Αν δεν κάνω λάθος, η gs μπορει να βρεθεί και πιο φτηνά από 3000 με ABS. Όχι το τελευταίο μοντέλο αλλά παλαιότερα. Θέλω να καβαλίσω καμμία βέβαια να δω τι γίνεται με το ύψος. Η BMW πρέπει να ήταν η πρώτη που έβαλε ABS από το 2000
Αν δεν κάνω λάθος, η gs μπορει να βρεθεί και πιο φτηνά από 3000 με ABS. Όχι το τελευταίο μοντέλο αλλά παλαιότερα. Θέλω να καβαλίσω καμμία βέβαια να δω τι γίνεται με το ύψος. Η BMW πρέπει να ήταν η πρώτη που έβαλε ABS από το 2000
BMW δεν κοίταζα, ούτε καν!!Να μπαίνω μετά εδώ στο φόρουμ και να με κοροϊδεύετεΑρχικά δημιουργήθηκε από kogos
Αν δεν κάνω λάθος, η gs μπορει να βρεθεί και πιο φτηνά από 3000 με ABS. Όχι το τελευταίο μοντέλο αλλά παλαιότερα. Θέλω να καβαλίσω καμμία βέβαια να δω τι γίνεται με το ύψος. Η BMW πρέπει να ήταν η πρώτη που έβαλε ABS από το 2000![]()
![]()
? Γι αυτό είπα για cbf και gsr.
Yamaha FZS 600
Όντως ήταν η πρώτη που έβαλε ABS στην κατηγορία. Προτίμησε καλύτερα το δίμπουζο μοντέλο, έχει σημαντικά καλύτερη κατανάλωση ενώ τα μοντέλα 2004+ είχαν λύσει και κάποιες παιδικές ασθένειες των πρώτων μοντέλων, με σημαντικότερο ότι κοβόταν για πλάκα η πλεξούδα με τα ηλεκτρικά στο τιμόνι. Επίσης η σχάρα πίσω είναι βολικότερη και ανθεκτικότερη από τα παλαιότερα μοντέλα και κυριολεκτικά φορτώνεται σαν γαϊδούρι. Ήταν και είναι ακόμα η πρώτη μου μοτοσυκλέτα, ιδανική για αρχάριο, οικονομικότατη στο service και το κυριότερο το ξανατονίζω, μερικές φορές νομίζεις πως καίει αέρα, έχει εντυπωσιακά καλή κατανάλωση. Στην πόλη χώνεσαι παντού, το τιμόνι κόβει αρκετά και οι καθρέπτες είναι πάνω από το ύψος των αντίστοιχων των αυτοκινήτων. Την έχω 6 χρόνια και η μόνη βλάβη (φτού-φτού μη ματιάσω), αν την ονομάζεις βλάβη, είναι μια καμμένη ενδεικτικά λυχνία των φλάς στον πίνακα οργάνων. Αν βρεις μοντέλο με θερμαινόμενα γκρίπ και βάλεις και χούφτες, θα κυκλοφορείς όπως εγώ χειμωνιάτικα με καλοκαιρινό κοντό γαντάκι.Αρχικά δημιουργήθηκε από kogos
Αν δεν κάνω λάθος, η gs μπορει να βρεθεί και πιο φτηνά από 3000 με ABS. Όχι το τελευταίο μοντέλο αλλά παλαιότερα. Θέλω να καβαλίσω καμμία βέβαια να δω τι γίνεται με το ύψος. Η BMW πρέπει να ήταν η πρώτη που έβαλε ABS από το 2000
Έρχομαι στα μειονεκτήματα, γιατί είμαστε και αντικειμενικοί: Δεν έχει αναφερθεί, οπότε στο λέω εγώ. Είναι από τις ελάχιστες μοτοσυκλέτες που θα φροντίσουν να σε γεμίσουν νερά από την κορυφή μέχρι τα νύχια!!!! Ο δε συνεπιβάτης πίσω από το κράνος και σε όλη την πλάτη αποκτά λάσπες και νερά σε όλο τους το μεγαλείο. Με μια βροχή 5 λεπτών αποκτάς εμφάνιση σκληροπυρηνικού εντουρά στο ISDE...
Αυτά και από εμένα![]()
Πρώην κάτοχος GS (μονόμπουζο) και Versys.
Κοινά χαρακτηριστικά:
- Τρομερά ευκολοδήγητα.
- Ευέλικτα μέσα στην πόλη.
- Χαμηλή κατανάλωση.
- Άνετη θέση οδήγησης με πολύ άνετη σέλα.
Versys: Υπερτερεί σε ταξιδάκι (δικύλινδρο), λιγότεροι κραδασμοί στο τιμόνι, μεγαλύτερη τελική. Πιο "φρέσκο" μοντέλο.
GS: Μπορείς να κινηθείς και εκτός δρόμου.
Και στα δύο θεωρώ απαραίτητο το ABS ειδικά για αρχάριο.
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά στα χρήματα που ψάχνεις είναι πολύ δύσκολο να βρεις καλό GS ή Versys με ABS.
Τα GS που βρίσκεις σε αυτά τα λεφτά πιθανότατα θα είναι εισαγωγής. Η ημερομηνία της άδειας θα είναι άσχετη με την ημερομηνία παραγωγής, service book ανύπαρκτο και χλμ. σχεδόν σίγουρο γυρισμένα!
Αν βρεις στα 3000 ελληνικό, σωστά συντηρημένο, με service book κτλ. πάρτο διαφορετικά θα μπλέξεις!
Εν κατακλείδι μεταξύ των δύο σου προτείνω Versys ABS. Αν μπορείς αξίζει να ανέβεις λίγο παραπάνω. Την διαφορά θα την κερδίσεις στην πορεία!![]()
Καλή αναζήτηση!![]()
Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ytPxF...next=1&index=3
Από τα λίγα που ξέρω το Versys δεν θα σε βολέψει λόγω σωματοδομής.
Όπως ειπωθηκε ήδη το GS Dakar ταιρίαζει απόλυτα στο ύψος σου αλλά έχει άβολη & στενή σέλα, κραδασμούς και φρένα ποδηλάτου (σε αίσθηση). Το τελευταίο ισχύει και για τα XT σε μεγαλύτερο βαθμό.
Μου κάνουν εντύπωση όμως οι τιμές που κρατούν τα Versys και τα παλιά GS χωρίς να είναι αυτό που εγώ θεωρώ αξιόπιστο & ασφαλές σύνολο.
τελικά μετά από πολύ ψάξιμο, κατέληξα σε versys ή f650gs (του 2005, δύμπουζο, και όχι το τελευταίο μοντέλο). Αλλά πραγματικά δεν ξέρω πιο να επιλέξω από τα δύο. Ανέβηκα και στα 2 και είναι μια χαρά για το ύψος και τα κιλά μου. Ίσως, λίγο καλύτερο το versys λόγο ψηλότερης σέλας (840mm ύψος σέλας)
Το kawasaki λογικά είναι πιο αξιόπιστο και σίγουρα με φτηνότερα service αλλά μεγαλύτερη κατανάλωση (6λτ/100). Το bmw είναι παλαιότερο μοντέλο, με ακριβότερα service (θεωρητικά), καλύτερη κατανάλωση (4,5λτ/100) αλλά και 1000ευρώ φτηνότερο (πάντα μεταχειρισμένα και τα δύο). Λαβαίνω σοβαρά και την γνώμη του φίλου 0ldb0y παραπάνω που έχει τύχει να είναι κάτοχος και των δύο, ότι δηλαδή αξίζει η διαφορά τιμής του versys γιατί θα το κερδίσω στην πορεία.
Δίλημμα... τουλάχιστον έχω αποκλείσει όλα τα άλλα μοντέλα της κατηγορίας... απέκλεισα και το dakar, γιατί σαν μεταχειρισμένο βρίσκει κανείς μόνο πολύ παλιό μοντέλο (2001) και σχετικά "σκισμένο" σε σχέση με το απλό.