Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: προβλημα με το βεντιλατερ

  1. #1

    προβλημα με το βεντιλατερ

    καλησπερα σε ολους....ειμαι κατοχος του hornet 600 2008 και πριν λιγο καιρο ειχα μια πτωση απο τη οποια αντικατεστησα διαφορα περιφεριακα χωρις να παθει το παραμικρο ο κινητηρας λογω των μανιταριων ...ωστοσο και μετα την τοποθετηση των καινουριων ανταλλακτικων εν κινηση λειτουργει το βεντιλατερ και σταματαει καθε φορα που σταματαει η μοτοσικλετα.ενω η φυσιολογικη λειτουργια ειναι στους 103 βαθμους. Το έβαλα στο διαγνωστικο και δεν παρουσιαζει καμια βλάβη.ο μηχανικος μου λεει οτι πρωτη φορα του τυχαινει ....... τι κανουμε απο εδω και περα?

  2. #2
    το hornet κανει check για 1 sec στους 60 και ξεκινανει στους 104 και κλεινει μολις πεσει στους 100.

  3. #3
    Τι αντικατεστησες ? Δηλαδη ποτε σταματαει το βεντιλατερ, οταν ακινητοποιηθει η μοτοσυκλετα ?

    Αν μεινεις σταματημενος (αφου σταματαει το βεντιλατερ) ξεπερναει η θερμοκρασια τους 108 βαθμους ?

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Προφανως υπαρχει θεμα με τον θερμοστατη σου, που μπορει να ειναι ειτε (α) θερμοστατης καπουτ, ειτε (β) καποιο βραχυκυκλωμα η κακη επαφη που ακυρωνει την λειτουργια του.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #5
    απο το xornet αλλαξα τιμονι, μανετες , αντιβαρα , γκριπς , καθρεφτες, και εβαψα όλο το καντραν και τις λαβές του συνεπιβάτη. Μηχανο-ηλεκτρολογικο δεν πειραξα τίποτα . Πηγα προχθές στην Ηοnda και μου έβγαλαν τελείως τα xenon λέγοντας πως ευθυνεται η κακη τοποθέτηση και συνάμα ότι αυτα προκαλουν την εκκινηση του βεντιλατερ. Αποτέλεσμα : να χάσω και τα xenon και το βεντιλατερ να συνεχίζει εν κινηση να δουλεύει και οταν σταματαω την μηχανη να σταματαει.Υποψιν εν κινησει η θερμοκρασια δεν ξεπερνα τους 76 βαθμους και οταν βρισκομαι σε σταση ανεβάζει κανονικα θερμοκρασια και στους 103-104 αναβει φυσιολογικα το βεντιλατερ ριχνοντας την θερμοκρασια όπως συνιθιζε να κανει η μοτ/τα. Η honda μου προτεινε να αρχισουμε απο την αντικατασταση της βαλβίδας που εχει κοστος 45,00€ και αν δεν ειναι θα αλλαξουμε θερμοστατη.(ΣΥΓΝΩΜΗ: ΠΗΓΑ ΣΤΗ HONDA ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΤΗ ΒΛΑΒΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΩ.ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΖΗΤΑΩ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ). Γνωρίζω ότι όλο αυτο σας φαινεται πρωτογνωρο αλλα τι να πω .Θα το ψαξω και οταν μαθω τι ειναι θα σας στειλω για να το γνωρίζεται.Αρχιζω και απογοητεύομαι με την όλη κατασταση .....Ευχαριστω παίδες.....

  6. #6
    Να ξεκινήσεις από την μέτρηση του ECT Thermo Sensor ... μετράς ωμική αντισταση και αν τα νούμερα βγαίνουν λάθος τότε τον αλλάζεις


  7. #7
    σε ευχαριστω για την απαντηση αλλα τι θα αλλαξω και τι θα μετρησω ? βαλβίδα ή θερμοστατη? και κατι ακομα ο μηχανικος ανοιξε τη ταπα του ψυγειου οταν δουλευε η μηχανη και μου ειπε οτι εφοσον γυρναει το ψυκτικο υγρο δεν ειναι ο θερμοστατης....

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από maikon
    Υποψιν εν κινησει η θερμοκρασια δεν ξεπερνα τους 76 βαθμους και οταν βρισκομαι σε σταση ανεβάζει κανονικα θερμοκρασια και στους 103-104 αναβει φυσιολογικα το βεντιλατερ ριχνοντας την θερμοκρασια όπως συνιθιζε να κανει η μοτ/τα.
    ΔΕΝ εχει προβλημα ο θερμοστατης.

    Ο θερμοστατης κλεινει τα νερα στους 76 (ενδειξη καντραν) κ η θερμοκρασια μενει σταθερα εκει (ακομα κ στην παγωνια), εσυ λες οτι το "φουρφουρι" γυρναει εκεινη τη στιγμη, αρα ο θερμοστατης δεν εχει προβλημα, κλεινει για να μην πεσει η θερμοκρασια πολυ...
    (αν ειχε θεμα ο θερμοστατης θα εβλεπες θερμοκρασιες 40-50-60 πχ)


    Το προβλημα ειναι στο βεντιλατερ ή στον διακοπτη που το ενεργοποιει.





    Στο 10ο εντιτ το καταφερα

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Αν η θερμοκρασια ειναι 100+ οταν σταματας την μοτο ειναι νορμαλ να δουλεβει το φαν.οταν γυρισεις το κλειδι στο οφ σβηνει μετα απο λιγο και το φαν επισης νορμαλ.
    δεν βλεπω κατι λαθος

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από maikon
    σε ευχαριστω για την απαντηση αλλα τι θα αλλαξω και τι θα μετρησω ? βαλβίδα ή θερμοστατη? και κατι ακομα ο μηχανικος ανοιξε τη ταπα του ψυγειου οταν δουλευε η μηχανη και μου ειπε οτι εφοσον γυρναει το ψυκτικο υγρο δεν ειναι ο θερμοστατης....
    Μην περιμενεις απαντηση, υπαρχουν μερικοι που θελουν να αποδειξουν οτι ξερουν (και ετσι ειναι), αλλα οχι να βοηθησουν πραγματικα, εισαι νεος εδω, θα το συνηθισεις.

    μου φαινεται δεν το γλυτωνω το μηνυμα με τον γνωστο επιλογο "εχουμε και δουλειες"














    Αρχικά δημιουργήθηκε από viper1
    Αν η θερμοκρασια ειναι 100+ οταν σταματας την μοτο ειναι νορμαλ να δουλεβει το φαν.οταν γυρισεις το κλειδι στο οφ σβηνει μετα απο λιγο και το φαν επισης νορμαλ.
    δεν βλεπω κατι λαθος
    Ο φιλος λεει οτι εχει προβλημα οταν περπαταει η μηχανη, αναβει το βεντιλατερ χωρις λογο με αποτελεσμα να εχει μονιμως θερμοκρασια 76 (οπου κλεινει ο θερμοστατης τα νερα), δεν ειναι σωστο αυτο.

    Ειτε εν κινησει ειτε σε σταση το βεντιλατερ πρεπει να αναβει για check στους 60 στιγμιαια, και υστερα στους 104 μεχρι να παει 100.


    Ο θερμοστατης δεν εχει προβλημα, το ξαναλεω, μην τους αφησεις να στον αλλαξουν.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
    Μην περιμενεις απαντηση, υπαρχουν μερικοι που θελουν να αποδειξουν οτι ξερουν (και ετσι ειναι), αλλα οχι να βοηθησουν πραγματικα, εισαι νεος εδω, θα το συνηθισεις.

    μου φαινεται δεν το γλυτωνω το μηνυμα με τον γνωστο επιλογο "εχουμε και δουλειες"

    δες τον ρελε του φαν ή τον βολβο που ειναι πανω στο ψυγειο.αυτα τα 2 δινουν εντολη για το φαν















    Ο φιλος λεει οτι εχει προβλημα οταν περπαταει η μηχανη, αναβει το βεντιλατερ χωρις λογο με αποτελεσμα να εχει μονιμως θερμοκρασια 76 (οπου κλεινει ο θερμοστατης τα νερα), δεν ειναι σωστο αυτο.

    Ειτε εν κινησει ειτε σε σταση το βεντιλατερ πρεπει να αναβει για check στους 60 στιγμιαια, και υστερα στους 104 μεχρι να παει 100.


    Ο θερμοστατης δεν εχει προβλημα, το ξαναλεω, μην τους αφησεις να στον αλλαξουν.

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αν δεν μπαίνετε στον κόπο να μετρήσετε πόσα threads υπάρχουν σχετικά με θερμοστάτες και βεντιλατέρια, σίγουρα δεν μπαίνετε και στον κόπο να τα διαβάσετε...

    Όσο πιο απλά γίνεται:

    Ο θερμοστάτης μένει κλειστός μέχρι μια θερμοκρασία (75 - 80 βC) για να ανεβάζει θερμοκρασία γρήγορα το ψυκτικό υγρό και να έρθει το μοτέρ σε θερμοκρασία λειτουργίας...

    Μετά ανοίγει (διμεταλλικό έλασμα είναι για..) και κυκλοφορεί το ψυκτικό υγρό και δεν ξανακλείνει αν δεν πέσει η θερμοκρασία κάτω από την προαναφερθείσα..

    Ο σένσορας θερμοκρασίας (που είπε και ο μέθυσος.. ) υπάρχει για να μην αφήσει το υγρό να πιάσει γουσταρλίδικες θερμοκρασίες, ο οποίος ουσιαστικά είναι ένα θερμίστορ (αδιάφορο αν είναι είναι NTC ή PTC..) που μεταβάλει την αντίστασή του με την θερμοικρασία...

    Αυτό το διαολόπραμα κάνει δύο δουλειές: Η μία είναι να βλέπετε στα υπέροχα control panel σας την θερμοκρασία του υγρού (όχι του μοτέρ, "νταξ"..?) και η άλλη να δώσει σήμα να ενεργοποιηθεί το βεντιλατέρ όταν η θερμοκρασία φτάσει σε συγκεκριμμένο σημείο (100 + κατι ψιλά).


    Τώρα, τι ανάβει, τι σβήνει, τι κλάνει και τι φταίει βάλτε κάτω την κεφάλα σας και σκεφτείτε...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    ...

    Όσο πιο απλά γίνεται:

    ...
    Πάρτε ένα αερόψυκτο.

    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    ...


    χμ... Τι ελεγα ? α ναι, ευχαριστουμε.


  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    βρηκα λυση.βγαζεις εντελος θερμοστατη και βαζεις ενα κομματι χαρτονι καλυπτοντας το μισο ψυγειο για τον χειμωνα....:smilea:
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα με το SV650S στο ξεκάρφωτο...
    από Tropeas στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2006, 05:17
  2. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ Pc ΜΟΥ! Help
    από div400 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2005, 10:18
  3. Εχω προβλημα με το μοτερ μου.
    από anco στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2005, 21:42
  4. Πρόβλημα με το φρένο (CBF-250)
    από Alchimistis στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2005, 10:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF