Σύμφωνα με τα EXIF data της φωτό είναι τραβηγμένη το 2010, οπότε είναι το concept...
Σύμφωνα με τα EXIF data της φωτό είναι τραβηγμένη το 2010, οπότε είναι το concept...
Και το βγάλανε στο δρόμο καλύτερο απ'το concept; Κάτι θα παίζει μ'αυτό το upside down, συνέχεια λάδια θα χάνει να μου το θυμηθείς..!Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Σύμφωνα με τα EXIF data της φωτό είναι τραβηγμένη το 2010, οπότε είναι το concept...
![]()
![]()
η δεύτερη φώτο είναι από την περασμένη EICMA.
Το Crosstourer θα φοράει 43άρι ανεστραμμένο
V4 roules!!!![]()
Όταν η πόλη κοιμάται.......
UK prices: manual £11,475.00 and DCT £12,325.00.
φτηνοτερο στην αγγλια απο το Τriumph Εxplorer 1200....
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Όπως?Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Και τελος, η ολη φιλολογια υπερ της ελαφριας μηχανης ειναι ρατσισμος σε δυο τροχους. Υπαρχουν συνθηκες (και χρησεις) που η βαρια μηχανη ειναι και πιο καταλληλη και κυριως ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ στην οδηγηση.![]()
Υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες σε ανοιχτο δρομο. Ακομα μη ξεχνας οτι οι αναρτησεις σε βαρια μηχανη δουλευουν καλλιτερα απο οτι σε ελαφρια.Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Όπως?![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Bύρωνα μα τη μπαναγία ρε φίλε μου θυμίζεις το ραμολιμέντο χαρλεά που δεν βλέπει πέρα απ'τον ιπποπόταμο που καβαλάει, το ότι η διαφορά σας είναι χαοτική μιας και εσύ το ρίχνεις στις light κατασκευές, στα εξωτικά υλικά και στις εξωπραγματικές επιδόσεις δεν σας κάνει να διαφέρετε και πολύ ιδεολογικά.Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Όπως?![]()
Άσε μας ρε παιδάκι μου να χαρούμε τα οχτακόσσα κιλά μας και τα τριανταέξι άλογα τροχό, μπαααα..![]()
Γέρο, ε γέρο:rotflmao:
Το παραπάνω το αποκτάς με λίγο βαρύτερο βολάν (με κανα δυο κιλά είναι άψογο)Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες σε ανοιχτο δρομο.
Ομολογώ οτι πρώτη φορά το ακούω αυτό, καθώς πίστευα (και πιστεύω) το αντίθετο. Θέλεις να πεις κάτι επιπλέον μιας και κάτι θα ξέρεις περισσότερο ?Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ακομα μη ξεχνας οτι οι αναρτησεις σε βαρια μηχανη δουλευουν καλλιτερα απο οτι σε ελαφρια.
Η μοναδικη ιδεολογια που εχω για τις μηχανες (αν αυτο λεγεται ιδεολογια) ειναι να επιτρεπω στον εαυτο μου να βλεπει και τα πλεονεκτηματα μιας κατασκευης εκτος απο τα μειονεκτηματα και να ειμαι σε θεση να την χαιρομαι γι αυτο που ειναι. Οι μοναδικες κατασκευες που απορριπτω (πιθανοτατα λογω μηχανολογικων επηρροων) ειναι αυτες που θεωρω πως η τιμη δεν ανταποκρινεται στην ποιοτητα. Και ειμαι σιγουρος πως αν ειχα το 1200ρι της Χοντα θα το χαιρομουνα οπως ειχα χαρει και το 1150ρι της bmw και μαλιστα πολυ περισσοτερο. Αυτο που μαλιστα θα χαιρομουνα τα μεγιστα ειναι το nc700x ως ιδανικο για τις αναγκες μου μεσο μετακινησης. Αν τωρα βλεπουμε τις μηχανες αποκλειστικα και μονο ως τουρμπινες σε τροχους, εμεις χανουμε. Δε λεω, πλακα εχει να εχεις και μια τετοια, αλλα δεν υπαρχει κανενας λογος να περιοριζομαστε μονο εκει.Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Bύρωνα μα τη μπαναγία ρε φίλε μου θυμίζεις το ραμολιμέντο χαρλεά που δεν βλέπει πέρα απ'τον ιπποπόταμο που καβαλάει, το ότι η διαφορά σας είναι χαοτική μιας και εσύ το ρίχνεις στις light κατασκευές, στα εξωτικά υλικά και στις εξωπραγματικές επιδόσεις δεν σας κάνει να διαφέρετε και πολύ ιδεολογικά.
Άσε μας ρε παιδάκι μου να χαρούμε τα οχτακόσσα κιλά μας και τα τριανταέξι άλογα τροχό, μπαααα..![]()
Γέρο, ε γέρο:rotflmao:
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Μαζί σου 100% γιατρέ, εγώ του άλλου του ραμόλη τά'λεγα..Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Η μοναδικη ιδεολογια που εχω για τις μηχανες (αν αυτο λεγεται ιδεολογια) ειναι να επιτρεπω στον εαυτο μου να βλεπει και τα πλεονεκτηματα μιας κατασκευης εκτος απο τα μειονεκτηματα και να ειμαι σε θεση να την χαιρομαι γι αυτο που ειναι. Οι μοναδικες κατασκευες που απορριπτω (πιθανοτατα λογω μηχανολογικων επηρροων) ειναι αυτες που θεωρω πως η τιμη δεν ανταποκρινεται στην ποιοτητα. Και ειμαι σιγουρος πως αν ειχα το 1200ρι της Χοντα θα το χαιρομουνα οπως ειχα χαρει και το 1150ρι της bmw και μαλιστα πολυ περισσοτερο. Αυτο που μαλιστα θα χαιρομουνα τα μεγιστα ειναι το nc700x ως ιδανικο για τις αναγκες μου μεσο μετακινησης. Αν τωρα βλεπουμε τις μηχανες αποκλειστικα και μονο ως τουρμπινες σε τροχους, εμεις χανουμε. Δε λεω, πλακα εχει να εχεις και μια τετοια, αλλα δεν υπαρχει κανενας λογος να περιοριζομαστε μονο εκει.![]()
![]()
Μιλαμε για εγκαρσιο η διαμηκη στροφαλοφορο? :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Το παραπάνω το αποκτάς με λίγο βαρύτερο βολάν (με κανα δυο κιλά είναι άψογο)
Εγω χαιρομαι οταν ακουω πραγματα πρωτη φοραΑρχικά δημιουργήθηκε από baron
Ομολογώ οτι πρώτη φορά το ακούω αυτό, καθώς πίστευα (και πιστεύω) το αντίθετο. Θέλεις να πεις κάτι επιπλέον μιας και κάτι θα ξέρεις περισσότερο ?
![]()
Ειναι μεγαλυτερος ο λογος αναρτωμενης προς μη αναρτωμενη μαζα, το οποιο ειναι κριτικαλ για την δυναμικη συμπεριφορα της αναρτησης.
Και ειναι και ο λογος για τον οποιο το 'σιδερωμα' στο χωμα πχ που επιτυγχανει ενα εντουρο των 150 κιλων με αναρτηση 30εκατοστων, το επιτυγχανει ενα ψευδοεντουρο 250 κιλων με αναρτηση 20 εκατοστων.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Εμ βέβαια. Σκούτερ εγώ, σκούτερ με όνομα ον οφ εσύΑρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Μαζί σου 100% γιατρέ, εγώ του άλλου του ραμόλη τά'λεγα..![]()
![]()
![]()
Το πιασα Μακη!Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Μαζί σου 100% γιατρέ, εγώ του άλλου του ραμόλη τά'λεγα..![]()
![]()
![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Τουναντίον ρε Μάκη. Χαίρομαι κάθε μοτοσυκλέτα που έχει κάτι νέο να παρουσιάσει, ή να βελτιώσει μια καλή ιδέα πηγαίνοντας την λίγο πιο πέρα πρός όφελος όλων. Αν και στην κατηγορία αυτή θεωρώ πως το ΚΤΜ Adv κινείται στην χρυσή τομή των επιδόσεων, βάρους, συμπεριφοράς δέχομαι οτι και τα μεγαλύτερα και βαρύτερα μηχανάκια μπορούν να κάνουν καλά τη δουλειά τους και να αποκτήσουν φανατικό κοινό.Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Bύρωνα μα τη μπαναγία ρε φίλε μου θυμίζεις το ραμολιμέντο χαρλεά που δεν βλέπει πέρα απ'τον ιπποπόταμο που καβαλάει, το ότι η διαφορά σας είναι χαοτική μιας και εσύ το ρίχνεις στις light κατασκευές, στα εξωτικά υλικά και στις εξωπραγματικές επιδόσεις δεν σας κάνει να διαφέρετε και πολύ ιδεολογικά.
Άσε μας ρε παιδάκι μου να χαρούμε τα οχτακόσσα κιλά μας και τα τριανταέξι άλογα τροχό, μπαααα..![]()
Γέρο, ε γέρο:rotflmao:
Απλά, νομίζω οτι μου κάνει πλάκα η κάθε Honda (που παρουσίαζε πριν 15 χρόνια μηχανάκια σαν το Africa) οταν παρουσιάζει μια απομίμηση GS με 284 κιλά (!!) εν έτη 2012.
Ας τα κρύβει όσο καλά γουστάρει στις μανούβρες. Όταν θα πρέπει 500 κιλά να φρενάρουν γρήγορα θα δούμε πόσο θα κρυφτούν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Η μοναδικη ιδεολογια που εχω για τις μηχανες (αν αυτο λεγεται ιδεολογια) ειναι να επιτρεπω στον εαυτο μου να βλεπει και τα πλεονεκτηματα μιας κατασκευης εκτος απο τα μειονεκτηματα και να ειμαι σε θεση να την χαιρομαι γι αυτο που ειναι. Οι μοναδικες κατασκευες που απορριπτω (πιθανοτατα λογω μηχανολογικων επηρροων) ειναι αυτες που θεωρω πως η τιμη δεν ανταποκρινεται στην ποιοτητα. Και ειμαι σιγουρος πως αν ειχα το 1200ρι της Χοντα θα το χαιρομουνα οπως ειχα χαρει και το 1150ρι της bmw και μαλιστα πολυ περισσοτερο. Αυτο που μαλιστα θα χαιρομουνα τα μεγιστα ειναι το nc700x ως ιδανικο για τις αναγκες μου μεσο μετακινησης. Αν τωρα βλεπουμε τις μηχανες αποκλειστικα και μονο ως τουρμπινες σε τροχους, εμεις χανουμε. Δε λεω, πλακα εχει να εχεις και μια τετοια, αλλα δεν υπαρχει κανενας λογος να περιοριζομαστε μονο εκει.![]()
![]()
joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.