Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 33

Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ Varadero ΤΟΥ 2001

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alter45
    Τελικά τι να κάνω ρε παίδες? Βοηθήστε με λίγο ακόμα...
    Δε γινεται να σου πούμε εμεις τί να κάνεις. Οι αποψεις για το καρμπυρατερ ακουστηκαν. Κρίνε μονος σου αν θες να πληρώνεις παραπανισια βενζινη
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  2. #17
    ανέ-μελος Το avatar του/της KAGOURO
    Εγγραφή
    20/08/2010
    Μηνύματα
    243
    Ως κάτοχος και των δύο εκδόσεων θα σου πω οτι η διαφορά στην κατανάλωση δεν είναι τραγική όπως περιγράφεται παραπάνω αλλά ..υφίσταται. Στα 21 λίτρα μέχρι τη "ρεζέρβα" βγάζει το μεν καρμπυρατέράτο 290 το δε ψεκαστό 310 που δεν το θεωρώ τραγική διαφορά ! Η μόνη κατ εμέ σημαντική διαφορά τους είναι η έκτη ταχύτητα που διαθέτει το ψεκαστό κι εκεί είναι και η διαφορά της κατανάλωσης στο ταξίδι . Κατά τα άλλα είναι πολύ καλό μηχανάκι κι αξίζει να το πάρεις. Αν πάλι μπορείς να επιβαρυνθείς το κάτι παραπάνω..πάρε το ψεκαστό .

  3. #18
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KAGOURO
    Ως κάτοχος και των δύο εκδόσεων θα σου πω οτι η διαφορά στην κατανάλωση δεν είναι τραγική όπως περιγράφεται παραπάνω αλλά ..υφίσταται. Στα 21 λίτρα μέχρι τη "ρεζέρβα" βγάζει το μεν καρμπυρατέράτο 290 το δε ψεκαστό 310 που δεν το θεωρώ τραγική διαφορά ! Η μόνη κατ εμέ σημαντική διαφορά τους είναι η έκτη ταχύτητα που διαθέτει το ψεκαστό κι εκεί είναι και η διαφορά της κατανάλωσης στο ταξίδι . Κατά τα άλλα είναι πολύ καλό μηχανάκι κι αξίζει να το πάρεις. Αν πάλι μπορείς να επιβαρυνθείς το κάτι παραπάνω..πάρε το ψεκαστό .
    Ο τρόπος που μετράς τα χλμ είναι εντελώς μπακαλίστικος. Τι πάει να πει μέχρι τη ρεζέρβα? Δλδ πιστεύεις πως τα δύο μοντέλα έχουν διαφορά στην κατανάλωση μόνο 5%?
    Sent from me using a computer.

  4. #19
    ανέ-μελος Το avatar του/της KAGOURO
    Εγγραφή
    20/08/2010
    Μηνύματα
    243
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Ο τρόπος που μετράς τα χλμ είναι εντελώς μπακαλίστικος. Τι πάει να πει μέχρι τη ρεζέρβα? Δλδ πιστεύεις πως τα δύο μοντέλα έχουν διαφορά στην κατανάλωση μόνο 5%?
    Μην βιάζεσαι να αποδώσεις χαρακτηρισμούς φίλε μου ! Τα νούμερα που αναφέρω έχουν βγεί μετά από πολλές μετρήσεις μετρώντας ακριβώς τα λίτρα της βενζίνης και τα χιλιόμετρα στο οδόμετρο σε ίδιου χαρακτήρα διαδρομές(πόλη,ταξίδι,συνδυασμός, με ήρεμους ή γρήγορους ρυθμούς) . ίσως ο τρόπος που παρατέθηκαν τα νούμερα να είναι πρόχειρος, αλλά επουδενί τα νούμερα δεν είναι αναληθή.
    Άλλωστε αναφέρω οτι είχα και τα δύο μοντέλα πάνω από πέντε χρόνια το καθένα.
    Στα μηχανάκια αυτά επειδή δεν υπάρχει η ρεζέρβα με την έννοια που εννοείς, δηλαδή να γυρνάς διακόπτη για να πάρεις βενζίνη, το λαμπάκι που διαθέτουν(ντροπή για την HONDA) ανάβει όταν έχεις καταναλώσει τα 21 από τα 25 λίτρα που χωράει το ντεπόζιτο, ...αυτό εννοούσα με τον όρο "ρεζέρβα".
    Το θέμα σου ξαναλέω δεν είναι η κατανάλωση αλλά η έκτη ταχύτητα που διαθέτει το ψεκαστό πού όντως στο ταξίδι τέρμα γκάζι κάνει σημαντική διαφορά στην κατανάλωση,....αλλά μέχρι εκεί !
    Άλλωστε, όπως υποθέτω γνωρίζεις πολύ καλά, το θέμα κατανάλωση είναι πολυπαραμετρικό !


  5. #20
    Σπεύδε... βραδέως
    Εγγραφή
    01/11/2004
    Μηνύματα
    73
    Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ. Από αυτά που διάβασα, δε νομίζω ότι η διαφορά στην κατανάλωση είναι τραγική. Τουλάχιστον, δεν είναι τόσο τραγική σε σημείο να με ενοχλεί οικονομικώς.

    Βρήκα ένα μοντέλο του 2002, σε άριστη κατάσταση, το μαγαζί μου δίνει 6 μήνες εγγύηση, οπότε προσανατολίζομαι στο να το πάρω.

    Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ...

  6. #21
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KAGOURO
    Μην βιάζεσαι να αποδώσεις χαρακτηρισμούς φίλε μου ! Τα νούμερα που αναφέρω έχουν βγεί μετά από πολλές μετρήσεις μετρώντας ακριβώς τα λίτρα της βενζίνης και τα χιλιόμετρα στο οδόμετρο σε ίδιου χαρακτήρα διαδρομές(πόλη,ταξίδι,συνδυασμός, με ήρεμους ή γρήγορους ρυθμούς) . ίσως ο τρόπος που παρατέθηκαν τα νούμερα να είναι πρόχειρος, αλλά επουδενί τα νούμερα δεν είναι αναληθή.
    Άλλωστε αναφέρω οτι είχα και τα δύο μοντέλα πάνω από πέντε χρόνια το καθένα.
    Στα μηχανάκια αυτά επειδή δεν υπάρχει η ρεζέρβα με την έννοια που εννοείς, δηλαδή να γυρνάς διακόπτη για να πάρεις βενζίνη, το λαμπάκι που διαθέτουν(ντροπή για την HONDA) ανάβει όταν έχεις καταναλώσει τα 21 από τα 25 λίτρα που χωράει το ντεπόζιτο, ...αυτό εννοούσα με τον όρο "ρεζέρβα".
    Το θέμα σου ξαναλέω δεν είναι η κατανάλωση αλλά η έκτη ταχύτητα που διαθέτει το ψεκαστό πού όντως στο ταξίδι τέρμα γκάζι κάνει σημαντική διαφορά στην κατανάλωση,....αλλά μέχρι εκεί !
    Άλλωστε, όπως υποθέτω γνωρίζεις πολύ καλά, το θέμα κατανάλωση είναι πολυπαραμετρικό !

    Δεν θα επιμείνω στο θέμα κατανάλωσης. Δεν είχα ποτέ κάποια εμπειρία με την εν' λόγο μηχανή οπότε αυτό το αφήνω να το ψάξουν όσοι ενδιαφέρονται. Επιμένω όμως πως ο τρόπος αυτός δεν είναι ο ενδεδειγμένος για να μετρήσουμε κατανάλωση. Η πολυετή εμπειρία σου όμως κάπως σώζει την κατάσταση.

    Εγώ για να μετρήσω κατανάλωση ξεκινάω να μετράω χλμ με γεμάτο ρεζερβουάρ και όταν θέλω να δω τι έκαψα ξαναφουλάρω και αθροίζω όλα τα λίτρα που έβαλα. Μπορείς να το κάνεις αυτό και για μια εβδομάδα μέσα στην πόλη ή στο τέλος ενός ταξιδιού όσες φορές και αν χρειαστεί να φουλάρεις ή να μισογεμίσεις στον δρόμο.

    Sent from me using a computer.

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alter45
    Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ. Από αυτά που διάβασα, δε νομίζω ότι η διαφορά στην κατανάλωση είναι τραγική. Τουλάχιστον, δεν είναι τόσο τραγική σε σημείο να με ενοχλεί οικονομικώς.

    Βρήκα ένα μοντέλο του 2002, σε άριστη κατάσταση, το μαγαζί μου δίνει 6 μήνες εγγύηση, οπότε προσανατολίζομαι στο να το πάρω.

    Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ...
    αν έχεις καταλήξει σε βαραντέρο η άποψή μου είναι να πας σε ψεκαστό με Abs ...

    και όντως το καρπυρατεράτο καίει τα αντερά του

    γενικά τα σκοτώνουν τα μηχανάκια αυτή την εποχή πάρε πιο σύγχρονο βάρα και μην κοιτάς πιο είναι φτηνότερο στην αγορά αλλά και μακροχρόνια το κόστος συντήρησης




  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alter45
    [...]Βρήκα ένα μοντέλο του 2002, σε άριστη κατάσταση, το μαγαζί μου δίνει 6 μήνες εγγύηση, οπότε προσανατολίζομαι στο να το πάρω.
    [...]
    Βασικά αυτό θελεις και περίμενες να ακουσεις καλά λόγια


    Ακου και τον αποπάνω λίγο.
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  9. #24
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αν θυμαμαι καλα το ψεκαστο εχει μικροτερο ρεζερβουαρ, που πρεπει να συνυπολογιστει σε επιχειρηματα καταναλωσης με βασικο στοιχειο την αυτονομια. Η μεγαλη καταναλωση εχει ακουστει και για το vtr1000f που επισης ειχε καρμπυρατερ. Και η δικη μου γνωμη ειναι μακρια απο καρμπυρατερατο εκτος αν ειναι ευκαιρια.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #25
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Η μεγαλη καταναλωση εχει ακουστει και για το vtr1000f που επισης ειχε καρμπυρατερ.
    +1, ειδικά το πρώτο που είχε και 16λιτρο τεπόζιτο ήταν
    Give me fuel, Give me fire

  11. #26
    Σπεύδε... βραδέως
    Εγγραφή
    01/11/2004
    Μηνύματα
    73
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Βασικά αυτό θελεις και περίμενες να ακουσεις καλά λόγια


    Ακου και τον αποπάνω λίγο.
    Οπως θα διάβασες λίγο πιο πάνω, δεν έχω πρόβλημα με το θέμα της κατανάλωσης, γιατί από αυτά που μου είπατε, σε γενικές γραμμές δεν διέκρινα και καμία τεράστια διαφορά.

    Εμένα με ενδιαφέρει κυρίως το θέμα της αξιοπιστίας ενός μοντέλου δεκαετίας...

    Δεν περίμενα να ακούσω κάτι απλά για να επιβεβαιώσω το θετικό της αρχικής μου επιλογής.

    Αν υπάρχει θέμα αξιοπιστίας, τότε ναι, θα μπω σε διαδικασία αρνητικής σκέψης...

  12. #27
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alter45
    Οπως θα διάβασες λίγο πιο πάνω, δεν έχω πρόβλημα με το θέμα της κατανάλωσης, γιατί από αυτά που μου είπατε, σε γενικές γραμμές δεν διέκρινα και καμία τεράστια διαφορά.

    Εμένα με ενδιαφέρει κυρίως το θέμα της αξιοπιστίας ενός μοντέλου δεκαετίας...

    Δεν περίμενα να ακούσω κάτι απλά για να επιβεβαιώσω το θετικό της αρχικής μου επιλογής.

    Αν υπάρχει θέμα αξιοπιστίας, τότε ναι, θα μπω σε διαδικασία αρνητικής σκέψης...
    Αν δεν σε ενδιαφέρει η μεγάλη κατανάλωση σε γενικές γραμμές παίρνεις ένα αξιόπιστο σύνολο με την παραδοχή πάντα πως είναι μεταχειρισμένο προηγούμενης εποχής με ότι αυτό συνεπάγεται

    κατά καιρούς έχω δει στο συγκεκριμένο μοντέλο τις εξής βλάβες (από τρία διαφορετικά μηχανάκια)

    ρουλεμάν πίσω τροχού και ειδικά της γραναζιέρας να γίνονται φιτίλια - αλλαγή με koyo προτείνω

    αντλία βενζίνης και στα τρία παρουσίασε δυσλειτουργία - επισκευή με νέο εσωτερικό

    τα 2 επίσης είχαν βλαμμένο μπουτόν μίζας - αντικατάσταση

    όλα μα όλα τα μηχανάκια τέτοιας ηλικίας σίγουρα θα έχουν θέμα με τις αναρτήσεις τους είναι πολύ βαριά μηχανάκια - και άντε η μπροστινή ανάρτηση επισκευάζεται σχετικά οικονομικά αλλά η πίσω ανεβάζει το κόστος


  13. #28
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2008
    Μηνύματα
    11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerman
    δύο φίλοι μου έχουν varadero ο ένας με καρμπυρατέρ και ο άλλος injection.η διαφορά στην κατανάλωση είναι απλά τραγική.σε σημείο δηλαδή που σε συγκεκριμένη βόλτα με ίδιο φορτίο ,ίδιο ρυθμό το injection έκαψε 35 ευρώ και το άλλο 60!!!

    Από πότε τα Varadero έχουν 35 λίτρα ντεπόζιτο? (60/1,7€/λ = 35,3) Σαν πολλά δε λες ρε φιλε...

    Κάτι άλλο θα είναι...
    Αθήνα- Καρπενήσι -Αγρίνιο και Τούμπαλιν...

  14. #29
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Αρχικά δημιουργήθηκε από psiana
    Από πότε τα Varadero έχουν 35 λίτρα ντεπόζιτο? (60/1,7€/λ = 35,3) Σαν πολλά δε λες ρε φιλε...

    Κάτι άλλο θα είναι...
    To να βαλαν παραπανω απο ενα τεποζιτο δε το σκεφτηκες μαλλον


  15. #30
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2008
    Μηνύματα
    11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
    To να βαλαν παραπανω απο ενα τεποζιτο δε το σκεφτηκες μαλλον

    Α. ναι γεια σου..... κάτι άλλο θα συνέβαινε....αυτό δεν το σκέφτηκα.


    Για την ιστορία πάντως και μετά από περίπου 200.000χλμ στις σέλες και του καρμουρατεράτου αλλα και του ψεκαστού πλέον, η διαφορά κατανάλωσης είναι 1 με 1,5 λίτρο στα 100χλμ.
    Δηλαδή αν το καρπυρατεράτο καίει 8λ/100 το ψεκαστό πάει 6,5 -7λ/100.

    Αυτά....
    Αθήνα- Καρπενήσι -Αγρίνιο και Τούμπαλιν...

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. εξοδα για ασφαλιση Tdm 850 του 2001
    από a1s7trea στο forum Yamaha TDM series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2010, 02:10
  2. Service Manual για VARADERO 2003 ?
    από agriniopk στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 07/08/2004, 17:30
  3. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2003, 14:08

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF