Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 77

Θέμα: Honda CrossTourer 2012

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.142
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Δεν φαίνεται να υπάρχει σε όλες τις φωτό στο νετ (πχ εδώ.)
    Σύμφωνα με τα EXIF data της φωτό είναι τραβηγμένη το 2010, οπότε είναι το concept ...

  2. #32
    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    Σύμφωνα με τα EXIF data της φωτό είναι τραβηγμένη το 2010, οπότε είναι το concept ...
    Και το βγάλανε στο δρόμο καλύτερο απ'το concept; Κάτι θα παίζει μ'αυτό το upside down, συνέχεια λάδια θα χάνει να μου το θυμηθείς..!



  3. #33
    η δεύτερη φώτο είναι από την περασμένη EICMA.
    Το Crosstourer θα φοράει 43άρι ανεστραμμένο

    V4 roules!!!
    Όταν η πόλη κοιμάται.......

  4. #34
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    UK prices: manual £11,475.00 and DCT £12,325.00.
    φτηνοτερο στην αγγλια απο το Τriumph Εxplorer 1200....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #35
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Και τελος, η ολη φιλολογια υπερ της ελαφριας μηχανης ειναι ρατσισμος σε δυο τροχους. Υπαρχουν συνθηκες (και χρησεις) που η βαρια μηχανη ειναι και πιο καταλληλη και κυριως ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ στην οδηγηση.
    Όπως?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #36
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Όπως?
    Υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες σε ανοιχτο δρομο. Ακομα μη ξεχνας οτι οι αναρτησεις σε βαρια μηχανη δουλευουν καλλιτερα απο οτι σε ελαφρια.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #37
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Όπως?
    Bύρωνα μα τη μπαναγία ρε φίλε μου θυμίζεις το ραμολιμέντο χαρλεά που δεν βλέπει πέρα απ'τον ιπποπόταμο που καβαλάει, το ότι η διαφορά σας είναι χαοτική μιας και εσύ το ρίχνεις στις light κατασκευές, στα εξωτικά υλικά και στις εξωπραγματικές επιδόσεις δεν σας κάνει να διαφέρετε και πολύ ιδεολογικά.

    Άσε μας ρε παιδάκι μου να χαρούμε τα οχτακόσσα κιλά μας και τα τριανταέξι άλογα τροχό, μπαααα..

    Γέρο, ε γέρο :rotflmao:

  8. #38
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες σε ανοιχτο δρομο.
    Το παραπάνω το αποκτάς με λίγο βαρύτερο βολάν (με κανα δυο κιλά είναι άψογο)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Ακομα μη ξεχνας οτι οι αναρτησεις σε βαρια μηχανη δουλευουν καλλιτερα απο οτι σε ελαφρια.
    Ομολογώ οτι πρώτη φορά το ακούω αυτό, καθώς πίστευα (και πιστεύω) το αντίθετο. Θέλεις να πεις κάτι επιπλέον μιας και κάτι θα ξέρεις περισσότερο ?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #39
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Bύρωνα μα τη μπαναγία ρε φίλε μου θυμίζεις το ραμολιμέντο χαρλεά που δεν βλέπει πέρα απ'τον ιπποπόταμο που καβαλάει, το ότι η διαφορά σας είναι χαοτική μιας και εσύ το ρίχνεις στις light κατασκευές, στα εξωτικά υλικά και στις εξωπραγματικές επιδόσεις δεν σας κάνει να διαφέρετε και πολύ ιδεολογικά.

    Άσε μας ρε παιδάκι μου να χαρούμε τα οχτακόσσα κιλά μας και τα τριανταέξι άλογα τροχό, μπαααα..

    Γέρο, ε γέρο :rotflmao:
    Η μοναδικη ιδεολογια που εχω για τις μηχανες (αν αυτο λεγεται ιδεολογια) ειναι να επιτρεπω στον εαυτο μου να βλεπει και τα πλεονεκτηματα μιας κατασκευης εκτος απο τα μειονεκτηματα και να ειμαι σε θεση να την χαιρομαι γι αυτο που ειναι. Οι μοναδικες κατασκευες που απορριπτω (πιθανοτατα λογω μηχανολογικων επηρροων) ειναι αυτες που θεωρω πως η τιμη δεν ανταποκρινεται στην ποιοτητα. Και ειμαι σιγουρος πως αν ειχα το 1200ρι της Χοντα θα το χαιρομουνα οπως ειχα χαρει και το 1150ρι της bmw και μαλιστα πολυ περισσοτερο. Αυτο που μαλιστα θα χαιρομουνα τα μεγιστα ειναι το nc700x ως ιδανικο για τις αναγκες μου μεσο μετακινησης. Αν τωρα βλεπουμε τις μηχανες αποκλειστικα και μονο ως τουρμπινες σε τροχους, εμεις χανουμε. Δε λεω, πλακα εχει να εχεις και μια τετοια, αλλα δεν υπαρχει κανενας λογος να περιοριζομαστε μονο εκει.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #40
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Η μοναδικη ιδεολογια που εχω για τις μηχανες (αν αυτο λεγεται ιδεολογια) ειναι να επιτρεπω στον εαυτο μου να βλεπει και τα πλεονεκτηματα μιας κατασκευης εκτος απο τα μειονεκτηματα και να ειμαι σε θεση να την χαιρομαι γι αυτο που ειναι. Οι μοναδικες κατασκευες που απορριπτω (πιθανοτατα λογω μηχανολογικων επηρροων) ειναι αυτες που θεωρω πως η τιμη δεν ανταποκρινεται στην ποιοτητα. Και ειμαι σιγουρος πως αν ειχα το 1200ρι της Χοντα θα το χαιρομουνα οπως ειχα χαρει και το 1150ρι της bmw και μαλιστα πολυ περισσοτερο. Αυτο που μαλιστα θα χαιρομουνα τα μεγιστα ειναι το nc700x ως ιδανικο για τις αναγκες μου μεσο μετακινησης. Αν τωρα βλεπουμε τις μηχανες αποκλειστικα και μονο ως τουρμπινες σε τροχους, εμεις χανουμε. Δε λεω, πλακα εχει να εχεις και μια τετοια, αλλα δεν υπαρχει κανενας λογος να περιοριζομαστε μονο εκει.
    Μαζί σου 100% γιατρέ, εγώ του άλλου του ραμόλη τά'λεγα..

  11. #41
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Το παραπάνω το αποκτάς με λίγο βαρύτερο βολάν (με κανα δυο κιλά είναι άψογο)
    Μιλαμε για εγκαρσιο η διαμηκη στροφαλοφορο? :rotflmao:

    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron

    Ομολογώ οτι πρώτη φορά το ακούω αυτό, καθώς πίστευα (και πιστεύω) το αντίθετο. Θέλεις να πεις κάτι επιπλέον μιας και κάτι θα ξέρεις περισσότερο ?
    Εγω χαιρομαι οταν ακουω πραγματα πρωτη φορα
    Ειναι μεγαλυτερος ο λογος αναρτωμενης προς μη αναρτωμενη μαζα, το οποιο ειναι κριτικαλ για την δυναμικη συμπεριφορα της αναρτησης.
    Και ειναι και ο λογος για τον οποιο το 'σιδερωμα' στο χωμα πχ που επιτυγχανει ενα εντουρο των 150 κιλων με αναρτηση 30εκατοστων, το επιτυγχανει ενα ψευδοεντουρο 250 κιλων με αναρτηση 20 εκατοστων.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #42
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Μαζί σου 100% γιατρέ, εγώ του άλλου του ραμόλη τά'λεγα..
    Εμ βέβαια. Σκούτερ εγώ, σκούτερ με όνομα ον οφ εσύ

  13. #43
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Μαζί σου 100% γιατρέ, εγώ του άλλου του ραμόλη τά'λεγα..
    Το πιασα Μακη!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #44
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Bύρωνα μα τη μπαναγία ρε φίλε μου θυμίζεις το ραμολιμέντο χαρλεά που δεν βλέπει πέρα απ'τον ιπποπόταμο που καβαλάει, το ότι η διαφορά σας είναι χαοτική μιας και εσύ το ρίχνεις στις light κατασκευές, στα εξωτικά υλικά και στις εξωπραγματικές επιδόσεις δεν σας κάνει να διαφέρετε και πολύ ιδεολογικά.

    Άσε μας ρε παιδάκι μου να χαρούμε τα οχτακόσσα κιλά μας και τα τριανταέξι άλογα τροχό, μπαααα..

    Γέρο, ε γέρο :rotflmao:
    Τουναντίον ρε Μάκη. Χαίρομαι κάθε μοτοσυκλέτα που έχει κάτι νέο να παρουσιάσει, ή να βελτιώσει μια καλή ιδέα πηγαίνοντας την λίγο πιο πέρα πρός όφελος όλων. Αν και στην κατηγορία αυτή θεωρώ πως το ΚΤΜ Adv κινείται στην χρυσή τομή των επιδόσεων, βάρους, συμπεριφοράς δέχομαι οτι και τα μεγαλύτερα και βαρύτερα μηχανάκια μπορούν να κάνουν καλά τη δουλειά τους και να αποκτήσουν φανατικό κοινό.

    Απλά, νομίζω οτι μου κάνει πλάκα η κάθε Honda (που παρουσίαζε πριν 15 χρόνια μηχανάκια σαν το Africa) οταν παρουσιάζει μια απομίμηση GS με 284 κιλά (!!) εν έτη 2012.
    Ας τα κρύβει όσο καλά γουστάρει στις μανούβρες. Όταν θα πρέπει 500 κιλά να φρενάρουν γρήγορα θα δούμε πόσο θα κρυφτούν.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  15. #45
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Η μοναδικη ιδεολογια που εχω για τις μηχανες (αν αυτο λεγεται ιδεολογια) ειναι να επιτρεπω στον εαυτο μου να βλεπει και τα πλεονεκτηματα μιας κατασκευης εκτος απο τα μειονεκτηματα και να ειμαι σε θεση να την χαιρομαι γι αυτο που ειναι. Οι μοναδικες κατασκευες που απορριπτω (πιθανοτατα λογω μηχανολογικων επηρροων) ειναι αυτες που θεωρω πως η τιμη δεν ανταποκρινεται στην ποιοτητα. Και ειμαι σιγουρος πως αν ειχα το 1200ρι της Χοντα θα το χαιρομουνα οπως ειχα χαρει και το 1150ρι της bmw και μαλιστα πολυ περισσοτερο. Αυτο που μαλιστα θα χαιρομουνα τα μεγιστα ειναι το nc700x ως ιδανικο για τις αναγκες μου μεσο μετακινησης. Αν τωρα βλεπουμε τις μηχανες αποκλειστικα και μονο ως τουρμπινες σε τροχους, εμεις χανουμε. Δε λεω, πλακα εχει να εχεις και μια τετοια, αλλα δεν υπαρχει κανενας λογος να περιοριζομαστε μονο εκει.


    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. 2012 Honda CBF700 (auto)
    από Pan_Londinium στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2012, 20:32
  2. 2012 Honda CBR1000RR
    από Arxagelos στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2011, 10:28
  3. Νεο Honda Crosstourer 1200 V4
    από astrag στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 61
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2010, 14:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF