Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: Jinlun or not Jinlun?

  1. #1

    Jinlun or not Jinlun?

    Τον τελευταίο καιρό καλοβλέπω αγορά μικρομεσαίας και οικονομικής μοτό kai έχω δει τις Jinlun 150-5, και Jinlun 250-5 (http://www.euromotors.gr/URAL%20MAIN.htm).Μου αρέσει σαν στυλ και λόγω απλότητας κινητήρα θεωρώ ότι θα θέλει λίγη και φτηνή συντήρηση. Αν κάποιος έχει άποψη από πρώτο χέρι, θα με ενδιέφερε η γνώμη του.

  2. #2
    Τι εταιρια ειναι αυτη ?

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gianhs8
    Εγγραφή
    04/06/2010
    Μηνύματα
    216
    παρε και ενα κουβαδακι μαζι να μαζευεις οτι ξεκολαει στον δρομο, γνωμη μου δωσε κατι παραπανω να παρεις κατι αξιοπιστο

  4. #4
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    2.8 l/100 Km κατανάλωση καρμπυρατεράτο


    Το παπί μου που είναι 135 κυβικά και ψεκαστό πιο πολύ καίει, εκτος κι αν μετρήθηκε στις 2000 rpm.

    Ψιλομούφα μου φαίνονται φιλαράκι.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  5. #5
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.007
    Στο site που παραθέτεις έχει τις γνώμες από το club αναβατών της Jinlun στην Αγγλία...Το τελευταίο πόστ έγινε 14/09/2009...

  6. #6
    τα πουλαει κανεις αυτα???

    κ ακομα χειροτερα.....τα αγοραζει κανεις?!?!?

    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της xristos x
    Εγγραφή
    28/01/2007
    Μηνύματα
    291
    Οσον αφορα την καταναλωση δεν μου φαινεται καθολου απιθανο αφου το ρεμπελακι μου ειχε σταθερα (εντος πολης με κινηση και εθνικη) τετοια καταναλωση (κοντα στα 3λιτρα).

    Σαν πρωτη εικονα ειναι αντιγραφες απο γιαπωνεζικα ,χοντα και σουζουκι (jl -250-5 και jl - 150 - 5 παρομοιο με το suzuki marauder και το jl 250-2 παρομοιο με το honda rebel, στο ντεποζιτο του μαλιστα γραφει rePel :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: )

    Γνωμη μου να παρεις καποιο μεταχειρισμενο απο τα γιαπωνεζικα αντιστοιχα που και πιο φτηνα θα τα βρεις οπως ειναι φυσικο απο τα αντιστοιχα jinlun και ειναι υπεραξιοπιστα και σε δυο χρονια το κινεζικο δεν ξερω για τα μηχανολογικα του αλλα οσον αφορα τα περιφερειακα του θα φαινονται πολυ παλιοτερα απο ενα αντιστοιχο γιαπωνεζικο που μπορει να ειναι δεκαετιας.

    Αν θες στο αναλυω κι αλλο...

  8. #8
    Για τις μέχρι τώρα απαντήσεις ευχαριστώ, αν και διακρίνω ένα ανεξήγητο σνομπισμό σε κάτι που δεν είναι honda, yamaha, kawasaki κτλ. Είχα και από αυτές αλλά από συντήρηση service και ανταλλακτικά με είχανε ξεφραγκιάσει κυριολεκτικά! Αυτό καινούριο και με μηχανή ίδια βίδα προς βίδα Ηonda γιατί να μην είναι αξιόπιστο? Κάποιος που έχει άμεση μόνο γνώση παρακαλώ ας βοηθήσει.

  9. #9
    καπως ετσι θα καταληξει κ αυτο το θεμα μου φαινεται...

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της xristos x
    Εγγραφή
    28/01/2007
    Μηνύματα
    291
    Φιλε αν περιμενεις λιγο και το θες θα ψαξω να σου βρω παραδειγματα.
    Στο λεω γιατι και εγω πριν παρω το rebel τοτε σκεφτομουν να παρω ενα της daelim δεν θυμαμαι πως λεγοταν αλλα εξωτερικα εμοιαζε με το honda magna, μονο που αυτο ειχε και μανιβελα! οταν εγω πουλησα το ρεμπελακι ηταν ιδιο οπως το πηρα, το daelim το οποιο δεν ξερω αν πουληθηκε τελικα παρεμεινε στην γειτονια μου και μεσα σε ενα δυο χρονια ειχε γεμισει σκουριες και το χρωμα του ειχε θαμπωσει μεχρι που εγκαταλειφθηκε τελικα απο τον κατοχο του. Και εχω δει και αλλα τετοια σε ιδια κατασταση, παρατημενα τα περισσοτερρα. Δεν το λεω απο σνομπισμο ειναι η πραγματικοτητα.

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Χρήστος Χ
    Φιλε αν περιμενεις λιγο και το θες θα ψαξω να σου βρω παραδειγματα.
    Στο λεω γιατι και εγω πριν παρω το rebel τοτε σκεφτομουν να παρω ενα της daelim δεν θυμαμαι πως λεγοταν αλλα εξωτερικα εμοιαζε με το honda magna, μονο που αυτο ειχε και μανιβελα! οταν εγω πουλησα το ρεμπελακι ηταν ιδιο οπως το πηρα, το daelim το οποιο δεν ξερω αν πουληθηκε τελικα παρεμεινε στην γειτονια μου και μεσα σε ενα δυο χρονια ειχε γεμισει σκουριες και το χρωμα του ειχε θαμπωσει μεχρι που εγκαταλειφθηκε τελικα απο τον κατοχο του. Και εχω δει και αλλα τετοια σε ιδια κατασταση, παρατημενα τα περισσοτερρα. Δεν το λεω απο σνομπισμο ειναι η πραγματικοτητα.
    Σεβαστότατη η γνώμη σου, ότι άλλο παραθέσεις, το συμμερίζομαι!

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της xristos x
    Εγγραφή
    28/01/2007
    Μηνύματα
    291
    το 2004 που ειχα παρει εγω το ρεμπελ ειχε βγει καινουριο και το daelim daystar (που μπορει να θεωρειτε καλη εταιρια,δεν λεω γι αυτο ,αλλα δεν ειναι γιαπωνεζικο) και ειχε καινουριο τοτε 3000 ευρω. εγω το ρεμπελ το ειχα παρει τοτε 1250 ευρω μοντελο του 1997 ,δηλαδη 7ετιας σε αριστη κατασταση και με καινουρια λαστιχα και το πουλησα το 2009 στην ιδια αριστη κατασταση 1000 ευρω. Το αλλο που ειχε 3000 το 2004 σημερα 7 χρονια μετα η τιμη του κυμενεται στα 350 οποτε σκεψου που θα χεις περισσοτερο χασιμο.

    Αν σ αρεσει βεβαια το παιρνεις, χωρις παρεξηγηση αυτα που σου λεω και χωρις να εχω καν ακουστα την εταιρια που λες. παντως σκεφτεσαι να παρεις ενα ειδος μηχανης που θα ηθελες και μπορεις να την κρατησεις χρονια λογω του στυλ της, που οσο παλιωνει θα την λενε κλασικη και οχι παλια οποτε σκεψου το καλα. Οι χαρλει δεν ειναι η κορυφη της τεχνολογιας σε καμια περιπτωση αλλα ειναι διαχρονικες και αξιοπιστες, οι γιαπωνεζικες απομιμισεις τους εχουν την αξιοπιστια και εχουν μιμηθει την διαχρονικη εμφανιση.

  13. #13
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από athankar75
    Για τις μέχρι τώρα απαντήσεις ευχαριστώ, αν και διακρίνω ένα ανεξήγητο σνομπισμό σε κάτι που δεν είναι honda, yamaha, kawasaki κτλ. Είχα και από αυτές αλλά από συντήρηση service και ανταλλακτικά με είχανε ξεφραγκιάσει κυριολεκτικά! Αυτό καινούριο και με μηχανή ίδια βίδα προς βίδα Ηonda γιατί να μην είναι αξιόπιστο? Κάποιος που έχει άμεση μόνο γνώση παρακαλώ ας βοηθήσει.
    Ο κινητήρας μπορεί να είναι ίδιος σαν μηχανολογικό σχέδιο.. Από εκεί και πέρα η ποιότητα κατασκευής, μεταλλουργία, ανοχές, κολλήσεις, ποιοτικός έλεγχος είναι μέρα με τη νύχτα.. Έχω δει κινέζικα μηχανάκια 6 μηνών να σκορπάνε και να αντιμετωπίζουν πρόβλημα οξείδωσης που δεν βλέπεις σε γιαπωνέζικο ευρωπαϊκό 20 ετίας..

    2440 βλέπω κάνει.. δεν το λες και φτηνό... Και τώρα θα μου πεις μα είναι 250.. Αναλογία κιλών ίππων που το βλέπω όμως δεν βάζει και φωτιά κάτω.. Επομένως σε αυτά τα χρήματα θα προτιμούσα χωρίς σκέψη, ybr 125 - πρώην κάτοχος, cbf 125, dr 125sm
    “Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.” - Rich Cook

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της xristos x
    Εγγραφή
    28/01/2007
    Μηνύματα
    291
    Καλα μπορει να μην ειναι επιδιωξη του να βαζει και φωτια στην ασφαλτο, αλλωστε δεν ειναι καθολου στην φιλοσοφια αυτων των μηχανων που λεει ο athankar75 κατι τετοιο αφου ειναι χαμηλοστροφα μηχανακια, αλλα η αξιοπιστια και η ποιοτητα κατασκευης ειναι σιγουρα για τους λογους που ειπα παραπανω.

  15. #15
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Χρήστος Χ
    Καλα μπορει να μην ειναι επιδιωξη του να βαζει και φωτια στην ασφαλτο, αλλωστε δεν ειναι καθολου στην φιλοσοφια αυτων των μηχανων που λεει ο athankar75 κατι τετοιο αφου ειναι χαμηλοστροφα μηχανακια, αλλα η αξιοπιστια και η ποιοτητα κατασκευης ειναι σιγουρα για τους λογους που ειπα παραπανω.
    Ναι μα ακριβώς αυτό.. επειδή σε τέτοια μηχανάκια δεν κοιτάς να ξηλώνει τον τάπητα για αυτό πρότεινα ένα γιαπωνέζικο 125 με 3 ίππους λιγότερους αλλά και αρκετά ελαφρύτερο.. Ώστε και παραπλήσιες επιδόσεις να έχει αλλά και με διαφορά καλύτερη ποιότητα κατασκευής...



    Πάντως τα daelim αν και κορεάτικα είναι αξιοπρεπέστατα.. Δύσκολα θα κοιτούσα αλλά όπως και τα hyosung πολύ καλύτερα από τα κινέζικα που έχουν όνομα λες και είναι εκτυπωτής της HP..
    “Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.” - Rich Cook

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. To Bagster Or Not To Bagster?????
    από TROOPER στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2008, 10:33
  2. Exausts from ZIMO?????? SAFE OR NOT???
    από djcool στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 03/01/2007, 10:13
  3. To be or not to be ?
    από Anarane στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2006, 14:43
  4. To σκισεις or not to σκισεις στο στρωσημο?
    από DrIoannis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2005, 19:58
  5. aprilia pegasos. to buy or not to buy?
    από mormegil στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2005, 10:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF