. #140
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548
    αδελφε περιμενουμε εντυπωσεις .....μεγεια

  6. #141
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lazio
    αδελφε περιμενουμε εντυπωσεις .....μεγεια
    Εεεεεεπ...τέρμα οι εντυπώσεις...

    Ειλικρινά εγώ δεν έχω να πώ τίποτα άλλο...

    Με τα λαδο-ελατήρια του μπροστινού εξηγηθήκαμε και το σημαντικό για την πίσω ανάρτηση είναι οτι αφενός είναι για τα κιλά μου (οπότε ΑΝ κάποιος θέλει να προβεί σε αγορά, ΠΡΙΝ το κάνει, ας φορέσει τον εξοπλισμό του, ας ζυγιστεί και ας στείλει mail στην Ohlins για το αν τα ελατήρια είναι για τα κιλά του...αυτο ειναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ) και αφετέρου οι ρυθμίσεις πραγματικά "ακουν" και έχουν μεγάλο ευρος...

    Απο εδώ και πέρα ΟΛΑ είναι υποκειμενικά, ανάλογα με το τι θέλει απο την μοτό του κάποιος, πως οδηγεί, πού οδηγεί και τι ρυθμίσεις (και συμβιβασμούς) θα κάνει κατα περίπτωση...

    Ουτε και προκειται να ποστάρω πληροφορίες του στύλ "με 14 κλικς αποσβεσης επαναφοράς και 11 αποσβεσης συμπίεσης μπλα μπλα μπλα"...είπαμε αυτά είναι υποκειμενικά...δεν υπάρχουν χρυσές συνταγές...

    Ακόμα και τα νούμερα περι sag που έγραψα πιο πάνω ΜΗΝ τα παιρνετε ως δεδομένο και ούτε σαν το "σωστό"...θα αλλάξουν πολλές φορές χωρίς να το αναφέρω...(ήδη π.χ. ετοιμάζομαι το sag με αναβάτη πίσω να το πάω στα 34mm κοκ)...

    Εν τω μεταξύ οσοι έχουν ήδη βάλει κατι απο Ohlins (μουσιού Lazio, ακούει???) ας γράψουν τις εντυπώσεις τους...και επειδή οι εντυπώσεις είναι απλά εντυπώσεις, μετρήστε και κανά sag ρε παιδιά πρίν και μετά την τοποθέτηση των ελατηρίων...ας επιβεβαιώσει και καποιος άλλος τις δικές μου μετρήσεις...

    Αλλωστε αυτό το θρέαντ σε καμία περίπτωση δεν το άνοιξα για να "προτρεψω" άλλους να αλλάξουν ελατήρια, να μπλέξουν με λάδια, να δώσουν ένα σκασμό λεφτά για πίσω ανάρτηση...αλλά για να έχουν κάποιες πληροφορίες ΠΡΙΝ αποφασίσουν να το κάνουν...
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  7. #142
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548
    Παρων....Συμφωνο οι εντυπωσεις ειναι απλα εντυπωσεις και μπορει να ειναι λαθος . Για εμενα ειναι ευαγγελιο το συγκεκριμενο thread γιατι μπορεσα και πηρα την αρχικη ιδεα και εναυσμα ωστε να το ψαξω περισσοτερο και να βελτιωσω τελικα το μπροστινο μου (Ετσι πιστευω δηλαδη...).

  8. #143
    gsxr power for ever!!! Το avatar του/της GTZ750
    Εγγραφή
    02/12/2004
    Μηνύματα
    1.350
    λοιπον απο μια μικρη βολτα που εκενα στην μηχανη μου με τα ελετηρια και τα λαδια εχω να πω τα εξεις!!

    σηγουρα δεν ειναι αυτο που ηθελα αλλα οπως ειχε πει και ο freedom πιο πανω εχω πολυ γρηγορη βυθηση κατι που δεν μου αρεσει!!

    θα την δοκιμασω και σε πραγματικες συνθηκες(στον αγιαννη το ρωσσο δηλαδη) οπου ξερω την συμπεριφορα της απο πρι και θα σας πω τι κανει μεσα στη στροφη.

    τωρα να ρωτησω και κατι αλλο. αμα αλλαξω λαδακια και βαλω πιο παχυρευστα θα ειναι καλητερα απο αποψη βυθησματος δηλαδη το ποσο γρηγορα βυθηζετε??

    και πως θα γινει να σκληρηνει λιγο ακομα??

    παιδια δυτυχως δεν εχω το χρονο και την υπομονη να ασχοληθω με sag και τετοια θεωρητικα πραγματα.
    ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!!!

    corona fotos

    corona fotos 1



  9. #144
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GTZ750
    τωρα να ρωτησω και κατι αλλο. αμα αλλαξω λαδακια και βαλω πιο παχυρευστα θα ειναι καλητερα απο αποψη βυθησματος δηλαδη ποσο γρηγορα βυθηζετε??
    Σωστά...και επίσης το πόσο γρήγορα (ή αργά) επανέρχεται...

    ΠΡΟΣΟΧΗ στην επιλογή του λαδιού...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από GTZ750
    και πως θα γινει να σκληρηνει λιγο ακομα??
    Αν εννοείς να γίνει πιο "σφικτό" το μπροστινό σου (μεγαλύτερες αποσβέσεις) τότε με παχύτερο λάδι...αν εννοείς κάτι άλλο εξήγησε το...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από GTZ750
    ...δεν εχω το χρονο και την υπομονη να ασχοληθω με sag και τετοια θεωρητικα πραγματα...
    Το να ασχοληθείς να διαβάσεις 5 λεπτά το πώς μετράς sag (και γιατί), να φέρεις έναν φίλο σου να το μετρήσετε (αντε για πρώτη φορά σου βάζω 10 λεπτά μαξιμουμ) δεν νομίζω οτι απαιτεί ουτε ιδιαιτερο χρόνο, ουτε υπομονή...

    Θεωρητικά πράγματα ΔΕΝ είναι...αυτό είναι το πιο ενδιαφέρον...έχουν ΑΜΕΣΗ εφαρμογή (και επίδραση) στην πράξη...
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  10. #145
    gsxr power for ever!!! Το avatar του/της GTZ750
    Εγγραφή
    02/12/2004
    Μηνύματα
    1.350
    εννοω οταν λεω πιο σκληρο να μην θελει πολυ πιεση για να βυθηστει τοσο η αναρτηση

    και τωρα ρωταω πιο λαδι ειναι πιο παχυρευστο??

    γαι πες ρε freedom εσυ που εχεις ασχοληθει παραπανω??

    πες και τιμες αν ειναι ευκολο!!
    ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!!!

    corona fotos

    corona fotos 1



  11. #146
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548
    Ισως (Προσοχη λεω ΙΣΩΣ) η γρηγορη βυθιση να σου δινει την αισθηση οτι ειναι μαλακο.
    Εμενα με τα ιδια ελατηρια αλλα διαφορετικα λαδια δειχνει σφιχτο αλλα σχετικα αργο(συμπιεση-επαναφορα).
    Και εγω σαγκ δεν μετρησα (μετα κραξιματος modeerf) ....πες οτι βαριεμαι πες δεν υπαρχει χρονος....ασε που για πισω
    χρειαζεται τουλαχιστον 2 για να μετρησεις. Με το ματι το σαγκ εχει μικρυνει και ειναι ορατο ακομη και οταν σηκωνω τη μηχανη απο το σταντ

  12. #147
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GTZ750
    εννοω οταν λεω πιο σκληρο να μην θελει πολυ πιεση για να βυθηστει τοσο η αναρτηση
    Σορρυ φίλε, με μπέρδεψες...να ΜΗΝ θέλει πολύ πίεση να βυθιστεί ΤΟΣΟ ή ανάρτηση???

    Αν θέλεις να βυθίζεται (και να επανέρχεται) πιο αργά, βάζεις πιο παχύ λάδι...αν θέλεις να βυθίζεται (και να επανέρχεται) πιο γρήγορα, βάζεις πιο λεπτό λάδι...

    Ρίξε μια ματιά εδώ... Αναρτήσεις (Απλά πράγματα...) !!!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από GTZ750
    και τωρα ρωταω πιο λαδι ειναι πιο παχυρευστο??
    Πολλά λάδια εχουν μεγαλύτερο ιξώδες απο το 15άρι της Ohlins...το θέμα είναι ΠΟΣΟ πιο παχύρευστο θέλεις να είναι...

    Σε αυτό το θρέαντ έχω ποστάρει λινκς με αρκετές λίστες με λαδάκια πηρουνιου και cSt ιξώδη...κατέβασε τα (μικρά) είναι και πάρε μια γευση...

    Ερώτηση...με "μαμά" λάδια σου αρεσαν οι αποσβέσεις??? Αν ναι διαλεξε ένα ίδιου ιξώδους λαδάκι...αν ήθελες μεγαλύτερες διαλεξε πιο παχύ λαδάκι απο το μαμά...αν οι αποσβέσεις του "μαμα" λαδιού σου ήταν too much αλλά και οι αποσβέσεις του Ohlins 15αριου πολύ λίγες διάλεξε κάτι ενδιάμεσο...πρόσεξε μόνο μην κάνεις το μπροστινό σου κουτσουρο...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από GTZ750
    πες και τιμες αν ειναι ευκολο!!
    Ανάλογα το λάδι που θα διαλέξεις (και αν και εφόσον το βρείς στην ελληνική αγορά, αν διαλέξεις κάποιο απο τις λίστες που έχω ποστάρει)...τα φυσιολογικά (ολα πλήν των Ohlins δηλαδή) παίζουν στα 11 ευρώ...

    Πληροφοριακά Shell Advance 10άρι, Castrol synthetic 10άρι, Silkolene Pro RSF 7.5άρι και Motul Factory/Expert δεν θα βρείς στην Ελληνική αγορά...(δεν με χάλασε τελικά και αυτό βαριά θα μου έπεφταν)...
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  13. #148
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lazio
    ....ασε που για πισω
    χρειαζεται τουλαχιστον 2 για να μετρησεις.
    Μπάααααααααα...

    Και με εσένα και άλλον έναν γίνεται η δουλεια...αρκεί να υπάρχει τοιχος σε οσο πιο δυνατόν γίνεται ισιο δάπεδο/οδόστρωμα (οχι ανηφοροκατηφόρα)...

    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  14. #149
    gsxr power for ever!!! Το avatar του/της GTZ750
    Εγγραφή
    02/12/2004
    Μηνύματα
    1.350
    κοιτα θα το δοκιμαζω καλτερα και θα δω τι χρειαζομαι!!!

    οταν λεω ποιο σκληρη η αναρτηση εννοω να μην βυθηζεται τοσο η αναρτηση πως αλλιως να στο πω!!!αν το θες και επιστημονικα να εχει μικροτερο sag αν δεν κανω λαθος!!!!
    ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!!!

    corona fotos

    corona fotos 1



  15. #150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GTZ750
    κοιτα θα το δοκιμαζω καλτερα και θα δω τι χρειαζομαι!!!

    οταν λεω ποιο σκληρη η αναρτηση εννοω να μην βυθηζεται τοσο η αναρτηση πως αλλιως να στο πω!!!αν το θες και επιστημονικα να εχει μικροτερο sag αν δεν κανω λαθος!!!!
    Τροφή για το μυαλό...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    ....................................................................................

    Για να αποσαφηνίσουμε κάποια πράγματα που στην πράξη "αλληλοκαλύπτονται", συνοψίζουμε:

    Το πόσο ΓΡΗΓΟΡΑ θα βυθιστεί η μηχανή μας καθορίζεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από την απόσβεση συμπίεσης.

    Το ΠΟΣΟ θα βυθιστεί, καθορίζεται από το ΕΛΑΤΗΡΙΟ και την απόσβεση ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ.

    Και εξηγούμαι: Η ταχύτητα συμπίεσης του ελατηρίου είναι ίδια με την ταχύτητα εφαρμογής της δύναμης (αργά το "ζουλάμε", αργά συμπιέζεται..), άρα το ελατήριο ΔΕΝ μπορεί να ελέγξει το πόσο γρήγορα θα συμπιεστεί η ανάρτηση.

    Μπορεί να το κάνει όμως το υδραυλικό σύστημα της ανάρτησής μας (δεν θέλω να μπλέξουμε με Μηχανική Ρευστών, γι'αυτό παρακαλώ να δεχθείτε το γεγονός ότι όταν σπρώχνουμε ένα έμβολο μέσα σε ένα ασυμπίεστο υγρό, η ταχύτητα που αναπτύσσει εξαρτάται από την ταχύτητα υποχώρησης του υγρού).

    Με λίγα λόγια, όσο αυξάνουμε την αντίσταση του υγρού (μέσω ιξώδους, διαμέτρου οπών εμβόλου και "γέφυρας" θαλάμου λαδιού) τόσο περισσότερο αντιστεκόμαστε στην γρήγορη βύθιση της ανάρτησής μας.

    Το ελατήριό μας θα καθόριζε (αν ήταν μόνο του) το ΠΟΣΟ θα βυθιστεί ανάρτησή μας.
    Τώρα που έχει σύμμαχο και τον υδραυλικό έλεγχο της συμπίεσης (άσχετα αν μαλώνουν στην επαναφορά) μπλέκουν τα πράγματα....

    Επειδή η εφαρμογή μιας δύναμης δεν είναι στιγμιαία (ακαριαία) αλλά απαιτεί κάποιον χρόνο μέχρι να φτάσει στην μέγιστη τιμή της, κατά την διάρκεια της εφαρμογής της έρχεται και προστίθεται στην αντίσταση του ελατηρίου και η αντίσταση της συμπίεσης, η οποία "τρώει" σημαντική ποσότητα από την ασκούμενη δύναμη (Αν με διαβάσει κανένας Φυσικός, θα με φτύνει μια βδομάδα τουλάχιστον, για την διατύπωση...).

    Αυτό στην πράξη σημαίνει ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ υποχώρηση από την θεωρητικά υπολογισμένη για το ελατήριό μας.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    ..............................................................................
    Η σκληρότητα του ελατηρίου καθορίζει το ύψος (στατικό και σε δρόμο χωρίς καμιά ανωμαλία ) της μηχανής.

    Η απόσβεση επαναφοράς καθορίζει το πόσο γρήγορα θα ξαναγυρίσει η ανάρτησή μας στην αρχική της θέση (θέση ηρεμίας).

    Η απόσβεση συμπίεσης καθορίζει το πόσο γρήγορα θα βυθιστεί η ανάρτησή μας και σε συνδυασμό με το ελατήριο το πόσο πολύ θα βυθιστεί.

    (Σε ακραίες περιπτώσεις, όπου ο ρυθμός εφαρμογής της δύναμης είναι ΠΟΛΥ αργός, η βύθιση καθορίζεται μόνο από το ελατήριο, γιατί πρακτικά δεν εμφανίζεται υδραυλική αντίσταση).

    ..................................................................................

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    Οι κατασκευαστές ορίζουν μια συγκεκριμένη ποσότητα λαδιού για την καλή λειτουργία της ανάρτησης (άρα και συγκεκριμένο υπολειπόμενο όγκο αέρα).

    Εάν δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα βύθισης, αφήνουμε την στάθμη του λαδιού (και τον όγκο του αέρα) στην ησυχία τους !!!

    Αν όμως και παρά τις αλλαγές σε σκληρότερα ελατήρια, παχύτερα λάδια και "κάργα" σφίξιμο της απόσβεσης συμπίεσης, παραμένουν κάποια προβληματάκια, τότε είναι καιρός να αρχίσουμε τις δοκιμές με το ύψος της στάθμης του λαδιού.

    Μπορούμε να θεωρήσουμε ότι δεν υπάρχει αέρας αλλά ένα ελατήριο με τα χαρακτηριστικά του αέρα.
    Έχουμε λοιπόν στην ανάρτησή μας 2 ελατήρια (το κανονικό και το "αέρινο") που συνεργάζονται πλήρως.
    Ουσιαστικά έχουμε ένα σύστημα ελατηρίου ΜΕΤΑΒΛΗΤΗΣ σκληρότητας (ή μεταβλητότερης αν το κανονικό μας ελατήριο είναι μεταβλητής σκληρότητας).

    Μειώνοντας τον όγκο του αέρα (με αύξηση της στάθμης του λαδιού) σκληραίνουμε την ανάρτησή μας στην βύθιση (όσο μικρότερος είναι ο όγκος ενός αερίου, τόσο πιο "δύσκολα" συμπιέζεται...) ΧΩΡΙΣ πρακτικά να επηρρεάσουμε την επαναφορά (είπαμε γιατί...).

    Η μεταβολή αυτή θα έχει πρακτικά επίδραση στο τελευταίο 1/3 της διαδρομής της ανάρτησής μας (το γιατί είναι λίγο πολύπλοκο και μάλλον όχι του παρόντος...).

    Αν λοιπόν το πηρούνι μας δουλεύει ικανοποιητικά σε παραπάνω από την μισή διαδρομή του, αλλά προς το τέλος δεν ανταποκρίνεται στα "δύσκολα" (οι χωμάτινοι καταλαβαίνουν ακριβώς τι εννοώ...) ένας πειραματισμός με αύξηση της στάθμης του λαδιού (σταδιακά και όχι περισσότερο από 5mm την φορά) μπορεί να φέρει ικανοποιητικά αποτελέσματα.

    ................................................................................................
    Περισσότερη "τροφη" για το μυαλό στο εν λόγω θρεαντ του Oldman...

    Και όπως είπες...οδήγησε λιγο την μοτο σου οπως είναι και εστίασε στο τί ακριβώς δεν σου αρέσει (ή τι ακριβώς θα έπρεπε να έκανε κατα την γνώμη σου) και αποφασίζεις αργότερα τι θελεις να βελτιώσεις...
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

Σελίδα 10 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Z750
    από MARK στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2004, 01:34
  2. den brisko kawasaki z750
    από tzo80 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2004, 17:05
  3. Elliniki Pragmatikotita z750 I Fazer (i mallon Kawasaki i Yamaha)
    από jp79 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2004, 10:09
  4. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38
  5. Allagi moto(Z750)
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2004, 20:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF